Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton & H @bortekamp- Fredag 9/12-2016 kl 20:45 Norsk tid @tv-kamp  (Lest 20815 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.

Philips spiller generelt med alt for høy risiko

Ã…penbart lett å ta en som handser på streken etter tjue. Meget urutinert, men faktum er at vi ble kjørt med i forkant av dette. Ayling har slitt stort, Taylor herses med, men henger bedre med.og Green ser hjelpesløs ut ved enhver dødball.

Ikke bare det. Leeds er et spillende lag, men klarer ikke stringe tre pasninger etter hverandre.

Ta deg en titt på det siste minuttet før utvisningen.

Sett samtlige minutter og klar over at du ikke er noen stor fan av Phillips, men Ayling og Green er de svake leddene i omgangen. Uten å frata Phillips skyld i det røde kortet. Antar det er ren refleks.

Med unntak av en opprulling er det hjemmelaget hele veien.

Intet å si på utvisningen. Det han styrer med i forkant derimot  er altfor dårlig. Har ingenting med om man liker spillere eller ikke.
 

rd1

Green ødelegger både denne og mot magpies.. vanskelig å rykke opp med han på laget!
"Who needs Cantona??"

Kato

Har Roofe vært borti ballen i første omgang?
 

GeirO

Nå gjelder det vel å "ta en Rotherham".

Jeg kontaktet kundeservice, og fikk svar. For meg funket løsningen deres.

Endre til manuell kvalitet på avspillingen, ikke auto. Hos meg funker det bare med medium.

Hvor endret du?

På menyen som popper opp når du rører på datamusa. Nede til høyre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, fant ut av det. Funker nå. Greit å vite framover...
MOT

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Tror på 1-1...  ;)
Håper på seier...  8)

We are Leeds...MOT!!! ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Barba

Har Roofe vært borti ballen i første omgang?

Kanskje helt i starten, jeg nekter å tro han hadde en berøring siste 30 før pause.
Barba - MOT

raggen

Brighton er svake. Her er det muligheter for å utligne.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

er kun ett mål under så alt er mulig men kan ikke se andre muligheter akkurat nå enn at d skal komme på dødball..håper Monk har noen ess opp i ermet
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

tenkte å hygge meg med litt øl til kamp, men slik dette utvikler seg,
ser jeg meg nødt til å finne meg en Braastad til 2dre omgang...da pleier det å løsne... :o
Ups & Ups!!

Dennis

To grusomme feil av Philips på 30 sekunder. Så klarer han på direkten etter det å sørge for straffe og rødt.

Philips spiller generelt med alt for høy risiko

Ã…penbart lett å ta en som handser på streken etter tjue. Meget urutinert, men faktum er at vi ble kjørt med i forkant av dette. Ayling har slitt stort, Taylor herses med, men henger bedre med.og Green ser hjelpesløs ut ved enhver dødball.

Ikke bare det. Leeds er et spillende lag, men klarer ikke stringe tre pasninger etter hverandre.

Ta deg en titt på det siste minuttet før utvisningen.

Sett samtlige minutter og klar over at du ikke er noen stor fan av Phillips, men Ayling og Green er de svake leddene i omgangen. Uten å frata Phillips skyld i det røde kortet. Antar det er ren refleks.

Med unntak av en opprulling er det hjemmelaget hele veien.

Intet å si på utvisningen. Det han styrer med i forkant derimot  er altfor dårlig. Har ingenting med om man liker spillere eller ikke.

Ikke forsvart den, som påpekt. Ã… kun ta Phillips er å påpeke symptomet, mens årsaken til at Leeds kjøres med  er at Brighton herser på kantene og en Green som ikke behersker feltarbeid. Ayling herjes med og en normalt god feltkeeper hadde forhindret bkalengs og rødt.

For å fjerne all tvil; det er dumt å handse på strek etter tjue minutter.
« Siste redigering: Desember 09, 2016, 21:47:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Hallgeir *

tenkte å hygge meg med litt øl til kamp, men slik dette utvikler seg,
ser jeg meg nødt til å finne meg en Braastad til 2dre omgang...da pleier det å løsne... :o

Håper det løsner for Leeds også.  8)
Super Leeds since 1968

Flottdet

Til dere som mener brighton er svake. Ser vi samme kamp? De burde definitivt punktert kampen før pause. Det er jeg enig i for nå kan vi gjøre noen justeringer. Men for meg ser det ut som de har full kontroll utpå der og det hadde de 11 mot 11 og selv om de største sjansene uteble. Håper vi kan heve oss og komme tilbake men da må vi virkelig gå utpå der å klinke tili 2omgang.

