Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Pontus Jansson  (Lest 260076 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1170 på: Juli 04, 2019, 10:32:11 »
Enig med Runar. Greit at det er én sjef, men det trenger ikke å bety null takhøyde.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1171 på: Juli 04, 2019, 10:46:17 »
Enig med Runar. Greit at det er én sjef, men det trenger ikke å bety null takhøyde.

For Bielsa så gjelder nok «den gamle skolen», da er nok Pontus historie!


....hvis nå ikke Bielsa bruker dette som en oppdragelse av Pontus og vil se en ønsket effekt, ala Phillips i fjor høst!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1172 på: Juli 04, 2019, 11:09:22 »
Enig med Runar. Greit at det er én sjef, men det trenger ikke å bety null takhøyde.

Har vondt for å tro at en sånn enkelt episode er årsaken. Må vel heller være summen av og den berømte dråpen. Hvordan han er som type og hvordan han er å samarbeide med vet jo ingen her inne. SA sa på twitter at Bielsa heller ville ha en han kunne utvikle og forme som spiller. Hva som menes med dette er det jo bare å spekulere i. Men at den ene hendelsen er eneste årsak til at Pontus blir solgt tror jeg ikke på.

Utad så syntes jeg Pontus fremstår som litt dum, stort ego og høye tanker om seg selv. Det kan selvfølgelig være helt feil og det tar uansett ikke bort at han er en god stopper :)

Skulle gjerne likt å sett hva som skjedde i garderoben etter kampen mot Villa. Har hørt tidligere at Pontus ikke var til å kjenne igjen den kvelden.

Følger Leeds gutta på instagram. Det blir lagt ut mange storyer der gutta er sosiale sammen på fritiden og når dem driver med tull i garderoben. Jeg har aldri lagt merke til at Pontus er med på noe. Uten at det trenger å bety noe.

Time will show

Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1173 på: Juli 04, 2019, 12:26:22 »
Kan ikke tenke meg at Pontus Jansson selges grunnet en enkeltepisode. Det er vel alltid summen av mange ting. Tenk for en læremester Ben White får i Bielsa.
 

Reaney

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1174 på: Juli 04, 2019, 12:26:47 »
Bielsa er en prinsippfast stabukk. Derfor mister vi med stor sannsynlighet Pontus. Spillerutviklere og trenere som jeg kjenner, og som har lest rapporten fra Bielsa seminaret i Oslo, er utrolig imponert over alt han foretar seg med ett unntak. Det er evnen til å "minke trøkket" på treningene når sesongen nærmer seg slutten. Med samme intensitet hele veien har Marseille, Bilbao og Leeds kollapset i siste del av sesongen. Får håpe fyren lærer snart.

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1175 på: Juli 04, 2019, 14:34:34 »
Bielsa er en prinsippfast stabukk. Derfor mister vi med stor sannsynlighet Pontus. Spillerutviklere og trenere som jeg kjenner, og som har lest rapporten fra Bielsa seminaret i Oslo, er utrolig imponert over alt han foretar seg med ett unntak. Det er evnen til å "minke trøkket" på treningene når sesongen nærmer seg slutten. Med samme intensitet hele veien har Marseille, Bilbao og Leeds kollapset i siste del av sesongen. Får håpe fyren lærer snart.
Her tror jeg du er inne på noe meget vesentlig. Jeg ville kanskje også tenkt at det er forbedringspotensiale når det kommer til balansen mellom hard trening og restitusjon, ikke minst i forbindelse med  opptreningen etter skader. Det var ihvertfall noe med den faktiske skadesituasjonen sist sesong som bør gås svært nøye etter i sømmene med tanke på læring. 
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1176 på: Juli 05, 2019, 16:27:02 »
ITK

Peter Wong

A friend of mine works at Manning stainton rothwell and has been told Pontus Janson has cancelled his lease on the 4 bedroom, £800,000 house he is renting on farrer lane, oulton #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1177 på: Juli 06, 2019, 13:32:16 »
Linus Mörk igjen (fra waccoe)

The fee is roughly £4m (what i’ve heard atleast, which is too low...) - hope people are happy with that. Cooper and White will be banter of the year.

