Skrevet av Emne: The United Bar  (Lest 2247 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

The United Bar
« på: November 01, 2016, 17:10:47 »
Når man går fra Leeds sentrum til stadion, like etter man har gått gjennom parken i Holbeck før man krysser gangbroen over motoveien, passerer man The United Bar. Tror den ligger i Elland Road, faktisk. Veien, altså.

Noen som har vært her? Føler meg aldri velkommen, akkurat som om jeg får stygge blikk når jeg går forbi. Mulig jeg bare er paranoid, men siden jeg stort sett reiser alene har jeg aldri turt å gå inn. Kjenner på at jeg er norsk, og ikke ektefødt Leeds-gutt. Feil inntrykk?

Buddy

Sv: The United Bar
« Svar #1 på: November 01, 2016, 18:41:42 »
Tja, overraskende nok var den stengt på lørdag.
Men Old Peacocks hagefest med liveband som spilte ska-klassikere og Jam-covere var bra oppvarming til kampen!

ollan

Sv: The United Bar
« Svar #2 på: November 02, 2016, 10:32:09 »
Tja, overraskende nok var den stengt på lørdag.
Men Old Peacocks hagefest med liveband som spilte ska-klassikere og Jam-covere var bra oppvarming til kampen!

Det var mye stemning med musikk i bakhagen, problemet var jo at det ikke ble noe Leeds stemning der...
Ollan

TUNI

Sv: The United Bar
« Svar #3 på: November 02, 2016, 21:52:50 »
me var innom i fjor på vei til kamp, hadde 2-3 øl kom i kontakt med eit par stykker, ikkje den beste  i byen
TERRY COOPER

h.b

  • Gjest
Sv: The United Bar
« Svar #4 på: November 03, 2016, 11:36:20 »
Har bodd i andre etasje på den baren. Et møkkasted rett å slett. Noenhyggelige klienteller, men mye av den sorten som er ute etter krangel.

Tobbe9210

Sv: The United Bar
« Svar #5 på: November 03, 2016, 12:01:28 »
Ifølge Google er denne puben permanent stengt.
Leksvik whites

h.b

  • Gjest
Sv: The United Bar
« Svar #6 på: November 03, 2016, 14:06:06 »
Ifølge Google er denne puben permanent stengt.

Og godt er det. Ihvertfall inntiil en vettu sjel finner på å pusse opp den puben. Men desverre så kreves det utrolig mye penger for å få i stand. Så puben er nok historie