Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 260246 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1110 på: Juli 02, 2019, 19:22:42 »
Pontus utestengt fra treningene??

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/jdrJln/chockuppgifter-jansson-portas

Noen sier at Bielsa ikke likte innstillingen hans not slutten av sesongen. I tillegg var han den eneste som prøvde å stoppe Villa å skåre på ER imot Bielsas ønske!

Han har visstnok fått beskjed om å komme tilbake 12/7. Samme dag som stallen drar til Australia.
Dette. Tror. Jeg. Er. Hundre. Prosent. Oppspinn.
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

stian

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1111 på: Juli 02, 2019, 20:30:54 »
Pontus utestengt fra treningene??

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/jdrJln/chockuppgifter-jansson-portas

Noen sier at Bielsa ikke likte innstillingen hans not slutten av sesongen. I tillegg var han den eneste som prøvde å stoppe Villa å skåre på ER imot Bielsas ønske!

Han har visstnok fått beskjed om å komme tilbake 12/7. Samme dag som stallen drar til Australia.
Dette. Tror. Jeg. Er. Hundre. Prosent. Oppspinn.
MOT
Det. Får. Vi. Håpe.

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1112 på: Juli 02, 2019, 20:35:21 »
Kan selvfølgelig bare være piss. Men jeg tror dette er sant. Begrunner det med at hans bror er meget aktiv på twitter med å avkrefte ALT av rykter, sladder og prat om Pontus. Nå svarer han unnvikende, der han alltid har sagt at alt er tull eller jug.

 Syntes Pontus har en tendens til å alltid lage noe styr med ting han gjør eller sier, er en dramaqueen og har en tendens til å være/bli skadet når det drar seg til. Han er ikke uerstattelig. Så blir ikke veldig oppjaget av å miste personen Pontus. Men håper vi kan erstatte spillern Pontus. Gjøv vi det, er jeg igrunn veldig happy.


stian

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1113 på: Juli 02, 2019, 20:47:19 »
Kan selvfølgelig bare være piss. Men jeg tror dette er sant. Begrunner det med at hans bror er meget aktiv på twitter med å avkrefte ALT av rykter, sladder og prat om Pontus. Nå svarer han unnvikende, der han alltid har sagt at alt er tull eller jug.

 Syntes Pontus har en tendens til å alltid lage noe styr med ting han gjør eller sier, er en dramaqueen og har en tendens til å være/bli skadet når det drar seg til. Han er ikke uerstattelig. Så blir ikke veldig oppjaget av å miste personen Pontus. Men håper vi kan erstatte spillern Pontus. Gjøv vi det, er jeg igrunn veldig happy.

Populær blant fansen og garantert en av de beste stopperne i divisjonen. Klart vi vil beholde Pontus.

Sterland

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1114 på: Juli 02, 2019, 20:57:26 »
Kan selvfølgelig bare være piss. Men jeg tror dette er sant. Begrunner det med at hans bror er meget aktiv på twitter med å avkrefte ALT av rykter, sladder og prat om Pontus. Nå svarer han unnvikende, der han alltid har sagt at alt er tull eller jug.

 Syntes Pontus har en tendens til å alltid lage noe styr med ting han gjør eller sier, er en dramaqueen og har en tendens til å være/bli skadet når det drar seg til. Han er ikke uerstattelig. Så blir ikke veldig oppjaget av å miste personen Pontus. Men håper vi kan erstatte spillern Pontus. Gjøv vi det, er jeg igrunn veldig happy.

Populær blant fansen og garantert en av de beste stopperne i divisjonen. Klart vi vil beholde Pontus.
+1 Definitivt. Klassestopper i CC

Hallgeir *

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1115 på: Juli 02, 2019, 21:12:48 »
Kan selvfølgelig bare være piss. Men jeg tror dette er sant. Begrunner det med at hans bror er meget aktiv på twitter med å avkrefte ALT av rykter, sladder og prat om Pontus. Nå svarer han unnvikende, der han alltid har sagt at alt er tull eller jug.

