Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Luke Ayling  (Lest 57524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #210 på: November 05, 2020, 10:27:29 »
Ble skuffet over Luke Ayling i går. Fryktelig filming.Det er direkte flaut å se på.
Ja, men samtidig pleier jeg ofte å forsvare "filmere" fordi:
Når du havner i en situasjon der du ser for deg at forsvareren kommer til gå etter ballen og han mest sannsynlig ikke når den først, er instinktet ditt å få en tå på ballen før en "løfter" knottene fra gresset og forbereder kroppen på sammenstøt. Selv om forsvareren trekker seg i siste øyeblikk, har man som angriper allerede begynt sin bevegelse og da blir det seende ut som filming. Alle som har spilt fotball har nok opplevd dette.

Likte ikke helt filmingen til Ayling, men er glad han ikke gjorde et måltid ut av det etterpå. Han modererte seg og slo ikke ut med armer eller overdramatiserte. Men skulle helst se at han ikke gjorde det.
Marching On! 4276

LEO

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #211 på: November 05, 2020, 11:55:01 »
Hei, jeg var mere skuffet over innleggene hans og tvers over pasninger som han hadde som nesten bakerste mann.  MOT
 

Dylan

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #212 på: November 06, 2020, 20:21:31 »
Ser Hangeland i TV2 studio gjør et stort poeng av Aylings filming, men den er ikke topp 5 engang. Det har vært noen verre/bedre svalestup enn denne, uten at «ekspertene» tar helt løs av den grunn. Blir ikke flau av Ayling, men støtter skepsisen til skumle tversoverpasninger, og å falle lett med mann i ryggen ute på sidelinja, akkurat den tror jeg dommerne gjennskuer snart.

Xern

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #213 på: November 07, 2020, 12:24:26 »
Ser Hangeland i TV2 studio gjør et stort poeng av Aylings filming, men den er ikke topp 5 engang. Det har vært noen verre/bedre svalestup enn denne, uten at «ekspertene» tar helt løs av den grunn. Blir ikke flau av Ayling, men støtter skepsisen til skumle tversoverpasninger, og å falle lett med mann i ryggen ute på sidelinja, akkurat den tror jeg dommerne gjennskuer snart.
Like unødvendig uansett hvem som utfører det. Få det bort!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #214 på: Desember 22, 2020, 22:04:48 »
Redaksjonen/journalistene i Tipsbladet har nominert Luke Ayling (hb) på høstens lag.  :)

Sterkest konkurranse hadde han fra Reece James og Tariq Lamptey.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #215 på: Desember 30, 2020, 18:37:20 »
Ayling har vært fantastisk som stopper de siste kampene. Her er det bare til å applaudere. Han er jo like god som Ben White med ballen i beina, og minner veldig om unggutten når han bryter foran og fører ballen 30-40 meter oppover banen. Hadde en nydelig "assist" til Bamfords straffe mot Burnley og var prikkfri i går. Han er i tillegg ganske rask og hans eneste skikkelige svakhet er hodespillet. England next?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #216 på: Desember 30, 2020, 18:39:15 »
Ayling har vært fantastisk som stopper de siste kampene. Her er det bare til å applaudere. Han er jo like god som Ben White med ballen i beina, og minner veldig om unggutten når han bryter foran og fører ballen 30-40 meter oppover banen. Hadde en nydelig "assist" til Bamfords straffe mot Burnley og var prikkfri i går. Han er i tillegg ganske rask og hans eneste skikkelige svakhet er hodespillet. England next?

Han èr jo opprinnelig stopper (fra Arsenalakademiet) inntil han selv innså at høyden var et problem i den posisjonen...

Men ja han har vist sin vekt i gull for oss i det siste. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #217 på: Desember 31, 2020, 10:39:06 »
Bielsa om Luke, og hvorvidt han har en fremtid i midten:

Following the 5-0 win over the Baggies, Bielsa was asked about Ayling's recent form and whether he sees a future for the 29-year-old as a centre-back.

"When he plays as a full-back he also shines," Bielsa said. "As a centre-back he’s shining and I think if he played as a defensive midfielder he would also be efficient.

"He’s a player who has qualities. Normally he uses a big percentage of his virtues because he forces it upon himself and he has the character to take risks without making errors which is what distinguishes the best players
.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-luke-ayling-centreback-19539957

"They chose well, they execute well and when they take risks they don't make mistakes."

