Skrevet av Emne: Kamper i dag sesongen 16-17  (Lest 103577 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #390 på: Februar 03, 2017, 12:18:44 »
Forbaska irriterende at jeg i stedet for å se Huddersfield - Leeds på søndag må sitte og se på Diney on Ice...  ::)

auren

Urutinert!  ;D

Forestillingen tar to timer og begynner kl. 11. Det vil med andre ord være en mulighet for å se deler av første omgang og andre omgang  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #391 på: Februar 03, 2017, 12:52:24 »
Same thing: Huddersfield on ice ;D
Brighton resultatet perfekt for oss: 1) Closing the gap 2)Starten på nok en Brighton nedtur...? 3) Viktigst: kunne ikke vært mer motiverende for Leedslaget. Viser at vi blir overkjørt om vi ikke er PÃ… fra start av. Denne vinner vi! 4) Sjansen for at Huddersfield slår Brigton OG Leeds i løpet av 3 døgn? Klarer ikke min kalkulator å regne ut i hvert fall.

Ikke at det gjør meg noe, men synes det er noe rart at Hudds spilte kamp på torsdag for så å spille kamp tidlig søndag igjen. Kampoppsettet kunne vel bli løst bedre enn det? Men det gir vel oss en marginal fordel. Og vi trenger de fordelene vi kan få, for sett i lys av de siste ukers hendelser så er det helt klart at de andre lagene på playoff har meget bra formkurve nå. Innbyrdes oppgjør vil gjøre store utslag i toppen om formen fortsetter. Absolutt bra at topp to avgir poeng som gjør det desto mer spennende å være Leeds supporter om dagen.
Vi kan ikke ta det for gitt at vi klarer direkte opprykk eller playoff for den saks skyld. Her er det bare å holde fokus på kampene fremover og samle så mye poeng som mulig uten alt for mange feilskjær som mot Barnsley.
Neglebiting United!  :o
Marching On! 4276

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #392 på: Februar 03, 2017, 13:49:36 »
Ingenting som tyder på at "pauser" i fotball har noen fordeler. Se på Barnsley som hadde midtukekamp og slo oss ned i støvlene. Tror "Hødd" dessverre er "on a high" etter seieren over Brighton. I tillegg er det deres årlige cupfinale til helga. Håper mine bekymringer blir gjort til skamme.

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #393 på: Februar 03, 2017, 14:15:57 »
Hvile mellom kampene er overvurdert. Folk må slutte å høre på sutrete trenere som Fagermo og Wenger. Still med det beste laget til hver kamp. Det laget som vil mest, vinner. Er en spiller sliten, får han si i fra til manageren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #394 på: Februar 03, 2017, 14:47:35 »
Hvile mellom kampene er overvurdert. Folk må slutte å høre på sutrete trenere som Fagermo og Wenger. Still med det beste laget til hver kamp. Det laget som vil mest, vinner. Er en spiller sliten, får han si i fra til manageren.

Mer enn mental ting enn det er fysisk.

En profesjonell fotballspiller bør kunne spille lørdag - onsdag - lørdag uten problemer. Ellers restitueres det veldig feil.
Marching on together!

Blank_File

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #395 på: Februar 03, 2017, 15:56:55 »
Godt å høre at forumet er betydelig bedre skolert enn de som jobber med faget i alle fall. Men det hadde vel blitt et litt kjipt forum hvis ikke det var slik.

lojosang

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #396 på: Februar 03, 2017, 16:24:58 »
Godt å høre at forumet er betydelig bedre skolert enn de som jobber med faget i alle fall. Men det hadde vel blitt et litt kjipt forum hvis ikke det var slik.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #397 på: Februar 03, 2017, 16:34:24 »
Godt å høre at forumet er betydelig bedre skolert enn de som jobber med faget i alle fall. Men det hadde vel blitt et litt kjipt forum hvis ikke det var slik.

Huh, man har da tross alt vunnet PL i Championship Manager med Leeds. Så dette kan man til fingerspissene :P.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #398 på: Februar 03, 2017, 18:40:32 »
Godt å høre at forumet er betydelig bedre skolert enn de som jobber med faget i alle fall. Men det hadde vel blitt et litt kjipt forum hvis ikke det var slik.

Huh, man har da tross alt vunnet PL i Championship Manager med Leeds. Så dette kan man til fingerspissene :P.



Maaaaange sesonger etter hverandre!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #399 på: Februar 03, 2017, 18:48:08 »
Godt å høre at forumet er betydelig bedre skolert enn de som jobber med faget i alle fall. Men det hadde vel blitt et litt kjipt forum hvis ikke det var slik.