 Syntes Pontus har en tendens til å alltid lage noe styr med ting han gjør eller sier, er en dramaqueen og har en tendens til å være/bli skadet når det drar seg til. Han er ikke uerstattelig. Så blir ikke veldig oppjaget av å miste personen Pontus. Men håper vi kan erstatte spillern Pontus. Gjøv vi det, er jeg igrunn veldig happy.

Populær blant fansen og garantert en av de beste stopperne i divisjonen. Klart vi vil beholde Pontus.

Pontus er så pass god at vi med letthet kan bære over med de nykkene som av og til popper opp.
Super Leeds since 1968

Bjorn

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1116 på: Juli 02, 2019, 22:43:51 »
Kan selvfølgelig bare være piss. Men jeg tror dette er sant. Begrunner det med at hans bror er meget aktiv på twitter med å avkrefte ALT av rykter, sladder og prat om Pontus. Nå svarer han unnvikende, der han alltid har sagt at alt er tull eller jug.

 Syntes Pontus har en tendens til å alltid lage noe styr med ting han gjør eller sier, er en dramaqueen og har en tendens til å være/bli skadet når det drar seg til. Han er ikke uerstattelig. Så blir ikke veldig oppjaget av å miste personen Pontus. Men håper vi kan erstatte spillern Pontus. Gjøv vi det, er jeg igrunn veldig happy.

Populær blant fansen og garantert en av de beste stopperne i divisjonen. Klart vi vil beholde Pontus.

Pontus er så pass god at vi med letthet kan bære over med de nykkene som av og til popper opp.

Helt klart!
Marching On! 4276

GeirO

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1117 på: Juli 02, 2019, 23:09:43 »
Jeg er mer usikker enn dere. Kan jo være sant....
MOT

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1118 på: Juli 02, 2019, 23:13:39 »
Jeg er mer usikker enn dere. Kan jo være sant....

At han ikke er med nå betyr nok at han er ferdig i klubben uansett om vi vil det eller ikke! Pontus har vist seg som en ganske umoden person selv om han tidvis spiller godt i Championship.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1119 på: Juli 03, 2019, 00:06:56 »
Peter Jansson
@pejansson
 Â· 1h
Replying to @UlfSundin1
Inga bråk öht Uffe.


UffeLeeds
@UlfSundin1
Låter bra Peter. Du om någon bör ju veta hur det ligger till. It seems we all can relax again! Those terrible rumours...

23:16 - 2 Jul 2019 · Linköping, Sverige

willum

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1120 på: Juli 03, 2019, 07:26:42 »
Peter Jansson
@pejansson
 Â· 1h
Replying to @UlfSundin1
Inga bråk öht Uffe.


UffeLeeds
@UlfSundin1
Låter bra Peter. Du om någon bör ju veta hur det ligger till. It seems we all can relax again! Those terrible rumours...

23:16 - 2 Jul 2019 · Linköping, Sverige

"Bye, bye Pontus Jansson. One shouldn’t argue with Marcelo Bielsa", twitrer Ulf Sundin først. Ikke noe bråk, svarer bror Peter, men avkrefter ikke at det er "bye, bye Pontus".

Og så har vi denne: https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/uppgifter-pontus-jansson-pa-vag-bort-fran-leeds-efter-tranarbrak/

"På tisdagen var Pontus Jansson i Skåne och tränade med Malmö FF.

Efter träningen valde han att inte svara på några frågor från Kvällspostens reporter på plats.

– Jag har ingenting att säga, sade han och gick vidare."

Ingen tvil om at Pontus har spilt sin siste kamp i Leeds dessverre.

Så var altså 21 år gamle og 182 cm høye Ben White ikke en ekstra midtstopper,  men Pontus' erstatter?

Sterland

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1121 på: Juli 03, 2019, 07:35:42 »
Peter Jansson
@pejansson
 Â· 1h
Replying to @UlfSundin1
Inga bråk öht Uffe.


UffeLeeds
@UlfSundin1
Låter bra Peter. Du om någon bör ju veta hur det ligger till. It seems we all can relax again! Those terrible rumours...

