Kamp vs Ipswich @ Elland Road / Lørdag 24/9-2016 kl 16.00

Started by Xern, September 21, 2016, 17:25:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xern

Vi er 4 poeng bak playoff. Med de rette resultatene idag er vi 1 poeng unna. Kampen idag tror jeg betyr mye - det vil vise om vi faktisk begynner å bli gode og om vi har sjansen å kjempe i toppen, eller om vi rett og slett bare møtte på dårligere lag enn oss.

Tipper denne lagoppstillingen:

Green - Ayling - Jansson - Bartley - Taylor - Bridcutt - O'Kane - Dallas - Vieira - Sacko - Wood
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cannavaro

Idag skal vi ikke være beskjedne.  Her er det kun 3 poeng som gjelder, og det skal være god selvtillit i laget nå.
Jeg har knalltro på seier og tipper 3-0 i denne (Sacko, Wood, Roofe).

MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Når jeg leser en del av postene i denne tråden aner jeg en viss "å selge skinnet før bjørnen er skutt"-holdning. Dette blir ikke lett, og å ta av fordi man har vunnet de tre siste kampene, og å snakke om PO i september....vel ::). Denne kampen er et klassisk "bananskall". Skal se sesongens flaueste forestilling er rett rundt hjørnet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Med "normal" poengfangst på hjemmebane, er vi minst et topp 10-lag. Vi må snarest mulig snu trenden med dårlig uttelling på ER.

På bortebane tar vi omtrent like mange poeng som lagene fra 10. plass og oppover.

Utrolig viktig med full pott mot Ipswich i dag.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

For meg er dette en viktig kamp. Den nyvunne forsvarstryggheten (jaja, alt er relativt men likevel...) gjør at jeg med seier i dag begynner å få troen på at Leeds 'er til å stole på' - en følelse jeg ikke tror jeg har hatt siden L1-opprykkssesongen (før alt ble skjørt igjen den sesongen også).

KANSKJE har vi en rutinert ryggrad i lagoppstillingen som kan hjelpe unggutta til å levere? Og kanskje ikke, kanskje blir vi stangende uten å få uttelling i dag også mens en defensiv brøler gir oss et knepent tap...

Vi får tåle det også, men akkurat NÃ... har jeg et håp om at den nyvunnede selvtilliten kan påbygges videre.

Så jevn som denne divisjonen er så kan vi dermed være med der på øvre halvdel. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Har de bytta ut Marriott med Clayton Hotel??? :o

Paul Grimley ‏@LPP2014  3h
3 hours ago

Just spotted Luke Ayling in the Clayton Hotel on Sweet Street.

Cool story.
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

RightInTheGaryKellys ‏@RITGK  31s
32 seconds ago

Leeds team vs @Official_ITFC: Green, Ayling, Jansson, Bartley, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Dallas, Sacko, Wood #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Kjipt at ikke Bridcutt er helt klar enda. Redd det blir litt tynt på midten med O'Kane og Phillips.

Tips: 1-1. Sacko

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Benken: Cooper, Roofe, Antonsson, Silvestri, Grimes, Mowatt, Coyle.

Er vel egentlig god dekning med den benken. Savner kanskje en skikkelig kantspiller som kan komme inn og snu, samt en holdning som kan komme inn og konsolidere.

Xern

Idag anser jeg Phillips som nøkkelspilleren. Gjør han det godt idag, vil jeg tro vi vinner.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

Frode

Ipswich: Bialkowski; Chambers, Webster, Berra, Knudsen; Skuse, Douglas; Ward, Lawrence, Sears; Pitman.

RoarG

Quote from: Xern... on September 24, 2016, 15:15:12
Idag anser jeg Phillips som nøkkelspilleren. Gjør han det godt idag, vil jeg tro vi vinner.
Phillips er avhengig av å slå til, ja. Monk kunne jo ha brakt Murphy/Dia på benken, som cover for en tynn sentral midtbane.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

B_Ød

Ups & Ups!!

Xern

RoarG

auren

Virker som det er Ipswich som har kommet best ut...

auren

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Nørgaard

GeirO

MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

auren

Ipswich med et par farligheter. Det er bortelaget som har hatt ballen mest og den har stort sett vært på Leeds sin banehalvdel. Phillips nære et gult kort. Igjen gir vi fra oss mange dødballer.

auren

baste

RoarG

Quote from: auren on September 24, 2016, 16:17:17
Ipswich med et par farligheter. Det er bortelaget som har hatt ballen mest og den har stort sett vært på Leeds sin banehalvdel. Phillips nære et gult kort. Igjen gir vi fra oss mange dødballer.

auren
En beskrivelse av et kampforløp som ikke er unik for denne kampen, dessverre.

auren

auren