Kamp vs Bristol City @ Ashton Gate, tirsdag 27. sept. kl 20:45

Started by Hallgeir *, September 26, 2016, 17:41:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

Ut fra hva jeg hører, er hovedårsaken til at vi slipper til BC at vi mister ballen i midtbaneleddet.

Kontakinte

B_Ød

Quote from: HåvardK on September 27, 2016, 22:30:07
Ut fra hva jeg hører, er hovedårsaken til at vi slipper til BC at vi mister ballen i midtbaneleddet.
synes også det høres sånn ut.
Ups & Ups!!

RoarG

Denne kampen taper vi. Muligens 0-2 også, dersom vi sender alle mann i angrep på slutten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

Quote from: HåvardK on September 27, 2016, 22:30:07

Matt Greenwood ‏@MattistutaG  2m
2 minutes ago

O'kane looses possession...... ALOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Nå får du hive innpå Antonsson, Monk. Vi trenger en scoring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

enig.. hvorfor vente så lenge med det siste byttet???!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Jon R.

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

Jon R

Jon R.

auren

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on September 27, 2016, 22:37:40
Monk sendt på tribunen.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
1 minute ago

Which is a pointless exercise, seeing as how Monk is now sat directly behind the dug-out and is speaking to Clotet. #lufclive
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Ganske bra mulighet ved Bartley. Header utenfor.

Uansett om vi skulle tape så er jeg rimelig tilfreds med kvelden. Har spilt en ganske så god bortekamp!

auren

Asbjørn

Through It All LIVE ‏@ThruItAllLIVE  2m
2 minutes ago

90’ Leeds really has deserved a point at the least tonight; a 1-0 loss would be on the referee, poor luck, and really, poor finishing.
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Quote from: auren on September 27, 2016, 22:40:22

Uansett om vi skulle tape så er jeg rimelig tilfreds med kvelden. Har spilt en ganske så god bortekamp!

auren

Aldri tilfreds med tap. Uansett motstander. Gis ikke stilpoeng

auren

Slutt. 1-0. God bortekamp, men dessverre rotet Pablo det til. Vi må sette sjansene våre!

Absolutt ikke skuffet i kveld.

auren

enur

Forventet tap. Intet tre vokser inn i himmelen - spesielt ikke i The Championship. Nå gjelder det bare å fortsettte den gode trenden på hjemmebane, i lokaloppgjøret mot Barnsley på lørdag.

Marching on together

Hallgeir *

Tapet måtte jo komme før eller senere.

Og nå kom det "før".

Ingen krise, men Pontus sin skade bør ikke være langvarig.
Super Leeds since 1968

B_Ød

kjipt...personlig feil avgjorde. Litt effektivitet, og dette hadde vært 3p i sekken..
Ups & Ups!!

RoarG

En kontring nok til å knekke Leeds. Laget lider av mangel på målscorere, og vi er derfor avhengig av å holde nullen for å få med oss noe. Tilbake til tegnebordet, Monk?

Runar

Quote from: h.b on September 27, 2016, 22:42:52
Quote from: auren on September 27, 2016, 22:40:22

auren

Aldri tilfreds med tap. Uansett motstander. Gis ikke stilpoeng

Enig, spesielt når vi ikke setter keeperen deres på prøve...

Vi har MYE å gå på offensivt, vi må skape flere klare sjanser i løpet av en fotballkamp.
Ingen krise, men laget må se framover å ta tre poeng til helgen, så må det offensive terpes på under landslagspausen

ollan

En bra bortekamp egentlig,personlig feil avgjør,samtidig har vi nok sjangser til å lage mål.
MOT

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ollan

auren

Quote from: RoarG on September 27, 2016, 22:47:32
En kontring nok til å knekke Leeds. Laget lider av mangel på målscorere, og vi er derfor avhengig av å holde nullen for å få med oss noe. Tilbake til tegnebordet, Monk?

Tja... Vi er blitt rimelig solide der bak de siste kampene, og vi kan jo ikke forvente å vinne alle kamper. Bygge bakfra først og så kommer det nok. Synes det er positivt at vi spiller bra og skaper en god del sjanser. Dog tror jeg ikke at sjansene vi produserte i kveld var store sjanser som vi burde puttet.

auren

eros

Quote from: auren on September 27, 2016, 22:45:25
Slutt. 1-0. God bortekamp, men dessverre rotet Pablo det til. Vi må sette sjansene våre!

Absolutt ikke skuffet i kveld.

auren
Forstod det slik at Pablo burde hatt frispark, god bortekamp, og positiv trend inn mot neste hjemmekamp. Håper på velfylte tribuner og seier ringside til helgen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Quote from: RoarG on September 27, 2016, 22:47:32
Tror ikke han skal endre planen etter en personlig feil. Burde vel vært minst et poeng i dag. Det var krossene og avslutningene som var det største problemet i dag iflg gutta på radio men det har vært bedring å spore offensivt også i de siste kampene.
Jon R.

RoarG

På tide å knekke Yorkshire-rivalene på hjemmebane også.