Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 260004 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #90 på: September 26, 2016, 08:44:55 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #91 på: September 26, 2016, 09:35:13 »
https://www.facebook.com/TwitterWALMOT3/videos/1150655938337923/

Her har vi en skikkelig kriger! :D
Top class player! Her er det bare å handle, glimrende ballbehandling før han slår den lange til Wood`s påfølgend stolpeskudd.
 

Dennis

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #92 på: September 26, 2016, 09:49:25 »
Må innrømme jeg hadde min skepsis til Jansson, etter at han hadde få kamper de siste par årene. Den skepsisen er gjort til skamme. Meget flott type, både spillemessig og hvordan han hele tiden hauser opp publikum. Virker genuint strålende fornøyd med tilværelsen i Leeds.

Jansson har alle kvalitetene til å bli en kulthelt på Elland Road.
Marching on together!

Bjorn

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #93 på: September 28, 2016, 12:59:11 »
Vet vi noen status på skaden hans? Tilbake på lørdag?
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #94 på: September 28, 2016, 13:01:54 »
Vet vi noen status på skaden hans? Tilbake på lørdag?

Monk sier at de tok ham ut for sikkerhets skyld.
Pontus følte noe og de valgte å ikke ta noen sjanser. Har ikke sett/hørt noe mer utenom det.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Nørgaard

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #95 på: September 28, 2016, 13:08:26 »
Vet vi noen status på skaden hans? Tilbake på lørdag?

Monk sier at de tok ham ut for sikkerhets skyld.
Pontus følte noe og de valgte å ikke ta noen sjanser. Har ikke sett/hørt noe mer utenom det.

Det sagde han vel også om Bridcutt

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #96 på: September 28, 2016, 14:07:14 »
Det sagde han vel også om Bridcutt


Nettopp. Dessuten pleier man vel ikke vite så mye om dette før hevelsen går ned (antar der er en hevelse...).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #97 på: September 28, 2016, 14:33:19 »
Nok ingen hevelse på Pontus, men strekk antydninger...  Er de litt lur så står han over til helgen og melder seg utilgjengelig til landslagspausen...

Så gror nok det i musklaturen hans og vi unngå at han blir satt tilbake flere uker senere i høst
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #98 på: Oktober 01, 2016, 18:09:28 »
Det bør arrangeres en protest utenfor ER ved neste hjemmekamp pga Pontus ikke er signert permanent for lifetime ennå!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #99 på: Oktober 01, 2016, 18:17:30 »
Skjønner ikke at vi må vente i 20 kamper. Løp og kjøp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Runar

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #100 på: Oktober 01, 2016, 18:41:24 »
Skjønner ikke at vi må vente i 20 kamper. Løp og kjøp.

Hvorfor skulle du det? Han kan brekke begge beina i morgen. Avtalen skal være krystal klar, spiller han 20 kamper fullføres overgangen.
 

eros

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #101 på: Oktober 01, 2016, 19:42:37 »
Siste mann som forlot banen i regnet, måtte bare ta runden og takke fansen. Mann med holdninger....

https://goo.gl/photos/NcicDv8mdoK1pJxo7


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #102 på: Oktober 01, 2016, 20:37:21 »
Hadde vært morsomt å se han spille en kamp....
MOT

Kato

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #103 på: Oktober 01, 2016, 23:24:21 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #104 på: Oktober 01, 2016, 23:28:49 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.

For å si det sånn, slik kvalitet vokser ikke på trær, må beholdes for omtrent enhver pris.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #105 på: Oktober 02, 2016, 08:51:27 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #106 på: Oktober 02, 2016, 08:59:26 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
Overgangen gjøres altså permanent etter 20 kamper. Så spørs det om Cellino har råd til å legge ut 4 millioner pund for svensken. Ser for meg et scenario at han slutter å spille etter 19 kamper. Litt som Antenucci...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #107 på: Oktober 02, 2016, 09:07:28 »
Gleder meg til Pontus scorer sitt første mål for Leeds...tidsspørsmål.... ;D
DA vil det ta av blant supporterne...

We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #108 på: Oktober 02, 2016, 16:26:45 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
Overgangen gjøres altså permanent etter 20 kamper. Så spørs det om Cellino har råd til å legge ut 4 millioner pund for svensken. Ser for meg et scenario at han slutter å spille etter 19 kamper. Litt som Antenucci...

auren

Det der det tror du ikke på selv engang.
 

auren

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #109 på: Oktober 02, 2016, 16:33:19 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
Overgangen gjøres altså permanent etter 20 kamper. Så spørs det om Cellino har råd til å legge ut 4 millioner pund for svensken. Ser for meg et scenario at han slutter å spille etter 19 kamper. Litt som Antenucci...

auren

Det der det tror du ikke på selv engang.
Cellino har funnet på dummere ting, så det hadde ikke forundret meg. Men skulle jeg tippet så signerer han for Leeds om ca 15 kamper...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #110 på: Oktober 02, 2016, 19:11:29 »
mer troligt att Jansson köps för Taylor-pengar än att han bänkas efter 19 matcher
 

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #111 på: Oktober 04, 2016, 04:59:59 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
Overgangen gjøres altså permanent etter 20 kamper. Så spørs det om Cellino har råd til å legge ut 4 millioner pund for svensken. Ser for meg et scenario at han slutter å spille etter 19 kamper. Litt som Antenucci...

auren

Det der det tror du ikke på selv engang.
Cellino har funnet på dummere ting, så det hadde ikke forundret meg. Men skulle jeg tippet så signerer han for Leeds om ca 15 kamper...

auren

Nevn EN dummere ting Cellino har gjort foruten om det å la være å kjøpe Jansson!? Æ kommer ikke på noe som e i nærheten av noe så idiotisk!
We are Leeds and we are proud of it!

