Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pablo Hernandez  (Lest 87308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #330 på: Oktober 24, 2019, 23:23:58 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth

Pablo Hernandez says he thought he was an experienced player who knew everything in football until Marcelo Bielsa came to Elland Road and now he can learn something new every day.

#lufc

Grabbed a quick word with Pablo Hernandez who hopes to return from injury “within a week or two”. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #331 på: Oktober 24, 2019, 23:33:21 »
Graham Smyth
@GrahamSmyth

Pablo Hernandez says he thought he was an experienced player who knew everything in football until Marcelo Bielsa came to Elland Road and now he can learn something new every day.

#lufc

Grabbed a quick word with Pablo Hernandez who hopes to return from injury “within a week or two”. #lufc

Nydelige uttalelser som setter vår eminente coachs egenskaper i perspektiv.. :)

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #332 på: November 19, 2019, 18:13:07 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #333 på: November 19, 2019, 18:23:25 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


Erik M

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #335 på: Januar 16, 2020, 19:27:24 »
Pablo fortsatt skadet?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #336 på: Januar 16, 2020, 19:44:47 »
Pablo fortsatt skadet?
Nope. Han kom jo innpå mot SW uten at det hjalp stort.
Trengte vel noen minutter på å komme i gang.

I dag var Bielsas svar dette:

Sitat
Players missing this weekend?
Douglas has a side strain. We cannot count on him.
Dallas is fine.

Sitat
Tyler Roberts ok?
No. Forshaw and Tyler Roberts, we don’t know when they are returning.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #337 på: Januar 16, 2020, 20:58:42 »
Pablo fortsatt skadet?
Nope. Han kom jo innpå mot SW uten at det hjalp stort.
Trengte vel noen minutter på å komme i gang.

I dag var Bielsas svar dette:

Sitat
Players missing this weekend?
Douglas has a side strain. We cannot count on him.
Dallas is fine.

Sitat
Tyler Roberts ok?
No. Forshaw and Tyler Roberts, we don’t know when they are returning.
Jøss ute igjen Douglas. Hva skjer med Leif? Spådde gjennombrudd for han denne sesongen.
Vet ikke helt hva jeg liker med han, men han har noe over seg

raggen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #338 på: Januar 29, 2020, 09:34:32 »
Er det bare meg som føler pablo er ganske langt unna toppnivået sitt?? synes han gjør mye rare feil, rare løsninger i spillet sitt samt den defansive jobben er ikke bra i det hele tatt men er jo ikke der han har styrken sin. Men sett mye på pablo i de siste kampene og er noe han mangler føler jeg
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #339 på: Januar 29, 2020, 09:37:13 »
Er det bare meg som føler pablo er ganske langt unna toppnivået sitt?? synes han gjør mye rare feil, rare løsninger i spillet sitt samt den defansive jobben er ikke bra i det hele tatt men er jo ikke der han har styrken sin. Men sett mye på pablo i de siste kampene og er noe han mangler føler jeg

Enig. Veldig mye dårlige pasninger og til tider så velger han de vanskelige løsningene på feil tidspunkt.
Nå puttet han et mål igår, men bortsett fra det irriterte han meg en del. Synes både Klich og Dallas overgikk Pablo igår.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jaho

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #340 på: Januar 29, 2020, 11:57:26 »
Er det bare meg som føler pablo er ganske langt unna toppnivået sitt?? synes han gjør mye rare feil, rare løsninger i spillet sitt samt den defansive jobben er ikke bra i det hele tatt men er jo ikke der han har styrken sin. Men sett mye på pablo i de siste kampene og er noe han mangler føler jeg

Enig. Veldig mye dårlige pasninger og til tider så velger han de vanskelige løsningene på feil tidspunkt.
Nå puttet han et mål igår, men bortsett fra det irriterte han meg en del. Synes både Klich og Dallas overgikk Pablo igår.