23:16 - 2 Jul 2019 · Linköping, Sverige

"Bye, bye Pontus Jansson. One shouldn’t argue with Marcelo Bielsa", twitrer Ulf Sundin først. Ikke noe bråk, svarer bror Peter, men avkrefter ikke at det er "bye, bye Pontus".

Og så har vi denne: https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/fotboll/uppgifter-pontus-jansson-pa-vag-bort-fran-leeds-efter-tranarbrak/

"På tisdagen var Pontus Jansson i Skåne och tränade med Malmö FF.

Efter träningen valde han att inte svara på några frågor från Kvällspostens reporter på plats.

– Jag har ingenting att säga, sade han och gick vidare."

Ingen tvil om at Pontus har spilt sin siste kamp i Leeds dessverre.

Så var altså 21 år gamle og 182 cm høye Ben White ikke en ekstra midtstopper,  men Pontus' erstatter?
Forsvinner Pontus må det handles en kvalitetsmidtstopper brennkvikt. Syltynt med Cooper, White, Berardi + U23

Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1122 på: Juli 03, 2019, 08:16:53 »
Har selv frontet Pontus Jansson som en av få ut døra denne sommeren. Situasjonen i Villa-kampen tror jeg forsterket følelsen av exit. Var han egentlig skadet i play-off, eller var det noe mer bak?

Nå har Noel Whelan også vært frempå:

Speaking to Football Insider about the Swedish defender’s future, former Leeds forward Noel Whelan admitted that: “I think Jansson will leave and possibly for around the £10million mark. “I’m sure some Premier League clubs might take a chance on him, some of the lowers ones or the teams that have just gone up (Norwich and Sheffield United).”

Taxi for Pontus for 10 mill pund.

For de av oss som var på Elland Road under og etter Villa-kampen er det ingen overraskelse om Pontus er på tur ut. Væremåten på end-of-the-season-dinner tydet på at han var hengt godt opp til tørk. Manglende spilletid etterpå bekreftet bare det alle så. Som nevnt i andre tråder, det er EN sjef hos oss.
 

willum

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1123 på: Juli 03, 2019, 08:33:27 »
Har selv frontet Pontus Jansson som en av få ut døra denne sommeren. Situasjonen i Villa-kampen tror jeg forsterket følelsen av exit. Var han egentlig skadet i play-off, eller var det noe mer bak?

Nå har Noel Whelan også vært frempå:

Speaking to Football Insider about the Swedish defender’s future, former Leeds forward Noel Whelan admitted that: “I think Jansson will leave and possibly for around the £10million mark. “I’m sure some Premier League clubs might take a chance on him, some of the lowers ones or the teams that have just gone up (Norwich and Sheffield United).”

Taxi for Pontus for 10 mill pund.

For de av oss som var på Elland Road under og etter Villa-kampen er det ingen overraskelse om Pontus er på tur ut. Væremåten på end-of-the-season-dinner tydet på at han var hengt godt opp til tørk. Manglende spilletid etterpå bekreftet bare det alle så. Som nevnt i andre tråder, det er EN sjef hos oss.

Jeg liker Pontus og flere av hans kvaliteter - kanskje mest av alt at han er en ruvende og solid duellspiller i lufta på et ellers noe småvokst lag. Men han har også sine svakheter, som vi så da han laget frisparket som førte til 0-1 mot Norwich i februar og feilposisjoneringen på 0-1 mot Brentford i april.

Om han erstattes av en ung, uerfaren og ikke så ruvende Ben White blir jeg imidlertid svært skeptisk. Har dog aldri sett White spille, så dette er bare basert på hans alder og høyde. Men Leeds trenger mer duellstyrke på dødballer, både for og imot. Får vi inn en slik spiller?

Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1124 på: Juli 03, 2019, 08:44:15 »
Har selv frontet Pontus Jansson som en av få ut døra denne sommeren. Situasjonen i Villa-kampen tror jeg forsterket følelsen av exit. Var han egentlig skadet i play-off, eller var det noe mer bak?

Nå har Noel Whelan også vært frempå:

Speaking to Football Insider about the Swedish defender’s future, former Leeds forward Noel Whelan admitted that: “I think Jansson will leave and possibly for around the £10million mark. “I’m sure some Premier League clubs might take a chance on him, some of the lowers ones or the teams that have just gone up (Norwich and Sheffield United).”

