Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 261442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #900 på: Juni 18, 2018, 19:51:05 »
Solid opptreden av Jansson idag mot et svakt Korea.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #901 på: Juni 18, 2018, 20:15:48 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #902 på: Juni 18, 2018, 20:50:51 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Vi kan jo håpe på £ 25 mill og utvikle Cooper.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #903 på: Juni 18, 2018, 23:28:24 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Vi kan jo håpe på £ 25 mill og utvikle Cooper.....

Nå blir det virkelig spennende om Pontus spiller mot Tyskland.  Gjør han det bra mot dem så kommer det trolig bud på ham.

Normalt er han vel ikke på laget hvis svenskene topper sitt mannskap. Men han kan fort komme innpå som en tredje stopper eller ved skade.

Hadde vært kult å se ham mot de aller beste og hvor god han egentlig er.

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #904 på: Juni 19, 2018, 06:17:19 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Vi kan jo håpe på £ 25 mill og utvikle Cooper.....

Nå blir det virkelig spennende om Pontus spiller mot Tyskland.  Gjør han det bra mot dem så kommer det trolig bud på ham.

Normalt er han vel ikke på laget hvis svenskene topper sitt mannskap. Men han kan fort komme innpå som en tredje stopper eller ved skade.

Hadde vært kult å se ham mot de aller beste og hvor god han egentlig er.

Hvorfor tror "alle" han blir solgt fordi han evt gjør det bra i VM? Hvis Bielsa finner han god nok, er det større sjanse for at han blir.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #905 på: Juni 19, 2018, 07:15:40 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Vi kan jo håpe på £ 25 mill og utvikle Cooper.....

Nå blir det virkelig spennende om Pontus spiller mot Tyskland.  Gjør han det bra mot dem så kommer det trolig bud på ham.

Normalt er han vel ikke på laget hvis svenskene topper sitt mannskap. Men han kan fort komme innpå som en tredje stopper eller ved skade.

Hadde vært kult å se ham mot de aller beste og hvor god han egentlig er.

Hvorfor tror "alle" han blir solgt fordi han evt gjør det bra i VM? Hvis Bielsa finner han god nok, er det større sjanse for at han blir.

Fra meg var det bare en fleip!  ;)

Pontus og broren har sagt at han er evig takknemlig fordi Leeds kom og reddet karrieren hans. Poenget er at «silly-Money» styrer fotballen......og det kan jo sette griller i hodet til noen og enhver!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #906 på: Juni 19, 2018, 08:01:43 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Vi kan jo håpe på £ 25 mill og utvikle Cooper.....

Nå blir det virkelig spennende om Pontus spiller mot Tyskland.  Gjør han det bra mot dem så kommer det trolig bud på ham.

Normalt er han vel ikke på laget hvis svenskene topper sitt mannskap. Men han kan fort komme innpå som en tredje stopper eller ved skade.

Hadde vært kult å se ham mot de aller beste og hvor god han egentlig er.

Hvorfor tror "alle" han blir solgt fordi han evt gjør det bra i VM? Hvis Bielsa finner han god nok, er det større sjanse for at han blir.

Fra meg var det bare en fleip!  ;)

Pontus og broren har sagt at han er evig takknemlig fordi Leeds kom og reddet karrieren hans. Poenget er at «silly-Money» styrer fotballen......og det kan jo sette griller i hodet til noen og enhver!

Det er sant. Han fikk en oppsving i karrieren, han har plass på landslaget og han og familien trives etter sigende i Leeds. Han har ikke gjort seg bort spillemessig og har mer å gå på i forhold til maxnivået. Vi får se hvordan Bielsa tenker om saken og om Pontus er en type som kan jobbe med han.
Tror det er mest fansen som hjelper til å dytte mange ganger når man hele tiden graver og spør på de minste ting.
« Siste redigering: Juni 19, 2018, 08:03:42 av Bjorn »
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #907 på: Juni 19, 2018, 08:54:51 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Alltid verst tenkelige scenario.