Enig, blir en del enkle feilpass som skaper kontringer i mot. Nettopp kommet tilbake fra skade, men likevel... Kan fort havne på benk..
Roberts tilbake, Klich er jo egentlig 10-er, men jeg er fornøyd med at han spiller 8-er slik situasjonen er på midten for tiden...og gir meg ikke på at Bamford mye mulig får sjansen der.. :)

Kato

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #341 på: Januar 29, 2020, 12:07:26 »
Er det bare meg som føler pablo er ganske langt unna toppnivået sitt?? synes han gjør mye rare feil, rare løsninger i spillet sitt samt den defansive jobben er ikke bra i det hele tatt men er jo ikke der han har styrken sin. Men sett mye på pablo i de siste kampene og er noe han mangler føler jeg

Enig. Veldig mye dårlige pasninger og til tider så velger han de vanskelige løsningene på feil tidspunkt.
Nå puttet han et mål igår, men bortsett fra det irriterte han meg en del. Synes både Klich og Dallas overgikk Pablo igår.

Enig, blir en del enkle feilpass som skaper kontringer i mot. Nettopp kommet tilbake fra skade, men likevel... Kan fort havne på benk..
Roberts tilbake, Klich er jo egentlig 10-er, men jeg er fornøyd med at han spiller 8-er slik situasjonen er på midten for tiden...og gir meg ikke på at Bamford mye mulig får sjansen der.. :)

Mye rart ja, men ihvertfall mye mer involvert i andre omgang.
 

jaho

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #342 på: Januar 29, 2020, 12:16:19 »
Er det bare meg som føler pablo er ganske langt unna toppnivået sitt?? synes han gjør mye rare feil, rare løsninger i spillet sitt samt den defansive jobben er ikke bra i det hele tatt men er jo ikke der han har styrken sin. Men sett mye på pablo i de siste kampene og er noe han mangler føler jeg

Enig. Veldig mye dårlige pasninger og til tider så velger han de vanskelige løsningene på feil tidspunkt.
Nå puttet han et mål igår, men bortsett fra det irriterte han meg en del. Synes både Klich og Dallas overgikk Pablo igår.

Enig, blir en del enkle feilpass som skaper kontringer i mot. Nettopp kommet tilbake fra skade, men likevel... Kan fort havne på benk..
Roberts tilbake, Klich er jo egentlig 10-er, men jeg er fornøyd med at han spiller 8-er slik situasjonen er på midten for tiden...og gir meg ikke på at Bamford mye mulig får sjansen der.. :)

Mye rart ja, men ihvertfall mye mer involvert i andre omgang.

Absolutt, og vi får bare håpe han finner igjen toppformen, og kan dominere en hel kamp. Er jo også en spiller som spiller på marginer,
og ser de små åpningene, og da blir jo også feilmarginen større.

Eriksen55

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #343 på: Januar 29, 2020, 12:25:53 »
Er det bare meg som føler pablo er ganske langt unna toppnivået sitt?? synes han gjør mye rare feil, rare løsninger i spillet sitt samt den defansive jobben er ikke bra i det hele tatt men er jo ikke der han har styrken sin. Men sett mye på pablo i de siste kampene og er noe han mangler føler jeg

Enig. Veldig mye dårlige pasninger og til tider så velger han de vanskelige løsningene på feil tidspunkt.
Nå puttet han et mål igår, men bortsett fra det irriterte han meg en del. Synes både Klich og Dallas overgikk Pablo igår.

Enig, blir en del enkle feilpass som skaper kontringer i mot. Nettopp kommet tilbake fra skade, men likevel... Kan fort havne på benk..
Roberts tilbake, Klich er jo egentlig 10-er, men jeg er fornøyd med at han spiller 8-er slik situasjonen er på midten for tiden...og gir meg ikke på at Bamford mye mulig får sjansen der.. :)

Mye rart ja, men ihvertfall mye mer involvert i andre omgang.

