Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton & H @bortekamp- Fredag 9/12-2016 kl 20:45 Norsk tid @tv-kamp  (Lest 21451 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Helvetets horedommere!!!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Nå er det bare å begynne å tenke på Reading på tirsdag.
Super Leeds since 1968

B_Ød

glem Phillips...pek på kapt'n...
Ups & Ups!!

Sleivind

Greit nok at det blåses straffe, men da skal det f*** med være tosifret antall straffe i hver kamp.

Kampen i dag taper vi på grunn av idioti! Det siste minuttet Philips hadde på banen, må være det verste minuttet noensinne til en Leeds-spiller.

God natt!

Dennis

Helvetets horedommere!!!!!

auren

Så herlig at du siterer den. ;)
Marching on together!

ziganda

Amatørmessig å holde så lenge på et ufarlig innlegg  >:(

Amatørmessig å blåse på den også. Kan blåse på enhver dødball i så fall. Minnet meg om en norsk standard tippeligadommer.

Superfan

Møkkadommer-Leeds 2-0

auren

Helvetets horedommere!!!!!

auren

Så herlig at du siterer den. ;)
OK. Jeg er full. Men den siste straffen var faen meg tynn!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Latterlig! Det holdes slik 50 ganger i løpet av en kamp i denne divisjonen. Men mot oss så blåser man selvfølgelig straffe. Vi hadde aldri fått straffe på ER i en lignende situasjon. Kampen var nok tapt uansett, men det er bare latterlig dommeravgjørelse :(

B_Ød

tre massive feil på rad av kaptein..den siste resulterer i straffe...
Ups & Ups!!

Cherry

Vi blir overspilt i dag, skjønner hva Monk mener når han sier at vi må bli bedre....
Vi har vel ikke hatt 1- EN målsjanse???
Meget fortjent Brighton seier.
 

raggen

Møkkadommer-Leeds 2-0
Enig at det er feildømming men monk bør bytte offensivt og prøve mere fremover før 2-0 kommer..ikke noe og tape.enten blir d 1-1 eller 2-0
Forever Leeds United!!!!!!!!

Barba

Vi blir overspilt i dag, skjønner hva Monk mener når han sier at vi må bli bedre....
Vi har vel ikke hatt 1- EN målsjanse???
Meget fortjent Brighton seier.

Vel, 70 min med 10 mot 11. Mulig du ikke har fått med deg det, men da blir det fryktelig vanskelig. I tillegg mot divisjonens beste forsvar.
Barba - MOT

oddball

Dette var ett velfortjent tap, dessverre.
 

Dennis

Helvetets horedommere!!!!!

auren

Så herlig at du siterer den. ;)
OK. Jeg er full. Men den siste straffen var faen meg tynn!!!

auren

Jeg pleier ikke å pirke, men syns denne var grei om enn ikke soleklar. Grufult slapt av Bartley i forkant også. Feilvendt Hemed får lov å motta og vende. Null kons hos kapteinen.
Marching on together!

Oggy

Et kraftig skritt tilbake for Leeds dette
Oggy

Sydhagen

Vi knuser Reading på Tirsdag. MOT!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Barba

Like mye, eller lite straffe det der kjære dommer.
Barba - MOT

Dennis

Ned på jorda. Vi er ti poeng for svake for opprykk, selv om msnge av de var gitt bort helt i starten av sesongen. Tror derfor ikke det er ekstremt mye spillerlogistikk det står på; full kons på profesjonalitet på treninger, samt en eller to riktige forsterkninger så håper og tror jeg vi nærmer oss utover våren.
« Siste redigering: Desember 09, 2016, 22:41:11 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sleivind

Og når Brighton fikk straffe i sted så skulle hvert fall Wood hatt straffe der. Bruno overhodet ikke interessert i ball. Derfor var straffen Brighton fikk fullstendig latterlig og det er bingo om man får eller ikke, håpløst!

Dennis

Og når Brighton fikk straffe i sted så skulle hvert fall Wood hatt straffe der. Bruno overhodet ikke interessert i ball. Derfor var straffen Brighton fikk fullstendig latterlig og det er bingo om man får eller ikke, håpløst!

Ikke uenig, men kampen eller poeng tapes ikke der. Brighton var klare til kamp. Leeds ikke.
Marching on together!

