Skrevet av Emne: Ex-spiller: Eunan O'Kane  (Lest 41916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #150 på: Mars 07, 2018, 09:48:17 »
skal også sies at man setter et stort spørsmålstegn rundt valget av han som kaptein mot Sheffield United.
Enten sier det mye om spillergruppa eller om PH sine personlige kvaliteter.

B_Ød

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #151 på: Mars 07, 2018, 09:52:47 »
Fansen har funnet en ny hoggestabbe. Vieira er local lad og blir skånet. Han har hatt en mye verre sesong.

auren

tror du har veldig rett i dette.
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #152 på: Mars 07, 2018, 09:57:09 »
Nå er jo Vieira 19 år gammel. Hadde jo fortalt litt om supporterne hvis man skulle halshogd han. Sier seg selv at en spiller på bare 19 år vil presterer ujevnt og til tider ganske likt med hvordan laget spiller.

Okane som er 28 år(!!) med landskamper, PL spill og x antall kamper bak seg ikke presterer bedre enn det han gjør etter andre sesong i klubben er håpløst. Som en av de mest rutinerte spillerne i form av alder og erfaring, men også tilitten som er gitt han av klubben som en nøkkelspiller.. Nei gud bedre meg. Synes nesten han slipper for enkelt unna til tider.
Når man snakker om spillere man vil ha med i krigen. faktisk skammelig at man dra på seg den hvite trøya med så lite guts, mot og energi. forkastelig

her nærmer du deg kjernen tror jeg, og sånn ellers i forhold til RV...Grot er også 19, er vel ikke akkurat tatt inn i varmen av supporterne..så noe skjevt er det vel her?
Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #153 på: Mars 07, 2018, 10:05:05 »
Grot på sikt kan bli god. Han har jo forutsetningene til å bli en bra spiller. Ser jo jo tidvis i cupkampen han spilte. Spørsmålet er om det blir i Leeds. Skal være rimelig sterk i skallen for å komme tilbake etter en slik start.

B_Ød

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #154 på: Mars 07, 2018, 10:07:39 »
Grot på sikt kan bli god. Han har jo forutsetningene til å bli en bra spiller. Ser jo jo tidvis i cupkampen han spilte. Spørsmålet er om det blir i Leeds. Skal være rimelig sterk i skallen for å komme tilbake etter en slik start.

enig.
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #155 på: Mars 07, 2018, 10:08:11 »
Grot på sikt kan bli god. Han har jo forutsetningene til å bli en bra spiller. Ser jo jo tidvis i cupkampen han spilte. Spørsmålet er om det blir i Leeds. Skal være rimelig sterk i skallen for å komme tilbake etter en slik start.
Nå har vel også Vieira vist at han har et enormt potensiale på sitt beste. Det må vi ikke glemme, selv om han har vært svært svak i en ganske lang periode nå.
Grot kan nok bli god på sikt, men det spørs om ikke broene er brent i Leeds, ja. Fikk vel en scoring for U-laget, men har ikke hørt noe om ham på en stund nå.

leedslife

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #156 på: Mars 07, 2018, 10:13:18 »
Vieira kommer til å spille PL fotball om 1-2 år. Uten tvil. Disse to pluss han Tekuhilano fra Barca og Strujik virker jo veldig veldig lovende

auren

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #157 på: Mars 07, 2018, 10:55:12 »
Mange spillere på dette Leedslaget som har vært ute av form og dårlige denne sesongen, ikke bare O`Kane. Så er spørsmålet om disse spillerne rett og slett ikke er gode nok, eller om det er formasjon, motivasjon, selvtillit, coach etc. etc. Sikkert veldig sammensatt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #158 på: Mars 07, 2018, 11:17:08 »
Hvis såvidt over halvparten av pasningene dine treffer det målet du søker å treffe. Ja da har du lite som ballfordeler å gjøre. At situasjonen mtp dårlig form osv for hele laget kan ha noe med saken å gjøre? Ja, selvsagt. Men her må jo O'Kane også selv ta ansvar. Et lag i flyt vil kunne drasse med seg O'Kane, men sliter med å se han ha noen plass i et opprykkslag for oss.

