Skrevet av Emne: Tv-kamper og tall!?!  (Lest 1707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trålern1975

Tv-kamper og tall!?!
« på: Desember 04, 2016, 21:24:40 »
Noen som har kjennskap til seertallene til Eurosport/D-play for kampen mot Aston Villa?
Eurosport satte vistnok seerrekord tirsdag med Liverpool-Leeds....

Xern

Sv: Tv-kamper og tall!?!
« Svar #1 på: Desember 04, 2016, 22:41:31 »
Interessant! Hadde vært gøy å se noen tall her ja. Kanskje sende inn en forespørsel til Eurosport?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ibster

Sv: Tv-kamper og tall!?!
« Svar #2 på: Desember 09, 2016, 13:27:55 »
Er det noen av dere som har brukt Eurosport sin streametjeneste? Jeg får ikke sett kampen i kveld men har lyst til å se den i opptak i natt / i morgen. Vet noen av dere om man kan se kampene i opptak? Man kan/kunne det på TV2 Sumo i sin tid.

Klausen

Sv: Tv-kamper og tall!?!
« Svar #3 på: Desember 09, 2016, 13:46:47 »
Det ser ikke sånn ut. Jeg får iallfall ikke tilgang til tidligere kamper når jeg logger meg på. Det ser heller ikke ut som Eurosport sender denne i reprise i løpet av kvelden/natten/morgendagen.

Alternativet er hvis du har DVR-dekoder til tv`en din og du setter matchen på opptak selv!

ibster

Sv: Tv-kamper og tall!?!
« Svar #4 på: Desember 09, 2016, 13:50:30 »
Det ser ikke sånn ut. Jeg får iallfall ikke tilgang til tidligere kamper når jeg logger meg på. Det ser heller ikke ut som Eurosport sender denne i reprise i løpet av kvelden/natten/morgendagen.

Alternativet er hvis du har DVR-dekoder til tv`en din og du setter matchen på opptak selv!

Det var det da, har ikke engang tv-signaler i huset :(

Takk for avkreftelse.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tv-kamper og tall!?!
« Svar #5 på: Januar 02, 2017, 14:35:51 »
Per-Jarle Heggelund ‏@heggelund7  19h
19 hours ago
Translate from Norwegian
Neste uke blir det full rulle med FA-cupens tredje runde. Men enn så lenge har ingen norske TV-kanaler har kjøpt rettighetene.

Sky skal uansett vise Cambridge-Leeds, men ikke via norske kanaler (as of yet), tydeligvis...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Tv-kamper og tall!?!
« Svar #6 på: Januar 02, 2017, 14:45:49 »
Det er ikke Sky, men BT Sport 2 som viser kampen.
Pride of Yorkshire