Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 260016 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #840 på: April 10, 2018, 23:50:26 »
Spot on sier du? Er du en del av det medisinske apparatet i Leeds? Har du insiderinfo?

Makan.  :-X

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #841 på: April 11, 2018, 11:12:36 »
LUFCdata

Pontus Jansson was the only defender from either side that failed to win a single tackle tonight.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #842 på: April 11, 2018, 14:53:41 »
LUFCdata

Pontus Jansson was the only defender from either side that failed to win a single tackle tonight.
Dårlig dag på jobben for dramasvensken?

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #843 på: April 11, 2018, 15:05:45 »
Skada, 4 kamper igjen, og muligens da det siste vi har sett av han i en Leeds drakt. West-Ham er visst interessert

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #844 på: April 11, 2018, 15:42:51 »
LUFCdata

Pontus Jansson was the only defender from either side that failed to win a single tackle tonight.
Dårlig dag på jobben for dramasvensken?


Taklingssnittet pr kamp er 1,3 ifølge broren Peter J.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #845 på: April 11, 2018, 20:47:51 »
Now the first significant action of the second half had gone so significantly against them, United’s heads dropped, all the way to the floor in Pontus Jansson’s case. The problem was he dropped right at the moment when Preston were returning a corner into the box, so he was in the foetus position as Sean Maguire headed in. Join the club, Pontus. Heckingbottom said the game should have been stopped because Jansson had a head injury; Preston boss Alex Neil — and a lot of Leeds fans — accused Pontus of faking it. If he was, he made the most of it, staying down for five full minutes before refusing a stretcher and walking gingerly down the tunnel. Whatever the truth, he’d played Preston onside, left their best striker unmarked, and created a wide open space in front of Bailey Peacock-Farrell so Preston could take the lead three minutes after equalising. So he’d bloody better have a very sore head.

Det som skjedde mot Cardiff + det som skjedde i går samt alt det andre som har skjedd har gjort at jeg er møkkalei av hele Pontus. Fans vil ha denne karen som ikke er interessert i å gå i noen kris som kaptein. Tenk om denne kyllingen av en spiller hadde blitt kaptein?!?!

Nå er det blitt slik at jeg håper nesten vi selger han fordi han er mer en byrde enn en styrke.

Monk så nok noe av denne siden og benket han, noen som husker hva som egentlig skjedde?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #846 på: April 11, 2018, 21:00:59 »
Han kan da vel ikke ha faket denne skaden, kan han? Trenger nødvendigvis ikke være noe med selve hodet, men kanskje nakken (muskulatur som ble strukket) i det han headet.

Jeg så forøvrig ikke kampen i går, og har bare sett høydepunkter med målene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #847 på: April 11, 2018, 21:48:48 »
Han kan da vel ikke ha faket denne skaden, kan han? Trenger nødvendigvis ikke være noe med selve hodet, men kanskje nakken (muskulatur som ble strukket) i det han headet.

Jeg så forøvrig ikke kampen i går, og har bare sett høydepunkter med målene.

auren

Jeg tror han "faket" skaden for å gi oss et pusterom og så putta de i stedet! Så lå han nede i 5 minutter, båra kom og da tuslet han ut! Det skaden mot Cardiff faket han jo også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #848 på: April 12, 2018, 11:40:29 »
Han kan da vel ikke ha faket denne skaden, kan han? Trenger nødvendigvis ikke være noe med selve hodet, men kanskje nakken (muskulatur som ble strukket) i det han headet.

