Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 260086 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #810 på: Mars 23, 2018, 12:13:27 »
Begynner nå og rasle med sablene, skikkelig lojal selvsagt - etter nettopp og skrevet under på ny kontrakt:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-pontus-jansson-14446661

 ???
Takk og lov. Syns det er helt på sin plass at det stilles krav av våre beste spillere etter denne sesongen.

Det andre som er bra med det er at hvis Pontus drar så kan vi stålsette oss for en sesong med middelmådighet i beste fall. Jeg er så lei av å være full av forhåpninger. Akkurat der misunner jeg "de realistiske", hadde vært topp med en stabilt dårlig sesong.
« Siste redigering: Mars 23, 2018, 12:22:04 av Blank_File »

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #811 på: Mars 23, 2018, 12:56:09 »
Begynner nå og rasle med sablene, skikkelig lojal selvsagt - etter nettopp og skrevet under på ny kontrakt:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-pontus-jansson-14446661

 ???
Takk og lov. Syns det er helt på sin plass at det stilles krav av våre beste spillere etter denne sesongen.

Det andre som er bra med det er at hvis Pontus drar så kan vi stålsette oss for en sesong med middelmådighet i beste fall. Jeg er så lei av å være full av forhåpninger. Akkurat der misunner jeg "de realistiske", hadde vært topp med en stabilt dårlig sesong.
Jeg tolker dette som Pontus sier som en bekreftelse på det veldig mange supportere etterspør: satses det egentlig seriøst på opprykk i denne klubben? Dette må vises av Rad i handling og ikke i ord. I min verden satses det ikke særlig på opprykk med et lønnstak på 15k i uka, standardspillere blir kjøpt, de beste selges og en umerritert trener med særdeles dårlig vinnratio i championship.

Allanclarke

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #812 på: Mars 23, 2018, 13:00:15 »
Klandrer ikke Pontus hvis han drar. Skjønner godt at han vil spille for en klubb med ambisjoner, og som har sjans til å vinne kamper

B_Ød

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #813 på: Mars 23, 2018, 13:44:12 »
Mitt tips:
nytter nok ikke uansett hva Sven Gustav sier/etterspør, ledelse lar seg nok ikke "pille på nesen"..så han forsvinner.
Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #814 på: Mars 23, 2018, 15:04:04 »
Hvilket engelske forum referer du til yeboah?

Torpe-do

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #815 på: Mars 23, 2018, 21:51:54 »
No utpeikar eg forøvrig ikkje deg, DHY. Det var i alle fall ikkje meininga. Derimot så er oppfatninga av det eg les av fleire medforumistar i fleire postar at det manglar vilje, og i alle fall evne, til investeringar.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #816 på: Mars 24, 2018, 10:53:01 »
Skal jeg være ærlig så er det ingen krise for meg om Pontus forsvinner. Er litt lei av primadonnanykkene og at han er meget ujevn. Vi unnskylder de dårlige kampene han har spilt med at partneren er for dårlig osv osv. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at han skal bli.

Samme gjelder Berardi, mente jo en periode at vi burde gi han en "livstidskontrakt" fordi han var den han var, men han er ikke god nok.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #817 på: Mars 25, 2018, 22:12:43 »
Skal jeg være ærlig så er det ingen krise for meg om Pontus forsvinner. Er litt lei av primadonnanykkene og at han er meget ujevn. Vi unnskylder de dårlige kampene han har spilt med at partneren er for dårlig osv osv. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at han skal bli.

Samme gjelder Berardi, mente jo en periode at vi burde gi han en "livstidskontrakt" fordi han var den han var, men han er ikke god nok.
Jeg tror det kommer til å bli bortimot umulig å finne en "bryter" som er bedre enn Pontus. I spann med rett mann er han PL klasse.

Annesj

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #818 på: Mars 26, 2018, 08:58:40 »
Skal jeg være ærlig så er det ingen krise for meg om Pontus forsvinner. Er litt lei av primadonnanykkene og at han er meget ujevn. Vi unnskylder de dårlige kampene han har spilt med at partneren er for dårlig osv osv. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at han skal bli.

Samme gjelder Berardi, mente jo en periode at vi burde gi han en "livstidskontrakt" fordi han var den han var, men han er ikke god nok.
Jeg tror det kommer til å bli bortimot umulig å finne en "bryter" som er bedre enn Pontus. I spann med rett mann er han PL klasse.

Pontus er vel en a de som slår meg som svak i motgang både mentalt å på banen. Han må ha flyt både resultatmessig å prestasjonsmessig. Er ikke det der virker han for meg som et surt å dårlig eple i treet. Heller ingen krise for meg om han forsvinner selv om det ikke er ønskelig. Bytt han med Flint ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #819 på: Mars 26, 2018, 15:49:10 »
Skal jeg være ærlig så er det ingen krise for meg om Pontus forsvinner. Er litt lei av primadonnanykkene og at han er meget ujevn. Vi unnskylder de dårlige kampene han har spilt med at partneren er for dårlig osv osv. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at han skal bli.

Samme gjelder Berardi, mente jo en periode at vi burde gi han en "livstidskontrakt" fordi han var den han var, men han er ikke god nok.
Jeg tror det kommer til å bli bortimot umulig å finne en "bryter" som er bedre enn Pontus. I spann med rett mann er han PL klasse.

Pontus er vel en a de som slår meg som svak i motgang både mentalt å på banen. Han må ha flyt både resultatmessig å prestasjonsmessig. Er ikke det der virker han for meg som et surt å dårlig eple i treet. Heller ingen krise for meg om han forsvinner selv om det ikke er ønskelig. Bytt han med Flint ;)
Se her ja...nå er dere allerede igang med å snakke ned spilleren i tilfelle han forsvinner....jaja...har dere tenkt på hvilket signal for supporterne det vil være hvis han forsvinner..?
Pontus er kvalitet i forhold til det andre rasket vi har i troppen! Ferdig snakka!

rd1

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #820 på: Mars 26, 2018, 16:35:42 »
Skal jeg være ærlig så er det ingen krise for meg om Pontus forsvinner. Er litt lei av primadonnanykkene og at han er meget ujevn. Vi unnskylder de dårlige kampene han har spilt med at partneren er for dårlig osv osv. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at han skal bli.

Samme gjelder Berardi, mente jo en periode at vi burde gi han en "livstidskontrakt" fordi han var den han var, men han er ikke god nok.
Jeg tror det kommer til å bli bortimot umulig å finne en "bryter" som er bedre enn Pontus. I spann med rett mann er han PL klasse.

Pontus er vel en a de som slår meg som svak i motgang både mentalt å på banen. Han må ha flyt både resultatmessig å prestasjonsmessig. Er ikke det der virker han for meg som et surt å dårlig eple i treet. Heller ingen krise for meg om han forsvinner selv om det ikke er ønskelig. Bytt han med Flint ;)
Se her ja...nå er dere allerede igang med å snakke ned spilleren i tilfelle han forsvinner....jaja...har dere tenkt på hvilket signal for supporterne det vil være hvis han forsvinner..?
Pontus er kvalitet i forhold til det andre rasket vi har i troppen! Ferdig snakka!

Samme hver gang; Pontus, Wood, Bartley, Cook, Taylor osv er egentlige ikke så gode. Like greit å selge.

Men vår eier har ikke nok penger, og da vil alltid de beste med jevne mellomrom forsvinne. Slik jeg vurderer det er vårt eneste håp at vi klarer å få opp en hel 11ver fra u-23 samtidig som er god nok for opprykk.
"Who needs Cantona??"

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #821 på: Mars 26, 2018, 16:39:35 »
Snakker han ned?
Utvilsomt en av våre beste spillere. Positivt at han og Hernandez går ut i media å setter krav for neste sesong.
Tror nok vi gjør disse to bedre enn hva de er. Kan ikke se noen av de forsvinne til en bra PL klubb feks. Kanskje interessant for de lagene som går opp fra divisjonen.

Utvilsomt spillere som bør være her neste sesong. Er viktig at ikke kvaliteten på troppen går ned.

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #822 på: Mars 26, 2018, 16:45:22 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #823 på: Mars 26, 2018, 18:19:42 »
Pontus kaptein for Sverige mot Romania i kveld!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #824 på: Mars 27, 2018, 10:37:42 »
Skal jeg være ærlig så er det ingen krise for meg om Pontus forsvinner. Er litt lei av primadonnanykkene og at han er meget ujevn. Vi unnskylder de dårlige kampene han har spilt med at partneren er for dårlig osv osv. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne at han skal bli.

Samme gjelder Berardi, mente jo en periode at vi burde gi han en "livstidskontrakt" fordi han var den han var, men han er ikke god nok.
Jeg tror det kommer til å bli bortimot umulig å finne en "bryter" som er bedre enn Pontus. I spann med rett mann er han PL klasse.



Pontus er vel en a de som slår meg som svak i motgang både mentalt å på banen. Han må ha flyt både resultatmessig å prestasjonsmessig. Er ikke det der virker han for meg som et surt å dårlig eple i treet. Heller ingen krise for meg om han forsvinner selv om det ikke er ønskelig. Bytt han med Flint ;)
Se her ja...nå er dere allerede igang med å snakke ned spilleren i tilfelle han forsvinner....jaja...har dere tenkt på hvilket signal for supporterne det vil være hvis han forsvinner..?
Pontus er kvalitet i forhold til det andre rasket vi har i troppen! Ferdig snakka!

Han har spilt seg ned selv. Ingen tvil om at denne karen er knallgod når alt ligger til rette for det, men slik han opptrer og til tider spiller, ja det har frustrert meg veldig. Det toppa seg med den feige Cardiff-skaden. Man kan ikke ha en kar som er så bipolar i oppførsel og spill som kaptein!
« Siste redigering: Mars 27, 2018, 20:44:22 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #825 på: Mars 27, 2018, 12:40:16 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

My point exactly. Er en spiller jeg aldri ville valgt som kaptein nettopp utifra den jeg har sett av han mentalt i år. Er ikke snakk om å snakke han ned og ønske at han blir solgt. Men jeg står for at jeg ikke legger meg ned å griner om han blir solgt forutsatt at vi får en del penger for han. En annen forutsetning er jo også at han blir erstattet med noe like bra. Helst bedre.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #826 på: Mars 27, 2018, 20:45:36 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

My point exactly. Er en spiller jeg aldri ville valgt som kaptein nettopp utifra den jeg har sett av han mentalt i år. Er ikke snakk om å snakke han ned og ønske at han blir solgt. Men jeg står for at jeg ikke legger meg ned å griner om han blir solgt forutsatt at vi får en del penger for han. En annen forutsetning er jo også at han blir erstattet med noe like bra. Helst bedre.

Pontus har vist seg som en kar man velger som førstemann hvis man skal ut i krigen! Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle skrive det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #827 på: Mars 27, 2018, 21:32:41 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

My point exactly. Er en spiller jeg aldri ville valgt som kaptein nettopp utifra den jeg har sett av han mentalt i år. Er ikke snakk om å snakke han ned og ønske at han blir solgt. Men jeg står for at jeg ikke legger meg ned å griner om han blir solgt forutsatt at vi får en del penger for han. En annen forutsetning er jo også at han blir erstattet med noe like bra. Helst bedre.

Pontus har vist seg som en kar man velger som førstemann hvis man skal ut i krigen! Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle skrive det!
Det ble vel feil?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #828 på: Mars 27, 2018, 21:34:15 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

My point exactly. Er en spiller jeg aldri ville valgt som kaptein nettopp utifra den jeg har sett av han mentalt i år. Er ikke snakk om å snakke han ned og ønske at han blir solgt. Men jeg står for at jeg ikke legger meg ned å griner om han blir solgt forutsatt at vi får en del penger for han. En annen forutsetning er jo også at han blir erstattet med noe like bra. Helst bedre.

Pontus har vist seg som en kar man IKKE velger som førstemann hvis man skal ut i krigen! Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle skrive det!
Det ble vel feil?  ???


Glemte «IKKE»:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #829 på: Mars 27, 2018, 21:40:21 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

My point exactly. Er en spiller jeg aldri ville valgt som kaptein nettopp utifra den jeg har sett av han mentalt i år. Er ikke snakk om å snakke han ned og ønske at han blir solgt. Men jeg står for at jeg ikke legger meg ned å griner om han blir solgt forutsatt at vi får en del penger for han. En annen forutsetning er jo også at han blir erstattet med noe like bra. Helst bedre.

Pontus har vist seg som en kar man IKKE velger som førstemann hvis man skal ut i krigen! Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle skrive det!
Det ble vel feil?  ???


