Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Luke Ayling  (Lest 57528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibster

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #60 på: Desember 01, 2016, 10:03:10 »
Ayling er knallbra på høyrebacken og kan gjøre en jobb som nødforsvarer. Jeg telte to tunneller bakover og stressa kroppsspråk, i tillegg til dårlig plassering på 1-0.

Woody

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #61 på: Desember 01, 2016, 12:48:29 »
Ayling er knallbra på høyrebacken og kan gjøre en jobb som nødforsvarer. Jeg telte to tunneller bakover og stressa kroppsspråk, i tillegg til dårlig plassering på 1-0.

Vårt soleklare førstevalg på høyreback.
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #62 på: Desember 01, 2016, 20:10:02 »
Ayling er knallbra på høyrebacken og kan gjøre en jobb som nødforsvarer. Jeg telte to tunneller bakover og stressa kroppsspråk, i tillegg til dårlig plassering på 1-0.
Hvis man tar anledningen og de totale omstendighetene i betraktning, vil jeg si han gjorde en strålende "debut".
Jon R.

Xern

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #63 på: Desember 01, 2016, 20:48:11 »
Ayling er knallbra på høyrebacken og kan gjøre en jobb som nødforsvarer. Jeg telte to tunneller bakover og stressa kroppsspråk, i tillegg til dårlig plassering på 1-0.
Hvis man tar anledningen og de totale omstendighetene i betraktning, vil jeg si han gjorde en strålende "debut".
+1. Det er tross alt Liverpool vi snakker om, på 2. plass i PL.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ibster

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #64 på: Desember 02, 2016, 14:59:05 »
Ayling er knallbra på høyrebacken og kan gjøre en jobb som nødforsvarer. Jeg telte to tunneller bakover og stressa kroppsspråk, i tillegg til dårlig plassering på 1-0.
Hvis man tar anledningen og de totale omstendighetene i betraktning, vil jeg si han gjorde en strålende "debut".
+1. Det er tross alt Liverpool vi snakker om, på 2. plass i PL.

Joda, enig i det. Allikevel er jeg glad vi har Cooper som buffer før vi må bruke ham i midtforsvaret. Nå har vi faktisk en bra backfirer :)

Sydhagen

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #65 på: Januar 13, 2017, 21:37:32 »
FOR et kjøp dette har vært for Leeds!!
500 000 pund for en slik klassespiller. Ã…rets kjøp i Championship, uten tvil!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #66 på: Januar 13, 2017, 21:45:27 »
FOR et kjøp dette har vært for Leeds!!
500 000 pund for en slik klassespiller. Ã…rets kjøp i Championship, uten tvil!!

Røverkjøp, ja.

Ikke mye å sette fingeren på som midtstopper i dag heller. Og midtbanen har spilt så godt at det har blitt mye enklere å spille i backlinja i denne kampen.
Super Leeds since 1968

Lundewhites

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #67 på: Januar 13, 2017, 23:01:02 »
Må da være fristende å fortsette med dette stopperparet!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Dennis

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #68 på: Januar 13, 2017, 23:02:23 »
Ikke bare i dag, men sesongen totalt sett; har aldri opplevd å bli så motbevist i forhold til forventningene av en ny spiller. Trodde vi hadde hentet en "potet" som back up. Ayling er ikke bare likanes og solid, han er meget god.
Marching on together!

Bromancer

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #69 på: Januar 13, 2017, 23:06:41 »
Ikke bare i dag, men sesongen totalt sett; har aldri opplevd å bli så motbevist i forhold til forventningene av en ny spiller. Trodde vi hadde hentet en "potet" som back up. Ayling er ikke bare likanes og solid, han er meget god.
Amen. Ingen som forutså at dette var en klassesignering.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #70 på: Januar 13, 2017, 23:43:00 »
Har lagt min elsk på han karen her fra dag èn. Han gjør få feil, og er smart. Og så har han en kul spillestil. Eksemplifisert i dag, når han som midtstopper raidet langt frem på banen. Herlig type!

