Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 259999 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

upwego14

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #660 på: Juli 16, 2017, 11:50:13 »
Takk for hurtig svar Asbjørn.Det var det jeg fryktet
Hilsen Bård

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #661 på: Juli 16, 2017, 11:55:30 »
Takk for hurtig svar Asbjørn.Det var det jeg fryktet
Hilsen Bård
:) På tide du skriver mer her inne ;)

Det setter jo bare søkelys på at vi trenger cover i midtforsvaret. Det bør helst to inn.
Den ene kan gjerne være ung og lovende.
Men den andre må være proven.

Heldigvis vet vi at ledelsen vår er klar over 'problemet'.
Og når de har vist at de kan bruke bra med penger i andre posisjoner tror jeg de innser at i alle fall en av disse kan måtte koste penger.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trulsaren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #662 på: Juli 16, 2017, 11:58:42 »
Kan det stemme at Pontus har en tre kamps karantene som han har kun sonet en kamp av?
D.v.s at han må sone de to første kampene av årets sesong og først er klar for Preston hjemme 12 aug
Det er riktig. :(
Ser forresten at noen mener at en av 'soningskampene' kan være ligacupkampen midweek - men selv tviler jeg på den og antar han må sone i to ligakamper...
Det stemmer nok, men betyr vel at han kan spille Ligacup-kampen :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sydhagen

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #663 på: Juli 16, 2017, 12:06:09 »
Kan det stemme at Pontus har en tre kamps karantene som han har kun sonet en kamp av?
D.v.s at han må sone de to første kampene av årets sesong og først er klar for Preston hjemme 12 aug
Det er riktig. :(
Ser forresten at noen mener at en av 'soningskampene' kan være ligacupkampen midweek - men selv tviler jeg på den og antar han må sone i to ligakamper...
Det stemmer nok, men betyr vel at han kan spille Ligacup-kampen :)
Han kan sone ene kampen i ligacupen. Suspensjon gjelder alle turneringer i England.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #664 på: Juli 18, 2017, 13:43:16 »


Noen tar steget fullt ut!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #665 på: Juli 18, 2017, 13:58:43 »


Noen tar steget fullt ut!!!
Greit nok, så lenge jeg slipper å se den "live".  ;D
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #666 på: Juli 18, 2017, 21:48:53 »
Pontus fulgte med på dagens Malmø-kamp kan man si...

Pontus Jansson‏ @PJansson5  1h
1 hour ago
Utan överdriva nu, en av dom värsta känslorna jag någonsin haft. Att missa FCK på Parken, kommer ta tid att smälta detta..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #667 på: Juli 23, 2017, 20:47:00 »
Noen som så skaden hans i dag?

Ankel eller kne?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #668 på: Juli 23, 2017, 21:36:29 »
Noen som så skaden hans i dag?

Ankel eller kne?

Hamstring.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #669 på: Juli 23, 2017, 23:41:02 »
Pontus Jansson

We really gonna need you this season, home and away! Secure your season ticket now and let us do it together!


Peter Jansson

Have trust and be patient! We have 8-9 new players and a new coaching team!Only normal with ups'n'downs. Results will come.  Will be great!

Agree. We will get there by the time ref whistles at Bolton! New players in 3 backline positions today. 2 more weeks and Bolton isnt Eibar.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #670 på: Juli 24, 2017, 02:16:00 »
Den høvelen (sier stavekontroll) som posta bildet av den ræva skulle hatt I egen sådan med øks. Den lyser nå mot oss i tapatalk hvert gang det er nytt I denne tråden.
- Leif Olav

TK20

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #671 på: Juli 24, 2017, 06:27:17 »


Sånn :)

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #672 på: Juli 24, 2017, 17:53:06 »
Var sliten på siste kamp

Kick on My leg sa han!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #673 på: Juli 24, 2017, 18:19:30 »
Lee Sobot @LeeSobotYEP
·
8m

Jansson okay after limping off v Eibar "I'm okay, a little bit tired. I had a pain in my head and my stomach and got a kick on my leg" #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #674 på: August 06, 2017, 16:52:03 »
Er ikke overrasket hvis Pontus blir vår nye kaptein!

Blir litt DIRTYLEEDS over oss igjen, og det er bra!