Jeg så forøvrig ikke kampen i går, og har bare sett høydepunkter med målene.

auren

Jeg tror han "faket" skaden for å gi oss et pusterom og så putta de i stedet! Så lå han nede i 5 minutter, båra kom og da tuslet han ut! Det skaden mot Cardiff faket han jo også!
Han "faka" ikke skaden mot Cardiff. Til og med Bamba innrømmet at han tråkket på Pontus (men at det var et uhell). At han også kan ha en hjernerystelse eller lignende, er jo potensielt alvorlige greier - og ikke noe å ta lett på. Hvis du er møkkalei Pontus, kan jeg si at jeg er møkkalei sånne utspill. Det er ingen som kjemper som Pontus gjør på banen. Hadde vi ikke hatt Pontus bak der, hadde vi kunne stått i fare for å rykke ned i år.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #849 på: April 12, 2018, 11:45:27 »
Han kan da vel ikke ha faket denne skaden, kan han? Trenger nødvendigvis ikke være noe med selve hodet, men kanskje nakken (muskulatur som ble strukket) i det han headet.

Jeg så forøvrig ikke kampen i går, og har bare sett høydepunkter med målene.

auren

Jeg tror han "faket" skaden for å gi oss et pusterom og så putta de i stedet! Så lå han nede i 5 minutter, båra kom og da tuslet han ut! Det skaden mot Cardiff faket han jo også!
Han "faka" ikke skaden mot Cardiff. Til og med Bamba innrømmet at han tråkket på Pontus (men at det var et uhell). At han også kan ha en hjernerystelse eller lignende, er jo potensielt alvorlige greier - og ikke noe å ta lett på. Hvis du er møkkalei Pontus, kan jeg si at jeg er møkkalei sånne utspill. Det er ingen som kjemper som Pontus gjør på banen. Hadde vi ikke hatt Pontus bak der, hadde vi kunne stått i fare for å rykke ned i år.

Du må nok åpne øynene dine litt! Monk så disse tendensene hos Pontus og jekket han ned ved å benke han, og det var i en sesong hvor han for det meste har helt utrolig god.

Se på det "tråkket" igjen, det jo ingenting. Man trodde at Pontus skulle være ute til neste kamp, jeg sa med en gang at han kom til å spille da han bare la seg ned og ville av banen for at det lå an til slakt.

Nå gjør han det samme mot Presten, vi slipper inn et møkkamål/straffe, får presset mot oss, han skal spille hodeskadet bare fordi han nikker ballen ut, han spiller "hele" laget deres onside og de putter, han skjønner hva han har gjort, ligger nede, båra kommer, han tusler ut av banen med dårlig samvittighet og here we go again!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #850 på: April 12, 2018, 11:48:03 »
Har jo blitt en stor favoritt Pontus. Gjør jo alt riktig forhold til supportere. Derfor blir jo skuffelsen desto større når vi jobber i motbakke sånn som nå.

Det beste vi kan gjøre mot Saiz, Foreshaw og Pontus er jo å investere i spillere på samme nivå som dem.
Pontus vokste jo enormt med Bartley ved siden av seg i fjor. En makker av kvalitet til Forehsaw og en spiss til Saiz så har man jo en atskikkelig mye sterkere grunnstamme. Dette er det viktigste. Så får moderne backer og raske vinger komme som nr 2.

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #851 på: April 12, 2018, 11:49:32 »
Han kan da vel ikke ha faket denne skaden, kan han? Trenger nødvendigvis ikke være noe med selve hodet, men kanskje nakken (muskulatur som ble strukket) i det han headet.

Jeg så forøvrig ikke kampen i går, og har bare sett høydepunkter med målene.

auren

Jeg tror han "faket" skaden for å gi oss et pusterom og så putta de i stedet! Så lå han nede i 5 minutter, båra kom og da tuslet han ut! Det skaden mot Cardiff faket han jo også!
Han "faka" ikke skaden mot Cardiff. Til og med Bamba innrømmet at han tråkket på Pontus (men at det var et uhell). At han også kan ha en hjernerystelse eller lignende, er jo potensielt alvorlige greier - og ikke noe å ta lett på. Hvis du er møkkalei Pontus, kan jeg si at jeg er møkkalei sånne utspill. Det er ingen som kjemper som Pontus gjør på banen. Hadde vi ikke hatt Pontus bak der, hadde vi kunne stått i fare for å rykke ned i år.