8)
Marching on together!

Kato

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #400 på: Februar 03, 2017, 21:02:25 »
Rhodes fra start for Wednesday i kveld.

De har altså Rhodes, Fletcher, Winnall, Forestieri, Hooper og Nuhiu som sloss om frontplassene. Voldsomt, må bli mange misfornøyde av det.
 

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #401 på: Februar 03, 2017, 21:10:51 »
Rhodes fra start for Wednesday i kveld.

De har altså Rhodes, Fletcher, Winnall, Forestieri, Hooper og Nuhiu som sloss om frontplassene. Voldsomt, må bli mange misfornøyde av det.
Rhodes og Winnall er nysigneringer, er de ikke? De er vel neppe misfornøyde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #402 på: Februar 03, 2017, 21:12:56 »
Rhodes fra start for Wednesday i kveld.

De har altså Rhodes, Fletcher, Winnall, Forestieri, Hooper og Nuhiu som sloss om frontplassene. Voldsomt, må bli mange misfornøyde av det.
Rhodes og Winnall er nysigneringer, er de ikke? De er vel neppe misfornøyde.

Vi får se etterhvert  når 4 av 6 skal sloss om benkeplass. Og to-tre sannsynligvis må sitte i dress.
 

Kato

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #403 på: Februar 03, 2017, 21:31:07 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace
 

Leedsfan

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #404 på: Februar 03, 2017, 21:32:10 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace

Wigan er meget dårlige! Flaksemål også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #405 på: Februar 03, 2017, 21:43:15 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace

Wigan er meget dårlige! Flaksemål også!

Wigan eller Sheff Wed som er dårlige?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #406 på: Februar 03, 2017, 21:48:43 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace

Wigan er meget dårlige! Flaksemål også!

Wigan eller Sheff Wed som er dårlige?

auren

Wigan er jo helt elendige, men er det fordi at de er det eller er det fordi Sheff Wed er så gode er jeg usikker på. Jeg synes ikke Wednesday er så gode....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #407 på: Februar 03, 2017, 21:56:05 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace

Wigan er meget dårlige! Flaksemål også!

Wigan eller Sheff Wed som er dårlige?

auren

Wigan er jo helt elendige, men er det fordi at de er det eller er det fordi Sheff Wed er så gode er jeg usikker på. Jeg synes ikke Wednesday er så gode....
Men de innkasserer 3 poeng på kontoen. Skal tross alt gjøres.

Leeds-aktuelle Bogle kom innpå for Wigan i 2. omgang, uten at det hjalp stort.

En annen som foretok klubbskifte, etter mye ståhei og ondt blod, var Payet. Hans debut for Marseilles var heller ikke som han håpte, da de tapte 0-1 for Metz.
« Siste redigering: Februar 03, 2017, 22:43:11 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #408 på: Februar 03, 2017, 23:33:58 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace
Rod eller Ray?
- Leif Olav

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #409 på: Februar 03, 2017, 23:43:51 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace
Rod eller Ray?
William Wallace

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #410 på: Februar 03, 2017, 23:48:15 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace
Rod eller Ray?
William Wallace

auren
Det er en mann å ha med seg i krigen, ja.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #411 på: Februar 04, 2017, 00:36:29 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace

Wigan er meget dårlige! Flaksemål også!

Wigan eller Sheff Wed som er dårlige?

auren

Wigan er jo helt elendige, men er det fordi at de er det eller er det fordi Sheff Wed er så gode er jeg usikker på. Jeg synes ikke Wednesday er så gode....
...men dessverre en av transfervinduets vinnere. Rhodes og Winnall kan bidra til at de hever seg til fjorårsnivået i innspurten, et nivå de har vært et stykke unna så langt. Vi kan saktens håpe at mange offensive spillere på lediggang, skaper uro og misnøye i troppen...
Jon R.

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #412 på: Februar 04, 2017, 08:35:41 »
Med tap i morgen og seier til opprykksjagende lag i hengekamper kan vi faktisk være 12 og 8 poeng fra direkte opprykk, samtidig som Reading og Huddersfield har 4 poeng på oss, mens 7.plassen bare er 2 poeng bak.

Viktig med poeng i morgen med andre ord! Og kanskje ikke så viktig at Derby klår Newcastle?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #413 på: Februar 04, 2017, 09:24:27 »
Med tap i morgen og seier til opprykksjagende lag i hengekamper kan vi faktisk være 12 og 8 poeng fra direkte opprykk, samtidig som Reading og Huddersfield har 4 poeng på oss, mens 7.plassen bare er 2 poeng bak.