Jeg gleder meg over at en Leeds spiller får oppleve å spille i et VM.

Pontus har sagt at alt er opp til Leeds om han blir i klubben eller ikke. Aksepterer Leeds et bud, så er det en mulighet for at han går. Avslår Leeds alle bud blir han. Tror neppe Pontus er mannen som trumfer igjennom en overgang.

Tror faktisk Pontus er troverdig når han sier at drømmen er PL med Leeds.

Leedsfan

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #908 på: Juni 19, 2018, 09:35:01 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Skal man ha gode nok spillere til opprykk så må man ha spillere gode nok for PL. Dette er jo dette du messer om hele tiden!

Beste som kan skje for klubben er at Jansson spiller fantastisk, prisen går opp hvis vi "må" selge han eller så kommer han tilbake til Leeds med en skikkelig go'følelse i kroppen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

morten1966

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #909 på: Juni 19, 2018, 11:11:49 »
Hadde vel ikke vært på banen igår om ikke Lindelof var blitt syk.

Blank_File

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #910 på: Juni 19, 2018, 11:44:49 »
Hadde vel ikke vært på banen igår om ikke Lindelof var blitt syk.
Korrekt. Han spiller ikke mot Tyskland.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #911 på: Juni 19, 2018, 14:43:04 »
Da kommer vel PL klubbene på banen etter VM >:(

Alltid verst tenkelige scenario.

Jeg gleder meg over at en Leeds spiller får oppleve å spille i et VM.

Pontus har sagt at alt er opp til Leeds om han blir i klubben eller ikke. Aksepterer Leeds et bud, så er det en mulighet for at han går. Avslår Leeds alle bud blir han. Tror neppe Pontus er mannen som trumfer igjennom en overgang.

Tror faktisk Pontus er troverdig når han sier at drømmen er PL med Leeds.
Tja, hvorfor det? Har du sopvet de 15 siste årene...? ;)

DON REVIE

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #912 på: Juni 19, 2018, 15:15:22 »
Var det ikke opplest å vedtatt av visse ‘’ experter’’ her inne at Jansson, Hernandez og Saiz ble / skulle selges??? DET har vel ikke skjedd??? De samme ‘’ experter’’ får svare på om Victor orta er helt vingeklippet nå og skal dessuten ikke ha kredit for noe???  På med skyggelua og vend kappen med vinden....!!! Vrøvl...

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #913 på: Juni 19, 2018, 15:21:51 »
Var det ikke opplest å vedtatt av visse ‘’ experter’’ her inne at Jansson, Hernandez og Saiz ble / skulle selges??? DET har vel ikke skjedd??? De samme ‘’ experter’’ får svare på om Victor orta er helt vingeklippet nå og skal dessuten ikke ha kredit for noe???  På med skyggelua og vend kappen med vinden....!!! Vrøvl...
Det hadde vært vanskeligere å beholde de hvis PH hadde vært trener. Jeg tror kun silly money skal til for at disse selges nå. Heia Bielsa ;)

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #914 på: Juni 19, 2018, 15:43:28 »
er jo styrt av agenter.
klubber, trenere og medspillere har jo ingenting de skulle sagt hvis en bedre klubb er på banen.


Uansett med Bielsa som trener og innskutt kapital er vi ikke i nærheten av å kunne lønne som en middelhavsfarer i PL.
Rykker vi opp derimot vil vi slippe å ihvertfall selge spillere til klubber på nivå med Huddersfield, Burnley, Bournemouth o.l.
Men da vil mest sannsynlig klubbene et steg opp på lista vise sin interesse og vi er sjanseløse 8) 8)

Men for å holde meg til Pontus.
OK kamp mot sør Korea. Litt usikker på involveringen på gigasjansen til Sør Korea på slutten.
Tror vi ser oss litt blinde på Pontus også.
Granquist er jo en OK stopper. Samme er Lindeløf.. Burde vel vært et soleklart førstevalg hvis hypen rundt han er riktig.