Absolutt, og vi får bare håpe han finner igjen toppformen, og kan dominere en hel kamp. Er jo også en spiller som spiller på marginer,
og ser de små åpningene, og da blir jo også feilmarginen større.

Syntes han rett og slett er utrolig svak og det har han vært siden siste comebacket. Satse på at andre omgangen i går gir han et boost fremover.

Cherry

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #344 på: Januar 29, 2020, 14:25:07 »
Pablo er ikke helt 100% ennå nei, men vi trenger magien hans`i kamper fremover.
Om han starter eller kommer inn vil jo tiden vise - han holder ikke dette tempoet ift 2 kamper i uka lengre,
men har disse uforutsette og kreative løsningene i seg da..... krydder.

Ser ingen annen pt i troppen, men håper jo at Poveda kan ha dette sydlandske i seg...ift kreativitet.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #345 på: Januar 29, 2020, 19:25:21 »
Fikk ikke sett kampen live i går. Leste kamptråden her inne før jeg så kampen i opptak i ettermiddag, og forventet at Pablo var forferdelig svak. Ble derfor overrasket over hvor mye han fikk vist frem, særlig i andre omgang, noe også kommentatorene ga uttrykk for. Nå skal Klich ha mye av æren for dette med sin utrettelige jobbing, men like fullt tilfører han noe ingen andre i stallen har.

NT

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #346 på: Januar 29, 2020, 19:33:10 »
Fikk ikke sett kampen live i går. Leste kamptråden her inne før jeg så kampen i opptak i ettermiddag, og forventet at Pablo var forferdelig svak. Ble derfor overrasket over hvor mye han fikk vist frem, særlig i andre omgang, noe også kommentatorene ga uttrykk for. Nå skal Klich ha mye av æren for dette med sin utrettelige jobbing, men like fullt tilfører han noe ingen andre i stallen har.

Pablo har noe som de andre ikke har, dette kom godt til syne i perioden før jul da vi vant 7-8 på rad. Så trenger han nok litt tid på å finne kampformen igjen, og er nok avhengig av at der er mer rom å spille i.  2.omgang i går åpnet seg noe mer, bl.a. som følge av mer løp fra Klich og ikke så kjapp bevegelse i Millwallspillere.  Føler meg trygg på at Pablo vil bidra godt utover.

jaho

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #347 på: Januar 29, 2020, 19:44:51 »
Fikk ikke sett kampen live i går. Leste kamptråden her inne før jeg så kampen i opptak i ettermiddag, og forventet at Pablo var forferdelig svak. Ble derfor overrasket over hvor mye han fikk vist frem, særlig i andre omgang, noe også kommentatorene ga uttrykk for. Nå skal Klich ha mye av æren for dette med sin utrettelige jobbing, men like fullt tilfører han noe ingen andre i stallen har.

Sjekk også ut matchvinnerscoringen til Bamford.. Pablo gjør en utrolig jobb her...kjemper til seg ballen helt ved sidelinjen på egen
halvdel...setter i gang et perfekt angrep, opp til Bamford, så Pablo igjen, så Dallas, Costa, Ayling, innlegg, Bamford stuper inn GOAL!!
(tror det var slik..  :D ) Sterk innsats av Pablo her!!

Borge

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #348 på: Juli 17, 2020, 10:40:03 »
Så ikke spesielt fornøyd ut da han ble byttet ut igjen i går...rett i garderoben. Hva betyr det for innsatsen siste to kamper?
Borge

Bromancer

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #349 på: Juli 17, 2020, 10:55:06 »
Så ikke spesielt fornøyd ut da han ble byttet ut igjen i går...rett i garderoben. Hva betyr det for innsatsen siste to kamper?