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pettersen97

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #218 på: Desember 31, 2020, 14:12:40 »
Må være ærlig å si at jeg ikke hadde troa på Ayling i PL. Mine antakelser er gjort til skamme. For en spiller han har vist seg å bli. For en mentalitet, kamp og vinnervilje.  :)
The Mighty Whites

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #219 på: Januar 14, 2021, 20:36:50 »
Imponerende Luke!


playmakerstats
@playmaker_EN
·
5h
📊Best progressive carrying distance (yards bringing the ball forward; #Uefa's top 5 leagues; 20/21):

4517🏎️: ⚪️LUKE AYLING⚪️
4412🏎️: Pau Torres
4170🏎️: Adam Webster
4165🏎️: Rodrigo De Paul
4125🏎️: Frenkie de Jong
3640🏎️: Lionel Messi

https://twitter.com/playmaker_EN/status/1349712035467173892/photo/1


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #220 på: Januar 14, 2021, 21:36:06 »
Imponerende Luke!


playmakerstats
@playmaker_EN
·
5h
📊Best progressive carrying distance (yards bringing the ball forward; #Uefa's top 5 leagues; 20/21):

4517🏎️: ⚪️LUKE AYLING⚪️
4412🏎️: Pau Torres
4170🏎️: Adam Webster
4165🏎️: Rodrigo De Paul
4125🏎️: Frenkie de Jong
3640🏎️: Lionel Messi

https://twitter.com/playmaker_EN/status/1349712035467173892/photo/1


auren
Mange dumme statistikker......enn hvis du har mistet ballen hver gang etter etter alle disse løpene...?
Like dum som den statistikken som viser antall vellykkede pasninger. Der scorer de fire bak sterkt, siden de slår ballen mellom seg store deler av kampen.

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #221 på: Januar 15, 2021, 08:46:36 »
Imponerende Luke!


playmakerstats
@playmaker_EN
·
5h
📊Best progressive carrying distance (yards bringing the ball forward; #Uefa's top 5 leagues; 20/21):

4517🏎️: ⚪️LUKE AYLING⚪️
4412🏎️: Pau Torres
4170🏎️: Adam Webster
4165🏎️: Rodrigo De Paul
4125🏎️: Frenkie de Jong
3640🏎️: Lionel Messi

https://twitter.com/playmaker_EN/status/1349712035467173892/photo/1


auren
;D ;D. Heia, Luke!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #222 på: Januar 15, 2021, 19:51:14 »
Imponerende Luke!


playmakerstats
@playmaker_EN
·
5h
📊Best progressive carrying distance (yards bringing the ball forward; #Uefa's top 5 leagues; 20/21):

4517🏎️: ⚪️LUKE AYLING⚪️
4412🏎️: Pau Torres
4170🏎️: Adam Webster
4165🏎️: Rodrigo De Paul
4125🏎️: Frenkie de Jong
3640🏎️: Lionel Messi

https://twitter.com/playmaker_EN/status/1349712035467173892/photo/1


auren
;D ;D. Heia, Luke!

De Paul der óg. Noko lengre fram i banen dei metrene der, sannsynlegvis! Hadde ikkje blitt skuffa om den overgangen hadde blitt gjennomført. Men no er vel større klubbar interessert, såvidt eg har skjønt.

Buddy

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #223 på: Januar 16, 2021, 00:27:27 »
Finnes det større klubber enn Leeds :o

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #224 på: Februar 15, 2021, 23:17:38 »
Luke Ayling, sammen med Cooper og Dallas de 'eldre' engelske bærebjelkene i laget.
Som ofte tar støyten utad i tunge tider, holder disiplinen innad.

At han med sine stamme-utfordringer likevel tar tøffe intervjuer på strak arm, sier mye om holdningene hans!

Si
@LeedsInShetland

It's great to see the positive tweets following the video last night, Ayling speaking after the loss, who struggles with a speech stammer. He's a top fella, great vice captain of the squad. #LUFC

Still annoying we do have the odd fan that mock his speech issues. 😡
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #225 på: Februar 16, 2021, 17:51:15 »
Luke Ayling, sammen med Cooper og Dallas de 'eldre' engelske bærebjelkene i laget.

Bare én av de du nevner der er vel engelsk?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #226 på: Februar 16, 2021, 18:01:03 »
Luke Ayling, sammen med Cooper og Dallas de 'eldre' engelske bærebjelkene i laget.

Bare én av de du nevner der er vel engelsk?

Hehe, dêt er et definisjonsspørsmål.

GTipper Cooper så/ser på seg selv som engelsk, men fikk en mulighet da det viste seg at han hadde en grandtante med skotske aner (eller noe i den dur). Han er born & raised a Leeds fan in Hull.

PS! Wiki forteller historien:
His paternal grandfather John hailed from Bo'ness in Scotland,
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #227 på: Februar 17, 2021, 09:25:23 »
Luke Ayling, sammen med Cooper og Dallas de 'eldre' engelske bærebjelkene i laget.

Bare én av de du nevner der er vel engelsk?

Hehe, dêt er et definisjonsspørsmål.

GTipper Cooper så/ser på seg selv som engelsk, men fikk en mulighet da det viste seg at han hadde en grandtante med skotske aner (eller noe i den dur). Han er born & raised a Leeds fan in Hull.

