Kamper i dag sesongen 16-17

Started by Kato, August 05, 2016, 21:37:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RoarG

Quote from: stian on February 25, 2017, 18:07:35
Bra runde for Leeds, dette. Hvis vi vinner alle de resterende kampene er vi i premier league!
Yup.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Brighton med to kruttsterke seire på rad. Ingen formsvikt der i gården. Favoritter nå.

RoarG

Quote from: TK20 on February 25, 2017, 20:28:10
Brighton med to kruttsterke seire på rad. Ingen formsvikt der i gården. Favoritter nå.
De må kollapse om ikke dette skal bære rett opp til PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 20:41:38
Quote from: TK20 on February 25, 2017, 20:28:10
De må kollapse om ikke dette skal bære rett opp til PL.
Dette er nok dessverre ønsketenkning. Glem det som skjedde i sist sesong. Brighton har vært solide hele sesongen, ingen lange downs som de fleste andre, taper nesten aldri. Kun 4 tap og 26 baklengs sier sitt. Dette holder mest sannsynlig helt inn. Det eneste jeg kan komme på som taler mot Brighton er at Championship kanskje er den minst forutsigbare topp 2 ligaen i europa.  ???
Jon R.

testo

Norwich taper terreng til PO plassen, skuddstatistikken viser mangel på gode avsluttere.
Game Stats
Norwich City vs Ipswich Town 1 -1 Full Time

Possession
53%      47%
Tackle success
69%      59%
Pass Accuracy
70%      63%
23  Shots   4
7  (On Goal)   1
14  Corners   1
0  Saves   7
4  Offsides   0
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Kongen på haugen kamp i kveld da....
Brighton - Newcastle spilles, og begge kommer opp på samme antall kamper som oss.
Ikke dumt om Derby avgir poeng heller...borte mot mildt sagt ustabile Blackburn.

testo

1-0 Brighton. Billig straffe og dommer i fokus, igjen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Allanclarke

Dommer er Huddersfield fan.  8) Kommentatorene nevnte det

Ove

Det ser ut som om Newcastle har hatt et bra overtak i posession, skudd og cornere og de har vunnet 11 av 16 bortekamper leser jeg, så de kan slå tilbake i denne kampen. Sikkert ikke dumt for oss om Brighton vinner. Newcastle har et tøft program de neste ukene.

testo

Etter målet så har Newcastle eid kampen, presser Brighton og har kommet til flere store sjanser. 3 min på overtid brant NC en 100% sjanse. Tror vi får se flere mål i denne kampen.

Terje

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Husker man når Mc Dermott lovte " the icing of the cake" , og Noel Hunt kom inn porten!?

Han sitter fortsatt på benken, i kveld for Portsmouth mot Morecambe..... ::)

enur

Derby ser ut til å gå på nok et tap. Hvis så skjer, tror jeg ikke de kan hente oss igjen. 13 poeng på 12 kamper skal være for mye.

Marching on together

testo

Quote from: testo on February 28, 2017, 21:04:13

1-1

Terje

Jon R

Quote from: Cherry on February 28, 2017, 22:20:04
Husker man når Mc Dermott lovte " the icing of the cake" , og Noel Hunt kom inn porten!?

Det stemmer vel ikke? Noel Hunt var vel MC Dermotts første signering? Det var vel Grayson som snakket om "icing on the cake" før han fikk hentet inn noe rask?   ???
Jon R.

auren

Et av de sykeste og merkeligst målene på lenge. Men er vel rettferdig nok, selv om jeg holder med hjemmelaget. Ingen tvil om at dette er de to beste lagene i ligaen. Et vanvittig tempo i 90 min...

auren

auren

Kunne Daryl Murphy vært en spiller å hentet når Newcastle rykker opp og hvis vi ikke gjør det? Blir snart 34 år, men kunne vært en fin spiller å hatt i stallen...