Også populært blant fansen!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #675 på: August 07, 2017, 00:32:57 »
Er ikke overrasket hvis Pontus blir vår nye kaptein!

Blir litt DIRTYLEEDS over oss igjen, og det er bra!

Også populært blant fansen!!!  :)
Men er han like populær blant spillerne? Jeg er ikke så sikker, selv om valget av Cooper som kaptein ( mens Pontus var ute) indikerer at det kan bli Pontus!
Jon R.

roaldv

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #676 på: August 08, 2017, 08:41:33 »
Kan det stemme at Pontus har en tre kamps karantene som han har kun sonet en kamp av?
D.v.s at han må sone de to første kampene av årets sesong og først er klar for Preston hjemme 12 aug
Det er riktig. :(
Ser forresten at noen mener at en av 'soningskampene' kan være ligacupkampen midweek - men selv tviler jeg på den og antar han må sone i to ligakamper...
Det stemmer nok, men betyr vel at han kan spille Ligacup-kampen :)
Han kan sone ene kampen i ligacupen. Suspensjon gjelder alle turneringer i England.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
I følge denne nyhetssaken, https://ninetyminutesonline.com/christiansen-gives-update-leeds-duo-injured-bolton-disappointing/ er Pontus suspendert mot Preston, men på FA sine sider, http://www.thefa.com/football-rules-governance/discipline/suspensions står Pontus sin suspension med end-date 9. august. Tror derfor det er riktig at Pontus er klar til lørdag, men skulle gjerne sett det 100% offisielt.

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #677 på: August 08, 2017, 09:10:12 »
Kan det stemme at Pontus har en tre kamps karantene som han har kun sonet en kamp av?
D.v.s at han må sone de to første kampene av årets sesong og først er klar for Preston hjemme 12 aug
Det er riktig. :(
Ser forresten at noen mener at en av 'soningskampene' kan være ligacupkampen midweek - men selv tviler jeg på den og antar han må sone i to ligakamper...
Det stemmer nok, men betyr vel at han kan spille Ligacup-kampen :)
Han kan sone ene kampen i ligacupen. Suspensjon gjelder alle turneringer i England.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
I følge denne nyhetssaken, https://ninetyminutesonline.com/christiansen-gives-update-leeds-duo-injured-bolton-disappointing/ er Pontus suspendert mot Preston, men på FA sine sider, http://www.thefa.com/football-rules-governance/discipline/suspensions står Pontus sin suspension med end-date 9. august. Tror derfor det er riktig at Pontus er klar til lørdag, men skulle gjerne sett det 100% offisielt.

Det ville jo vært optimalt om han var klar til Lørdag. Tror vi trenger han enda mer da, enn i morgen. :)
Marching On! 4276

Kai

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #678 på: August 08, 2017, 09:43:57 »
Stoler mer på FAs sider, kjenner jeg.

Med unntak av denne artikkelen, har jeg aldri hørt noe annet enn at han er klar til Preston-kampen.

Josch

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #679 på: August 08, 2017, 10:27:52 »
Pontus er med mot  Preston, ser det ut til.

Man kan tippe på  Pontus Jansson som målscorer mot  Preston hos odds-selskapene .
Han er ikke med  som tippealternativ (som målscorer) mot Port Vale.

Det virker logisk. Kampen mot  Port Vale er en obligatorisk kamp , og en del av suspensjonen.
(stemmer overens med  FA)

« Siste redigering: August 08, 2017, 11:11:38 av Josch »

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #680 på: August 08, 2017, 10:59:32 »
Forstår ikke at dette overhodet kan være en problemstilling. Pontus er suspendert i 2 obligatoriske kamper = Bolton og Port Vale.  :D
Jon R.