WACCOE 
@WaccoeOnline

#Waccoe were first last week with the Jansson story.  Latest noises that Pontus sale to be announced next week. £4m figure being quoted. http://bit.ly/2NAuJWm  #lufc #Waccoe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1178 på: Juli 06, 2019, 13:55:51 »
Fire millioner høres ut som et lavt beløp. Vi må jo hente en erstatter, så da blir det ikke mye igjen for å forbedre resultatet mtp. FFP. Hvis han går for dette beløpet, så må klubben virkelig ønske å kvitte seg med han.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Lundewhites

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1179 på: Juli 06, 2019, 14:04:21 »
Fire millioner høres ut som et lavt beløp. Vi må jo hente en erstatter, så da blir det ikke mye igjen for å forbedre resultatet mtp. FFP. Hvis han går for dette beløpet, så må klubben virkelig ønske å kvitte seg med han.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utfordringer er vel om det er noen som ønsker å gi noe mer for han.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1180 på: Juli 06, 2019, 14:09:16 »
Fire millioner høres ut som et lavt beløp. Vi må jo hente en erstatter, så da blir det ikke mye igjen for å forbedre resultatet mtp. FFP. Hvis han går for dette beløpet, så må klubben virkelig ønske å kvitte seg med han.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror ikke vi henter inn en erstatter for Jansson.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lundewhites

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1181 på: Juli 06, 2019, 14:10:45 »
  @lufcstats

Before I get ready done Jansson number crunching, league and play off games only: he’s played 112 winning 51 = 46% he’s missed 23 with the side winning 13 = 57%.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Annesj

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1182 på: Juli 06, 2019, 14:25:57 »
Phil hay

as best I can tell, the relationship between Jansson and the club has broken down. There are things Leeds aren’t happy about in terms of attitude etc and I’d expect a parting of ways very soon.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1183 på: Juli 06, 2019, 15:16:59 »
Phil hay

as best I can tell, the relationship between Jansson and the club has broken down. There are things Leeds aren’t happy about in terms of attitude etc and I’d expect a parting of ways very soon.

Sjekket om det er en ekte Phil Hay og ikke den falske kontoen?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1184 på: Juli 06, 2019, 15:42:37 »
Phil Hay
@PhilHay_

Phil Hay Retweeted Phil Hay
Offer on the table for Pontus Jansson from another English club and his exit from Leeds United set to be confirmed in the next 48hrs. Told the bid is £5.5m.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1185 på: Juli 06, 2019, 15:43:25 »
Tror denne holder vann, så dette er nok kjørt. Vet ikke helt hva jeg mener rundt denne,  spørs vel hvem som kommer inn i stedet for PJ.
Ups & Ups!!

kjella

  • Gjest
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1186 på: Juli 06, 2019, 15:45:18 »
Trist - og en oppsiktsvekkende lav sum. Men kanskje det beste for alle parter dersom det virkelig har scoret seg totalt mellom klubb og spiller. Har sett fra andre - dog relativt usikre kilder - at Janson ikke er en populær mann i garderoben. Tar det siste dog med en solid klype salt. Håper det evt. er Sheffield United slik at han får prøve seg i toppdivisjonen - og ikke Brentford eller Fulham som det går rykter om....
« Siste redigering: Juli 06, 2019, 15:46:51 av kjella »

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1187 på: Juli 06, 2019, 15:45:46 »
Tror denne holder vann, så dette er nok kjørt. Vet ikke helt hva jeg mener rundt denne,  spørs vel hvem som kommer inn i stedet for PJ.
Dumt. Men hvis Jansson har brent alle broer på ER, er det jo ikke noe å snakke om dessverre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1188 på: Juli 06, 2019, 15:50:43 »
Tror denne holder vann, så dette er nok kjørt. Vet ikke helt hva jeg mener rundt denne,  spørs vel hvem som kommer inn i stedet for PJ.
Dumt. Men hvis Jansson har brent alle broer på ER, er det jo ikke noe å snakke om dessverre.

Hay
Leeds have issues with Jansson’s attitude and feel it’s the right decision to move him on from the dressing room. Bielsa is on board with the sale.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1189 på: Juli 06, 2019, 15:54:15 »
Tror denne holder vann, så dette er nok kjørt. Vet ikke helt hva jeg mener rundt denne,  spørs vel hvem som kommer inn i stedet for PJ.
Dumt. Men hvis Jansson har brent alle broer på ER, er det jo ikke noe å snakke om dessverre.