Du må nok åpne øynene dine litt! Monk så disse tendensene hos Pontus og jekket han ned ved å benke han, og det var i en sesong hvor han for det meste har helt utrolig god.

Se på det "tråkket" igjen, det jo ingenting. Man trodde at Pontus skulle være ute til neste kamp, jeg sa med en gang at han kom til å spille da han bare la seg ned og ville av banen for at det lå an til slakt.

Nå gjør han det samme mot Presten, vi slipper inn et møkkamål/straffe, får presset mot oss, han skal spille hodeskadet bare fordi han nikker ballen ut, han spiller "hele" laget deres onside og de putter, han skjønner hva han har gjort, ligger nede, båra kommer, han tusler ut av banen med dårlig samvittighet og here we go again!

Virket ikke helt bra den situasjonen hvis man baserer uttalelsene til Preston og i etterkant.
Han har jo spilt i Italia Pontus. De er jo kjent for å gå den ekstra mila for å få situasjoner i dens favør ;D ;D

Nørgaard

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #852 på: April 12, 2018, 11:52:51 »
Han fakede skaden mod Cardiff og solgte TC fuldstændig. Er så træt af ham. Han snakker og snakker og når tingene går den forkerte vej så tuder han!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #853 på: April 12, 2018, 15:33:27 »
Hjernerystelse bekreftet. Tilbake mot Barnsley sier Hecky. Dog er det vel usikkert? FA reglementet/anbefalingen er 19 dager - men det er vel opp til klubblegen og det medisinske apparatet. Skam på dere uansett.

DON REVIE

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #854 på: April 12, 2018, 16:25:38 »
 :-\
Forumet VET BEST!!! Vet mer enn klubblegen også....lykke til

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #855 på: April 12, 2018, 18:17:09 »
Hjernerystelse bekreftet. Tilbake mot Barnsley sier Hecky. Dog er det vel usikkert? FA reglementet/anbefalingen er 19 dager - men det er vel opp til klubblegen og det medisinske apparatet. Skam på dere uansett.


.....av å heade ballen?




Hvordan måler man en hjernerystelse??
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #856 på: April 12, 2018, 18:45:14 »
Hjernerystelse bekreftet. Tilbake mot Barnsley sier Hecky. Dog er det vel usikkert? FA reglementet/anbefalingen er 19 dager - men det er vel opp til klubblegen og det medisinske apparatet. Skam på dere uansett.


.....av å heade ballen?




Hvordan måler man en hjernerystelse??
Igjen, her begynner man å synse og anta.

Det finnes mange studier og forskning som viser at nettopp dette forekommer. Hjernerystelse kan også ha kommet av andre ting, og symptomene kan intreffe med forsinkelse mv.

Jeg blir trist av å lese hvor nedlatende folk er på forumet, og det til en skade som dette.

Faktisk blir jeg møkk lei av å være på forumet med sånne som deg Promotion. Bare spyr ut usanne påstander uten proveniens. Lykke til videre!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #857 på: April 12, 2018, 18:49:08 »
Han kan da vel ikke ha faket denne skaden, kan han? Trenger nødvendigvis ikke være noe med selve hodet, men kanskje nakken (muskulatur som ble strukket) i det han headet.

Jeg så forøvrig ikke kampen i går, og har bare sett høydepunkter med målene.

auren

Jeg tror han "faket" skaden for å gi oss et pusterom og så putta de i stedet! Så lå han nede i 5 minutter, båra kom og da tuslet han ut! Det skaden mot Cardiff faket han jo også!
Han "faka" ikke skaden mot Cardiff. Til og med Bamba innrømmet at han tråkket på Pontus (men at det var et uhell). At han også kan ha en hjernerystelse eller lignende, er jo potensielt alvorlige greier - og ikke noe å ta lett på. Hvis du er møkkalei Pontus, kan jeg si at jeg er møkkalei sånne utspill. Det er ingen som kjemper som Pontus gjør på banen. Hadde vi ikke hatt Pontus bak der, hadde vi kunne stått i fare for å rykke ned i år.

