Kamp: vs Sheffield Wednesday @ Hillsborough, lørdag 20.8 kl 13:30

Started by ArneS, August 19, 2016, 15:02:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

roaldv

Herlig! Det er mye kvalitet i dette laget nå, og om de klarer å fokusere på det positive tror jeg vi skal plukke mye poeng framover :)

HåvardK

Flottdet

Carl Fisker

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedsers

Rart det her, i starten av kampen så klag alle på kor dårlig Leeds og Monk å Wood osv, no har pipa fått ein anna lyd. Mange her inne som ikke e ekte Leeds fans. MOT

Bjorn

Quote from: leedsers on August 20, 2016, 15:19:47
Rart det her, i starten av kampen så klag alle på kor dårlig Leeds og Monk å Wood osv, no har pipa fått ein anna lyd. Mange her inne som ikke e ekte Leeds fans. MOT

En liten brannfakkel der?  ;D
Marching On! 4276

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

RoarG

2-0 til oss. Bare å gratulere gutta med en flott innsats. Blir moro utover sesongen, dette her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

patricksangvik

Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

B_Ød

Ups & Ups!!

Kickthemdown

Quote from: leedsers on August 20, 2016, 15:19:47
Her inne tror jeg ikke du finner noe annet enn kvalitet. Rottene har rømt for lenge siden..

Forever Whites

Så godt en 3 poenger gjør for humøret!  :D  Kan bli bra dette når alle de nye blir mer samspilte.
Medlem 94237

Cannavaro

Så vannvittig deilig.  Grattis til alle, jeg har troa på Monk og spillergruppa. Dette kan bli bra.  Deilig å vinne borte. Buret rent og begge spissene scorer.  Vi kan ikke be om mer fra laget idag, fantastisk !    MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

Kontakinte

Det er deilig å ha en nabo som er SW fan... Her må flagget opp.

RoarG

Quote from: Cellinos on August 20, 2016, 15:27:21
Så godt en 3 poenger gjør for humøret!  :D  Kan bli bra dette når alle de nye blir mer samspilte.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Dette var fantastisk deilig, utrolig hva en seier gjør med hvordan man ser fremover  ;D

Bromancer

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

ziganda

Da forsvinner det evindelige hovedtrenermaset for en stund. Heldigvis  :)

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Quote from: Kato on August 20, 2016, 15:31:34
Fantastisk. Nå kan man se på tabellen igjen.
Opp 5 plasser til 16.plass (foreløpig). Tar gjerne 5 plasser oppover av gangen jeg.

auren

Digg med sesongens første seier. Selv om jeg trodde på tap så hadde jeg også en snikende følelse av at Leeds ville gjøre som de "ofte" gjør: varte opp med en seier når vi minst venter det!

MOT!

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gulle

Dro på padletur isteden for Leedskamp i dag , orket ikke flere nedturer på forumet , fikk fine bilder av hubro ; altså ugle; altså owls
Kommer tilbake og ser at mitt kjære Leeds også har fanget ugler.
Fantastisk resultat, snur det nå?, kjenner på en skummel optimisme

MOT
I år rykker vi opp!

auren

Quote from: gulle on August 20, 2016, 15:44:27
Dro på padletur isteden for Leedskamp i dag , orket ikke flere nedturer på forumet , fikk fine bilder av hubro ; altså ugle; altså owls

MOT

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Quote from: gulle on August 20, 2016, 15:44:27
Fantastisk resultat, snur det nå?, kjenner på en skummel optimisme

MOT
Optimisme er skumle greier.

h.b

Deilig med seier. Bra at begge spissene scorer. Håper det forsterr slik i kamp inn og kamp ut. Med tap i neste er vi på stedet hvil