Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton & H @bortekamp- Fredag 9/12-2016 kl 20:45 Norsk tid @tv-kamp  (Lest 21449 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

jokke

gleder meg

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
En Pontus som revansjerer seg fra en below par kamp sist, Phillips og Vieira påskrudd fra start, en Roofe som stadig får mer selvtillit, en Sacko som lykkes, en Wood som er effektiv, en backfirer som leverer, keeper som er stødig. Ja, da gjenstår bare en Doukara som får det til igjen. :)

Kan dette bli bra? :)

Bill.mrk forsiktig optimist
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sitter og vil se på programmet som går før kampen, altså høydepunkter fra forrige runde. Men Dplay / Eurosport fungerer ikke. Noen andre som opplever samme problem? Håper ikke dette fortsatt er et problem når kampen skal starte :/

Hallgeir *

Brighton - Leeds og Norge - Russland i EM.

Her blir det to skjermer i aktivitet samtidig.
Super Leeds since 1968

flynn

For min del blir det Brighton-Leeds i opptak. Altså kobler jeg ned internettet i Asker og Bærum om noen minutter, for å redusere spoilerfaren til et absolutt minimum.

flynn

Hallgeir *

Det finnes vel linker til skurke-TV i kveld også?
Super Leeds since 1968

Xern

Får ikke til Dplay for første gang. Jeg får startet sendingen, men den stopper av seg selv og buffrer i evigheten etter noen sekunder. Andre med samme problem?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Joensen

MOT!

GeirO

Får ikke til Dplay for første gang. Jeg får startet sendingen, men den stopper av seg selv og buffrer i evigheten etter noen sekunder. Andre med samme problem?

Yes, same problem. Men på TV funker alt.
MOT

Hallgeir *

Ingen link, og LUTV  har heller ingen lyd.
Super Leeds since 1968

Barba

Vel, her er det walk over. Leeds vinner, kjerringgris får vente.
Barba - MOT

Torpe-do

Får ikke til Dplay for første gang. Jeg får startet sendingen, men den stopper av seg selv og buffrer i evigheten etter noen sekunder. Andre med samme problem?

Yes, same problem. Men på TV funker alt.

Samme her også.

Har noen en annen link?

Barba

Prett folkens, helt grei start borte mot divisjonens gjerrigste hjemmelag. Forsiktig med kort nå.
Barba - MOT

Hallgeir *

Får ikke til Dplay for første gang. Jeg får startet sendingen, men den stopper av seg selv og buffrer i evigheten etter noen sekunder. Andre med samme problem?

Yes, same problem. Men på TV funker alt.

Samme her også.

Har noen en annen link?

Tydeligvis ikke.
Super Leeds since 1968

roaldv

Synes vi har startet bra! På ingen måte overkjørt av Brighton. Men vi må slutte å gi bort frispark like utenfor 16.

roaldv

Får ikke til Dplay for første gang. Jeg får startet sendingen, men den stopper av seg selv og buffrer i evigheten etter noen sekunder. Andre med samme problem?

Yes, same problem. Men på TV funker alt.

Samme her også.

Har noen en annen link?

Tydeligvis ikke.
http://www.vipleague.se/football/439801/1/brighton-and-ha-vs-leeds-united-live-stream-online.html

baste

Ja, grei åpning, men ikke lag frispark så nære. Skummelt.

Denne kan vi klare å ta, we are Leeds

Sølvreven

Ayling og Sacho sliter. Gult kort på begge etter 15 min. Dette kan bli tøft hvis det fortsetter sånn.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Får ikke til Dplay for første gang. Jeg får startet sendingen, men den stopper av seg selv og buffrer i evigheten etter noen sekunder. Andre med samme problem?

Yes, same problem. Men på TV funker alt.

Samme her også.

Har noen en annen link?

Tydeligvis ikke.
http://www.vipleague.se/football/439801/1/brighton-and-ha-vs-leeds-united-live-stream-online.html

Takker  :)
Super Leeds since 1968

Barba

Og der gikk alt til helvete på 1 sekund.
Barba - MOT

B_Ød

nå blir det værre...
Ups & Ups!!

Sølvreven

Elendig av Green. La Phillips kjempe med forsvarer og konsentrer deg om ballen  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

GeirO

Primært keepertabbe, Green står og ser på en fotballkamp....
MOT

DenHviteYeboah

Green er fortsatt fullstendig håpløs >:(
Phillips er jo bare urutinert...

Kato

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.
 

baste

Begynn på en dårlig pasninghjemover, som går til vingen deres. Personlige feil har det allerede vært nok av.

Lenge igjen, denne kampen skal vi ta poeng fra

MOT

leedstomadness

Dette blir ikke lett nå. Men ser folk spør etter link. Eurosport Norge viser den

oddball

Når skal Green benken? Håpløs inntreden.
 

Hallgeir *

Nå gjelder det vel å "ta en Rotherham".
Super Leeds since 1968

Cherry

Green er virkelig passiv hittil. Nå må vi opp og frem med 10 mann :o