Kamper i dag sesongen 16-17

Started by Kato, August 05, 2016, 21:37:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

roaldv

Ali Al-Habsi forøvrig i heldekkende sjokkrosa i kveld  ???

Sølvreven

Reading-ØPR 0-1. En gavepakke fra QPR. Takker og bukker  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B_Ød

Ups & Ups!!

GeirO

MOT

Asbjørn

Quote from: B_Ød on January 12, 2017, 22:54:41
Da er det opp til oss!!
LITT for ofte har vi ikke fulgt opp etter å ha fått sjansen på den måten. :/

Får håpe det er andre boller denne sesongen... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Vel, dette var en hengekamp, og kampantallet er nå likt. Bra at Reading ikke fikk luke på oss. Så, takk QPR.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Gledelig resultat for oss, og Reading spilte en svært tafatt kamp.
Med seier i morgen inntar vi 3.plassen og kan også få en solid luke ned til 7.plassen.

Allanclarke

Quote from: RoarG on January 12, 2017, 23:04:21
Vel, dette var en hengekamp, og kampantallet er nå likt. Bra at Reading ikke fikk luke på oss. Så, takk QPR.
Dette var ingen hengekamp. Bare at runden startet torsdag denne gangen som skjer sjelden men av og til. Readings hengekamp spilles senere på et tidspunk. Vet ikke når.

B_Ød

reading ble kjempet sønder og sammen...blir meget spennende i kveld (kanskje øl)..sett litt på kampene til de andre oppe i toppen (mye "innbyrdes" på en måte  :))), og med "riktige" resultater i disse, tror jeg vi til mandag innehar 3dje plassen..med mindre luke til topp 2 også!
Ups & Ups!!

Kato

Quote from: stian on January 12, 2017, 23:58:41
Med seier i morgen inntar vi 3.plassen og kan også få en solid luke ned til 7.plassen.

Det var tynne saker fra hjemmelaget. Lite i går som minnet om topp 6 i championship.

ollan

Quote from: Kato on January 13, 2017, 08:24:59

Det var tynne saker fra hjemmelaget. Lite i går som minnet om topp 6 i championship.

Egentlig slik de fleste kamper er i Championship... Altså samme nivå som Leeds
Ollan

Runar

Quote from: ollan on January 13, 2017, 08:30:47

Typisk Championship, alle lag ser like dårlig ut. Helt utrolig at det deles ut poeng i denne divisjonen.

Bjorn

Quote from: Runar on January 13, 2017, 08:37:36

Typisk Championship, alle lag ser like dårlig ut. Helt utrolig at det deles ut poeng i denne divisjonen.

Ups and downs er ikke bare forebeholdt oss...  :o
Neste kamp vinner sikkert Reading stort igjen.
Marching On! 4276

Jon R

Quote from: Runar on January 13, 2017, 08:37:36

Enig, merkelig at ikke alle lag vinner alle kamper med så svak motstand uke ut og uke inn!
Jon R.

Allanclarke

Vist Preston slår Brighton, Brentford slår Newcastle og Sheffield Wednesday og Huddersfield spiller uavgjort i ettermiddag så har vi fått Gud på laget vårt!  ;D ;D ;D 8) 8) 8)

HåvardK

Quote from: Allanclarke on January 14, 2017, 14:32:44
Vist Preston slår Brighton, Brentford slår Newcastle og Sheffield Wednesday og Huddersfield spiller uavgjort i ettermiddag så har vi fått Gud på laget vårt!  ;D ;D ;D 8) 8) 8)
Det har vi allerede. Han heter Pablo til fornavn.

RoarG

Nei, men har du sett, både Norwich og Brighton ligger under :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Newcastle i føringen borte mot Brentford.

Sydhagen

Quote from: Kato on January 14, 2017, 16:37:51
Newcastle i føringen borte mot Brentford.
Satser på det snur i 2.omg.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Norwich redusert til 10 . mann ? Hvis tilfelle fortsetter nedturen ennå for kanarifuglene ! Hva er best av resultat av kampen mellom Sheffield W og Huddersfield ? Sheffield W seier eller uavgjort mellom lagene ?

Kato

Quote from: Andersen on January 14, 2017, 17:00:39
Norwich redusert til 10 . mann ? Hvis tilfelle fortsetter nedturen ennå for kanarifuglene ! Hva er best av resultat av kampen mellom Sheffield W og Huddersfield ? Sheffield W seier eller uavgjort mellom lagene ?

Uinteressant hva det blir. Vi ser BARE oppover.

RoarG

Quote from: Kato on January 14, 2017, 17:02:05
Quote from: Andersen on January 14, 2017, 17:00:39

Uinteressant hva det blir. Vi ser BARE oppover.
8)

Xern

Sam Byram inn for West Ham idag. 46'
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Preston - Brighton 2-0

Lukter Brightons første tap siden 6. serierunde.

RoarG

O'fryd, der økte Preston ledelsen :D. Samtidig gikk Wedn opp i ledelsen mot Hudds.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Kato

Rotherham - Norwich 2-1

Tom Adeyemi

patricksangvik

Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Jon R

Fulham totalt overlegne hjemme mot vår neste motstander, Barnsley.
Jon R.