Hay
Leeds have issues with Jansson’s attitude and feel it’s the right decision to move him on from the dressing room. Bielsa is on board with the sale.
"Vi liker ikke fyren", altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1190 på: Juli 06, 2019, 15:58:27 »
Da er det vel greit..men læll, skulle gjerne sett en litt grøvere prislapp.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1191 på: Juli 06, 2019, 16:06:48 »
Da er det vel greit..men læll, skulle gjerne sett en litt grøvere prislapp.
Enig. Tross alt 3 år igjen av kontrakten. Et sted mellom £10-15 mill hadde vært rett. De ønsker tydeligvis å kvitte seg med han brennkvikt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1192 på: Juli 06, 2019, 16:27:43 »
Da er det vel greit..men læll, skulle gjerne sett en litt grøvere prislapp.
Enig. Tross alt 3 år igjen av kontrakten. Et sted mellom £10-15 mill hadde vært rett. De ønsker tydeligvis å kvitte seg med han brennkvikt.

Kan virke sånn ja.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1193 på: Juli 06, 2019, 16:28:31 »
Da er det vel greit..men læll, skulle gjerne sett en litt grøvere prislapp.
Enig. Tross alt 3 år igjen av kontrakten. Et sted mellom £10-15 mill hadde vært rett. De ønsker tydeligvis å kvitte seg med han brennkvikt.
Kyle Bartley gikk fra Swansea til WBA for 4.5 Mill pund før denne sesongen. Det er helt urealistisk at vi skal få over 10 for Pontus.
Jon R.

Lundewhites

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1194 på: Juli 06, 2019, 16:36:28 »
Da er det vel greit..men læll, skulle gjerne sett en litt grøvere prislapp.
Enig. Tross alt 3 år igjen av kontrakten. Et sted mellom £10-15 mill hadde vært rett. De ønsker tydeligvis å kvitte seg med han brennkvikt.
Kyle Bartley gikk fra Swansea til WBA for 4.5 Mill pund før denne sesongen. Det er helt urealistisk at vi skal få over 10 for Pontus.
Blir veldig overrasket og fornøyd hvis vi får over 6 mill£  True ikke han er god nok for PL.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1195 på: Juli 06, 2019, 16:53:14 »
Lufcdata

Leeds rejected a £10m bid from Krasnodar last August, but are willlng to accept a £5.5m bid for a Swedish international and one of the Championship's best defenders with three years remaining on his current deal. Something has seriously gone wrong somewhere. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1196 på: Juli 06, 2019, 17:01:42 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Iflg bullshit.com er han det.  ;)

Av og til har bullshit.com mer peiling enn du tror :)
 

Forever Whites

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1197 på: Juli 06, 2019, 17:03:36 »
Lufcdata

Leeds rejected a £10m bid from Krasnodar last August, but are willlng to accept a £5.5m bid for a Swedish international and one of the Championship's best defenders with three years remaining on his current deal. Something has seriously gone wrong somewhere. #LUFC

Har nok skjedd mer i kulissene her enn hva vi har fått vite hvis dette skjer.  Husker tilbake til tiden da vi plutselig kvittet oss med en spiller som het Cantona uten sammenligning forøvrig........
Medlem 94237

Jon R

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1198 på: Juli 06, 2019, 17:03:51 »
Vet vi at han er på tur ut? Hay virker ikke å være av den oppfatning.
Iflg bullshit.com er han det.  ;)

Av og til har bullshit.com mer peiling enn du tror :)
Bullshit.com produserer så mye bullshit at det er nesten umulig å ikke treffe på noe.  ;)
Jon R.

Sterland

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1199 på: Juli 06, 2019, 17:11:42 »
Da må det handles erstatter fort som f... Kan aldri tenke meg at White, uten erfaring fra CC eller høyere kan erstatte Pontus på noen som helst måte. Vi mister dessverre, en leder med punch og en av divisjonens desidert beste stoppere og ikke minst særdeles viktig hodestyrke både defensivt og offensivt. Dette er krise:(