Josch

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #71 på: Januar 14, 2017, 00:03:17 »
Har lagt min elsk på han karen her fra dag èn. Han gjør få feil, og er smart. Og så har han en kul spillestil. Eksemplifisert i dag, når han som midtstopper raidet langt frem på banen. Herlig type!

Enig. Fikk virkelig bevist at han behersker midtstopperplassen også . Kan ikke si jeg savnet Pontus Jansson veldig mye i dag. Det er selvsagt  Ayling's fortjeneste. Vi har faktisk 4 som kan spille midstopper!!

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #72 på: Januar 14, 2017, 00:05:33 »
Har lagt min elsk på han karen her fra dag èn. Han gjør få feil, og er smart. Og så har han en kul spillestil. Eksemplifisert i dag, når han som midtstopper raidet langt frem på banen. Herlig type!

Enig. Fikk virkelig bevist at han behersker midtstopperplassen også . Kan ikke si jeg savnet Pontus Jansson veldig mye i dag. Det er selvsagt  Ayling's fortjeneste. Vi har faktisk 4 som kan spille midstopper!!

+ 1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #73 på: Januar 14, 2017, 11:24:31 »
Har vært min nye favorittspiller siden september og ble det ikke noe mindre etter i går. For en fantastisk allsidig, atletisk, positiv type å ha i troppen. Synd at ikke raidet han lyktes.  :)
Jon R.

Tom S

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #74 på: Januar 14, 2017, 16:36:17 »
Har vært min nye favorittspiller siden september og ble det ikke noe mindre etter i går. For en fantastisk allsidig, atletisk, positiv type å ha i troppen. Synd at ikke raidet han lyktes.  :)

Min og A Hoff sin favoritt sidan 13.08.2016.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #75 på: Januar 14, 2017, 16:37:54 »
Har vært min nye favorittspiller siden september og ble det ikke noe mindre etter i går. For en fantastisk allsidig, atletisk, positiv type å ha i troppen. Synd at ikke raidet han lyktes.  :)

Min og A Hoff sin favoritt sidan 13.08.2016.
Herlig, Tom! Hva med Ivar Hoff?   ;D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #76 på: Februar 15, 2017, 18:21:27 »
Lufc data

Luke Ayling vs. Bristol City:

94 touches
49 completed passes
8 interceptions
7 clearances
3 blocks
2 tackles won
1 assist

Brilliant.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #77 på: Mars 11, 2017, 16:38:15 »
Hay

Yellow card: Luke Ayling for a sliding tackle on Bidwell - that's his 10th of the season and a two-match ban for him. #lufc



Og det er faktisk Reading- og Brighton-kampene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #78 på: Mars 11, 2017, 19:08:21 »
Hay

Yellow card: Luke Ayling for a sliding tackle on Bidwell - that's his 10th of the season and a two-match ban for him. #lufc



Og det er faktisk Reading- og Brighton-kampene!
Da får Berardi spille høyre back og Taylor venstre back. Skal se det går bra, og så får Ayling hvile i 2 kamper. Kanskje det ikke er så dumt sånn på slutten av en lang sesong?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #79 på: Mars 11, 2017, 20:29:57 »
Hay

Yellow card: Luke Ayling for a sliding tackle on Bidwell - that's his 10th of the season and a two-match ban for him. #lufc



Og det er faktisk Reading- og Brighton-kampene!
Da får Berardi spille høyre back og Taylor venstre back. Skal se det går bra, og så får Ayling hvile i 2 kamper. Kanskje det ikke er så dumt sånn på slutten av en lang sesong?
Tenkte akkurat det samme. Ayling er den utespilleren med flest kamper denne sesongen.
Jon R.

flynn

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #80 på: Mars 12, 2017, 20:33:05 »
Det er jo helt vanlig med 10 dager permisjon når mor og barn kommer hjem fra fødestuen. Derimot håper jeg han ikke tar ut full pappakvote neste vinter!

