Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016  (Lest 19569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DOFFER

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #90 på: August 27, 2016, 17:44:04 »
GET IN!!!! MOT!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #91 på: August 27, 2016, 17:44:16 »
Der satt reduseringen! Kan vi klare en til?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #92 på: August 27, 2016, 17:44:42 »
5 mål sluppet inn i championship denne sesongen fra Corner

Trenger ikke være rare analyseeksperten til å finne feilen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

GeirO

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #93 på: August 27, 2016, 17:49:32 »
Jubel i Yorkshire nå, Hudds og Barnsley på direkte opprykk....
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #94 på: August 27, 2016, 17:49:49 »
5 min tillegg å gjøre det på.
Super Leeds since 1968

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #95 på: August 27, 2016, 17:52:08 »
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sveifors

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #96 på: August 27, 2016, 17:53:31 »
3-1 ,  >:( >:( >:(
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #97 på: August 27, 2016, 17:55:51 »
3-1 ,  >:( >:( >:(
Jaja, ser ut til å bli en sesong midt på treet igjen >:( Snart tar apatien over ::)

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #99 på: August 27, 2016, 17:57:13 »
Da er det bare å vende blikket 2 uker frem, da møter vi topplaget Huddersfield på ER. Tipper Monk`en har en del å jobbe med frem til da.......
MFLU - Miracles For Leeds United

Bjorn

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #100 på: August 27, 2016, 17:57:57 »
3-1 ,  >:( >:( >:(
Jaja, ser ut til å bli en sesong midt på treet igjen >:( Snart tar apatien over ::)

Hahaha. Du gir deg lett?   ;D
3p i neste kamp. No worries.
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #101 på: August 27, 2016, 17:59:52 »
Snur fort i fotball. Hudds er ikke noe topplag, så dem gruser vi lett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #102 på: August 27, 2016, 18:03:31 »
Tidlig ennå, men like lekk bakover.... Bekymringsverdig.
Har Pablo slukna' , og hvor var den offensive kraften i dag....??

Nå blir d en kamp for " å finne" ett par spillere til Monk mener er riktige før vinduet stenger på onsdag- og faktisk bra for oss at d er 14 dager til neste match.
Treningskamp anbefales i denne perioden.

Skuffa'  :(
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #103 på: August 27, 2016, 18:04:01 »
Dette holder ikke. Kanskje noe av den verste sesongåpningen i klubbens historie. Og Huddersfield ryker vi mot i neste kamp. Og da vet vi fort hva Cellino kan finne på å gjøre

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #104 på: August 27, 2016, 18:09:36 »
Dette holder ikke. Kanskje noe av den verste sesongåpningen i klubbens historie. Og Huddersfield ryker vi mot i neste kamp. Og da vet vi fort hva Cellino kan finne på å gjøre
Vi ryker IKKE mot Hudds i neste runde. 3 poeng til oss der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #105 på: August 27, 2016, 18:09:43 »
Snur fort i fotball. Hudds er ikke noe topplag, så dem gruser vi lett.

Grusing av Huddersfield hjemme, har jeg ingen tro på.

Vi sender utpå 11 nervebunter som slipper inn et mål tidlig på dødball og taper kampen = kampreferat
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #106 på: August 27, 2016, 18:46:05 »
Som ventet idag. Forest borte er bortimot det verste vi kan møte. Sjelden vi henter poeng der.

Men som jeg sa tidligere, September og Oktober gir maaange poeng for Leeds. 1 november er vi topp 6.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #107 på: August 27, 2016, 18:52:32 »
Som ventet idag. Forest borte er bortimot det verste vi kan møte. Sjelden vi henter poeng der.

Men som jeg sa tidligere, September og Oktober gir maaange poeng for Leeds. 1 november er vi topp 6.
Flott med optimisme, forhåpentligvis slår dine spådommer til. Måtte bare Monk sitte i managerstolen også 1.november.

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #108 på: August 27, 2016, 19:00:12 »
Whelan misfornøyd med forsvaret, og særlig Cooper. Jansson inn i neste kamp?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/27/noel-whelans-instant-reaction-to-leeds-defeat-disappointed-by-co/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #109 på: August 27, 2016, 19:08:25 »
Som ventet idag. Forest borte er bortimot det verste vi kan møte. Sjelden vi henter poeng der.

Men som jeg sa tidligere, September og Oktober gir maaange poeng for Leeds. 1 november er vi topp 6.

Godt og høre, heier på deg....  :D
 

Dennis

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #110 på: August 27, 2016, 19:43:22 »
Dette holder ikke. Kanskje noe av den verste sesongåpningen i klubbens historie. Og Huddersfield ryker vi mot i neste kamp. Og da vet vi fort hva Cellino kan finne på å gjøre

Godt du ikke overdriver
Marching on together!