Taxi for Pontus for 10 mill pund.

For de av oss som var på Elland Road under og etter Villa-kampen er det ingen overraskelse om Pontus er på tur ut. Væremåten på end-of-the-season-dinner tydet på at han var hengt godt opp til tørk. Manglende spilletid etterpå bekreftet bare det alle så. Som nevnt i andre tråder, det er EN sjef hos oss.

Jeg liker Pontus og flere av hans kvaliteter - kanskje mest av alt at han er en ruvende og solid duellspiller i lufta på et ellers noe småvokst lag. Men han har også sine svakheter, som vi så da han laget frisparket som førte til 0-1 mot Norwich i februar og feilposisjoneringen på 0-1 mot Brentford i april.

Om han erstattes av en ung, uerfaren og ikke så ruvende Ben White blir jeg imidlertid svært skeptisk. Har dog aldri sett White spille, så dette er bare basert på hans alder og høyde. Men Leeds trenger mer duellstyrke på dødballer, både for og imot. Får vi inn en slik spiller?

Helt sikker på at det finnes midtstoppere med taktiske egenskaper som langt overgår Jansson. På den andre siden mister vi eventuelt en solid duellspiller. Den delen vi supportere ikke ser, tror jeg ikke teller positivt for Jansson. Opptrinnet mot Villa viste en spiller som gikk mot resten. På banen ser han lunefull ut, oppmerksomhetssøkende, og gjerne litt dramatisk. Det beste med å selge Jansson og Clarke, er at vi sannsynligvis beholder Kalvin Phillips. Så må vi forsterkes i midten bak. Bielsas spillestil tilsier meget spillende stoppere, og det kan bli bedre enn kombinasjonen Cooper/Jansson.

Jeg har lenge trodd han forsvinner, og det er kanskje mer på grunn av garderoben enn gressmatta.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1125 på: Juli 03, 2019, 09:13:24 »
Er han virkelig så god i lufta og i boksen?

Ser man på alle målene vi slapp inn, så er det overraskende mange dueller Pontus tapte. Legger man til de baklengsene som kommer av at hun ruser så begynner det å bli en del baklengs. Ikke scorer han særlig mange mål heller. Alt dette henger sammen med de andre på laget selvfølgelig. Pontus er absolutt en god spiller og han leverer enkelte kamper hvor han er helt outstanding. Men over en hel sesong, så er han absolutt mulig å erstatte uten å sprenge banken. Jeg syntes han har fått mye gratis cred og sluppet en del pes for feil på banen pga typen han er. En som sier det fansen vil høre og i grunn oppfører seg litt som en supporter.

Hvis dette er sant blir jeg ikke overrasket. Først Saiz og nå evt Pontus.

Side before Self!

willum

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1126 på: Juli 03, 2019, 09:16:24 »
Er han virkelig så god i lufta og i boksen?

Ser man på alle målene vi slapp inn, så er det overraskende mange dueller Pontus tapte. Legger man til de baklengsene som kommer av at hun ruser så begynner det å bli en del baklengs. Ikke scorer han særlig mange mål heller. Alt dette henger sammen med de andre på laget selvfølgelig. Pontus er absolutt en god spiller og han leverer enkelte kamper hvor han er helt outstanding. Men over en hel sesong, så er han absolutt mulig å erstatte uten å sprenge banken. Jeg syntes han har fått mye gratis cred og sluppet en del pes for feil på banen pga typen han er. En som sier det fansen vil høre og i grunn oppfører seg litt som en supporter.

Hvis dette er sant blir jeg ikke overrasket. Først Saiz og nå evt Pontus.

Side before Self!

Han er i hvert fall en av de beste, om ikke den beste, vi har i lufta. Så når han forsvinner blir vi svekket der.
« Siste redigering: Juli 03, 2019, 09:35:31 av willum »

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1127 på: Juli 03, 2019, 09:32:20 »
Er han virkelig så god i lufta og i boksen?