Du må nok åpne øynene dine litt! Monk så disse tendensene hos Pontus og jekket han ned ved å benke han, og det var i en sesong hvor han for det meste har helt utrolig god.

Se på det "tråkket" igjen, det jo ingenting. Man trodde at Pontus skulle være ute til neste kamp, jeg sa med en gang at han kom til å spille da han bare la seg ned og ville av banen for at det lå an til slakt.

Nå gjør han det samme mot Presten, vi slipper inn et møkkamål/straffe, får presset mot oss, han skal spille hodeskadet bare fordi han nikker ballen ut, han spiller "hele" laget deres onside og de putter, han skjønner hva han har gjort, ligger nede, båra kommer, han tusler ut av banen med dårlig samvittighet og here we go again!

Jeg husker at han under Monk sa at han var "shit", deretter ble han satt på benken.

Jeg skjønner ikke at du kan være så skråsikker på det du skriver. Du VET det jo ikke, ergo er det kun spekulasjoner.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #858 på: April 12, 2018, 21:06:02 »
Hjernerystelse bekreftet. Tilbake mot Barnsley sier Hecky. Dog er det vel usikkert? FA reglementet/anbefalingen er 19 dager - men det er vel opp til klubblegen og det medisinske apparatet. Skam på dere uansett.


.....av å heade ballen?




Hvordan måler man en hjernerystelse??
Igjen, her begynner man å synse og anta.

Det finnes mange studier og forskning som viser at nettopp dette forekommer. Hjernerystelse kan også ha kommet av andre ting, og symptomene kan intreffe med forsinkelse mv.

Jeg blir trist av å lese hvor nedlatende folk er på forumet, og det til en skade som dette.

Faktisk blir jeg møkk lei av å være på forumet med sånne som deg Promotion. Bare spyr ut usanne påstander uten proveniens. Lykke til videre!

Hvis du følger med, så er det jeg faktisk gjør....


....å gjengi fakta og twittermeldinger fra rimelig pålitelige kilder!


I tillegg til å være frustrert over en dritt-sesong!


Takk for lykkeønskningene!


Eligemåde!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #859 på: April 12, 2018, 21:16:51 »
Hjernerystelse bekreftet. Tilbake mot Barnsley sier Hecky. Dog er det vel usikkert? FA reglementet/anbefalingen er 19 dager - men det er vel opp til klubblegen og det medisinske apparatet. Skam på dere uansett.


.....av å heade ballen?




Hvordan måler man en hjernerystelse??
Igjen, her begynner man å synse og anta.

Det finnes mange studier og forskning som viser at nettopp dette forekommer. Hjernerystelse kan også ha kommet av andre ting, og symptomene kan intreffe med forsinkelse mv.

Jeg blir trist av å lese hvor nedlatende folk er på forumet, og det til en skade som dette.

Faktisk blir jeg møkk lei av å være på forumet med sånne som deg Promotion. Bare spyr ut usanne påstander uten proveniens. Lykke til videre!
Disse setningene kunne du spart deg for. Vi er alle frustrerte og uenige om masse. Ã… ønske folk vekk fra forumet synes jeg er langt over streken. Lykke til videre med deg også bror!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #860 på: April 12, 2018, 21:32:50 »
Hjernerystelse bekreftet. Tilbake mot Barnsley sier Hecky. Dog er det vel usikkert? FA reglementet/anbefalingen er 19 dager - men det er vel opp til klubblegen og det medisinske apparatet. Skam på dere uansett.


.....av å heade ballen?




Hvordan måler man en hjernerystelse??
Igjen, her begynner man å synse og anta.

Det finnes mange studier og forskning som viser at nettopp dette forekommer. Hjernerystelse kan også ha kommet av andre ting, og symptomene kan intreffe med forsinkelse mv.

Jeg blir trist av å lese hvor nedlatende folk er på forumet, og det til en skade som dette.

Faktisk blir jeg møkk lei av å være på forumet med sånne som deg Promotion. Bare spyr ut usanne påstander uten proveniens. Lykke til videre!
Disse setningene kunne du spart deg for. Vi er alle frustrerte og uenige om masse. Ã… ønske folk vekk fra forumet synes jeg er langt over streken. Lykke til videre med deg også bror!

Må nok si meg enig med DHY her.

Det går ofte ei kule varmt når laget sliter som nå. Vi kan alle ha godt av å bli påminnet det å telle til ti (helst til hundre) før fingrene farer over tastaturet med et tilsvar på det som føles som en provokasjon.  ;)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #861 på: Mai 08, 2018, 07:14:59 »
"Spillerne har skylda".
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/players-to-blame-for-leeds-s-united-s-lost-season-says-pontus-jansson-1-9153444
Ellers merker man seg at Jansson, Cooper, Forshaw og Hernandez ikke blir med til Myanmar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #862 på: Mai 08, 2018, 07:26:31 »
"Spillerne har skylda".
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/players-to-blame-for-leeds-s-united-s-lost-season-says-pontus-jansson-1-9153444
Ellers merker man seg at Jansson, Cooper, Forshaw og Hernandez ikke blir med til Myanmar.
Tja hva betyr dette? at de ikke trenger å bevise noe? Pablo skal sikkert være pappa hjemme,men hva med de andre?

samadhi

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #863 på: Mai 08, 2018, 07:47:28 »
"Spillerne har skylda".
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/players-to-blame-for-leeds-s-united-s-lost-season-says-pontus-jansson-1-9153444
Ellers merker man seg at Jansson, Cooper, Forshaw og Hernandez ikke blir med til Myanmar.
Tja hva betyr dette? at de ikke trenger å bevise noe? Pablo skal sikkert være pappa hjemme,men hva med de andre?

Står i artikkelen  :)
Jansson med landslaget, Cooper skal snart bli far og Forshaw ikke helt god etter skade.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #864 på: Mai 08, 2018, 08:33:38 »
"Spillerne har skylda".
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/players-to-blame-for-leeds-s-united-s-lost-season-says-pontus-jansson-1-9153444
Ellers merker man seg at Jansson, Cooper, Forshaw og Hernandez ikke blir med til Myanmar.
Tja hva betyr dette? at de ikke trenger å bevise noe? Pablo skal sikkert være pappa hjemme,men hva med de andre?

Står i artikkelen  :)
Jansson med landslaget, Cooper skal snart bli far og Forshaw ikke helt god etter skade.

Jansson har i tillegg lagt it på Twitter: VI SEES TIL HØSTEN!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #865 på: Mai 15, 2018, 19:59:53 »
Leeds United

Good luck to @PJansson5 who has been named in Sweden’s squad for the 2018 @FIFAWorldCup

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #866 på: Mai 19, 2018, 16:43:26 »
Denne karen setter jeg penger på er borte før august.


Jansson was questioned about his future by Swedish media outlet Fotbollskanalen, but he refused to give anything away.

As quoted by Inside Futbol, the central defender said: “I have told Martin Dahlin, my agent, that we will discussing everything after the World Cup. There is no need to speculate over it now.”

“Both me and the wife feel really good.”
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #867 på: Mai 19, 2018, 16:48:11 »
Denne karen setter jeg penger på er borte før august.


Jansson was questioned about his future by Swedish media outlet Fotbollskanalen, but he refused to give anything away.

As quoted by Inside Futbol, the central defender said: “I have told Martin Dahlin, my agent, that we will discussing everything after the World Cup. There is no need to speculate over it now.”

“Both me and the wife feel really good.”

Da får vi satse på at han har et kanon VM og at vi får 20 mill pund for han.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #868 på: Mai 19, 2018, 17:42:32 »
VM = utstillingsvindu


Sjelden mediokre spillere knaller til og øker sin verdi!

