Skrevet av Emne: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00  (Lest 21641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #150 på: Oktober 22, 2016, 18:00:09 »
1 poeng på hjemmebane
3 poeng på bortebane

Uvanlig skjema for opprykk!
MOT

Xern

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #151 på: Oktober 22, 2016, 18:00:39 »
Deilig med ny 3p!!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ArneS

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #152 på: Oktober 22, 2016, 18:01:25 »
Hey hey!   Man låner fra Bloodhound Gang (med feilskrift):  The roofe the roofe the roofe is on fire!
Den 17. mann

Joensen

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #153 på: Oktober 22, 2016, 18:02:05 »
Herlig :)

baste

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #154 på: Oktober 22, 2016, 18:02:17 »
Dette e så utrolig deilig, WE ARE LEEDS

MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #155 på: Oktober 22, 2016, 18:02:58 »
Tør komme med påstanden om at vi har ligaens kanskje beste stopperpar.

En påstand inneholder ikke ordet "kanskje".  ;)
Super Leeds since 1968

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #156 på: Oktober 22, 2016, 18:03:17 »
Topp 10 etter knappe 1/3 av kampene spillt og med god kontakt oppover til PO-plassene...NÃ…R var vi der sist???




Blir moro å reise til Leeds neste fredag!!!!!! MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #157 på: Oktober 22, 2016, 18:05:43 »
Moro :)
Måtte dette fortsette :) :) :)

gulle

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #158 på: Oktober 22, 2016, 18:09:46 »
Husker ikke sist vi var så høyt på tabellen
Nå rykker vi opp! Jasederja

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #159 på: Oktober 22, 2016, 18:11:40 »
Huff, to hjemmekamper på rad nå.
Cup mot Norwich blir kanskje vel tøft og Burton på Elland Road kan ikke bli noe annet enn uavgjort.
MOT

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #160 på: Oktober 22, 2016, 18:15:50 »
Huff, to hjemmekamper på rad nå.
Cup mot Norwich blir kanskje vel tøft og Burton på Elland Road kan ikke bli noe annet enn uavgjort.
Norwich med et stygt tap hjemme mot preston i dag. Ser for meg at de hviler noen til uken. Tror vi tar de. Burton får storjuling.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #161 på: Oktober 22, 2016, 18:19:00 »
Fikk ikke hørt kampen. Men etter det jeg har fått med meg så var vi pressa i store deler av kampen. Så jeg tar gjerne en kort summering av kampen. Og da gjerne fra en som ikke se  kampen gjennom Leeds glass.
Vinner 1-0 borte mot ulvene lar seg høre. 10 plass nå, og 3 poeng fra playoff lar seg høre. Men jeg føler at skal Leeds ta steget videre må vi bli flinkere til å drepe kampene, og spille fotball slik at vi ikke har neglebiting som hobby mummer en utover i kampene

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #162 på: Oktober 22, 2016, 18:23:29 »
Kampen var jevn. En hver i tverra, nesten lik possession og nesten like mange sjanser. Da er det de som er giftige en gang som vinner, og det var Super Leeds!
MOT

ArneS

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #163 på: Oktober 22, 2016, 18:24:36 »
Huff, to hjemmekamper på rad nå.
Cup mot Norwich blir kanskje vel tøft og Burton på Elland Road kan ikke bli noe annet enn uavgjort.
Norwich med et stygt tap hjemme mot preston i dag. Ser for meg at de hviler noen til uken. Tror vi tar de. Burton får storjuling.

Ikke for å være ufin, men når ga vi noen storjuling sist?  Storjuling må vel være seier med minst 3 mål evt full styring av kamp.  Sistnevnte har val ikke skjedd på årevis.  Førstenevnte Rotherham i fjor kanskje?   Jeg kommrr ikke til å tro på bedre tider før vi faktisk begynner å gi motstander storjuling , i det minste en sjelden gang.  La oss håpe det starter mot Burton.  MOT
Den 17. mann

samadhi

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #164 på: Oktober 22, 2016, 18:31:48 »
For en fantastisk herlig seier. Trengte denne sårt nå.
Vi har forsatt alle muligheter i denne divisjonen  :)
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #165 på: Oktober 22, 2016, 18:33:21 »
Huff, to hjemmekamper på rad nå.
Cup mot Norwich blir kanskje vel tøft og Burton på Elland Road kan ikke bli noe annet enn uavgjort.
Norwich med et stygt tap hjemme mot preston i dag. Ser for meg at de hviler noen til uken. Tror vi tar de. Burton får storjuling.

