Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton & H @bortekamp- Fredag 9/12-2016 kl 20:45 Norsk tid @tv-kamp  (Lest 20809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barba

Eneste håp slik jeg ser det er at dommeren er så slepphendt med korta at det snart ender i 10 mot 10. Men vi ligger jo dårligst an der også.
Barba - MOT

oddball

Jeg hadde rigget meg til med øl og greier. Nu blir d snart håndball er jeg redd.
 

Dennis

Urutinert refleks av Phillips. Satt i baret av håpløst feltarbeid av keeper Green. Kombinert klarer de langt på nær å ødelegge kampen.

To stoppere som ser usikre ut på pasninger i bakrom.

På tide å la Silvestri stå igjen. Dessverre er han nær like svak i feltet.
Marching on together!

Flottdet

Nå gjelder det og knipe igjen. Kommer 2-0 er jeg redd det kommer til og renne inn. Tror Bridcutt starter neste hvis han er noenlunde ok. Philips kan ha ødelagt mye for seg selv på de 30sekundene

ziganda

Hva driver Green med?  ::)

DenHviteYeboah

Utrolig at Green har hatt landskamper....

Dennis

Utrolig at Green har hatt landskamper....

Helt enig. Så skal det sies at engelske keepere er milevis bak tyske og spanske, spesielt med beina.
Marching on together!

Torpe-do

Nå gjelder det vel å "ta en Rotherham".

Jeg kontaktet kundeservice, og fikk svar. For meg funket løsningen deres.

Endre til manuell kvalitet på avspillingen, ikke auto. Hos meg funker det bare med medium.

Cherry

Vi er jo ikke med eller PÃ…, nå må vi våkne..... Tordentale i pausa' nå- så får vi lagt en ny game plan!
 

Klausen

Jeg har kanskje på meg feil briller, men det der er faen meg skulderen!!

Barba

En nyttig time-out får vi håpe.

MOT høres godt, nydelige supportere.
Barba - MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Jeg har kanskje på meg feil briller, men det der er faen meg skulderen!!
Det har jeg også ment HELE tiden - mulig den er 'aktiv' men han rakk da ikke å aktivisere den særlig så hardt som ballen kom... :o

NÃ…R det er sagt, Phillips hadde ikke noen spesielt god periode rett før utvisningen. Og Green, vel...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Nå gjelder det vel å "ta en Rotherham".

Jeg kontaktet kundeservice, og fikk svar. For meg funket løsningen deres.

Endre til manuell kvalitet på avspillingen, ikke auto. Hos meg funker det bare med medium.

Jeg tenkte vel mer på det Rotherham presterte etter å ha blitt redusert til 10 mann.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Er nå overbevist om at det ikke er mulig å rykke opp med de 2 keeperne vi har :( Begge er jo hjelpeløse i feltet >:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hehe, ja, alt er matchballen sin feil! :)
...de klemmer skeptisk på den alle sammen, begge lag.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...så lenge vi bare er ett bak er alt mulig.
Det er èn dødball, det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Oggy

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.

Philips spiller generelt med alt for høy risiko
Oggy

GeirO

Nå gjelder det vel å "ta en Rotherham".

Jeg kontaktet kundeservice, og fikk svar. For meg funket løsningen deres.

Endre til manuell kvalitet på avspillingen, ikke auto. Hos meg funker det bare med medium.

Hvor endret du?
MOT

Dennis

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.

Philips spiller generelt med alt for høy risiko

Ã…penbart lett å ta en som handser på streken etter tjue. Meget urutinert, men faktum er at vi ble kjørt med i forkant av dette. Ayling har slitt stort, Taylor herses med, men henger bedre med.og Green ser hjelpesløs ut ved enhver dødball.

Ikke bare det. Leeds er et spillende lag, men klarer ikke stringe tre pasninger etter hverandre.
Marching on together!

Klausen

Enig Asbjørn, hvor aktiv kan den være når avslutningen skjer en meter unna..?  ::)

Dette har vel forresten vært et slags varemerke for Green i hele hans karriere?

Synes forresten at Brighton har fått meget godt betalt hittil. De første ti hadde vi full kontroll, og det er kun to gode dødballer og noen håpløse involveringer av oss som gir dem initiativet.


Kato

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.

Philips spiller generelt med alt for høy risiko

Ã…penbart lett å ta en som handser på streken etter tjue. Meget urutinert, men faktum er at vi ble kjørt med i forkant av dette. Ayling har slitt stort, Taylor herses med, men henger bedre med.og Green ser hjelpesløs ut ved enhver dødball.

Ikke bare det. Leeds er et spillende lag, men klarer ikke stringe tre pasninger etter hverandre.

Ta deg en titt på det siste minuttet før utvisningen.
 

ziganda

Wood var i nærheten på en tilfeldighet. Brighton skaper ikke mye lengre. Har ikke gitt opp her.  :)

Sydhagen

Brighton er svake. Her er det muligheter for å utligne.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

ser vanskelig ut, men Monk er en luring, og som en sa her...så lenge det bare står 1-0...... :)
Ups & Ups!!

Dennis

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.

Philips spiller generelt med alt for høy risiko

Ã…penbart lett å ta en som handser på streken etter tjue. Meget urutinert, men faktum er at vi ble kjørt med i forkant av dette. Ayling har slitt stort, Taylor herses med, men henger bedre med.og Green ser hjelpesløs ut ved enhver dødball.

Ikke bare det. Leeds er et spillende lag, men klarer ikke stringe tre pasninger etter hverandre.

Ta deg en titt på det siste minuttet før utvisningen.

Sett samtlige minutter og klar over at du ikke er noen stor fan av Phillips, men Ayling og Green er de svake leddene i omgangen. Uten å frata Phillips skyld i det røde kortet. Antar det er ren refleks.

Med unntak av en opprulling er det hjemmelaget hele veien.
Marching on together!

lowfields

Vieira er vel eneste som får godkjent denne omgangen
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Klausen

Brighton er svake. Her er det muligheter for å utligne.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Enig! De er høyst ordinære. De tjener på at vi har fått noen uheldige gule kort. Ayling sitt er så feilaktig som det går an, og det preger tydelig spillet hans.

Torpe-do

Nå gjelder det vel å "ta en Rotherham".

Jeg kontaktet kundeservice, og fikk svar. For meg funket løsningen deres.

Endre til manuell kvalitet på avspillingen, ikke auto. Hos meg funker det bare med medium.

Hvor endret du?

På menyen som popper opp når du rører på datamusa. Nede til høyre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

eros

Ser ikke ut som vi er nær skåring dessverre, så bleke ut før utvisningen og sliter naturlig nok med å hode unna.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Må ha trua' , bruke kreftene riktig, få til mer spill gjennom Roofe, satse på dødball!