Kamp vs Ipswich @ Elland Road / Lørdag 24/9-2016 kl 16.00

Started by Xern, September 21, 2016, 17:25:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

auren

Farlig frispark for Ipswich... Men heldigvis en dårlig avslutning  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Heading av Wood, deadWood is dead, Wood is alive

Come on Leeds !

:D

moty

WOOD ON FIRE...Dette er ei skikkelig målgeit innenfor 16metern. Skjønner meg ikke på flertallet inne på dette forumet som svartmaler hans prestasjoner hele tiden og maser på selge han etc. Nå håper jeg alle skjønner hvor god han er bare han får gode innlegg/pasninger å jobbe med. Vi har hatt alt for svake flankespillere før og det har Wood fått svi for. BASTA BOM

Kato

Quote from: moty on September 24, 2016, 16:46:02
WOOD ON FIRE...Dette er ei skikkelig målgeit innenfor 16metern. Skjønner meg ikke på flertallet inne på dette forumet som svartmaler hans prestasjoner hele tiden og maser på selge han etc. Nå håper jeg alle skjønner hvor god han er bare han får gode innlegg/pasninger å jobbe med. Vi har hatt alt for svake flankespillere før og det har Wood fått svi for. BASTA BOM

Det er 25 mål i karen når han får rette servicen. Ser ut til at vi er på tur den veien.

DenHviteYeboah

auren

Corner til Leeds. Litt over minuttet igjen av tilleggstiden.

auren

auren

auren

Pause. 1-0 til Leeds. Allright førsteomgang!  :)

auren

Budda

Virker som en god omgang. Artig med Wood

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Sydhagen

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 24 sek24 sekunder siden

Very confident half. Ipswich offering next to nothing up front. Monk will be really disappointed if Leeds don't put these away. #lufclive
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Wood har kommet seg, ingen tvil. Men mye av peppern han har fått, har han fortjent. Nu leverer han, og da fortjen han kudos for det. Trur han kan klare å snu fansen, og få dem med seg.
Innsats og mål, gjør ofte det

MOT

Hallgeir *

Positiv omgang av Leeds. Håper at vi kan fortsette framgangen i andre omgang.

God første 45 av Wood. Kommer til gode sjanser i tillegg til målet.
Super Leeds since 1968

GeirO

Igjen litt svart/hvitt. Han er god til å score mål, men spillet hans på banen er varierende.
MOT

ollan

Ollan

RoarG

Positivt at vi leder til pause. Nå må vi bygge på dette, og sette 2-ern. Må regne med at Ipswich foretar justeringer i 2. omgang for å få med seg noe. Ikke gi fra oss initiativet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

Andrew Dalton ‏@lufcstats   4m
4 minutes ago

Leeds, England
Best first half of the season and our first league HT lead of the season.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Leeds United ‏@LUFC  32s
32 seconds ago

Today's official attendance at Elland Road is 22,554 (902 @Official_ITFC). Thank you for your fantastic support! #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

James8303 ‏@James83303  8m
8 minutes ago

Interesting this: We've never lost when Chris Wood has scored for Leeds. Lets hope that trend doesn't change today. #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

baste

MOT

Tar gjerne ett mål eller to til. 1-0 er ingen ledelse å ri på

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Quote from: baste on September 24, 2016, 17:14:09
MOT

Samtidig er 2-0 ledelsen kjent for å være dritfarlig. Spesielt for Leeds  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Ups & Ups!!

RoarG

Quote from: Xern... on September 24, 2016, 17:15:11
Quote from: baste on September 24, 2016, 17:14:09
MOT

Samtidig er 2-0 ledelsen kjent for å være dritfarlig. Spesielt for Leeds  :o
Mye bedre å ligge under 1-2, da :P.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Xern

Har oppe VGLive i en ekstra fane her da jeg ikke har anledning til å høre på radioen - Men må si jeg får et lite infarkt hver gang det kommer et pling.  :D :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 2 min2 minutter siden

CHANCE - Brilliant through ball from Hernandez, quality first touch from Wood to bring it under control but Bialkowski saves with his legs

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Quote from: Xern... on September 24, 2016, 17:18:05
Har oppe VGLive i en ekstra fane her da jeg ikke har anledning til å høre på radioen - Men må si jeg får et lite infarkt hver gang det kommer et pling.  :D :-X
Infarkt hver gang :o? Godt du fremdeles er i live, da ;).

Hallgeir *

Superbom av Sacko! Gedigen sjanse som sløses bort.
Super Leeds since 1968

Xern

Quote from: RoarG on September 24, 2016, 17:20:11
Quote from: Xern... on September 24, 2016, 17:18:05
Infarkt hver gang :o? Godt du fremdeles er i live, da ;).
Har hjemmelaget pacemaker   ::)