Tror han var mer misfornøyd med at han ikke klarte å ta tak i kampen enn med at han ble byttet ut. Han vet at han ble byttet ut for å spare hamstringen hans.

auren

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #350 på: August 01, 2020, 12:58:02 »
For noen fantastiske mål denne fyren har gitt oss!

https://www.youtube.com/watch?v=mJNmLbCg7go


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #351 på: August 01, 2020, 13:31:06 »
For noen fantastiske mål denne fyren har gitt oss!

https://www.youtube.com/watch?v=mJNmLbCg7go


auren

The man himself:

 
Pablo Hernandez reflects on Leeds United's deserved promotion with 'sleeping giant' now wide awake

PABLO HERNANDEZ says Leeds United fully deserve their promotion to the Premier League with the playmaker finding the Whites the exact "sleeping giant" as predicted.

By Lee Sobot  Saturday, 1st August 2020, 11:50 am
 
 
Leeds were already in their seventh consecutive season in the Championship when Hernandez joined the club from Al-Arabi in August 2016 with the Whites looking to return to the Premier League for the first time since relegation from the top flight in 2004.

Four years after his arrival, that return has now been secured with Leeds romping to the Championship title and finishing ten points clear of second-placed West Brom.
Hernandez was told United were a "sleeping giant" upon signing for the club and that giant has now awoken with a promotion that Hernandez says is the perfect reward for United's hugely dedicated and widespread fan base. 
       
"We’ve filled the stadium in every game in the Championship and away games have seen 7000-8000 of our fans in the stands.
"When I arrived, they told me Leeds was a ‘sleeping giant’, and it’s true.


"I’ve been able to see what it means in England and abroad.
"We went to Australia in preseason and the fanbase that crawled out was unimaginable.
"It’s great to be able to live all of this."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/pablo-hernandez-reflects-leeds-uniteds-deserved-promotion-sleeping-giant-now-wide-awake-2930342
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #352 på: August 05, 2020, 13:41:06 »
Leeds United star Pablo Hernandez named Championship PFA Player of the Month for June and July

Ikke verst for en gammel innbytter  :D


Bromancer

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #353 på: September 23, 2020, 19:17:05 »
I følge Hay er Pablo trolig ute mot Sheff Utd.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #354 på: September 23, 2020, 20:02:52 »
I følge Hay er Pablo trolig ute mot Sheff Utd.

Rått tips:

Pablo legger opp etter denne sesongen.

Alle skadeproblemene gjør at han finner det mest fornuftig å avslutte karrieren "på topp".
Super Leeds since 1968

DOFFER

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #355 på: September 23, 2020, 20:53:24 »
Derfor må vi hente de Paul og/eller Malinovskyi asap ;D
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Fantasyland

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #356 på: September 23, 2020, 22:31:11 »
Derfor må vi hente de Paul og/eller Malinovskyi asap ;D

Nettopp! Det er den mest kritiske signeringen som må gjøres dog med litt måtehold. Pablo synger på siste verset, det er vel ingen hemmelighet. Litt spent på i hvor stor grad han kommer til å bidra denne sesongen egentlig.

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #357 på: September 24, 2020, 10:52:52 »
I følge Hay er Pablo trolig ute mot Sheff Utd.

Rått tips:

Pablo legger opp etter denne sesongen.

Alle skadeproblemene gjør at han finner det mest fornuftig å avslutte karrieren "på topp".
Frykter at dette blir hans siste sesong, ja. Skal ikke bli lett å finne en fullverdig arvtager.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Stut og Fjærkre

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #358 på: September 24, 2020, 11:38:57 »
I følge Hay er Pablo trolig ute mot Sheff Utd.

Rått tips:

Pablo legger opp etter denne sesongen.

Alle skadeproblemene gjør at han finner det mest fornuftig å avslutte karrieren "på topp".
Frykter at dette blir hans siste sesong, ja. Skal ikke bli lett å finne en fullverdig arvtager.

Når vi vet hvor mye han har bidradd hos oss, er det utrolig å tenke på at det er seks år siden han gikk til Al-Arabi for å trappe ned karrieren.

Cherry

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #359 på: September 24, 2020, 12:05:22 »
Er nok derfor man ikke "slipper" De Paul overgangen....en kreativ midtbanespiller bør være topp prioritet.