Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Alligevel utroligt at vi diskuterer om det er Taylor eller Phillips der er MOM.
2 Leeds academy youngsters. Mener selv det var Phillips. Han arbejder for to mand på midten og Bridcutt slår ham ikke af igen.

GeirO

Sv: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016
« Svar #211 på: Desember 04, 2016, 20:39:13 »
Endelig vant vi en kamp, så nå er vi på offensiven igjen. Svak kamp av begge lag, men vi hadde de giftigste spillerne. Sacko og Roofe er spillere motstanderen er livredd og de kan godt få lov å bomme 4 av 5 ganger bare de lykkes den femte gangen. Derfor litt lei av de som klager på den type spillere etter et par feil. Vi trenger disse to!
Godt å se at noen har samme oppfattelse som meg angående disse to; særlig Sacko. Riktig nok er det veldig mye rart, men han har denne x-faktoren som gjør ham til en konstant trussel for motstanderne. Tipper det er en del sidebacker som har sovet dårlig etter å ha blitt terrorisert av Sacko. I tillegg jobber han som en galeislave bakover.
Da har vi rett! Det er utrolig bra å ha en med farta til Sacko, som vi så på det siste målet. Han parkerte midtstopperen!
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016
« Svar #212 på: Desember 04, 2016, 20:57:19 »
Endelig vant vi en kamp, så nå er vi på offensiven igjen. Svak kamp av begge lag, men vi hadde de giftigste spillerne. Sacko og Roofe er spillere motstanderen er livredd og de kan godt få lov å bomme 4 av 5 ganger bare de lykkes den femte gangen. Derfor litt lei av de som klager på den type spillere etter et par feil. Vi trenger disse to!
Godt å se at noen har samme oppfattelse som meg angående disse to; særlig Sacko. Riktig nok er det veldig mye rart, men han har denne x-faktoren som gjør ham til en konstant trussel for motstanderne. Tipper det er en del sidebacker som har sovet dårlig etter å ha blitt terrorisert av Sacko. I tillegg jobber han som en galeislave bakover.
Da har vi rett! Det er utrolig bra å ha en med farta til Sacko, som vi så på det siste målet. Han parkerte midtstopperen!

Burde sentra til Wood. Litt småflaks at den gikk mot mål og at Wood kunne avslutte. Hadde det ikke blitt mål, ja da hadde vi alle slakta Sacko for ikke å sentre. Ellers så syns jeg han er god frem til de siste 15%, og det er de siste 15 % som er viktige. Så for meg så mangler han det siste for å bekle høyrekanten

Xern

Sv: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016
« Svar #213 på: Desember 04, 2016, 20:59:44 »
Endelig vant vi en kamp, så nå er vi på offensiven igjen. Svak kamp av begge lag, men vi hadde de giftigste spillerne. Sacko og Roofe er spillere motstanderen er livredd og de kan godt få lov å bomme 4 av 5 ganger bare de lykkes den femte gangen. Derfor litt lei av de som klager på den type spillere etter et par feil. Vi trenger disse to!
Godt å se at noen har samme oppfattelse som meg angående disse to; særlig Sacko. Riktig nok er det veldig mye rart, men han har denne x-faktoren som gjør ham til en konstant trussel for motstanderne. Tipper det er en del sidebacker som har sovet dårlig etter å ha blitt terrorisert av Sacko. I tillegg jobber han som en galeislave bakover.
Da har vi rett! Det er utrolig bra å ha en med farta til Sacko, som vi så på det siste målet. Han parkerte midtstopperen!

Burde sentra til Wood. Litt småflaks at den gikk mot mål og at Wood kunne avslutte. Hadde det ikke blitt mål, ja da hadde vi alle slakta Sacko for ikke å sentre. Ellers så syns jeg han er god frem til de siste 15%, og det er de siste 15 % som er viktige. Så for meg så mangler han det siste for å bekle høyrekanten
Burde så absolutt sentret til Wood, ja. Men syns han er god nok til høyrevingen  :) Håper han utvikler seg i den grad at han klarer å levere på siste 15% som du nevner. Da er han absolutt PL materiale.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016
« Svar #214 på: Desember 04, 2016, 21:06:28 »
Endelig vant vi en kamp, så nå er vi på offensiven igjen. Svak kamp av begge lag, men vi hadde de giftigste spillerne. Sacko og Roofe er spillere motstanderen er livredd og de kan godt få lov å bomme 4 av 5 ganger bare de lykkes den femte gangen. Derfor litt lei av de som klager på den type spillere etter et par feil. Vi trenger disse to!
Godt å se at noen har samme oppfattelse som meg angående disse to; særlig Sacko. Riktig nok er det veldig mye rart, men han har denne x-faktoren som gjør ham til en konstant trussel for motstanderne. Tipper det er en del sidebacker som har sovet dårlig etter å ha blitt terrorisert av Sacko. I tillegg jobber han som en galeislave bakover.
Da har vi rett! Det er utrolig bra å ha en med farta til Sacko, som vi så på det siste målet. Han parkerte midtstopperen!