Kato

Til dere som mener brighton er svake. Ser vi samme kamp? De burde definitivt punktert kampen før pause. Det er jeg enig i for nå kan vi gjøre noen justeringer. Men for meg ser det ut som de har full kontroll utpå der og det hadde de 11 mot 11 og selv om de største sjansene uteble. Håper vi kan heve oss og komme tilbake men da må vi virkelig gå utpå der å klinke tili 2omgang.
Brighton var ikke dårlige.
 

Frode

Grimes for Sacko?  Nei, nei ...
 

DenHviteYeboah

Grimes??? wtf...

Dennis

Grimes??? wtf...

Eneste spilleren på midten hvor jeg heller ville valgt Mowatt i den forfatning han er nå. Og det inkluderer både Murphy og Diagouraga.
Marching on together!

Klausen

Til dere som mener brighton er svake. Ser vi samme kamp? De burde definitivt punktert kampen før pause. Det er jeg enig i for nå kan vi gjøre noen justeringer. Men for meg ser det ut som de har full kontroll utpå der og det hadde de 11 mot 11 og selv om de største sjansene uteble. Håper vi kan heve oss og komme tilbake men da må vi virkelig gå utpå der å klinke tili 2omgang.

Jeg vil påstå at Brighton var like dominerende i førsteomgangen som Villa var det forrige helg.

Lundewhites

Flere her som ikke har en god dag. Ayling og Green har vært katastrofale. Pontus har opphevd offiside ved et par anledninger som Brighton har utnyttet dårlig heldigvis. Det må en oppstramming til bak. Klarer vi det erset fortsatt en sjanse. Holder vi tett bak fram til 20 igjen har vi muligheter på poeng
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Flere her som ikke har en god dag. Ayling og Green har vært katastrofale. Pontus har opphevd offiside ved et par anledninger som Brighton har utnyttet dårlig heldigvis. Det må en oppstramming til bak. Klarer vi det erset fortsatt en sjanse. Holder vi tett bak fram til 20 igjen har vi muligheter på poeng
Enig! Ayling er særs dårlig idag >:(

Barba

DER var Roofe borti ballen, ca en omgang etter forrige gang. Men enig i at Leeds ser litt bedre ut, og ikke helt kjørt dette.
Barba - MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Til alle Grimes-hatere - har ikke Leeds løftet seg med ham på midten?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Til alle Grimes-hatere - har ikke Leeds løftet seg med ham på midten?
Jo, definitivt
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

DenHviteYeboah

Til alle Grimes-hatere - har ikke Leeds løftet seg med ham på midten?
Vi har løftet oss litt de 10 siste minuttene. Tilfeldigvis er Grimes på banen...

Barba

Jeg synes Grimes har vært positiv. Holder litt i ballen, ligger fint i posisjon og tråkker til. og der var Doukara 30 cm fra å være alene med keeper. Joda.
Barba - MOT

Barba

Puh, hadde vært sur om vi hadde fått en slik annullering, men selvfølgelig var den soleklar.
Barba - MOT

Flottdet

Til alle Grimes-hatere - har ikke Leeds løftet seg med ham på midten?

Du har rett, men han må minst skinne hele omgangen for å vinne hjertet mitt

Lundewhites

Green er så dårlig at han fort vekk er divisjonens svakeste. Det gjør vondt å se på han..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Green er så dårlig at han fort vekk er divisjonens svakeste. Det gjør vondt å se på han..
Men på benken havner han ikke....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kasper Wikestad ‏@TV2Wikestad  5m
5 minutes ago
View translation
Matt Grimes er fin. Ble glad i han i Exeter. Håper han får vist frem venstrefoten på et frispark utenfor 16-meteren. Kan skaffe poeng
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

Bartley!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Må jaggu skjerpe!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Sølvreven

Amatørmessig av Bartley å holde så lenge på et ufarlig innlegg  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".