Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023

Started by Leedsgutt, January 04, 2017, 17:41:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Josch

Quote from: Blank_File on October 23, 2025, 09:59:06
Quote from: Josch on October 23, 2025, 09:23:36
Quote from: Blank_File on October 22, 2025, 23:59:47
Quote from: Asbjørn on October 22, 2025, 22:06:38
Quote from: Asbjørn on October 13, 2025, 22:55:43

Hehe, denne linken var blank nå gett.

Men det var en Daily Mail-artikkel som handlet om Radrizzani og hans tanker om tiden i Leeds - og at han var invitert over til kommende West Ham-kamp.

...men det var inntil intervjuet ble publisert.

Nå er invitasjonen trukket tilbake med anbefaling om at besøket skjer (i stillhet) en annen gang...

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-15217539/Leeds-United-Andrea-Radrizzani-West-Ham-Premier-League.html
Hva i alle dager? Her må det vel ligge noe mer bak? Jeg las det intervjuet og så ikke at Andrea sa noe man skulle reagere på der. Veldig spesielt av Leeds uten å vite noe mer enn avisartiklene.

Det er vel opplagt at Radrizzani knyttes til nedrykket og kaoset som var i klubben våren/sommeren 2023 av mange. Han forsvant jo ut "bakdøra" uten å si et ord etter nedrykket. Vi vet jo hvordan den mest ekstreme "Leedsfansen" oppfører seg når de bærer nag mot noen. Dette gjelder selvsagt en hard kjerne. 

I en viktig kamp der man trenger støtte fra fansen i hele kampen er det litt umusikalsk å annonsere Radrizzani på tribunen. Jeg tror ikke en konsert med fyrop og piping mot Rad vil hjelpe til å vinne denne kampen. Egentlig ikke så rart om dette utsettes.   

Etter alle andre griser vi har hatt på eiersiden oppigjennom har jeg liksom ikke helt klart å plukke opp at det er så stor misnøye med Andrea, men ok. Takk for utredning.

Personlig ønsker jeg Radrizzani velkommen tilbake. Men som vi ser i kommentarene til artikkelen er meningene mange. Jeg tror ikke det er veldig utbredt misnøye. Det er en hard kjerne som aldri glemmer.:

"This guy doesn't need praise, he bought the club on the cheap from Cellino and let's not forget Radrizzani used Elland Road as collateral to try get a cheap loan. Even a monkey running it would have been a vast improvement on Massimo. Neither of thes...." See more

Reply

Unknown, United Kingdom, 7 hours ago
"Don't agree with this at all. Did a great job for us. Couldn't handle the pressures of the Premier League but certainly left us in a much better position than when he bought us."

Asbjørn

Quote from: Josch on October 23, 2025, 14:11:12
Quote from: Blank_File on October 23, 2025, 09:59:06
Quote from: Josch on October 23, 2025, 09:23:36
Quote from: Blank_File on October 22, 2025, 23:59:47
Quote from: Asbjørn on October 22, 2025, 22:06:38
Quote from: Asbjørn on October 13, 2025, 22:55:43

Hehe, denne linken var blank nå gett.

Men det var en Daily Mail-artikkel som handlet om Radrizzani og hans tanker om tiden i Leeds - og at han var invitert over til kommende West Ham-kamp.

...men det var inntil intervjuet ble publisert.

Nå er invitasjonen trukket tilbake med anbefaling om at besøket skjer (i stillhet) en annen gang...

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-15217539/Leeds-United-Andrea-Radrizzani-West-Ham-Premier-League.html
Hva i alle dager? Her må det vel ligge noe mer bak? Jeg las det intervjuet og så ikke at Andrea sa noe man skulle reagere på der. Veldig spesielt av Leeds uten å vite noe mer enn avisartiklene.

Det er vel opplagt at Radrizzani knyttes til nedrykket og kaoset som var i klubben våren/sommeren 2023 av mange. Han forsvant jo ut "bakdøra" uten å si et ord etter nedrykket. Vi vet jo hvordan den mest ekstreme "Leedsfansen" oppfører seg når de bærer nag mot noen. Dette gjelder selvsagt en hard kjerne. 

I en viktig kamp der man trenger støtte fra fansen i hele kampen er det litt umusikalsk å annonsere Radrizzani på tribunen. Jeg tror ikke en konsert med fyrop og piping mot Rad vil hjelpe til å vinne denne kampen. Egentlig ikke så rart om dette utsettes.   

Etter alle andre griser vi har hatt på eiersiden oppigjennom har jeg liksom ikke helt klart å plukke opp at det er så stor misnøye med Andrea, men ok. Takk for utredning.

Personlig ønsker jeg Radrizzani velkommen tilbake. Men som vi ser i kommentarene til artikkelen er meningene mange. Jeg tror ikke det er veldig utbredt misnøye. Det er en hard kjerne som aldri glemmer.:

"This guy doesn't need praise, he bought the club on the cheap from Cellino and let's not forget Radrizzani used Elland Road as collateral to try get a cheap loan. Even a monkey running it would have been a vast improvement on Massimo. Neither of thes...." See more

Reply

Unknown, United Kingdom, 7 hours ago
"Don't agree with this at all. Did a great job for us. Couldn't handle the pressures of the Premier League but certainly left us in a much better position than when he bought us."
Radizzani var i en hèlt annen klasse enn de tre eierne vi hadde hatt før ham: Bates, GFH og Massimo... Sammenligner vi så er det himmelvid forskjell!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Helt enig.
Ifht omdømme og synlighet var han outstanding for Leeds. Flere av visjonene hans var vi nær ved og nå.

Men det viser jo også et klart bildet av hvor brutalt nivået er og i ettertid var det veldig klart at vi manglet den sportslige erfaringen og kompetansen.

Litt trist at det ble avsluttet som det gjorde.
Det var en helt fantastisk tid fra 18 til 20/21. Man kunne liksom drømme litt igjen som Leedssupporter.

Men forståelig at man kanskje velger en annen dato for ER visit.
Vi trenger fokus på laget og forhåpentligvis samme kollektive trøkk som mot Everton og Newcastle for noen uker siden. Side before self.