Ikke for å være ufin, men når ga vi noen storjuling sist?  Storjuling må vel være seier med minst 3 mål evt full styring av kamp.  Sistnevnte har val ikke skjedd på årevis.  Førstenevnte Rotherham i fjor kanskje?   Jeg kommrr ikke til å tro på bedre tider før vi faktisk begynner å gi motstander storjuling , i det minste en sjelden gang.  La oss håpe det starter mot Burton.  MOT

Du husker vel Huddersfield-Leeds 0-3 for et år siden???? ;)
MOT

Cherry

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #166 på: Oktober 22, 2016, 18:34:53 »
... Og Burton til lørdann sees live på Elland Road...lykke⚽️✌️
 

ArneS

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #167 på: Oktober 22, 2016, 18:44:16 »
Huff, to hjemmekamper på rad nå.
Cup mot Norwich blir kanskje vel tøft og Burton på Elland Road kan ikke bli noe annet enn uavgjort.
Norwich med et stygt tap hjemme mot preston i dag. Ser for meg at de hviler noen til uken. Tror vi tar de. Burton får storjuling.

Ikke for å være ufin, men når ga vi noen storjuling sist?  Storjuling må vel være seier med minst 3 mål evt full styring av kamp.  Sistnevnte har val ikke skjedd på årevis.  Førstenevnte Rotherham i fjor kanskje?   Jeg kommrr ikke til å tro på bedre tider før vi faktisk begynner å gi motstander storjuling , i det minste en sjelden gang.  La oss håpe det starter mot Burton.  MOT

Du husker vel Huddersfield-Leeds 0-3 for et år siden???? ;)

Yep.  Men jeg byttet Hudds med Rotherham i whiskytåken....
Den 17. mann

Xern

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #168 på: Oktober 22, 2016, 19:01:41 »
Vi må begynne å score mer enn 1 mål pr kamp. Det var nære på 1-1 idag også. Bortsett fra det mye positivt å ta med seg, og vi er bare 8 poeng fra direkte opprykk  ;) ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #169 på: Oktober 22, 2016, 19:21:45 »
Vi må begynne å score mer enn 1 mål pr kamp. Det var nære på 1-1 idag også. Bortsett fra det mye positivt å ta med seg, og vi er bare 8 poeng fra direkte opprykk  ;) ;D

8 poeng er faktisk ganske mye, selv om det er lenge igjen til serien er over. I mange mange mange sesonger har vi prata om at dette greier vi, får vi tar igjen disse poengene. Men realiteten er at skal man ta igjen de poengene. Da må mye klaffe

Sydhagen

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #170 på: Oktober 22, 2016, 19:28:55 »
Vi må begynne å score mer enn 1 mål pr kamp. Det var nære på 1-1 idag også. Bortsett fra det mye positivt å ta med seg, og vi er bare 8 poeng fra direkte opprykk  ;) ;D

8 poeng er faktisk ganske mye, selv om det er lenge igjen til serien er over. I mange mange mange sesonger har vi prata om at dette greier vi, får vi tar igjen disse poengene. Men realiteten er at skal man ta igjen de poengene. Da må mye klaffe

Er vel ingen med vettet i behold som tror at Leeds skal klare direkte opprykk..?
De to øverste plassene blir fordelt mellom Newcastle og Norwich. Over en hel sesong er de to lagene i en egen klasse i denne divisjonen.

Med god flyt ender Leeds på playoff.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #171 på: Oktober 22, 2016, 19:29:47 »
Tør komme med påstanden om at vi har ligaens kanskje beste stopperpar.

Tror ikke du tar i. Klart best.
 

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #172 på: Oktober 22, 2016, 20:20:18 »
Vi må begynne å score mer enn 1 mål pr kamp. Det var nære på 1-1 idag også. Bortsett fra det mye positivt å ta med seg, og vi er bare 8 poeng fra direkte opprykk  ;) ;D

8 poeng er faktisk ganske mye, selv om det er lenge igjen til serien er over. I mange mange mange sesonger har vi prata om at dette greier vi, får vi tar igjen disse poengene. Men realiteten er at skal man ta igjen de poengene. Da må mye klaffe

Er vel ingen med vettet i behold som tror at Leeds skal klare direkte opprykk..?
De to øverste plassene blir fordelt mellom Newcastle og Norwich. Over en hel sesong er de to lagene i en egen klasse i denne divisjonen.

Med god flyt ender Leeds på playoff.
Slett ikke så sikker på om Norwich rykker direkte opp.
MOT

Blank_File

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #173 på: Oktober 22, 2016, 20:22:57 »
Vi må begynne å score mer enn 1 mål pr kamp. Det var nære på 1-1 idag også. Bortsett fra det mye positivt å ta med seg, og vi er bare 8 poeng fra direkte opprykk  ;) ;D

8 poeng er faktisk ganske mye, selv om det er lenge igjen til serien er over. I mange mange mange sesonger har vi prata om at dette greier vi, får vi tar igjen disse poengene. Men realiteten er at skal man ta igjen de poengene. Da må mye klaffe

Er vel ingen med vettet i behold som tror at Leeds skal klare direkte opprykk..?
De to øverste plassene blir fordelt mellom Newcastle og Norwich. Over en hel sesong er de to lagene i en egen klasse i denne divisjonen.

Med god flyt ender Leeds på playoff.
Begynner å tvile litt på Norwich etter å ha sett et par kamper. Jeg tror de skal få problemer med å få høl. De har et sterkt kollektiv, men de mangler Hoolahan-ish magi de også om dagen.

