Spørsmål vedr reise til Leeds

Started by Hawley, September 16, 2016, 10:19:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hawley

Tenkte meg over på Burton-kampen, men er litt ukjent med hva som er mest hensiktsmessig i forhold til fly.
Hvilke selskaper og destinasjoner er greiest å bruke?
 

Anders P

Hei, det enkleste er å bli med på fellestur i regi av LUSCOS! Se leedsunited.no
Men skal du reise selv er det enkleste å ta fly til Manchester med Ryanair, SAS eller Norwegian fra Oslo vel og merke. Fra andre byer kan det være alternativer å dra til Leeds Bradford Airport via Amsterdam med KLM eller direkte til London og tog derfra. 
 

Cherry

Quote from: Hawley on September 16, 2016, 10:19:04
Tenkte meg over på Burton-kampen, men er litt ukjent med hva som er mest hensiktsmessig i forhold til fly.
Hvilke selskaper og destinasjoner er greiest å bruke?

Skal også over på denne, og som Anders P skriver så er det flere alternativer, kommer an på utreiseby da.
Både Liverpool , Scum-byen, Leeds/Bradford og Stanstead er gode landingsplasser - lengst fra er Stanstead.

Har brukt RyanAir fra RSL i flere år, men nå stenger denne 30. oktober ..ubegripelig, men sant :-[
Torp/Sandefjord "arver" mange av destinasjonene fra Rygge, mens OSL jo har ett bredere tilbud....der kommer man seg
f eks med KLM via Schipool /Amsterdam til Leeds-Bradford Airport (ca 20 minutter fra Leeds sentrum)
 

Therese

Er det bare jeg som ikke får logget inn på Leeds sin hjemmeside nå? For stor pågang?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Nesten 9

Quote from: Therese on October 24, 2016, 06:42:45
Er det bare jeg som ikke får logget inn på Leeds sin hjemmeside nå? For stor pågang?

Jeg kommer greit inn på denne linken https://www.leedsunited.com/

Therese

Hvordan kommer man seg lettest til og fra stadion?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Asbjørn

Quote from: Therese on November 16, 2016, 20:55:22
Hvordan kommer man seg lettest til og fra stadion?
Lettest, taxi til noe under £10. Kan også gå rolig opp på ca halvtimen. Busser går også fra sentrum...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan