Skrevet av Emne: LUTV med ny utgave.  (Lest 2587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Børke

LUTV med ny utgave.
« på: Oktober 10, 2016, 01:30:20 »
Skjønte mindre her en dag da jeg skulle logge meg på LUTV og det ikke virket. Dette var trolig fordi at denne versjonen av LUTV hadde opphørt, jeg ser i hvert fall ingen annen grunn. Ikke hadde jeg blitt belastet på kontoen min på en stund heller, noe jeg også skjønte lite av. Fikk en e-post om ny LUTV utgave med HD og mobilvennlig sak. Da skjønte jeg at jeg måtte registrere et nytt abonnement, særlig siden jeg ikke fikk logget inn på gammel utgave. Problemene her var at de ikke godtok en eksisterende e-post adresse, men heldigvis hadde jeg en til e-post adresse, noe som gjorde at jeg nå er abonnent på nye LUTV. I tilsendt e-post fikk jeg vite at medlemmer i Leeds United (Gold Membership m.m) kunne få tre måneder gratis med LUTV, men her var ingen steder i elektronisk skjema for LUTV hvor medlemsnummeret her kunne oppgis. Synes at hele greien der virket rart, men det er nå min mening. Avslutningsvis vil jeg nevne at jeg håper at Leeds United har brukt "landslagspausen" meget godt, klubben var i ok form før denne pausen, så får vi håpe på et godt resultat i bortemøtet mot et Derby-lag som helt klart har skuffet så langt.

Blank_File

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #1 på: Oktober 10, 2016, 12:12:48 »
Og jeg som hadde håpet å få høre om du var fornøyd.

Børke

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #2 på: Oktober 10, 2016, 22:51:33 »
Det kan godt hende at jeg etter en tid blir fornøyd eller meget fornøyd, jeg kommer nok til å bruke LUTV regelmessig når det nærmer seg bortemøtet med Derby. LUTV var i hvertfall bra på iphone 6.  Fornøyd blir jeg i hvertfall om nevnte kamp ender med borteseier. Hadde vært supert om Leeds viste gode takter fremover slik at en plass i playoff blir en realitet. Klart at en playoff plass henger litt høyt for Leeds, men er ingen umulighet å oppnå ettersom mange utfordrere viser usabilitet i både spill og prestasjoner.

Jon R

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #3 på: Oktober 11, 2016, 20:02:33 »
Vil gjerne høre om erfaringer med nye LUTV. Selv sa jeg opp mitt i sommer (etter å ha vært trofast abbonent så langt tilbake jeg kan huske), fordi jeg syntes det var blitt et håpløst elendig og utdatert produkt. Kommer ikke til å bli medlem før LUTV fungerer optimalt på alle mine mobile enheter dvs både PC, iPad, Android phone/tablet og Windows phone. Dessuten må de pensjonere de håpløst uengasjerte kommentatorene og få inn nye, friske koster.
Jon R.

Runar

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #4 på: Oktober 11, 2016, 20:55:30 »
LUTV er vel verdt vært pund? Utvidete høydepunkter, kamper i opptak, live fra reservelaget, samt passe triste kommentatorer som snakker på radioen under A-kampene...

Skulle ikke det være verdt 10 kroner i uken?

Uansett fint at det kommer oppdateringer som gjør at tingen oppleves på noe annet enn PC/Mac!!
 

clarke

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #5 på: Oktober 12, 2016, 08:29:32 »
LUTV er vel verdt vært pund? Utvidete høydepunkter, kamper i opptak, live fra reservelaget, samt passe triste kommentatorer som snakker på radioen under A-kampene...

Skulle ikke det være verdt 10 kroner i uken?

Uansett fint at det kommer oppdateringer som gjør at tingen oppleves på noe annet enn PC/Mac!!
Har hatt abonnement på LUTV i mange år og har ikke blitt sagt opp. Logger greit inn på NYE LUTV med samme brukernavn og passord som før. Med PC, android og iPad mini4 samtidig. Før valgte jeg alltid laveste billedkvalitet for å unngå hakking (kjedelig å måtte velge dette hver gang jeg startet en video). Nå er auto valgt, og filmene flyter greit selv for meg som bor langt utpå bygda! På fullskjerm tre enheter samtidig. Har ca 5 Mbit linje. Om dette fungerer under kamp gjenstår å se.

Absolutt verd en tier i uka!!! Selv om tingen helt sikkert kan bli enda bedre  :)

SuperLeeds

Børke

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #6 på: Oktober 12, 2016, 20:53:52 »
Ok, jeg kom ikke inn på gammel konto. Jeg kommer til å sjekke nærmere at jeg ikke har to kontoer hos LUTV. Når det gjelder den nye varianten, så fungerer den greit på iphone 6, Windows 10 og Windows Vista. Jeg kan være enig i at LUTV har tapt seg i senere tid, men det er nå i hvertfall et supplement til å følge Leeds United ved siden av Englandsturer, se TV kamper, LUSCOS medlemskap, diverse nettsider m.m. Går vi et godt stykke tilbake i tid var det om å gjøre og få med seg Leeds kampene på BBC Radio 2 og/eller lese resultatene i mandagsavisene.

Jon R

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #7 på: Oktober 13, 2016, 23:21:10 »
LUTV er vel verdt vært pund? Utvidete høydepunkter, kamper i opptak, live fra reservelaget, samt passe triste kommentatorer som snakker på radioen under A-kampene...

Skulle ikke det være verdt 10 kroner i uken?

Uansett fint at det kommer oppdateringer som gjør at tingen oppleves på noe annet enn PC/Mac!!

For meg ble LUTV et større irritasjonsmoment enn glede, spesielt etter behovene mine endret seg da jeg kjøpte meg hytte. Jeg fikk ikke LUTV live sendinger til å funke på de mobile enhetene mine og det ble stadig oftere å strømme Whelan & co fra BBC Leeds i stedet. Jeg kjøpte den offisielle Appen som skulle gi Live coverage, men det funket ikke med den heller. Sportslig begredelighet og Cellinos utallige krumspring negativ eksponering gav generell dalende interesse som ikke  gjorde det så aktuelt å lide seg gjennom full 90 minutes lenger.  Med den forferdelige trøtte kommentatorgjengen, samt at de til stadighet kuttet radiolyden i pausene, så var til slutt begeret fullt. Respektløst og talentløst tenkte jeg, og sa opp avtalen etter sesongslutt. Har ikke savnet 'gamle LUTV" et sekund etter det.

Jeg er åpen for å abbonere på LUTV igjen men ikke før jeg vet det fungerer slik jeg forventer av et oppdatert produkt som er laget med kundenes behov i sentrum. Såpass kravstor er jeg.
Jon R.

Blank_File

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #8 på: Oktober 14, 2016, 15:52:35 »
Omtrent i samme situasjon som Jon, bortsett fra det med hytta. Hvis noen syns dette er blitt good shit igjen nå med ny løsning vil jeg gjerne høre fra dere.

Hallgeir *

Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #9 på: Oktober 18, 2016, 20:33:00 »
Jeg finner ikke ut hvordan man får inn oppkjøringen før kampen, med lyd og bilde. Klarer ikke helt å venne meg til den nye utgaven av LUTV.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: LUTV med ny utgave.
« Svar #10 på: Oktober 18, 2016, 20:34:33 »
Jeg finner ikke ut hvordan man får inn oppkjøringen før kampen, med lyd og bilde. Klarer ikke helt å venne meg til den nye utgaven av LUTV.

Ikke lett, denne er lettere: http://www.ustream.tv/channel/k-s-sports