Kamp:vs Blackburn@Elland Road / Tirsdag 13/9-2016 kl 20.45

Started by B_Ød, September 13, 2016, 08:09:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

Bjorn

Marching On! 4276

B_Ød

Ups & Ups!!

h.b

Siden alle nå mener at vi vinner denne relativt greit, ja da mnner jeg meg selv på at det er nettopp slike kamper vi taper. Men er litt optimist i dag 1-1

Bjorn

Quote from: h.b on September 13, 2016, 08:47:17
Siden alle nå mener at vi vinner denne relativt greit, ja da mnner jeg meg selv på at det er nettopp slike kamper vi taper. Men er litt optimist i dag 1-1

Ojoj. Dette var da i overkant positivt.  :D
Time will show. Har selv tro på at vi kan legge oss ikveld med 3p under puta selv om B'burn er omtrent like desperate etter å vinne som oss.
Marching On! 4276

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

auren

Lukter uavgjort. Begge må vinne. Begge lag har nerver smørt tykt utenpå drakten. Make or break for Monk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: h.b on September 13, 2016, 08:47:17

Hvilket forum leser du?

Laget som eventuelt taper i dag rykker ikke ned, men slår vi ikke den klare nedrykkskandidaten Blackburn er vi helt klart blant lagene som kan havne der selv. Og taper vi, er det stor sjanse for at en annen har tømmene i neste kamp.

Marching on together!

Cherry

Litt tidlig i sesongen for en 6-poengs-kamp , men dette er faktisk en utrolig viktig ên...
Vinner vi , så får Monk litt mer arbeidsro, fansen får litt trua`tilbake, og spillerne kan slippe ned skuldrene ....litt.

Håper han satser orntli`offensivt i dag, med Roofe fra start, og Pablo som kan slå "lange ballær på vingane"  ;D

J-R

Cherry

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Allanclarke

Denne er en MUST-WIN kamp uansett. Alt annet enn 3 poeng her er skandale, rett å slett. Etter den patetiske sesonginnledningen så er kun 3 poeng godt nok ikveld. Men Leeds er fortsatt Leeds. Så jeg spår tap, sparken på Monk og nok en ødelagt sesong. Vis dette faktisk skjer blir det time-out på meg inntil ny eier er på plass.

Tom S

Satser på revansje frå fjorårets heimekamp mot Blackburn.
COME ON LEEDS !!

J-R

Kickthemdown

Riktig ille å måtte vinne en kamp i midten av september.

Laget stiller sånn her om Monk er helt med..

Green

Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - O´Kane

Sacko - Hernandez - Roofe

Antonsson

B_Ød

denne O'Kane...spilte han sist...og i så fall..hvordan?
Ups & Ups!!

Kickthemdown

jaho

Quote from: Alta-White on September 13, 2016, 14:11:38

Green

Bridcutt - O´Kane

Antonsson

Bra lag...men savner Dallas denne sesongen jeg...synes han kunne ta plassen til Sacko..får litt mer duellkraft.

Sydhagen

Green

Bridcutt - O´Kane

Antonsson

Enig. Kjør dette laget så tar vi 3 poeng.
Nå har Monk handlet inn spillere til sin 4-2-3-1, så må han jaggu spille på den måten og!

Dennis

Quote from: B_Ød on September 13, 2016, 14:15:00
denne O'Kane...spilte han sist...og i så fall..hvordan?

Var overraskende nok utelatt, men Monk sa at det var kun for å gi han litt tid. Forventes med i dag.
Marching on together!

Dennis

Green

Bridcutt - O´Kane

Antonsson

Enig i laget, men det blir ikke det om hoofingen skal fortsette.

Ville gått for samme laget sjøl, evt med Dallas på en av kantene. Ballen i lengderetning (dog langs bakken) og dobling på back med tidlige innlegg. Og ikke den trege oppbygningen fra forsvaret som ender i feilpasning fra stopperne eller en back som må spille bakover igjen.
Marching on together!

RoarG

Green

Bridcutt - O´Kane

Antonsson
Nei, nei, nei. Du må huske at Wood er med. Han er i følge Monk en klassespiss. For øvrig har vi ingenting å frykte, for vi har ikke på noen måte blitt utspilt i de kampene vi har tapt. Alt er p.g.a. hårfine marginer.
http://www.insidefutbol.com/2016/09/13/who-have-outplayed-us-leeds-boss-garry-monk-blames-fine-margins-for-results/304827/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Monk virker å ha hørt på fansen:

#lufc team vs @Rovers: Green, Ayling, Jansson, Bartley, Taylor, Bridcutt, O'Kane, Hernandez, Dallas, Sacko, Antonsson.

auren

auren

#lufc subs vs @Rovers: Silvestri, Coyle, Cooper, Phillips, Mowatt, Doukara, Wood.

Merkelig at ikke Roofe er med...

auren

Rudi G.

Quote from: auren on September 13, 2016, 19:46:03
Monk virker å ha hørt på fansen:

fc team vs @Rovers: Green, Ayling, Jansson, Bartley, Taylor, Bridcutt, O'Kane, Hernandez, Dallas, Sacko, Antonsson.

auren

Fantastisk :)

Cannavaro

Skikkelig optimist ikveld : Vi vinner 3-0 (Sacko, Antonsson og Taylor) !!

Idag må gutta være PÃ... !!  Get innnn !     MOT

MFLU - Miracles For Leeds United

lowfields

Bunnoppgjør har en tendens til å ende med borteseier.....får være optimist og satse på uavgjort idag.
Har troa på Monk og stallen vi har idag så jeg tror vi snur tendensen snart - kanskje allerede ikveld :-)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"