PS! Wiki forteller historien:
His paternal grandfather John hailed from Bo'ness in Scotland,
Kjenner jeg patriotiske briter rett, er det ikke hipp som happ hvilket britisk land man er fra. Litt som nordmenn når man blir konfrontert med utlendinger som tror at Norge er hovedstaden i Sverige. Tror Cooper regner seg som skotsk, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #228 på: Februar 17, 2021, 10:06:54 »

Kjenner jeg patriotiske briter rett, er det ikke hipp som happ hvilket britisk land man er fra. Litt som nordmenn når man blir konfrontert med utlendinger som tror at Norge er hovedstaden i Sverige. Tror Cooper regner seg som skotsk, jeg.
For all del, jeg sitter ikke med fasit her.
Noen har det nok slik, som Dallas. Men om Cooper med tre 'engelske' besteforeldre og en skotsk føler seg skotsk, har jeg ikke peiling på.

Men Bamford følte seg vel ikke spesielt irsk da han fikk tilbud om det landslaget i fjor/forfjor...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #229 på: Februar 17, 2021, 14:40:20 »

Kjenner jeg patriotiske briter rett, er det ikke hipp som happ hvilket britisk land man er fra. Litt som nordmenn når man blir konfrontert med utlendinger som tror at Norge er hovedstaden i Sverige. Tror Cooper regner seg som skotsk, jeg.
For all del, jeg sitter ikke med fasit her.
Noen har det nok slik, som Dallas. Men om Cooper med tre 'engelske' besteforeldre og en skotsk føler seg skotsk, har jeg ikke peiling på.

Men Bamford følte seg vel ikke spesielt irsk da han fikk tilbud om det landslaget i fjor/forfjor...

Cooper er engelsk, så enkelt er det :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #230 på: Februar 20, 2021, 23:55:59 »
Leeds-Live pleier å ta med slikt de som er på stadion hører men ikke vi som ser på tv.

Her er Luke Ayling og hans nærmeste linjemann i går:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/luke-aylings-sly-grin-angry-19881210
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #231 på: Februar 22, 2021, 19:42:32 »
https://www.facebook.com/groups/leedsunitedsupportersclub/permalink/4048973565154256/

Ganske god statistikk for Ayling.

Ikke bare feilpasninger tydeligvis.
« Siste redigering: Februar 22, 2021, 19:44:44 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

auren

Spiller Luke Ayling
« Svar #232 på: Februar 22, 2021, 19:54:46 »
https://www.facebook.com/groups/leedsunitedsupportersclub/permalink/4048973565154256/

Ganske god statistikk for Ayling.

Ikke bare feilpasninger tydeligvis.
Tar meg den frihet og kopierer bildet inn her. Dette er vel en liste han topper over Leedsspillerne og ikke alle i PL??



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #233 på: Februar 22, 2021, 21:13:20 »
Ja, jeg kopierte dette fra facebook (åpenbart), uten å sjekke at det var 100% riktig, noe det nå jo må være, auren.

Syntes det var et bra mottrekk mot den kritikken han ofte får.

Ayling er en spiller som tør å involvere seg mye og vil ha ballen. Da vil man nødvendigvis miste den / slå en feilpasning av og til også.

Men selv med disse missene, er han jo ledende på svært mange områder, ikke bare pasninger på tvers og tilbake til keeper.

Så er jeg samtidig klar over at en feilpasning i det bakre leddet, ofte kan være nesten like risikofylt som en tabbe av keeper.
Super Leeds since 1968

Killa


Bjorn

Marching On! 4276

peacock

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #236 på: Mars 17, 2021, 14:54:08 »
Jeg digger Ayling, og mener han er av våre viktigste spillere. Men, landslaget så jeg ikke komme. Den plassen med best dekning for England, må jo være på høyre back. Konkurrentene er vel:
Trippier, Trent Arnold, Wan-Bissaka, Max Arons, blant annet. Å slå seg inn på den plassen er ikke lett!

Killa

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #237 på: Mars 17, 2021, 15:00:35 »
Jeg digger Ayling, og mener han er av våre viktigste spillere. Men, landslaget så jeg ikke komme. Den plassen med best dekning for England, må jo være på høyre back. Konkurrentene er vel:
Trippier, Trent Arnold, Wan-Bissaka, Max Arons, blant annet. Å slå seg inn på den plassen er ikke lett!

Kan det være at Southgate ser at Ayling er en "versatile player" og en "utility man" som gjør at han er aktuell?
Pluss at han står fram som en bra fyr med høy arbeidsmoral?

Buddy

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #238 på: Mars 17, 2021, 17:23:13 »
Det er vel sånn at mange andre ser mer i spillerne våre enn forumdeltakere når vi sliter i en kamp...

NT

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #239 på: Mars 17, 2021, 17:28:50 »
Jeg digger Ayling, og mener han er av våre viktigste spillere. Men, landslaget så jeg ikke komme. Den plassen med best dekning for England, må jo være på høyre back. Konkurrentene er vel:
Trippier, Trent Arnold, Wan-Bissaka, Max Arons, blant annet. Å slå seg inn på den plassen er ikke lett!

Kan det være at Southgate ser at Ayling er en "versatile player" og en "utility man" som gjør at han er aktuell?
Pluss at han står fram som en bra fyr med høy arbeidsmoral?
For ikke å snakke om "svalestup" frisparkene han er ekspert på å dra frem når det virkelig kniper !