At Vieira ikke er i form, og har spilt dårlig siden skaden i vinter, det er det jo ingen tvil om. Vieira er dog tenåring og ikke den vi forventer drar lasset. O'Kane på sin side var forventet før sesongen å være en av lederene i laget, en som tar ansvar også når det butter i mot. Det har han dessverre ikke gjort.

B_Ød

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #159 på: Mars 07, 2018, 11:42:47 »
Hvis såvidt over halvparten av pasningene dine treffer det målet du søker å treffe. Ja da har du lite som ballfordeler å gjøre. At situasjonen mtp dårlig form osv for hele laget kan ha noe med saken å gjøre? Ja, selvsagt. Men her må jo O'Kane også selv ta ansvar. Et lag i flyt vil kunne drasse med seg O'Kane, men sliter med å se han ha noen plass i et opprykkslag for oss.

At Vieira ikke er i form, og har spilt dårlig siden skaden i vinter, det er det jo ingen tvil om. Vieira er dog tenåring og ikke den vi forventer drar lasset. O'Kane på sin side var forventet før sesongen å være en av lederene i laget, en som tar ansvar også når det butter i mot. Det har han dessverre ikke gjort.

"En av lederne i laget", indikerer at det skal finnes flere, noen spesielle du vil trekke frem med positivt fortegn?
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #160 på: Mars 07, 2018, 11:48:10 »
Hvis såvidt over halvparten av pasningene dine treffer det målet du søker å treffe. Ja da har du lite som ballfordeler å gjøre. At situasjonen mtp dårlig form osv for hele laget kan ha noe med saken å gjøre? Ja, selvsagt. Men her må jo O'Kane også selv ta ansvar. Et lag i flyt vil kunne drasse med seg O'Kane, men sliter med å se han ha noen plass i et opprykkslag for oss.

At Vieira ikke er i form, og har spilt dårlig siden skaden i vinter, det er det jo ingen tvil om. Vieira er dog tenåring og ikke den vi forventer drar lasset. O'Kane på sin side var forventet før sesongen å være en av lederene i laget, en som tar ansvar også når det butter i mot. Det har han dessverre ikke gjort.

"En av lederne i laget", indikerer at det skal finnes flere, noen spesielle du vil trekke frem med positivt fortegn?
Før sesongen forventet man kanskje at flere skulle stå frem. Dessverre er det få eller ingen ledere i laget. Cooper har vel stått frem delvis, men er ingen fantastisk midtstopper. Vi mistet dessverre Green og Bartley. To svært viktige ledertyper fra forrige sesong.

leedslife

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #161 på: Mars 07, 2018, 12:37:52 »
Hvis såvidt over halvparten av pasningene dine treffer det målet du søker å treffe. Ja da har du lite som ballfordeler å gjøre. At situasjonen mtp dårlig form osv for hele laget kan ha noe med saken å gjøre? Ja, selvsagt. Men her må jo O'Kane også selv ta ansvar. Et lag i flyt vil kunne drasse med seg O'Kane, men sliter med å se han ha noen plass i et opprykkslag for oss.

At Vieira ikke er i form, og har spilt dårlig siden skaden i vinter, det er det jo ingen tvil om. Vieira er dog tenåring og ikke den vi forventer drar lasset. O'Kane på sin side var forventet før sesongen å være en av lederene i laget, en som tar ansvar også når det butter i mot. Det har han dessverre ikke gjort.

"En av lederne i laget", indikerer at det skal finnes flere, noen spesielle du vil trekke frem med positivt fortegn?
Før sesongen forventet man kanskje at flere skulle stå frem. Dessverre er det få eller ingen ledere i laget. Cooper har vel stått frem delvis, men er ingen fantastisk midtstopper. Vi mistet dessverre Green og Bartley. To svært viktige ledertyper fra forrige sesong.