Viktig med poeng i morgen med andre ord! Og kanskje ikke så viktig at Derby klår Newcastle?

auren

Optimismen lenge leve!!!


Vi har akkurat TATT tilsammen 5 poeng på BHA og NU!!!


Vi holder hod fart uansett ommfet blir poengtap i morgen! Begge lagene foran oss kjenner presset, mens vi fortsatt er underdogs!


MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #414 på: Februar 04, 2017, 09:34:31 »
Wigan - Sheff Wed 0-1 Wallace

Wigan er meget dårlige! Flaksemål også!

Wigan eller Sheff Wed som er dårlige?

auren

Wigan er jo helt elendige, men er det fordi at de er det eller er det fordi Sheff Wed er så gode er jeg usikker på. Jeg synes ikke Wednesday er så gode....
...men dessverre en av transfervinduets vinnere. Rhodes og Winnall kan bidra til at de hever seg til fjorårsnivået i innspurten, et nivå de har vært et stykke unna så langt. Vi kan saktens håpe at mange offensive spillere på lediggang, skaper uro og misnøye i troppen...

Jeg er ikke så begeistret for Rhodes og Winnall har jeg ikke sett nok til å kunne bedømme. Forrestieri kommmer til å spille hver kamp ellers blir han sur. Spørsmålet er da om Rhodes kommer til sin rett med en liten, mer fotballintelligent fotballspiller ved sin side enn en stor sterk spiller som Gestede. Klarer Wednesday å lage sjanser i bøtter og spann så kommer Rhodes til å putte mange.

Jeg er mer redd for et Fulham kommer fossende inn i en play-off, spiller irriterende god fotball på små flater.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #415 på: Februar 04, 2017, 09:44:34 »
Vi må snu denne vinklingen som vi har pådratt oss gjennom de siste 12 årene!!!


Jeg er ikke redd for noen jeg, mest opptatt at våre spillere skal fikse sine arbeidsoppgaver på best mulig måte slik at laget fungerer godt og vinner - uansett motstander!!!


:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #416 på: Februar 04, 2017, 14:41:24 »
Vi må snu denne vinklingen som vi har pådratt oss gjennom de siste 12 årene!!!


Jeg er ikke redd for noen jeg, mest opptatt at våre spillere skal fikse sine arbeidsoppgaver på best mulig måte slik at laget fungerer godt og vinner - uansett motstander!!!


:)
Helt enig, promo! Har vel ikke akkurat fremstått som noen pur optimist selv de siste 12-14 årene, men merker at jeg greier å bevare trua selv om det oppstår noen feilskjær. På vårt beste slår vi alle i denne divisjonen, faktisk. Dessuten blir vi ikke rundspilt lenger. Noe har skjedd etter at Monk fikk skikk på laget.

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #417 på: Februar 04, 2017, 16:00:43 »
Siden vi ikke spiller i dag er det bare å benke seg ned, og kose seg når rivalene våre går på trynet. Kjør runde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #418 på: Februar 04, 2017, 16:12:41 »
Med tap i morgen og seier til opprykksjagende lag i hengekamper kan vi faktisk være 12 og 8 poeng fra direkte opprykk, samtidig som Reading og Huddersfield har 4 poeng på oss, mens 7.plassen bare er 2 poeng bak.

Viktig med poeng i morgen med andre ord! Og kanskje ikke så viktig at Derby klår Newcastle?

auren
Driter en lang marsj i hele playoff. Hvem bryr seg ? Vi skal direkte opp , ingenting annet er aktuelt. Kom igjen Derby !!

1-0 Newcastle  :-\
« Siste redigering: Februar 04, 2017, 16:35:46 av Alta-White »

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 16-17
« Svar #419 på: Februar 04, 2017, 16:50:10 »
Med tap i morgen og seier til opprykksjagende lag i hengekamper kan vi faktisk være 12 og 8 poeng fra direkte opprykk, samtidig som Reading og Huddersfield har 4 poeng på oss, mens 7.plassen bare er 2 poeng bak.

Viktig med poeng i morgen med andre ord! Og kanskje ikke så viktig at Derby klår Newcastle?

auren
Driter en lang marsj i hele playoff. Hvem bryr seg ? Vi skal direkte opp , ingenting annet er aktuelt. Kom igjen Derby !!

1-0 Newcastle  :-\
Mye kjekkere å vinne play off enn å gå opp direkte

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.