Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Luke Ayling  (Lest 57511 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Utlånt spiller: Luke Ayling
« på: August 10, 2016, 19:12:08 »
99,99% sikkert.
Men hakke snøring på denne spilleren


« Siste redigering: Januar 10, 2024, 19:45:43 av Hallgeir * »

Frode

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #1 på: August 10, 2016, 19:27:12 »
Vi trenger ikke flere stoppere, vi trenger BEDRE og mer stabile stoppere. Håper Ayling borger for kvalitet (men har aldri hørt om ham)
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #2 på: August 10, 2016, 19:35:33 »
Har gått en god skole i Arsenal og spilt fast for Bristol C siste to sesonger.
Om han er god nok aner jeg ikke.

https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #3 på: August 10, 2016, 19:42:16 »
bare 33 kamper i fjor.....skadd?? Heller ikke i troppen i helga, men spilte cupkamp i går.... tja.... hva er dette for signering ?
« Siste redigering: August 10, 2016, 19:44:14 av Lundewhites »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #4 på: August 10, 2016, 20:09:32 »
bare 33 kamper i fjor.....skadd?? Heller ikke i troppen i helga, men spilte cupkamp i går.... tja.... hva er dette for signering ?

God nok som back up på backen tenker jeg, og som et 3. eller 4. alternativ på stopperplass. Men; vi SKAL ha inn solide spillere som forsterker oss, ikke mer stallfyll! Og det er nettopp stallfyll denne spilleren er. Må sitere en på Waccoe:

"Bridcutts deal been held up because we can't afford his wage allegedly,  despite it been obvious that we need him,  yet we find the money for Ayling who will probably just be a squad filler."

Frustrerende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #5 på: August 10, 2016, 20:24:44 »
Fra Bristol City forumet:

"Ultimately Leeds will be picking up an average player at this level, he does a lot right and a lot wrong in a game but can't be faulted for effort."

OK spiller tilsynelatende, men ville vært back up som høyreback på BC kommende sesong.

Denne midtbanespilleren som også skal komme bør fanden være god!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #6 på: August 10, 2016, 21:07:24 »
Hopper ikke i taket av begeistring over denne signeringen, nei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #7 på: August 10, 2016, 22:59:38 »
Bristol City defender Luke Ayling has agreed a deal to join Leeds and move should be announced tomorrow. #lufc #bcfc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #8 på: August 10, 2016, 23:13:06 »
Denne skjønner jeg ikke, ut i fra hva jeg har lest om fyren. I følge Championship Norge er han god, men best som høyreback. Høyreback er ikke problemet. Ønsker en klassestopper


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

auren

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #9 på: August 10, 2016, 23:35:12 »
Denne skjønner jeg ikke, ut i fra hva jeg har lest om fyren. I følge Championship Norge er han god, men best som høyreback. Høyreback er ikke problemet. Ønsker en klassestopper


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helt enig. Skal vi ha høyreback så synes jeg McLaughlin på Fleetwood var en OK spiller (han var vi også linket med tidligere i sommer).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #10 på: August 10, 2016, 23:41:14 »
Ser ikke denne jeg heller. Vi MÃ… få inn enn bedre stopper enn Bamba som er het katastrofe i mine øyne. Var go før han  fikk kontrakt etter det rett å slett et mareritt. Utrolig at han er vår kaptein. Dog ere vel ikke så mange emner der. Bamba er selve definisjonen på en vimsete spiler å minner meg veldig om en viss Duberry da han var i leeds.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #11 på: August 10, 2016, 23:52:01 »
Största  problemet är defensiva mittfältet. Vi har inte en spelare av klass  där.
 

Annesj

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #12 på: August 11, 2016, 00:07:07 »
Når jeg tenker etter så er jo Berardi ute. Kan godt bli en stund også. DA har vi en H back. et er litt tynt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #13 på: August 11, 2016, 08:22:52 »
Största  problemet är defensiva mittfältet. Vi har inte en spelare av klass  där.

Det var dette med Bridcutt - eller nå "wage-cutt" da.  HVor vanskelig skal d være liksom?
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #14 på: August 11, 2016, 11:16:55 »
Bamba må ut mener jeg også. Men ser ikke ut som det er store spillere som lokkes til Elland Road
Pontus ❤

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #15 på: August 11, 2016, 11:30:02 »
Största  problemet är defensiva mittfältet. Vi har inte en spelare av klass  där.

Det var dette med Bridcutt - eller nå "wage-cutt" da.  HVor vanskelig skal d være liksom?
Problemet er vel at en eneste mann for en astronomisk lønn i forhold til de andre....så kan man diskutere seg grønn over om det er riktig eller galt...til slutt er det jo opp til selveste cellino :(

Pettersen97

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #16 på: August 11, 2016, 17:06:58 »
We are delighted to announce the signing of full-back @lukeayling_8 on a three-year deal from @bcfctweets! #lufc https://t.co/dP1t5CinJc
The Mighty Whites

sportcarl1

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #17 på: August 11, 2016, 17:10:12 »
Hoppas jag har fel, men känns som en squadspelare
 

Budda

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #18 på: August 11, 2016, 17:19:33 »
Mannen bak Championship Norge, og som har god peiling på ligaen.:

Luke Ayling hadde vært den perfekte signeringen for Rovers. Sterk og god defensivt. Energisk og god innlegsfot. Både høyreback og stopper.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

RoarG

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #19 på: August 11, 2016, 17:26:00 »
Vel, nå som han er signert får vi håpe at han gjør alle skeptikere (deriblant meg selv) til skamme, og slår til. Velkommen til Leeds skal du være, Luke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #20 på: August 11, 2016, 17:27:31 »
En helt OK signering dette. Men jeg håper dette ikke er på bekostning av en midtstopper, noe jeg er redd for at det er. Ayling er primært høyreback, men kan altså spille midtstopper.

Uansett: Velkommen til Leeds og lykke til i kampen om høyreback-plassen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #21 på: August 11, 2016, 17:27:58 »
Former Guardian sports writer Steve Claridge lauded Ayling for his "reading of the game, communications skills, organisation skills, aerial prowess, two footedness and use of the ball" in his scouting reports column.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #22 på: August 11, 2016, 17:36:33 »
Former Guardian sports writer Steve Claridge lauded Ayling for his "reading of the game, communications skills, organisation skills, aerial prowess, two footedness and use of the ball" in his scouting reports column.

Ser ikke poenget med slike signinger. Vi hakke råd til gode spillere fordi lønna er for stor. Da satser vi heller på mindre gode spillere på en lønn vi kan greie. Vil nesten vri på det. Bedre med en veldig liten stall med gode spillere, sammen med unge spillere fra akademiet, enn en bred stall med gjennomsnittspillere

Annesj

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #23 på: August 11, 2016, 19:02:32 »
Vi hare en høyreback folkens  ::) Berardi mye skadet. Coyle urøddig bakover. Helt greit dette. Koster vel neppe all verden denna karen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #24 på: August 11, 2016, 19:09:00 »
Vi hare en høyreback folkens  ::) Berardi mye skadet. Coyle urøddig bakover. Helt greit dette. Koster vel neppe all verden denna karen.

Spekuleres i 750 000 pund, så jo han koster en del. Ville heller brukt pengene på å sikre oss Bridcutt, men men…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #25 på: August 11, 2016, 20:10:13 »
Ikke overvettes positiv til denne. Vi må opp to hakk på spillerlogistikk om vi skal henge med.
 

GeirO

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #26 på: August 11, 2016, 21:22:09 »
Vi hare en høyreback folkens  ::) Berardi mye skadet. Coyle urøddig bakover. Helt greit dette. Koster vel neppe all verden denna karen.
Enig. Og Berardi forsvinner vel hvis det er en isfront mellom han og Monk. Og når Taylor drar er det ikke mange vingbacker igjen.
MOT

Promotion 2010

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #27 på: August 11, 2016, 21:29:45 »
Ayling har fått noen svært så hyggelige farvel-kommentarer fra Bristol City supportere. Han er en naturlig høyreback, men kan i tillegg spille midtstopper og defensiv midtbane!

Han får mye skryt for evnen til å føre ballen ut fra forsvar og at han har en svært god innleggsfot!!!


I tillegg har Luke over 200 kamper tross sine 24 år! Mange av disse er på Championshipnivå!

Monk uttaler at han har potensiale til å spille over dette nivået også!



Vi begynner å skape en svært så god stall nå!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #28 på: August 11, 2016, 22:09:16 »
Vel, han kan jo brukes i to av de posisjonene jeg heller ville ha forsterket. Ønsker ham en lang og suksessrik Leeds-karriere, på Championship- og PL-nivå.
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: Ny spiller Luke Ayling
« Svar #29 på: August 12, 2016, 13:21:40 »
En av Bristol City-supporterne som bruker en del linjer på å skryte Ayling opp i skyene skriver også dette:

He was one of a few players who struggled with the step up from league one to championship last season and he found himself down the pecking order with the arrival of Adam Matthews from Sunderland.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=456351#ixzz4H7F4sZpA
Marching on together!