Burde sentra til Wood. Litt småflaks at den gikk mot mål og at Wood kunne avslutte. Hadde det ikke blitt mål, ja da hadde vi alle slakta Sacko for ikke å sentre. Ellers så syns jeg han er god frem til de siste 15%, og det er de siste 15 % som er viktige. Så for meg så mangler han det siste for å bekle høyrekanten

Den effekten han har på motstanderlaget må ikke neglisjeres, backen tør ikke å gå for langt frem på på banen. Husker for en sesong og to siden når vi mønstret et statisk lag og mange lag doblet på kanten, midten og over hele banen. Det skjer ikke lengre og det er derfor vi vinner mange kamper.

Enig i at han tar dumme, rare og uortodokse valg nesten hele tiden allikevel så må han få spille:) Han jobber bra defensivt så han er ingen luksusspiller heller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

patricksangvik

Så deilige og viktige 3p vi tar i helga! Neste kamp er mot Brighton, og der må vi gå for seier. Slik form som vi er i for tiden, er det gode muligheter til å slå et stekt Brigthon-lag. Vi må også tenke på at Reading møter Sheffield Wednesday til helga. Slår vi Brighton og Readlng avgir poeng, er vi oppe på en 3. Plass. Utrolig morro å være Leeds supporter om dagen :) Merker jeg er på mye bedre humor nå som det går så bra 8)
« Siste redigering: Desember 04, 2016, 22:16:16 av patricksangvik »
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

h.b

  • Gjest
Så deilige og viktige 3p vi tar i helga! Neste kamp er mot Brighton, og der må vi gå for seier. Slik form som vi er i for tiden, er det gode muligheter til å slå et stekt Brigthon-lag. Vi må også tenke på at Reading møter Sheffield United til helga. Slår vi Brighton og Readlng avgir poeng, er vi oppe på en 3. Plass. Utrolig morro å være Leeds supporter om dagen :) Merker jeg er på mye bedre humor nå som det går så bra 8)

Mener vel Sheffield Wednesday

Xern

Så deilige og viktige 3p vi tar i helga! Neste kamp er mot Brighton, og der må vi gå for seier. Slik form som vi er i for tiden, er det gode muligheter til å slå et stekt Brigthon-lag. Vi må også tenke på at Reading møter Sheffield United til helga. Slår vi Brighton og Readlng avgir poeng, er vi oppe på en 3. Plass. Utrolig morro å være Leeds supporter om dagen :) Merker jeg er på mye bedre humor nå som det går så bra 8)

Mener vel Sheffield Wednesday
Uavgjort hadde vært perfekt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jostein.

Twitter meldinger fra Villa fans ettetr kampen, kjenner det gjør meg stolt :)

ben @beneelesavfc
Once Leeds scored their first goal game was over, their fans are their twelfth man and you can tell! #lufc #avfc
8:28 PM - 3 Dec 2016
  35 35 Retweets   59 59 likes
 
Follow
 Craig Jennings @craigjen1982
Followed villa for many years away from home and that's the best home support I've seen! Leeds are a proper football club! #AVFC #Lufc
8:38 PM - 3 Dec 2016
  566 566 Retweets   965 965 likes
 
Follow
 Adam Bevan @Adam_Bevan_Avfc
Leeds the best home support I've seen in this country #avfc #lufc
9:24 PM - 3 Dec 2016
  190 190 Retweets   309 309 likes
 Follow
 Garin Williams @GarinWilliams
Elland Road was rocking earlier for me Leeds have the best home support in the league the atmosphere was a different level #AVFC #LUFC
11:06 PM - 3 Dec 2016
  373 373 Retweets   766 766 likes
 
Follow
 Holy Trinity @holytrinity1874
Have to say Elland Road today was one of the best home atmospheres I've heard for a long while. Credit where it's due. #AVFC #lufc
12:00 AM - 4 Dec 2016
  73 73 Retweets   171 171 likes

 Follow
 Adam Canning @ACanning10
Leeds verdict: decent city, big club, good team, class fans. #fairplay #lufc #avfc
11:16 AM - 4 Dec 2016
  13 13 Retweets   40 40 likes
Leeds Carajo!

Hallgeir *

Det samme kunne vel ikke hevdes før oppturen begynte. "Støyen" på ER har helt klart tatt seg opp, i og med at gamle fans har vendt tilbake til stadion nå når laget spiller bedre fotball og samtidig klatrer på tabellen.

Fansen på bortekampene har derimot vært fantastiske hele veien.

Uansett er det gledelig det som skjer på ER akkurat nå.
Super Leeds since 1968