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #681 på: August 08, 2017, 11:03:13 »
Forstår ikke at dette overhodet kan være en problemstilling. Pontus er suspendert i 2 obligatoriske kamper = Bolton og Port Vale.  :D
Man er jo ekstra nervøs når forsvaret er litt tynnere enn normalt.  ;) Greit å få avklart evt bekymringer.
Marching On! 4276

flynn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #682 på: August 08, 2017, 12:50:01 »
Trøsten her får være at vi før helga er to kamper ut i sesongen, og Pontus står med 0 gule kort...

flynn

Killa

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #683 på: August 08, 2017, 13:58:44 »
Trøsten her får være at vi før helga er to kamper ut i sesongen, og Pontus står med 0 gule kort...


flynn

 ;D ;D ;D

HåvardK

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #684 på: August 08, 2017, 14:09:05 »
Forstår ikke at dette overhodet kan være en problemstilling. Pontus er suspendert i 2 obligatoriske kamper = Bolton og Port Vale.  :D
Man er jo ekstra nervøs når forsvaret er litt tynnere enn normalt.  ;) Greit å få avklart evt bekymringer.
Kanskje litt off-topic, men kan opplyse om at forsvaret til Kalvskinnet Kickers, superveteranlaget jeg spiller midtstopper på i bedriftsserien i Trondheim, IKKE er tynnere enn normalt etter ferien.

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #685 på: August 08, 2017, 14:27:19 »
Forstår ikke at dette overhodet kan være en problemstilling. Pontus er suspendert i 2 obligatoriske kamper = Bolton og Port Vale.  :D
Man er jo ekstra nervøs når forsvaret er litt tynnere enn normalt.  ;) Greit å få avklart evt bekymringer.
Kanskje litt off-topic, men kan opplyse om at forsvaret til Kalvskinnet Kickers, superveteranlaget jeg spiller midtstopper på i bedriftsserien i Trondheim, IKKE er tynnere enn normalt etter ferien.
LOL! Men teknikk og spilleforståelse er det fortsatt ingenting å si på, Håvard?
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #686 på: August 08, 2017, 15:16:41 »
Forstår ikke at dette overhodet kan være en problemstilling. Pontus er suspendert i 2 obligatoriske kamper = Bolton og Port Vale.  :D
Man er jo ekstra nervøs når forsvaret er litt tynnere enn normalt.  ;) Greit å få avklart evt bekymringer.
Kanskje litt off-topic, men kan opplyse om at forsvaret til Kalvskinnet Kickers, superveteranlaget jeg spiller midtstopper på i bedriftsserien i Trondheim, IKKE er tynnere enn normalt etter ferien.
LOL! Men teknikk og spilleforståelse er det fortsatt ingenting å si på, Håvard?
Første trening etter en lang sommerferie i går tydet ikke på annet. Spillforståelsen kommer stort sett verbalt til uttrykk, bare så det er sagt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #687 på: August 17, 2017, 19:17:33 »
Flott gest av Pontus..

Pontus Jansson donates Season Tickets to Children's Hospital
A large number of children are set to benefit from a Leeds United Season Ticket thanks to the generosity of Leeds United player, Pontus Jansson.

Whites centre back Pontus Jansson has bought two Leeds United Season Tickets and has kindly donated them to the Children’s Hospital in Leeds. Now, thanks to his donation, young patients will now get to look forward and enjoy a trip to Elland Road to watch him and the rest of the team in action.

Adding to his generous donation, Pontus paid a special visit to the hospital and personally handed the tickets over to the nurses in the Clarendon Wing. As well as handing the tickets over, Pontus took time to pose for photos with young fans and staff, do autographs for fans and took time to speak to everyone on the ward.

The tickets will allow a child and parent/carer to attend every league game at Elland Road for the duration of the season thanks to the special act of kindness from the Swedish International.

Pontus said: 'The best day for me as a child was going to games to see my team play and I wanted to give some children in the region the opportunity to come and watch Leeds play.

“People in Leeds have been fantastic towards me and my family and so I am pleased to give a little bit back.”

Sarah Fletcher, a Matron for Children's Surgery at Leeds Hospital, said: "The donation will make a huge difference to the children on the ward. This is a thoughtful and generous donation from Pontus Jansson and shows just how in touch the players and the club are in touch with the community'.

“It will give children something to look forward to and also for the parent, a bit of light relief from coming back and forth from the hospital. It was great to meet Pontus and again, from everyone at the hospital, thank you very much.”
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #688 på: August 17, 2017, 22:07:35 »
Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  3h
3 hours ago
Pontus says he's making a big effort to pick up less yellows now, was going to aim for 5 all season but thinks 10 is more realistic #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #689 på: August 18, 2017, 08:32:53 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973