Skrevet av Emne: Pub i Leeds før kamp, The Holbeck.  (Lest 5162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håkon

Pub i Leeds før kamp, The Holbeck.
« på: August 11, 2016, 10:31:18 »
hei

Som kanskje flere har fått med seg så er Commercial stengt. vi har alle våre rutiner i forkant av en
hjemmekamp og jeg har hatt Commercial som fast stoppe sted de siste 8 årene. Selv om jeg også har brukt
Peacock, Billys og pavillion. Endringer gir nye muligheter
selv om denne endringen er trist.

I den forbindelse har the Holbeck pub som ligger i samme området startet en invitasjons runde på Facebook.
Jeg kommer til å gå innom denne plassen på vei opp til Elland road og håper flere "Norske" gjør det samme, kanskje
kan denne plassen bli et nytt møtested for Oss Norske reisende som ønsker å slå av en prat med andre Norske før vi går
videre inn i det engelske.

kjør debatt :
« Siste redigering: November 10, 2016, 13:29:40 av HÃ¥kon »
Leeds for alltid

Kai

Sv: "Norsk" pub i Leeds, The Holbeck.
« Svar #1 på: August 11, 2016, 11:53:42 »
Hvor ligger denne i forhold?

Finner den hverken på kartet eller på Facebook.

kendo

Sv: "Norsk" pub i Leeds, The Holbeck.
« Svar #2 på: August 11, 2016, 13:28:09 »
The Holbeck", Jenkinson lawn holbeck, LS11 9QX Leeds
 

Håkon

Sv: "Norsk" pub i Leeds, The Holbeck.
« Svar #3 på: August 11, 2016, 13:33:23 »
viss du søker på Face på The Holbeck/commercial.

Retningen er som følger :

6,700m fra Peter, mellom motorveien og di nye høyblokkene
ved den gamle kirka mot ER, ved parken(fotball løkka)
skal være lett å finne.
Leeds for alltid

Ihag

Sv: "Norsk" pub i Leeds, The Holbeck.
« Svar #4 på: August 11, 2016, 15:36:17 »
Hadde ikke fått med meg at Commercial er stengt. Hadde tenkt meg dit før Fulham kampen neste uke.
Synd, det var en tradisjon med besøk hos Peter på matchdag.
Har det stått noe om stengingen her på forumet tidligere ?

Håkon

Sitat fra Cato Visdal Mikalsen på Peter Lorimer tråden.



"Peter Lorimer er syk men han hugser alt fra sin karriere. Han reagerer bra på behandlingen han har startet på og han er positiv. Han drar fortsatt på alle Leeds kamper sammen med Stix og han hilser til alle norske Leeds fans. Han og Susan sier også at avslutningen på Commercial ikke ble slik de ønsket. De bor fortsatt i bygget/puben. We all love Leeds"




Rapporter til moderator    Loggført

Cato Visdal Mikalsen
Leeds for alltid

chief

Prata akkurat med Graham, tidligere stamgjest på Commercial, og nabo til "Holbeck". Han startet denne facebook-gruppa.
Vi satt der en søndagskveld i vinter og snakket litt om dette. Hvis Commercial stengte, noe som kunne skje når som helst, så hadde denne puben vært en ok plass å møtes.
Puben er, eller var i utgangspunktet en "club". Holbeck W.M.C. (working mens club) Med adgang for medlemmer  som også kunne invitere gjester.
Geir (Wang) er medlem, og betalte medlemskapet for 2016 da vi var der i vinter. Det er ikke meningen at de norske som kommer innom må være medlemmer.
En veldig trivelig pub med en hyggelig og familiær atmosfære.
Graham ba meg tipse dette videre til de som ikke er på facebook også..og alle er velkomne.

Jeg drar innom på lørdag før kampen, og de åpner dørene kl. 12.00
1 4 all and all 4 1

Kai

Regner med at jeg og den mye bedre halvdelen tar turen innom her på vei ned til E.R. på lørdag da.

Storminator

Enig. Holbeck er ikke noe dårlig alternativ. Da rakk jeg altså å ta meg noen øl og et slag biljard på the commercial før den stengte, etter turen over i fjor for å se Bolton bli slått 2-0 ;D
Har gjort unna debuten som englandsfarer og har fått se mitt kjære Leeds live på Elland Road. Leeds kommer alltid til å være i mitt hjerte :-D

testo

Hva er alternativet om de stenger Holbeck også?

Weʼre raising £10,000 to To help avoid the inevitable closure of a much loved community club saved once before 4 years ago by local volunteers

https://www.justgiving.com/crowdfunding/SavetheHolbeckWMC?utm_source=Facebook&utm_medium=Yimbyprojectpage&utm_content=SavetheHolbeckWMC&utm_campaign=projectpage-share-owner&utm_term=9mJa45pKq
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Runar

Scarborough Taps er det organisert med fra LUSCOS nå som et samlingspunkt. Det kommer til å ligge informasjon fra LUSCOS i den baren.
 

Håkon

pub i Leeds før kamp, The Holbeck.
« Svar #11 på: November 10, 2016, 13:28:31 »
The Holbeck will be open from 09.00 on Sunday 20th November for the Newcastle game

Graham Armitage
« Siste redigering: November 10, 2016, 13:30:26 av HÃ¥kon »
Leeds for alltid