auren

testo

Quote from: testo on February 28, 2017, 22:26:00
Quote from: testo on February 28, 2017, 21:04:13

1-1

1-2

Terje

auren

2-1 til Newcastle. Fantastisk fotball!!!

auren

Sydhagen

Veldig fortjent! Magpies mye bedre enn Brighton.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

testo

Quote from: auren on February 28, 2017, 22:31:27
Kunne Daryl Murphy vært en spiller å hentet når Newcastle rykker opp og hvis vi ikke gjør det? Blir snart 34 år, men kunne vært en fin spiller å hatt i stallen...

auren
Virker som en kopi av Wood. Kunne tenkt meg en mann på midtbanen som Shelvey, fantastisk pasningsfot

Terje

stian

Quote from: auren on February 28, 2017, 22:30:03
Et av de sykeste og merkeligst målene på lenge. Men er vel rettferdig nok, selv om jeg holder med hjemmelaget. Ingen tvil om at dette er de to beste lagene i ligaen. Et vanvittig tempo i 90 min...

auren

Dette er de beste lagene i Championship, ja. Ingenting som tyder på at noen av dem skal kollapse på slutten. Vi får satse på at Newcastle har opprykket i lomma til vi skal møte dem borte.

Cherry

Quote from: Jon R on February 28, 2017, 22:29:09

Det stemmer vel ikke? Noel Hunt var vel MC Dermotts første signering? Det var vel Grayson som snakket om "icing on the cake" før han fikk hentet inn noe rask?   ???

3. Juli 2013. Vet ikke hvem som har rett... Rask er i hvertfall korrekt :)

Kato

Huddersfield slår Newcastle til helga og Brighton taper igjen så snakker vi full kino og 5 poeng mellom de tre fremste. Og ennå lenge igjen.

Josch

Håpet til Leeds er at en av disse to skal svikte (nå håpet vi på Newcastle). Men disse to strammer seg alltid opp når de må. Brighton og  Newcastle har faktisk vært meget gode når de har avgitt poeng/tapt også.
Dette er nok nivået som kreves for å rykke rett opp. (Med tanke på  Leeds til  neste seong hvis vi ikke vinner play off nå).

Jon R

Quote from: Cherry on February 28, 2017, 22:51:31

Grayson brukte ihvertfall det uttrykket ofte og det er spesielt 2010-11 sesongen jeg tenker på.
Nå ble vel Graysons "The icing on the cake" aldri realisert i transfervinduet men han Faye ble hentet inn på lån senere den høsten.... ( ::)
http://www.thescratchingshed.com/2010/09/no-icing-on-simon-graysons-transfer-cake/

Jon R.

Blank_File

Quote from: Jon R on March 01, 2017, 00:09:25
Quote from: Cherry on February 28, 2017, 22:51:31

Grayson brukte ihvertfall det uttrykket ofte og det er spesielt 2010-11 sesongen jeg tenker på.
Nå ble vel Graysons "The icing on the cake" aldri realisert i transfervinduet men han Faye ble hentet inn på lån senere den høsten.... ( ::)
http://www.thescratchingshed.com/2010/09/no-icing-on-simon-graysons-transfer-cake/
Ikke bare han, Warnock skulle også bare ha glasur. Etter å ha kjøpt 20 40åringer...

Kato

Man City - Huddersfield 0-1

Harry Bunn

Jon R

Quote from: Kato on March 01, 2017, 20:56:41

Harry Bunn
Huddersfield fortsetter trenden med suksess i både serie og cup. Blir interessant å følge hvor det ender til slutt for dem...
Jon R.

Kickthemdown

Quote from: Jon R on March 01, 2017, 21:19:24
Quote from: Kato on March 01, 2017, 20:56:41

Harry Bunn
Huddersfield fortsetter trenden med suksess i både serie og cup. Blir interessant å følge hvor det ender til slutt for dem...
1-1 nå. Huddersfield med rent b-lag..