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #111 på: August 27, 2016, 20:20:39 »
Denne artikkelen setter fingeren på noe viktig: forsvaret. I dag, som så ofte før, var det fraværende, og i dag spilte ikke Leeds-fansens sedvanelige syndebukk, Bamba, heller.
http://the72.co.uk/63446/leeds-united-forest-proves-hard-to-chop-whites-lumber-to-defeat/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #112 på: August 27, 2016, 20:46:33 »
Dette holder ikke. Kanskje noe av den verste sesongåpningen i klubbens historie. Og Huddersfield ryker vi mot i neste kamp. Og da vet vi fort hva Cellino kan finne på å gjøre

Godt du ikke overdriver

Dårlig start , men vi har spilt 3 bortekamper av de 5 kampene. Og alle lagene vi har avgitt poeng mot er godt plassert på tabellen (dårligst nr 10) . Skuffelsen er vel hjemmekampene med ingen seier. Siste to kamper, 3 poeng mot  Sheff W og Forest tilsammen (begge borte), må kunne godtas. Bedre enn to uavgjort. Men 9 baklengs er ikke bra.

enur

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #113 på: August 27, 2016, 21:02:48 »
Dette holder ikke. Kanskje noe av den verste sesongåpningen i klubbens historie. Og Huddersfield ryker vi mot i neste kamp. Og da vet vi fort hva Cellino kan finne på å gjøre

Godt du ikke overdriver

Dårlig start , men vi har spilt 3 bortekamper av de 5 kampene. Og alle lagene vi har avgitt poeng mot er godt plassert på tabellen (dårligst nr 10) . Skuffelsen er vel hjemmekampene med ingen seier. Siste to kamper, 3 poeng mot  Sheff W og Forest tilsammen (begge borte), må kunne godtas. Bedre enn to uavgjort. Men 9 baklengs er ikke bra.

Skuffende hjemmeprestasjoner og relativt sett bedre innsats borte har vel vært litt av melodien de siste sesongene også. Vi må så fort som mulig gjøre noe med det om vi skal ha mulighet til å hevde oss opp mot PO eller opprykk.
____________
enur

Marching on together

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #114 på: August 27, 2016, 21:10:53 »
Dette holder ikke. Kanskje noe av den verste sesongåpningen i klubbens historie. Og Huddersfield ryker vi mot i neste kamp. Og da vet vi fort hva Cellino kan finne på å gjøre

Godt du ikke overdriver

Dårlig start , men vi har spilt 3 bortekamper av de 5 kampene. Og alle lagene vi har avgitt poeng mot er godt plassert på tabellen (dårligst nr 10) . Skuffelsen er vel hjemmekampene med ingen seier. Siste to kamper, 3 poeng mot  Sheff W og Forest tilsammen (begge borte), må kunne godtas. Bedre enn to uavgjort. Men 9 baklengs er ikke bra.

Skuffende hjemmeprestasjoner og relativt sett bedre innsats borte har vel vært litt av melodien de siste sesongene også. Vi må så fort som mulig gjøre noe med det om vi skal ha mulighet til å hevde oss opp mot PO eller opprykk.
Ã… få orden på forsvarsspillet må ha førsteprioritet. M'boro la godt forsvarsspill til grunn for topp-plasseringene, og til slutt opprykket. En Leeds-manager som ikke får orden på dette, er dømt til å få sparken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #115 på: August 27, 2016, 21:19:33 »
Synd at Pontus Jansson  ikke spilte mot  Forest i dag. Det bør bli enkelt å danke ut  Cooper, tror jeg . Cooper var involvert i de to siste målene i dag (hans mann scoret på corner , og som sikring  bak backen ble han lurt ). Synd å si det , men Cooper er ikke god nok. Henger ikke helt med de beste spissene. Ayling svktet ved corner på 0-1

Vi får vurderere  Leeds og Monk når vinduet er avsluttet og de har spilt sammen en stund. Det blir litt urettferdig å dømme laget når ikke alle brikker er på plass. Det hjelper ikke med all verdens organisering når spillere taper dueller og blir lurt. Skjønner godt at  Monk vil ha mer kvalitet.

RoarG

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #116 på: August 27, 2016, 21:49:43 »
Synd at Pontus Jansson  ikke spilte mot  Forest i dag. Det bør bli enkelt å danke ut  Cooper, tror jeg . Cooper var involvert i de to siste målene i dag (hans mann scoret på corner , og som sikring  bak backen ble han lurt ). Synd å si det , men Cooper er ikke god nok. Henger ikke helt med de beste spissene. Ayling svktet ved corner på 0-1

Vi får vurderere  Leeds og Monk når vinduet er avsluttet og de har spilt sammen en stund. Det blir litt urettferdig å dømme laget når ikke alle brikker er på plass. Det hjelper ikke med all verdens organisering når spillere taper dueller og blir lurt. Skjønner godt at  Monk vil ha mer kvalitet.
Ryktene går jo om Bassong, og Monk har lovet flere forsterkninger innen onsdag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #117 på: August 28, 2016, 08:09:29 »
Har enda trua på at vi kan få til noe i år.


MOT

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #118 på: August 28, 2016, 08:34:48 »
Har enda trua på at vi kan få til noe i år.


MOT

Enig ..det er de siste 35-40 kampene (inkludert play-off) i sesongen som er viktige - så fra midten av september bør vi være på nett og klare.


MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @City Ground, lørdag 27. august 2016
« Svar #119 på: August 28, 2016, 08:56:59 »
Har enda trua på at vi kan få til noe i år.


MOT

Enig ..det er de siste 35-40 kampene (inkludert play-off) i sesongen som er viktige - så fra midten av september bør vi være på nett og klare.


MOT

Midt septemberer altfor sent. Blir som å høre massene si når det er igjen 12 kamper av sesongen, og vi ligger 15 poeng etter. Hver teneste år sies det her inne. Dette greier vi. Vi får en good run nå. Men realitetene er faktisk det at havner vi etter i starten. Ja da er det nesten umulig å ta igjen det tapte