Enig med deg kalle. Må forvente såpass. Kan ikke gjemme seg bak formasjon og coach når man er 27.
Da må man stikke fingeren i jorda og komme seg til obosligsen

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #162 på: Mars 07, 2018, 14:22:53 »
Fansen har funnet en ny hoggestabbe. Vieira er local lad og blir skånet. Han har hatt en mye verre sesong.

auren

tror du har veldig rett i dette.
Samtidig forventes det kanskje et jevnt over høyere nivå av en som er 10 år eldre enn av unggutten ved siden av på 18-19 år.. Samt at det er veldig vanlig at man har en vanskelig 2. sesong når man først har slått igjennom :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #163 på: Mai 11, 2018, 10:36:51 »
Leeds United

Well done to @eunan10 who has been named in @FAIreland​'s provisional squad for their upcoming friendlies against Celtic, France and United States



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #164 på: Mai 11, 2018, 10:39:00 »
Leeds United

Well done to @eunan10 who has been named in @FAIreland​'s provisional squad for their upcoming friendlies against Celtic, France and United States
Skal se han spiller bra for Irland.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #165 på: Mai 11, 2018, 11:07:11 »
Får håpe det så vi kan få noe penger for han

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #166 på: Mai 25, 2018, 13:36:39 »
WYS
Reports from @rte that Leeds United midfielder Eunan O'Kane has pulled out of the Republic of Ireland squad for matches v France and USA with a shoulder injury. #lufc

rte.ie/sport/soccer/2…

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #167 på: August 28, 2018, 10:30:30 »
O'Kanes overgang til Charlton usikker. Spilleren vil ikke til Charlton grunnet gapet i lønn. Høy lønn i Leeds, ikke så høy lønn i Charlton. O'Kane blir heller værende i Leeds. Leeds' svar på Bogarde? Uansett, O'Kane viser vel her at han setter "self before side"? Blir nok ikke mer populær blant Leeds-fansen med denne typen trenering.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #168 på: August 28, 2018, 10:37:08 »
O'Kanes overgang til Charlton usikker. Spilleren vil ikke til Charlton grunnet gapet i lønn. Høy lønn i Leeds, ikke så høy lønn i Charlton. O'Kane blir heller værende i Leeds. Leeds' svar på Bogarde? Uansett, O'Kane viser vel her at han setter "self before side"? Blir nok ikke mer populær blant Leeds-fansen med denne typen trenering.

Er vel lett å forstå at han ikke ønsker å droppe ned en divisjon samt motta halvparten / tredjedelen av lønna? Leeds har jo gitt ham en 4 årskontrakt som de i utgangspunktet er bundet av og bør stå inne for. Her er det Leeds-ledelsen som heller bør få tyn.

Jeg tror jo O'Kane kunne gjort det bra under Bielsa. Han var vel ikke noe særlig dårligere enn Berardi, Cooper og Phillips i fjor, som denne sesongen har sett ut som helt nye spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #169 på: August 28, 2018, 10:49:40 »
O'Kanes overgang til Charlton usikker. Spilleren vil ikke til Charlton grunnet gapet i lønn. Høy lønn i Leeds, ikke så høy lønn i Charlton. O'Kane blir heller værende i Leeds. Leeds' svar på Bogarde? Uansett, O'Kane viser vel her at han setter "self before side"? Blir nok ikke mer populær blant Leeds-fansen med denne typen trenering.

Er vel lett å forstå at han ikke ønsker å droppe ned en divisjon samt motta halvparten / tredjedelen av lønna? Leeds har jo gitt ham en 4 årskontrakt som de i utgangspunktet er bundet av og bør stå inne for. Her er det Leeds-ledelsen som heller bør få tyn.

Jeg tror jo O'Kane kunne gjort det bra under Bielsa. Han var vel ikke noe særlig dårligere enn Berardi, Cooper og Phillips i fjor, som denne sesongen har sett ut som helt nye spillere.

auren
Gutten har ikke ballteknikk nok for et Bielsalag. Jeg tipper det er derfor Bielsa har droppet han. Hvis den er for dårlig i O'Kanes alder og han heller ikke har andre spesielle egenskaper, så er det en av de få tingene Bielsa ikke kan gjøre noe særlig med.