Glemte «IKKE»:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyt ham, IKKE vent til jeg kommer, der altså.  :D
Jon R.

jaho

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #830 på: Mars 28, 2018, 21:48:55 »
Det annesj påpeker kan vel backes opp ifht hvordan sesongen hans og laget har vært. Før jul ble han jo benket fordi han ikke var god nok. Noe han gikk ut å bekreftet selv.
Har jo ikke stått frem som msn hadde håpt når det har buttet i mot i kamper heller.
Men at han har prestert bedre enn det andre rasket(cooper?) er jeg enig i. Veldig enig. Langt høyere nivå

My point exactly. Er en spiller jeg aldri ville valgt som kaptein nettopp utifra den jeg har sett av han mentalt i år. Er ikke snakk om å snakke han ned og ønske at han blir solgt. Men jeg står for at jeg ikke legger meg ned å griner om han blir solgt forutsatt at vi får en del penger for han. En annen forutsetning er jo også at han blir erstattet med noe like bra. Helst bedre.

Pontus har vist seg som en kar man IKKE velger som førstemann hvis man skal ut i krigen! Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle skrive det!
Det ble vel feil?  ???


Glemte «IKKE»:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyt ham, IKKE vent til jeg kommer, der altså.  :D

He, he..tenkte akkurat på det samme...skjebnesvangert..skjebnesvangert... ;D

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #831 på: April 02, 2018, 02:15:37 »
Kan ikke se at det er kommentert at Pontus fikk sitt 10. gule mot Bolton. Det betyr vel at han må sone karantene mot Fulham?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #832 på: April 02, 2018, 06:49:30 »
Kan ikke se at det er kommentert at Pontus fikk sitt 10. gule mot Bolton. Det betyr vel at han må sone karantene mot Fulham?  ???

Er ikke han forbi "perioden" sin når det gjelder 10 gule?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #833 på: April 02, 2018, 09:06:56 »
Jo, 15 gule som kan forårsake karantene nå

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #834 på: April 02, 2018, 11:37:38 »
Jo, 15 gule som kan forårsake karantene nå

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Ja leste meg opp på reglene nå. Karantene ved 10 gule oppnådd innen 37 kamper. Karentene ved 15 gule ut sesongen.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #835 på: April 05, 2018, 14:18:14 »
Pontus er med på pre match pressekonferansen sammen med PH

Phil Hay
‏@PhilHayYEP
Jansson on Heckingbottom: "I like him. People can't blame him." Says the failings this season lie with the players. #lufc

Jansson: "We have two wins in four months, That's ridiculous." Says this has been the toughest period of his career. #lufc

Jansson: "It's not easy to play without confidence, which we don't have because of this form. But there were good things at Fulham." #lufc

Jansson on captaining Sweden: "That was sick. It was the biggest moment of my football career. My father was crying at home." #lufc

Jansson on what's gone wrong this season: "Lots of things. We could talk about it for hours." On the question of whether the squad is worse this season than last season: "You need to speak to people higher up in the club than me about that."

Jansson on his future: said he has a five-year contract and expects to be here next season. Said he wants to play in the Premier League but that his dream is to play there with Leeds. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #836 på: April 05, 2018, 14:20:30 »
 
Lee Sobot
@LeeSobotYEP

Pontus Jansson on #lufc's fans: "We don't deserve those fans, they are too good for us right now. It's up for us to show that we deserve them fans."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #837 på: April 05, 2018, 14:25:10 »
That's all from Pontus
We’ll bring Pontus’ quotes in full later, but first we’ll be hearing from Paul Heckingbotoom very shortly.
13:16

Is this turning into a Heckingbottom team?
“Fulham was a good game. Of course when you lose you don’t have that feeling, but it was a good game.
“I like Paul a lot, his time with this squad and this team is good.
“Fulham was one of the toughest away games in the league.”
13:14

On the U23s
“Maybe they will take our places!” he jokes.
13:14

Pontus on O'Connor
“Really good. He has confidence. A bit like me when I was young, wants to take risks with the ball, which is good.
“If he plays I will take responsibility.
“It is time to see if those are ready for the Championship.”
13:13

Pontus on his future
Do you expect to be here next season?
“For sure.
“This club changed my life, my football career.
“I said wanted to talk to people around the club. This club should be in the Premier League.”
13:12

Are Leeds underachieving?
“If we are not in the play-offs, we don’t deserve to be there.”
13:11

Is the team worse this season?
“You’ll have to talk to people huger in the club than me.”
13:11

What's gone wrong this season?
“A lot of things.
“New players, new director, we started well. After New Year, it;s so difficult to say what’s going wrong.
“The players must take responsibility. I have no problem being at the front and doing that.
“We can change it - and we must do”
13:10

On Sunderland
“They’re fighting for their life.
“We want to win back the fans.
“It’s a huge chance for us.
“The fans are too good for us at the moment. Huge respect.”
13:09

Pontus insists he plays the same way, even when Leeds are in this poor run of form - he doesn’t hesitate in taking risks.
13:08

Are the bookings coming from frustration?
“Maybe a little bit.
“It’s been really tough, I play football to win games, that’s the best feeling to have.
“We have to take big responsibility.”
13:07

Is the number of partners a frustration?
“No, it’s up for me to take responsibility.
Paul expects me to be a leader and I try to do that in every game.
“I’m getting better at it.”
13:06

Pontus on Swedish captaincy
Pontus is asked about the Swedish captaincy.
“It was sick. The biggest moment of my footballing career.”
He says his father was in tears.
“We’re going to win the World Cup”, he says with a smirk on his face.
13:05

On yellow cards
The bookings don’t affect his game, he says - but he admits he may have to reign it in so he is not banned for the start of next season.
13:04

Pontus on Heckingbottom
“Only good things about Paul, as a person and a coach,” says the Swede.
13:03

Pontus is here...
He’s talking about one of the toughest periods of his career, having won just twice in four months.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #838 på: April 05, 2018, 19:23:50 »
I want to play in the Premier League with Leeds United, says Pontus Jansson

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/i-want-to-play-in-the-premier-league-with-leeds-united-says-pontus-jansson-1-9100068

Pontus Jansson insisted he was ready for another season at Leeds United but said he wanted to know what the club’s next move would be after describing the second half of this term as “the toughest four months in my football career.”

The Sweden international said he was looking to “speak to people in this club about what the goals are” following Leeds’ failure to compete for a Championship play-off position in his second campaign at Elland Road. Pontus Jansson Jansson, who signed a new five-year contract before Christmas, was part of the United team who finished seventh last season, narrowly short of play-off qualification, but Leeds have regressed rapidly and are 13th in the table with six games to play.

United moved to protect Jansson - arguably the most valuable asset in their squad - by handing the centre-back a long-term deal to 2022 but Jansson, who has been heavily linked with Southampton at stages of his career at Elland Road, is set to to travel to this year’s World Cup with Sweden, potentially increasing the likelihood of transfer bids in the summer window.

Jansson was quoted by the Swedish media last month as saying he wanted assurances from United about their plans to improving to the playing squad but speaking before of Saturday's game against Sunderland, the defender reiterated his commitment to Leeds.

Asked if he intended to be at the club next season, Jansson said: “For sure. I signed a five-year deal and I said it since the first day here: this club changed my life and changed my football career. I’m proud and happy with that.

“You never know in football but what I said in Sweden, you use Google Translate to understand it so maybe something is not correct. That’s a normal reaction for me. Of course I feel frustrated, of course I want to speak to people in this club about what the goals are. I said I had a dream to play in the Premier League but I also said that the dream for me is playing with Leeds. That’s what I said from day one.

“The only thing I said is that I want to talk to people around this club and just hear them being positive, to see what they want. I also said that this club belongs in the Premier League.” Leeds have won just two competitive games in this calendar year, a 1-0 victory over Brentford in February and a 2-1 defeat of Bolton Wanderers last week.

Jansson braded the club’s form “ridiculous” and admitted confidence amongst their players was at a low ebb.“It’s tough and it takes a lot out of you,” he said. “These four months for me have been the toughest in my football career.“We have two wins in four months. To be fair, that’s ridiculous. It’s been tough for me and for others also. All you can do is go out there and try to change it.”

Leeds slipped into the bottom half of the Championship after a 2-0 loss to Fulham in midweek and the club are long since out of contention for sixth place. Jansson said the division gave a fair reflection of United’s performance this season. “At the end, always, the table how it is is how it should be. If we’re not in the play-offs then we don’t deserve to be there. That’s true.“Last year people said we deserved to be in the play-offs but we didn’t. We came seventh and that’s how it is.”

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/i-want-to-play-in-the-premier-league-with-leeds-united-says-pontus-jansson-1-9100068
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #839 på: April 10, 2018, 23:47:43 »
Lee Sobot

Alex Neil on Preston's second goal and Pontus Jansson's injury: "Nobody has made any contact or connection with him. He headers the ball and then has a wee look and thinks 'we are under a bit of pressure' and falls down in the middle of the box." #lufc






Spot on!!!!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973