Ser man på alle målene vi slapp inn, så er det overraskende mange dueller Pontus tapte. Legger man til de baklengsene som kommer av at hun ruser så begynner det å bli en del baklengs. Ikke scorer han særlig mange mål heller. Alt dette henger sammen med de andre på laget selvfølgelig. Pontus er absolutt en god spiller og han leverer enkelte kamper hvor han er helt outstanding. Men over en hel sesong, så er han absolutt mulig å erstatte uten å sprenge banken. Jeg syntes han har fått mye gratis cred og sluppet en del pes for feil på banen pga typen han er. En som sier det fansen vil høre og i grunn oppfører seg litt som en supporter.

Hvis dette er sant blir jeg ikke overrasket. Først Saiz og nå evt Pontus.

Side before Self!

Han er i hvert fall en av de beste, om ikke den beste, i lufta. Så når han forsvinner blir vi svekket der.
Fungerte vel best perioden sammen med Bartley. Disse to sammen med Wood var målfarlige på corner.

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1128 på: Juli 03, 2019, 09:35:37 »
Er han virkelig så god i lufta og i boksen?

Ser man på alle målene vi slapp inn, så er det overraskende mange dueller Pontus tapte. Legger man til de baklengsene som kommer av at hun ruser så begynner det å bli en del baklengs. Ikke scorer han særlig mange mål heller. Alt dette henger sammen med de andre på laget selvfølgelig. Pontus er absolutt en god spiller og han leverer enkelte kamper hvor han er helt outstanding. Men over en hel sesong, så er han absolutt mulig å erstatte uten å sprenge banken. Jeg syntes han har fått mye gratis cred og sluppet en del pes for feil på banen pga typen han er. En som sier det fansen vil høre og i grunn oppfører seg litt som en supporter.

Hvis dette er sant blir jeg ikke overrasket. Først Saiz og nå evt Pontus.

Side before Self!

Han er i hvert fall en av de beste, om ikke den beste, i lufta. Så når han forsvinner blir vi svekket der.

Best i lufta hos Leeds betyr ikke all verden, desverre!

Veldig todelt ang Pontus. Forsvinner han så forventer jeg en knall stopper inn. Det tar jeg som en selvfølge!

leedslife

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1129 på: Juli 03, 2019, 09:59:38 »
Blir ikke lett å erstatte Pontus når vi befinner oss i CC.
Tilhører øverste sjiktet i divisjonen vår hva gjelder kvalitet.

Tror vi skal sette vår litt at White plukker nivået raskt.

Ã… finne en samme type som passer systemet og i tillegg har samme rekkevidde og duellkraft som Pontus vil vi aldri i livet klare å få tak i så lenge vi er der vi er.

B_Ød

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1130 på: Juli 03, 2019, 10:15:19 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1131 på: Juli 03, 2019, 11:22:08 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Iflg bullshit.com er han det.  ;)
Jon R.

B_Ød

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1132 på: Juli 03, 2019, 12:43:10 »
Da går vi for at han fremdeles har jobb i Leeds.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1133 på: Juli 03, 2019, 12:55:16 »
Da går vi for at han fremdeles har jobb i Leeds.
Alltid tullerykter i silly season. Forholder meg til at Jansson er Leeds-spiller inntil videre. Uteblir han i pre season-kampene derimot, er nok tida i Leeds over for Jansson.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1134 på: Juli 03, 2019, 13:18:41 »
Kan det være at Bielsa setter skapet på plass? Ikke at han skal selges, men at Marcelo vil vise hvem som bestemmer. Jeg vet ikke. Noe som skurrer ihvertfall. Ikke mange dagene igjen til vi vet eksagt hva som skjer/har skjedd. Håper Pontus blir med oss videre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1135 på: Juli 03, 2019, 13:35:28 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Den tweeten fra i går du sikkert tenker på var ikke en ekte Hay-konto. Selv eg gikk på limpinnen et kvarters tid :o 
Den ekte Hay har vært taus angående Pontus.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1136 på: Juli 03, 2019, 13:46:31 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Den tweeten fra i går du sikkert tenker på var ikke en ekte Hay-konto. Selv eg gikk på limpinnen et kvarters tid :o 
Den ekte Hay har vært taus angående Pontus.
Kanskje et dårlig tegn....