Sølvreven

Og når Brighton fikk straffe i sted så skulle hvert fall Wood hatt straffe der. Bruno overhodet ikke interessert i ball. Derfor var straffen Brighton fikk fullstendig latterlig og det er bingo om man får eller ikke, håpløst!
Helt enig  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Vi knuser Reading på Tirsdag. MOT!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Ja, denne kampen er det bare å glemme. Kun tre poeng mot Reading som gjelder nå.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Aaaargh....kjedelig.  Føler jo egentlig at Brighton fikk det altfor lett, de møtte opp og fikk 3 poeng lissom....
ble et "non-event" etter utvisningen, men det er helt tydelig at Monk må trene mer på defensiv dødball med disse gutta, det var DET som ødela kampen ikveld.   Ellers holdt organiseringen godt i store deler av kampen egentlig, men det ble ikke skapt mye heller med en mann mindre......ok, next up : Reading til uka....
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Green - 1 for oppmøte og den ene redningen. Selv innlegg inne på 3-4 meter kom han ikke ut på. Helt forferdelig.
Ayling 3- Rundingsbøye før pause, tettet bedre i andre omgang.
Jansson 6 - Minst dårlig der bak. Likevel litt tendens til formdupp siste tiden.
Bartley 3 - Juniorfeil på straffe, ellers så det tungt ut i dag.
Taylor 6- God kontroll defensivt, ble verre offensivt i dag.
Vieira 7 -Jobbet og slet, vil ha ballen. Best hos oss.
Philips 1 - Tre feil på ett minutt solgte kampen. Definitivt den som må ut når Bridcutt er klar.
Doukara 2 - Da vi trengte han til å holde litt i ballen der fremme var det helt over og ut. Det var nok å se han i 60 min.
Roofe 1- Møtte opp. Det var det hele. Husker å ha sett han tre ganger borti ballen før 2-0.
Wood 6- Jobber og sliter. Vanskelige arbeidsforhold men gir ikke opp.
Sacko1- Fikk vel absolutt ingenting til. Kunne vært kontringsvåpen, men det eneste jeg husker han for var elendig avslutningsteknikk.
Grimes 7- Dagens lyspunkt. Tar tak med en gang han kommer inn etter pause, og spiller en god omgang.
Dallas 5 - Spiller 20 min og får matchtrening. Ikke all verdens involvert.
Cooper Spiller nok til å bli like svett som Roofe.
« Siste redigering: Desember 09, 2016, 22:45:58 av Kato »
 

Cherry

Ned på jorda. Vi er ti poeng for svake for opprykk, selv om msnge av de var gitt bort helt i starten av sesongen. Tror derfor ikke det er ekstremt mye spillerlogistikk det står på; full kons på profesjonalitet på treninger, samt en eller to riktige forsterkninger så håper og tror jeg vi nærmer oss utover våren.

Saklig og god oppsummering. ;)
 

baste

I dag tapte vi mot ett bedre lag. Vi har alt for mange håpløse pasninger. Litt stang ut i tillegg, så slit vi. Hvorfor føre ballen helt til du går deg fast og mister ballen?? Vi må komme oss raskere fram, spille mindre støttepasninger.

Neste kamp, blir det 3 nye poeng. Opprykk er enda målet og håpet mitt

MOT

Sleivind

Og når Brighton fikk straffe i sted så skulle hvert fall Wood hatt straffe der. Bruno overhodet ikke interessert i ball. Derfor var straffen Brighton fikk fullstendig latterlig og det er bingo om man får eller ikke, håpløst!

Ikke uenig, men kampen eller poeng tapes ikke der. Brighton var klare til kamp. Leeds ikke.

Helt enig, rødt kort eller ikke, kampen var en skuffelse. Vi manglet en Bridcutt på midtbanen og midtforsvaret virket tungt og slapt i dag. Og det er snart på tide at Silvestri får plassen til Green, tabbebegeret begynner å bli fullt allerede.

h.b

  • Gjest
Laget er for dårlig rett å slett.
Green, Ayling, Bartley, Roofe, Wood og resten bør virkelig begynne å spille for plassen sin. Skremmende dårlig. Pontus har i et par kamper nå fremstått litt som Bamba gjorde da han var på hell. Ikke betryggende. Nesten så at han får heltestatus grunnet kjemping, men mangler stor når det gjelder spillekvalitet.
Men herregud for en elendig keeper vi har. Han gjør jo hele laget usikker. Og det irriterer meg grønt at Bartley på slutten går å gliser.

Sleivind

Green - 1 for oppmøte og den ene redningen. Selv innlegg inne på 3-4 meter kom han ikke ut på. Helt forferdelig.
Ayling 3- Rundingsbøye før pause, tettet bedre i andre omgang.
Jansson 6 - Minst dårlig der bak. Likevel litt tendens til formdupp siste tiden.
Bartley 3 - Juniorfeil på straffe, ellers så det tungt ut i dag.
Taylor 6- God kontroll defensivt, ble verre offensivt i dag.
Vieira 7 -Jobbet og slet, vil ha ballen. Best hos oss.
Philips 1 - Tre feil på ett minutt solgte kampen. Definitivt den som må ut når Bridcutt er klar.
Doukara 2 - Da vi trengte han til å holde litt i ballen der fremme var det helt over og ut. Det var nok å se han i 60 min.
Roofe 1- Møtte opp. Det var det hele. Husker å ha sett han tre ganger borti ballen før 2-0.
Wood 6- Jobber og sliter. Vanskelige arbeidsforhold men gir ikke opp.
Sacko1- Fikk vel absolutt ingenting til. Kunne vært kontringsvåpen, men det eneste jeg husker han for var elendig avslutningsteknikk.
Grimes 7- Dagens lyspunkt. Tar tak med en gang han kommer inn etter pause, og spiller en god omgang.
Dallas 5 - Spiller 20 min og får matchtrening. Ikke all verdens involvert.
Cooper Spiller nok til å bli like svett som Roofe.

Roofe var borte vekk i 1.omgang mot Villa også, våknet heldigvis til 2.omgang. I dag var han borte vekk hele kampen. Når er Hernandez tilbake?