TK20

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #112 på: Oktober 04, 2016, 07:30:34 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
Overgangen gjøres altså permanent etter 20 kamper. Så spørs det om Cellino har råd til å legge ut 4 millioner pund for svensken. Ser for meg et scenario at han slutter å spille etter 19 kamper. Litt som Antenucci...

auren

Det der det tror du ikke på selv engang.
Cellino har funnet på dummere ting, så det hadde ikke forundret meg. Men skulle jeg tippet så signerer han for Leeds om ca 15 kamper...

auren

Nevn EN dummere ting Cellino har gjort foruten om det å la være å kjøpe Jansson!? Æ kommer ikke på noe som e i nærheten av noe så idiotisk!



auren

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #113 på: Oktober 04, 2016, 10:17:04 »
Livredd for å miste Jansson i januar. Vi er helt avhengig av å beholde han om vi skal snuse på opprykk denne sesongen.
Overgangen gjøres altså permanent etter 20 kamper. Så spørs det om Cellino har råd til å legge ut 4 millioner pund for svensken. Ser for meg et scenario at han slutter å spille etter 19 kamper. Litt som Antenucci...

auren

Det der det tror du ikke på selv engang.
Cellino har funnet på dummere ting, så det hadde ikke forundret meg. Men skulle jeg tippet så signerer han for Leeds om ca 15 kamper...

auren

Nevn EN dummere ting Cellino har gjort foruten om det å la være å kjøpe Jansson!? Æ kommer ikke på noe som e i nærheten av noe så idiotisk!



Hahahaha. Jeg må dessverre fortsatt le av denne håpløse ansettelsen. Det er den verste ansettelsen Leeds noensinne har gjort. Både når det gjelder spillere og trenere. Tenk å ansette en manager som fikk sparken i non League etter 9 tap på 10 kamper, og bli så  overbevist over en middag der han viser sin taktikk med salt- og pepperbøsser.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #114 på: Oktober 04, 2016, 11:00:10 »
Hadde han blitt og vi rykka ned så hadde æ vært enig, men her har vi fått tak i den klart beste stopperen i Championship og da velge å ikke bruke 4 millioner pund for å ikke signere han går langt over idiot skalaen enn ansettelsen av the Hock!
We are Leeds and we are proud of it!

auren

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #115 på: Oktober 04, 2016, 12:16:47 »
Hadde han blitt og vi rykka ned så hadde æ vært enig, men her har vi fått tak i den klart beste stopperen i Championship og da velge å ikke bruke 4 millioner pund for å ikke signere han går langt over idiot skalaen enn ansettelsen av the Hock!

Men hva hvis det ikke finnes penger? At han tenker å finansiere kjøpet av Jansson med salget av Taylor og ingen bud kommer? Jeg tror nemlig ikke det er bankers at Cellino har 4 millioner på bok øremerket for kjøpet av Jansson. Jeg frykter noen må ut for at han skal inn. Det er jo slik han opererte i sommer...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #116 på: Oktober 04, 2016, 12:37:57 »
Hadde han blitt og vi rykka ned så hadde æ vært enig, men her har vi fått tak i den klart beste stopperen i Championship og da velge å ikke bruke 4 millioner pund for å ikke signere han går langt over idiot skalaen enn ansettelsen av the Hock!

Men hva hvis det ikke finnes penger? At han tenker å finansiere kjøpet av Jansson med salget av Taylor og ingen bud kommer? Jeg tror nemlig ikke det er bankers at Cellino har 4 millioner på bok øremerket for kjøpet av Jansson. Jeg frykter noen må ut for at han skal inn. Det er jo slik han opererte i sommer...

auren

Jansson er verdt 15 mill pund umiddelbart etter å ha signert en langtidskontrakt med oss.
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #117 på: Oktober 04, 2016, 12:50:31 »
Pontus er rett og slett for god for denne divisjonen og er et scoop uten sidestykke.
Enig med Kato, han er verdt mye mer enn de 4 mill pund som må betales for ham.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #118 på: Oktober 04, 2016, 13:27:16 »
Pontus er rett og slett for god for denne divisjonen og er et scoop uten sidestykke.
Enig med Kato, han er verdt mye mer enn de 4 mill pund som må betales for ham.

Bør signeres før han får innsikt i hvor godt han faktisk gjør det for tida. Det er ikke sikkert Leeds er like interessant for Pontus til sommeren.

Marching on together!

Square Ball

Sv: Ny spiller: Pontus Jansson
« Svar #119 på: Oktober 04, 2016, 13:32:08 »
Hvorfor må vi gjøre problemer ut av det meste.Han er på lån til januar,vi har klausul om kjøp.
Jansson er over the moon over mottagelsen og trives prima.
Diagouraga,Murphy og Turnbull forsvinner(ganske sikkert ) i januar.Ser heller ikke bort fra at andre
med lite spilletid kan forsvinne,og frigir midler