flynn

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #81 på: Mars 13, 2017, 13:59:11 »
Han gjør mye rart, ass. En del urutinerte avgjørelser bak i rekka... jeg er alltid i nervøs når han er innenfor 16-metern.
Flere unødvendige gule kort, og nå har vi han ikke i de neste kampane... ehh.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #82 på: Juli 22, 2017, 00:13:49 »
Morsom tråd å lese igjennom  :)

Men denne var jeg ikke klar over, sikkert derfor vi fikk han på billigsalg 8)

https://www.theguardian.com/football/2016/mar/17/bristol-city-luke-ayling-apology-urinating-glass-cheltenham-festival

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #83 på: Juli 22, 2017, 09:02:57 »
Når man ser de sinnsyke prisene som mediokre britiske spillere går for om dagen (eks Stewart who? fra Liverpool til Hull for 7.5 mill pund ++), vil jeg tro den godeste Ayling har mangedoblet sin verdi siden vi kjøpte han.
Jon R.

Torpe-do

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #84 på: Juli 22, 2017, 12:50:02 »
Morsom tråd å lese igjennom  :)

Men denne var jeg ikke klar over, sikkert derfor vi fikk han på billigsalg 8)

https://www.theguardian.com/football/2016/mar/17/bristol-city-luke-ayling-apology-urinating-glass-cheltenham-festival

Hehe stemmer! Denne saken hadde jeg helt glemt. Mener jeg las den da Ayling kom til Leeds, og var - en liten stund - redd for at han var en "urokråke"

Så langt har han vel bare vist seg som en hardtarbeidende back, med godt humør?

samadhi

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #85 på: September 13, 2017, 22:08:56 »
Ã…rets redning så langt går til Luke Ayling.

Reddet laget på ett viktig tidspunkt rett før pause.
Vanvittig oppmerksom på hva som kunne skje i duellen med Wiedvald og B`ham spilleren, og utførte med stil.
marching on together,
derudaf forever...

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #86 på: September 21, 2017, 03:07:44 »
Denne mannen nærmer seg vel Legende-status??


Spiller alle kampene...overbeviser uansett posisjon...valgts som 2.kaptein av spillerne...
Luke Ailing folkens...en gedigen kandidat til 'Ã…rets Spiller' sålangt  ;D


MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

AllWhiteTøyen

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #87 på: September 21, 2017, 08:08:17 »
Denne mannen nærmer seg vel Legende-status??


Spiller alle kampene...overbeviser uansett posisjon...valgts som 2.kaptein av spillerne...
Luke Ailing folkens...en gedigen kandidat til 'Ã…rets Spiller' sålangt  ;D


MOT
Litt tidlig for legendestatus kanskje, men fortsetter han sånn blir han det. En av de aller beste i fjor også.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #88 på: Oktober 19, 2017, 11:22:42 »
Fantastisk

Leeds United are delighted to announce that defender Luke Ayling has signed a new contract with #LUFC

bit.ly/LAsigns
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #89 på: Oktober 19, 2017, 11:23:35 »
Da er ALLE på plass:

AYLING SIGNS NEW DEAL

Leeds United are delighted to announce full-back Luke Ayling has signed a new contract with the club.

The defender has committed his long term future to the Whites, by signing a four year deal, which runs until July 2021.

Ayling joined United from fellow Sky Bet Championship side Bristol City in August 2016 and has gone on to make 58 appearances in all competitions, establishing himself as  a firm favourite on the right side of the Leeds defence.

The 26 year-old is the only player to start in every match for Thomas Christiansen’s side this season, whilst has also played in every minute of every game during the league campaign, helping United reach the fourth round of the Carabao Cup and climb to sixth in the Championship.

Ayling joins a long list of Leeds United players who have signed fresh terms over recent months, including the likes of Gaetano Berardi, Eunan O’Kane and Kalvin Phillips.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973