Annesj

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #170 på: August 31, 2018, 15:04:08 »
Looks like Leeds United’s final deal of the transfer window - midfielder Eunan O’Kane joins League One Luton Town on loan to January 10. #lufc

Denne ryddejobben fortjener en applaus.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #171 på: August 31, 2018, 15:18:21 »
Looks like Leeds United’s final deal of the transfer window - midfielder Eunan O’Kane joins League One Luton Town on loan to January 10. #lufc

Denne ryddejobben fortjener en applaus.
Absolutt. Sporty gjort av O'Kane å rydde plass i stallen til nye spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #172 på: August 31, 2018, 16:07:20 »
Leeds United midfielder Eunan O'Kane loaned to League One Luton Town until January

Published: 14:01 Friday 31 August 2018
 MOVING: Eunan O'Kane.
MOVING: Eunan O'Kane.
MIDFIELDER Eunan O'Kane has sealed a move away from Leeds United on loan deals transfer deadline day with the 28-year-old joining League One outfit Luton Town until January 10.


O'Kane signed for Leeds from Bournemouth on a two-year deal back in August 2016 and the Republic Of Ireland international was handed a new four-year contract last August.

But the midfielder then struggled for form last season with the Irishman told he would not be involved at Leeds under new head coach Marcelo Bielsa this summer and training with the club's youngsters as a result.

O'Kane had been attracting interest from League One outfit Charlton Athletic - managed by former Whites star Lee Bowyer - but the Irishman has instead joined fellow League One side Luton on loan until January.

The deal leaves O'Kane free to assess his options in the new year.

O'Kane has made 58 appearances for the Whites but the midfielder featured just once in pre-season when stepping out for United's under-23s against Ossett United.

The Irishman's departure is expected to have concluded United's activity on loan deals deadline day with the Whites having signed attacking midfielder Izzy Brown on a season-long loan from Chelsea on Thursday evening.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #173 på: September 16, 2018, 16:22:40 »
O'Kane out with broken bones "bites of tibia and fibula" Høres ut skikkelig langvarige greier også.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-midfielder-eunan-o-kane-suffers-double-leg-fracture-1-9351842
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #174 på: September 16, 2018, 16:23:10 »
O'Kane out with broken bones "bites of tibia and fibula" Høres ut skikkelig langvarige greier også.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-midfielder-eunan-o-kane-suffers-double-leg-fracture-1-9351842
Finnes det noe video av situasjonen?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #175 på: September 16, 2018, 16:47:53 »
O'Kane out with broken bones "bites of tibia and fibula" Høres ut skikkelig langvarige greier også.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-midfielder-eunan-o-kane-suffers-double-leg-fracture-1-9351842
Finnes det noe video av situasjonen?
Ikke sett noen til nå,
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #176 på: September 16, 2018, 18:23:05 »
O'Kane out with broken bones "bites of tibia and fibula" Høres ut skikkelig langvarige greier også.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-midfielder-eunan-o-kane-suffers-double-leg-fracture-1-9351842

Dette er begge beina (skinnbein/leggbein) i det ene beinet. Ute hele sesongen og rehabilitering i Leeds.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #177 på: Januar 13, 2020, 18:44:01 »
Blir vi kvitt denne karen da?  Er etter sigende på 12 000 £ i uka, så kjapt utregnet vil han koste klubben 912 000 £ til fram til kontrakten går ut 30 juni 2021. 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #178 på: Januar 30, 2020, 15:05:35 »
Da kan vi skrive "ex" foran O'Kanes navn også :). Luton Town har signert spilleren på en 18 måneders kontrakt. Takk for det du ga, Eunan. Men tida var rett til å skifte beite.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-live-eunan-okane-departs-leeds-united-championship-rival-1379777

https://www.leedsunited.com/news/team-news/26160/eunan-o-kane-joins-luton-town
« Siste redigering: Januar 30, 2020, 15:08:04 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Eunan O'Kane
« Svar #179 på: Januar 30, 2020, 16:39:24 »
Da kan vi skrive "ex" foran O'Kanes navn også :). Luton Town har signert spilleren på en 18 måneders kontrakt. Takk for det du ga, Eunan. Men tida var rett til å skifte beite.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-news-live-eunan-okane-departs-leeds-united-championship-rival-1379777

https://www.leedsunited.com/news/team-news/26160/eunan-o-kane-joins-luton-town

Kun 1 1/2-års kontrakt, som tilfeldigvis er det samme han hadde igjen i Leeds. Her lukter det fortsatt lønnsutgifter lang vei, vi betaler nok rundt 50%.