Gufrias

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #174 på: Oktober 22, 2016, 21:17:42 »
Fikk ikke hørt kampen. Men etter det jeg har fått med meg så var vi pressa i store deler av kampen. Så jeg tar gjerne en kort summering av kampen. Og da gjerne fra en som ikke se  kampen gjennom Leeds glass.
Vinner 1-0 borte mot ulvene lar seg høre. 10 plass nå, og 3 poeng fra playoff lar seg høre. Men jeg føler at skal Leeds ta steget videre må vi bli flinkere til å drepe kampene, og spille fotball slik at vi ikke har neglebiting som hobby mummer en utover i kampene

På dette forum er vi alle nøytrale. Men jeg så ikke kampen, dessverre. BBC kan kanskje bidra med et kampreferat uten slagside:
Sitat
Kemar Roofe's first goal for Leeds earned a victory at Molineux as Wolves' winless run in the Championship was stretched to five matches.

Former Oxford United forward Roofe, who arrived at Elland Road in July, turned home Hadi Sacko's cross from close range midway through the second half.

Sacko should also have scored in the first half but chipped on to the bar.

Joao Teixeira had Wolves' only shot on target, but his first-time effort in the box was saved by Rob Green.

Wolves, who have lost four of their last five league games, looked toothless in attack once again despite boss Walter Zenga changing their usual formation and playing two strikers.

Iceland forward Jon Dadi Bodvarsson failed to find the net for the eighth Championship game in a row and has scored just twice in 12 league matches since joining from Kaiserslautern.

Helder Costa, arguably Wolves' most creative player during their run of poor form, wasted a glorious opportunity to equalise in stoppage time, sending his shot over.

Garry Monk's Leeds, who have won five out of eight league matches, rise to 10th in the table.

Wolves head coach Walter Zenga:

"It is a little frustration with the situation. I think the team created and played well and tried to do the positive things.

"The negative point should be if the team doesn't play and doesn't create anything. The team played well and created chances. We have to convert these chances into goals.

"We have to continue to work hard, don't think everything is negative because the only negative is the result.

"We had an important meeting after the game, only me and the players, and I am sure 100% that things are going to change."

Leeds boss Garry Monk:

"We are really competitive now. Overall our character shone through today and we got the deserved three points.

"I think we saw it out quite comfortably. Three points and a clean sheet - you have got to be happy.

"I think that it was an excellent performance. A really gritty typical Championship game where you have to dig in."
http://www.bbc.com/sport/football/37663352
Hekta på Leeds siden 1974

flynn

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #175 på: Oktober 23, 2016, 00:14:03 »
Tør komme med påstanden om at vi har ligaens kanskje beste stopperpar.

En påstand inneholder ikke ordet "kanskje".  ;)


Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #176 på: Oktober 23, 2016, 00:20:46 »
Tør komme med påstanden om at vi har ligaens kanskje beste stopperpar.

En påstand inneholder ikke ordet "kanskje".  ;)
Enten har vi divisjonens beste stopperpar eller ikke.

Ordet kanskje har ikke noe å gjøre her,  ;)
Super Leeds since 1968

baste

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #177 på: Oktober 23, 2016, 05:11:57 »
The Roofe is on fire, sies det, men det va nu strengt talt Sacho som jobbet inn en ball på høyresiden, og slo inn rett foran mål.
Roofe hadde bare å legge press på forsvarene.


Gleda mæ til resten av sesongen, dette kan gå bedre enn fryktet. Ikke lenge siden vi trudde sesongen va over.

MOT

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #178 på: Oktober 23, 2016, 13:17:06 »
Tør komme med påstanden om at vi har ligaens kanskje beste stopperpar.

En påstand inneholder ikke ordet "kanskje".  ;)
Enten har vi divisjonens beste stopperpar eller ikke.

Ordet kanskje har ikke noe å gjøre her,  ;)
Morsomt med språkdiskusjoner. Min påstand er at påstander kan ha kanskje i seg. Det som påstås er at paret er blant de beste stopperparene, implisitt kanskje det beste........helt grei påstand ;)
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wolves@Molineux Ground lørdag 22/10-2016 kl 16:00
« Svar #179 på: Oktober 23, 2016, 13:50:50 »
Tør komme med påstanden om at vi har ligaens kanskje beste stopperpar.

En påstand inneholder ikke ordet "kanskje".  ;)
Enten har vi divisjonens beste stopperpar eller ikke.

Ordet kanskje har ikke noe å gjøre her,  ;)
Morsomt med språkdiskusjoner. Min påstand er at påstander kan ha kanskje i seg. Det som påstås er at paret er blant de beste stopperparene, implisitt kanskje det beste........helt grei påstand ;)

Ok  :)

Som det heter i "Blåbærturen" av Alf Prøysen:

I hvert fall er det sikkert at det kanskje er ei ku.
« Siste redigering: Oktober 23, 2016, 14:03:46 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968