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1137 på: Juli 03, 2019, 13:58:26 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Den tweeten fra i går du sikkert tenker på var ikke en ekte Hay-konto. Selv eg gikk på limpinnen et kvarters tid :o 
Den ekte Hay har vært taus angående Pontus.
Kanskje et dårlig tegn....

Like dårlig som at hans bror som forsvarer, benekter og avfeier det minste lille negative eller ting som blir skrevet  feil om Pontus. Nå er han stille og svarer unnvikende på direkte spørsmål.

Hvorfor trener Pontus med Malmø og ikke Leeds? De andre som spilte landskamp, Alioski, Klich, Dallas, BPF f.eks er tilbake og trener med Leeds..

Jaja, vi får alltids vite det til slutt!

Runar

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1138 på: Juli 03, 2019, 14:03:56 »
Er han virkelig så god i lufta og i boksen?

Ser man på alle målene vi slapp inn, så er det overraskende mange dueller Pontus tapte. Legger man til de baklengsene som kommer av at hun ruser så begynner det å bli en del baklengs. Ikke scorer han særlig mange mål heller. Alt dette henger sammen med de andre på laget selvfølgelig. Pontus er absolutt en god spiller og han leverer enkelte kamper hvor han er helt outstanding. Men over en hel sesong, så er han absolutt mulig å erstatte uten å sprenge banken. Jeg syntes han har fått mye gratis cred og sluppet en del pes for feil på banen pga typen han er. En som sier det fansen vil høre og i grunn oppfører seg litt som en supporter.

Hvis dette er sant blir jeg ikke overrasket. Først Saiz og nå evt Pontus.

Side before Self!

Synes han får mer pes basert på typen han er enn han får..

Skjønner ikke alle som "ser" problemer i garderoben fordi han "protesterte" mot Villa. Eller at han "faket" skade fordi han ikke tåler presset mot Derby, eller at han egentlig ikke er noe god, men at han er oppskrytt. Det er klart at det er Berardi, Phillips, Cooper, eller Ayling sin skyld at Pontus har framstått som ruvende...

Siden spilleren vet å vise at han har hjerneceller, følelser og temperament så er det problematisk og skaper dårlig stemning. Hvorfor skulle ikke garderoben til Leeds være sterk nok til å håndtere en svenske fra Malmø. Pontus var skuffende svak mot slutten, han dummet seg ut mot Millwall, Brentford og sikkert flere. Men ikke laget han straffe, ikke klånet han med keeper, ikke ble han hasardiøst utvist i play-off kampene. Hva gjorde han?

Han varmet opp tilfellet han skulle innpå. Så satt han seg ned langs gjerdet og sutret etter kampen, akkurat som tusenvis av supportere gjorde der de befant seg. Ã… miste Pontus vil være utrolig trist og skuffende. Ikke bare vil han være utfordrende å erstatte, ikke minst så har vi for første gang siden gud vet hvor lenge, en fargerik fotballspiller - som snakker supporterne opp og viser følelser.

Der Phillips og flere, viser færre følelser og framstår mer profesjonell, er Pontus litt friskere.   
 

Runar

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1139 på: Juli 03, 2019, 14:05:18 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Den tweeten fra i går du sikkert tenker på var ikke en ekte Hay-konto. Selv eg gikk på limpinnen et kvarters tid :o 
Den ekte Hay har vært taus angående Pontus.
Kanskje et dårlig tegn....

Like dårlig som at hans bror som forsvarer, benekter og avfeier det minste lille negative eller ting som blir skrevet  feil om Pontus. Nå er han stille og svarer unnvikende på direkte spørsmål.

Hvorfor trener Pontus med Malmø og ikke Leeds? De andre som spilte landskamp, Alioski, Klich, Dallas, BPF f.eks er tilbake og trener med Leeds..

Jaja, vi får alltids vite det til slutt!

Har du sett disse?

Han trener ofte med Malmø når han har ferie.