Neste sesong med et sterkere kollektiv og bedre kvalitet rundt seg vil han kanskje få lukt bort svak posisjonering og den høye risikoen han ofte spiller på.

Og noe som også må tas med..
h.b hadde jo et regnestykke på lønnsbudsjett på en annen tråd her.
Det gjaldt Torres på 70k i uka.

Hvis dette hadde skjedd at vi hadde gitt 1 eller 2 spillere 70k i uka hva ville det gjort med Jansson, Ayling, Saiz som ser på seg selv som noen av klubbens beste spillere.
Vi sitter jo ikke med gode kort hvis klubber kommer inn for de i sommer.
Da nytter det jo ikke å dele ut en kontrakt på 25k i uka hvis best betalte i klubben ligger på 70.
Agenter kommer jo til å flå klubben levende.
Vi sitter igjen med en gammel has Been og et stort stort problem hvis vi ikke rykker opp.
« Siste redigering: Juni 19, 2018, 15:52:57 av leedslife »

Josch

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #915 på: Juni 19, 2018, 18:00:14 »
er jo styrt av agenter.
klubber, trenere og medspillere har jo ingenting de skulle sagt hvis en bedre klubb er på banen.


Uansett med Bielsa som trener og innskutt kapital er vi ikke i nærheten av å kunne lønne som en middelhavsfarer i PL.
Rykker vi opp derimot vil vi slippe å ihvertfall selge spillere til klubber på nivå med Huddersfield, Burnley, Bournemouth o.l.
Men da vil mest sannsynlig klubbene et steg opp på lista vise sin interesse og vi er sjanseløse 8) 8)

Men for å holde meg til Pontus.
OK kamp mot sør Korea. Litt usikker på involveringen på gigasjansen til Sør Korea på slutten.
Tror vi ser oss litt blinde på Pontus også.
Granquist er jo en OK stopper. Samme er Lindeløf.. Burde vel vært et soleklart førstevalg hvis hypen rundt han er riktig.

Neste sesong med et sterkere kollektiv og bedre kvalitet rundt seg vil han kanskje få lukt bort svak posisjonering og den høye risikoen han ofte spiller på.

Og noe som også må tas med..
h.b hadde jo et regnestykke på lønnsbudsjett på en annen tråd her.
Det gjaldt Torres på 70k i uka.

Hvis dette hadde skjedd at vi hadde gitt 1 eller 2 spillere 70k i uka hva ville det gjort med Jansson, Ayling, Saiz som ser på seg selv som noen av klubbens beste spillere.
Vi sitter jo ikke med gode kort hvis klubber kommer inn for de i sommer.
Da nytter det jo ikke å dele ut en kontrakt på 25k i uka hvis best betalte i klubben ligger på 70.
Agenter kommer jo til å flå klubben levende.
Vi sitter igjen med en gammel has Been og et stort stort problem hvis vi ikke rykker opp.

Jeg tror det er mye sant i det du skriver her. Det går en grense på hvor mange pund Leeds kan si nei til. Og hvis det kommer et bud og dette er Pontus ene sjans til å spille i PL. Hva da? Vil han ikke presse igjennom en overgang? . Ikke engang PL klubber klarer å stoppe rike klubber i Spania  hvis de først har bestemt seg.

Trøsten nå er at vi har en navngjeten coach som kan dempe lysten til å forlate Leeds noe. Og dempe lysten til å selge nøkkelspillere. Og klubben kan selvsagt sette hardt mot hardt pga kontrakten. Vi vet forresten ikke klausulen i kontrakten heller.

Men jeg tror bestemt at det er interesse for å kjøpe Pontus i løpet av sommeren.

ar9

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #916 på: Juni 19, 2018, 22:57:24 »
Tviler på at Pontus kommer til å stå frem som en åpenbaring i VM.
PL klubbene som potensielt kan være interreserte har vel ett halvt øye på han (sammen med veldig mange andre) fra før.

VM hypen dreier seg vel mer om nye navn som dras opp av hatten?

Men samtidig veldig glad for at han får sjansen og stolt over at det er Leeds spillere på banen i VM. Kanskje har vi enda fler neste gang?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #917 på: Juni 19, 2018, 23:26:23 »
Leeds ägare ringde Jansson: ”Han var stolt och glad"

Great leadership by Andrea!

fra Fotboldskanalen, en tweet fra Peter Jansson


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #918 på: Juni 23, 2018, 09:39:56 »
Benjamin Thornton

Jansson unavailable for the Sweden game.
Sky sports confirmed.
Illness. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #919 på: Juli 07, 2018, 17:44:13 »
Pontus byttes inn som spiss på Sverige i det 85 min. av VM kvartfinalen mot England. Lykkes han med å score mål så kanskje han kan bli vår neste superspiss  ;D
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #920 på: Juli 07, 2018, 17:46:12 »
Pontus byttes inn som spiss på Sverige i det 85 min. av VM kvartfinalen mot England. Lykkes han med å score mål så kanskje han kan bli vår neste superspiss  ;D

Blir nok bare en liten smak av VM for Pontus.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #921 på: Juli 07, 2018, 17:47:10 »
Akkurat nå er det flere Leedsspillere på banen enn Liverpoolspillere!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #922 på: Juli 07, 2018, 17:47:29 »
Pontus byttes inn som spiss på Sverige i det 85 min. av VM kvartfinalen mot England. Lykkes han med å score mål så kanskje han kan bli vår neste superspiss  ;D

Blir nok bare en liten smak av VM for Pontus.
Liten smak? :o
Han har jo spilt i halvparten av kampene til Sverige i VM :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #923 på: Juli 07, 2018, 17:48:32 »
Akkurat nå er det flere Leedsspillere på banen enn Liverpoolspillere!

auren
Med Delph også på banen er det jo minst ca 1,5 Leedsspiller på banen :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #924 på: Juli 07, 2018, 18:02:24 »
Pontus byttes inn som spiss på Sverige i det 85 min. av VM kvartfinalen mot England. Lykkes han med å score mål så kanskje han kan bli vår neste superspiss  ;D

Blir nok bare en liten smak av VM for Pontus.
Liten smak? :o
Han har jo spilt i halvparten av kampene til Sverige i VM :)

Det har jeg ikke fått med meg, men jeg har ikke sett Sveriges kamper mot Sør-Korea og Tyskland.

Han spilte kanskje i disse?
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #925 på: Juli 07, 2018, 18:03:55 »
Pontus byttes inn som spiss på Sverige i det 85 min. av VM kvartfinalen mot England. Lykkes han med å score mål så kanskje han kan bli vår neste superspiss  ;D

Blir nok bare en liten smak av VM for Pontus.
Liten smak? :o
Han har jo spilt i halvparten av kampene til Sverige i VM :)

Det har jeg ikke fått med meg, men jeg har ikke sett Sveriges kamper mot Sør-Korea og Tyskland.

Han spilte kanskje i disse?
Spilte fra start mot Sør Korea, kom innpå i dag. Altså, deltatt i 2 av 4 ;)
(Edith, ehh de har spilt fem ja, prosenten synker til 40 :o )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #926 på: Juli 26, 2018, 12:32:28 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #928 på: August 10, 2018, 21:38:27 »
Matt

Leeds United were paid $209k (£165k) by FIFA for Pontus Jansson's appearance at the World Cup. #lufc




Putter den her, jeg! Blir neppe mange spillere for den summen!!!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #929 på: August 10, 2018, 22:33:38 »
Matt

Leeds United were paid $209k (£165k) by FIFA for Pontus Jansson's appearance at the World Cup. #lufc




Putter den her, jeg! Blir neppe mange spillere for den summen!!!

Lønn til Bielsa i to og ei halv uke.  ;)
Super Leeds since 1968