Pontus er vel i tillegg 3-4 valg som stopper!

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #869 på: Mai 19, 2018, 22:32:30 »
Syns at 90% av det han sier indikerer at han vil bli. Og så er det den ene setningen. Spørs om ikke journalisten tok den litt ut av sin sammenheng...

Pontus Janssons underliga säsong i Leeds – från toppstrid till ras: ”Stor besvikelse för alla”


Foto: Bildbyrån
MALMÖ. Exakt vad som gick fel för Leeds i år kan Pontus Jansson inte svara på, men nu vill han etablera en annan attityd i klubben.
- Få in det i alla, spelare, ledare, fans, att det inte ska vara så i Leeds. Nu är det dags att ta det sista steget för att ta tillbaka dem till Premier League.
Facebook Twitter

Pontus Jansson gjorde i dag sin sista träning med Malmö FF, efter att ha tränat en kort period med laget inför VM. Hans egentliga klubb Leeds hade länge förhoppningar på att åtminstone spela kval mot Premier League nu, men efter en udda säsong så blev det en mittenplacering. Detta trots att de efter ungefär halva serien låg i toppen. Därefter följde ett rejält ras.
- Jag har tänkt länge på vad som var problemet, men än i dag har jag svårt att säga vad det var som felade. Vi bytte tränare efter ett tag när vi inte fick resultaten med oss, vi fick inte ut det vi ville med nya tränaren, fast jag tycker han är riktigt bra. En stor besvikelse för alla.
- När man blir äldre skiter man mer i sin egen insats och tänker mer på laget. Så det har varit sura månader.
Hade det varit så att du kanske försökt jobba in en flytt till en ny klubb om det hade varit för några år sedan, men du tänker annorlunda nu?
- Så hade jag nog resonerat för några år sedan. Nu är det mer att jag känner besvikelse och ett svek mot de som förhoppningar på Leeds. Jag fick ett nytt femårskontrakt för att jag gjorde något bra. Jag tycker fortfarande jag har gjort en bra säsong, men när laget inte har gjort det bra kan jag inte känna mig stolt över säsongen. På ett sätt känner man att man har svikit klubben.
- Jag har viktig roll i klubben, både som ledare och ambassadör. Jag har fått tydlig roll och syns mycket. Det har gjort att jag har mognat som spelare och ledare.
Hur tänker du kring framtiden?
- Jag har sagt till Martin (Dahlin, agent) att vi tar allt efter VM. Det är ingen anledning att spekulera i det nu. Vi trivs skitbra, både jag och frugan.
Jansson, som har startat i princip varje match för Leeds de två senaste åren, fick en fråga från Skånesport om varför det så ofta blir något som går så fel för Leeds och varför det är en del av klubben.
- Jag har också hört det snacket, att man förlitar sig på att det till slut ska skita sig.
- Då måste man ändra det, få in det i alla, spelare, ledare, fans, att det inte ska vara så i Leeds. Nu är det dags att ta det sista steget för att ta tillbaka dem.
Det har annars varit tätt med tidigare MFF-spelare i Malmö under de senaste veckorna. Erdal Rakip tränar också med MFF, och även spelare som Agon Mehmeti och Emil Forsberg har varit på besök. I morgon kommer dessutom Jansson, som varit i klacken de tre senaste matcherna, att ihop med Robin Olsen gå på MFF:s match mot Häcken.
- Jag var och tittade på FC Köpenhamn i går, det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Robin har börjat följa MFF mer och mer.
- Det glädjer mig att han har börjat inse att Malmö är hans lag igen.

https://www.fotbollskanalen.se/england/pontus-janssons-underliga-sasong-i-leeds--fran-toppstrid-till-ras-stor-besvik/?utm_source=t.co&utm_medium=organic_post&utm_campaign=fotbollskanalen_nyheter
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan