Skrevet av Emne: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp  (Lest 43442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #390 på: Januar 14, 2017, 09:55:07 »
Moscowhite!

Leeds United 1-0 Derby County: Yeeeeeerrrss
••
BY Moscowhite
Statistics can, as Reading have recently shown to great effect against Leeds United and then this week against QPR, be used to suck all the joy and fun out of the game of association football.
But on other occasions, like when you’re left breathlessly lost for words, unable to adequately describe a football team’s brilliant performance, stats can be the language that you otherwise can’t access that can describe, at least in part, the wonder that you’ve seen.
A thousand corners. One hundred attempts. 99% possession and a galaxy of passes. And, importantly, one goal. And that was only the first half.
Derby County did attempt a rally after half-time; with two substitutions and Steve McClaren’s teacups flying around their ears, they put up a temporary show of opposition to Leeds United. But it was all a fake, a hideous, beautiful fake. They couldn’t keep it up and they couldn’t win, because this Friday night belonged to one team only.
It’s impossible to know whether, with a makeshift defence of youth players, ex-Arsenal youth players all grown up, and Swiss psychopaths, the message was given by Garry Monk to keep the pressure off the United defence by piling it on County’s. But that’s what happened. In the first half Leeds had total control and Derby were totally whipped, and the second half was mostly more of the same, as Derby visibly wilted.
It isn’t possible without, reviewing the tape, to describe every chance that Leeds created, or go into detail about how often and how close they came to scoring. The big screen at Elland Road helped, or hindered, replaying in excruciating slow motion how Kyle Bartley screwed a chance wide when the goal was gaping; but that was only the most blatant chance, not the best.
The best was the one Chris Wood scored. Wood, whose ability with his head I’ve often doubted — while noting his ruthless efficiency with his feet, especially from one or two yards — rose and twisted and nodded and diverted the ball perfectly past Scott Carson, minutes before half-time, and nobody should doubt either the quality of the goal or the significance of its timing.
Nil-nil at half-time would have been unjust, but likely. A 1-0 lead meant United had something to grip in the second half, and that goal’s demoralising power contributed to Derby’s lameness.
Another contributor was the referee. Mr Scott Duncan, I will name you here by name, and salute you, for committing the rare act of awarding to Leeds United every free kick that we were, by the laws of the game, due. Ever ready to roar at another injustice, I was repeatedly sat down by the referee’s insistence on giving a free kick, rightfully, to Leeds United. Sending off Bradley Johnson was perhaps more gilding than the lily required — I’ve never had a particular problem with Bradders, and I mean, that goal against Arsenal, and I mean, I barely even noticed he was playing — but it was appreciated.
Other nods must go to the defence; Bartley, for his mature calm; Ayling, for when he popped up in the Derby penalty area, an outright danger; Berardi, for not killing Tom Ince; and Lewie Coyle, whose youth didn’t show. In midfield, Bridcutt was all captain, and Vieira was all dominant, wayward sometimes with his passing but never with his confident interceptions or his keen dominance.
The chief contributor, though, was Pablo Hernandez, fresh with his new contract, having one of his Strachan games. Playing as a number ten, like Reading’s tactics, can become more about fashion than effect; but Hernandez made his game about chasing and supporting every one of his team mates in attack. He was the first line of defence and counter attack behind every gesture of Wood — who was relentless — Roofe — who was excellent — and Doukara — who was a different player to the one who turned out against Cambridge — and with his instinctive ability to embrace a football and use it with great menace, Hernandez gave Derby a problem they may not have expected lurking behind the tall threat of Wood.
That, overall, Derby didn’t seem to expect any of what Leeds United threw at them shouldn’t be too much of a surprise; it wasn’t anything many Leeds fans were expecting, either. And without diminishing the tactical plans of Monk, Clotet, Beattie et al, I have to wonder if even they expected this level of performance. We’ve had no reason in recent seasons to expect that, against expensively assembled play-off rivals — go google what Derby paid for Bradley Johnson — Leeds should play so well that their opponents look like a broken kids’ team not by the end, but within half an hour of kick off.
But we, as fans of Leeds United, have had every reason to expect that our team should play this way, ever since Don Revie changed the kit from blue to white and decided Jack Charlton, already a veteran of Leeds United’s Second Division defence, should play football for England, and that Leeds United should play football that was better than anybody else’s. But our expectations, for many years, have not been met.
That’s why this victory over Derby County wasn’t only a joy for the comprehensive win that it was. The indescribable manner of victory — seriously, I doubt anything I can write here can compete with a video of the game — took Leeds United not only back to a place where it meets the fans’ expectations, but where it exceeds them, crushes them, and leaves us thrilled.
••

http://www.thecitytalking.com/leeds-united-1-0-derby-county-yeeeeeerrrss/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #391 på: Januar 14, 2017, 10:17:37 »
DET var vakker lesing, til de grader.
MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #392 på: Januar 14, 2017, 10:38:43 »
Sitter med en følelse av at dette ikke er virkelig det vi opplever nå, at det bare er en film eller drøm som jeg snart må våkne fra. Etter år med motgang føles det som skjer som noe som nesten oppleves som feil.

Jon R

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #393 på: Januar 14, 2017, 11:19:49 »
Green: 7
Coyle: 8
Ayling: 8
Bartley: 8
Berardi: 7
Vieira: 9
Bridcutt: 8
Roofe: 8
Pablo: 9*
Doukara: 7
Wood: 7

auren

Flisespikkeri og jeg skal selvsagt ikke fortelle deg hva du mener om spillerne, men jeg syns 7er på Green er for lavt sett mot de andre. To "matchvinnere" i dag. Utrusningen på Ince på 0-0 har alt å si for resten av kampen. Holder også 1-0 etter at Ince skyter like etter Leeds tar ledelsen. Vært meget god en periode nå! (Skal sies at han ikke blir for mye testet på innlegg, noe som er backenes fortjeneste)
Flott redning av Green mot Ince, men har vi glemt at han hadde sin nesten obligatoriske blemme i dag og? Vi skal takke oss lykkelig for at han ikke traff knollen eller kroppen til Bent, og at vi ikke ble straffet for den lave markkryperen som gikk rett i beina på Hughes. Kunne kostet oss to poeng i går og. Håper ikke lykkerusen gjør Monk blind for at en ny sisteskanse fortsatt må stå nest øverst på blokka, særlig nå som vi har heng på topp to.
Jon R.

B_Ød

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #394 på: Januar 14, 2017, 11:21:12 »
sitter å kikker på tabellen nå....du verden  ;)

Ups & Ups!!

roaldv

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #395 på: Januar 14, 2017, 11:53:14 »
Så kampen i opptak i natt etter en fuktig kveld, og fikk gjentatte tilsnakk etter roping fra resten av familien som helst ville sove, men til ingen nytte! Dette var rett og slett fantastisk av Leeds, og fortsatt har jeg nesten ikke tenkt på noe annet enn Leeds i dag. Sitter og leser side opp og side ned om kampen, og nå skal jeg snart se den i opptak en gang til!

Pablo er Strachan og Wood er Chapman! Vi har vært her før, og vet hvor det ender :)

Sydhagen

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #396 på: Januar 14, 2017, 11:53:52 »
Så kampen i opptak i natt etter en fuktig kveld, og fikk gjentatte tilsnakk etter roping fra resten av familien som helst ville sove, men til ingen nytte! Dette var rett og slett fantastisk av Leeds, og fortsatt har jeg nesten ikke tenkt på noe annet enn Leeds i dag. Sitter og leser side opp og side ned om kampen, og nå skal jeg snart se den i opptak en gang til!

Pablo er Strachan og Wood er Chapman! Vi har vært her før, og vet hvor det ender :)

hehe, herlig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #397 på: Januar 14, 2017, 12:09:39 »
God morgen alle sammen. Vi har nå våknet opp til vårt nye Leeds-liv: Vi er nå supportere til et knallgodt lag!
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #398 på: Januar 14, 2017, 12:31:08 »
God morgen ja. En natts søvn, og tankene min er tilbake til kampen i går. Meget godt gjennomført. Men Leeds mangler tyngde fremover og kliniske avslutninger. Det er dessverre det som kan avgjøre at sesongen 2017-18 blir i Championship også.
Stallen er dessverre for tynn og lett. Kanskje litt dumt å si etter Doukara sin jobbing i går og i mange kamper. Men han faller desverre gjennom på den siste delen av jobben. Avslutninger. Føler derfor at han bør være en superinnbytter. Og håper at Raddrien nå kan være villig til å gamble litt penger. Jordan Rhodes inn istedenfor Doukara vil heve vårt angrep, og dermed være tungen på vektskålen som kan avgjøre viktige kamper fremover. Han vil samtidig være en såpass stor trussel for motstanderlaget at Wood lettere kan få mere rom til sine tap inns

Eriksen55

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #399 på: Januar 14, 2017, 12:40:35 »
Green: 7
Coyle: 8
Ayling: 8
Bartley: 8
Berardi: 7
Vieira: 9
Bridcutt: 8
Roofe: 8
Pablo: 9*
Doukara: 7
Wood: 7

auren

Flisespikkeri og jeg skal selvsagt ikke fortelle deg hva du mener om spillerne, men jeg syns 7er på Green er for lavt sett mot de andre. To "matchvinnere" i dag. Utrusningen på Ince på 0-0 har alt å si for resten av kampen. Holder også 1-0 etter at Ince skyter like etter Leeds tar ledelsen. Vært meget god en periode nå! (Skal sies at han ikke blir for mye testet på innlegg, noe som er backenes fortjeneste)
Flott redning av Green mot Ince, men har vi glemt at han hadde sin nesten obligatoriske blemme i dag og? Vi skal takke oss lykkelig for at han ikke traff knollen eller kroppen til Bent, og at vi ikke ble straffet for den lave markkryperen som gikk rett i beina på Hughes. Kunne kostet oss to poeng i går og. Håper ikke lykkerusen gjør Monk blind for at en ny sisteskanse fortsatt må stå nest øverst på blokka, særlig nå som vi har heng på topp to.

Hadde ikke Bent jukset hadde det ikke blitt en situasjon.. sånn kan skje når man bruker keeper såpass mye. Tilbakespillet var også løst, det gir Green unødvendig dårlig tid. Han har en bra treffprosent på sine pasninger ila kampen. Uansett enig i at vi neste år må ha ny keeper..i PL  :)

Eriksen55

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #400 på: Januar 14, 2017, 12:41:42 »
God morgen ja. En natts søvn, og tankene min er tilbake til kampen i går. Meget godt gjennomført. Men Leeds mangler tyngde fremover og kliniske avslutninger. Det er dessverre det som kan avgjøre at sesongen 2017-18 blir i Championship også.
Stallen er dessverre for tynn og lett. Kanskje litt dumt å si etter Doukara sin jobbing i går og i mange kamper. Men han faller desverre gjennom på den siste delen av jobben. Avslutninger. Føler derfor at han bør være en superinnbytter. Og håper at Raddrien nå kan være villig til å gamble litt penger. Jordan Rhodes inn istedenfor Doukara vil heve vårt angrep, og dermed være tungen på vektskålen som kan avgjøre viktige kamper fremover. Han vil samtidig være en såpass stor trussel for motstanderlaget at Wood lettere kan få mere rom til sine tap inns

Rhodes på venstre kant da?

GeirO

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #401 på: Januar 14, 2017, 13:03:21 »
God morgen ja. En natts søvn, og tankene min er tilbake til kampen i går. Meget godt gjennomført. Men Leeds mangler tyngde fremover og kliniske avslutninger. Det er dessverre det som kan avgjøre at sesongen 2017-18 blir i Championship også.
Stallen er dessverre for tynn og lett. Kanskje litt dumt å si etter Doukara sin jobbing i går og i mange kamper. Men han faller desverre gjennom på den siste delen av jobben. Avslutninger. Føler derfor at han bør være en superinnbytter. Og håper at Raddrien nå kan være villig til å gamble litt penger. Jordan Rhodes inn istedenfor Doukara vil heve vårt angrep, og dermed være tungen på vektskålen som kan avgjøre viktige kamper fremover. Han vil samtidig være en såpass stor trussel for motstanderlaget at Wood lettere kan få mere rom til sine tap inns

Rhodes på venstre kant da?

Enig i at scoringseffektiviteten er for dårlig, vi scorer for få mål i forhold til de vi konkurrerer med. Det bør være vårt neste mål nå når vi ryddet opp i Forsvaret. Rhodos er effektiv han.......
MOT

AllWhiteTøyen

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #402 på: Januar 14, 2017, 13:06:57 »
Sitter med en følelse av at dette ikke er virkelig det vi opplever nå, at det bare er en film eller drøm som jeg snart må våkne fra. Etter år med motgang føles det som skjer som noe som nesten oppleves som feil.
Akkurat samme følelsen her. Må klype meg i armen. Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy under en Leeds match. Det var til tider så absurdt bra at jeg satt og lo. Sammenligningen av Wood/Pablo med Strachan/Chapman i et annet innlegg her er spot on. Vieira - største talentet vi har hatt på årevis. Avling leverer topp i hver kamp. Nå må jeg få ut fingeren og komme meg over snart. In Monk we trust! MOT
 

willum

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #403 på: Januar 14, 2017, 13:27:04 »
Sitter med en følelse av at dette ikke er virkelig det vi opplever nå, at det bare er en film eller drøm som jeg snart må våkne fra. Etter år med motgang føles det som skjer som noe som nesten oppleves som feil.
Akkurat samme følelsen her. Må klype meg i armen. Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy under en Leeds match. Det var til tider så absurdt bra at jeg satt og lo. Sammenligningen av Wood/Pablo med Strachan/Chapman i et annet innlegg her er spot on. Vieira - største talentet vi har hatt på årevis. Avling leverer topp i hver kamp. Nå må jeg få ut fingeren og komme meg over snart. In Monk we trust! MOT

Hadde det på samme måten. Gutta var så gode at jeg måtte le. Ser kampen i opptak nå. Like bra :)

HåvardK

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #404 på: Januar 14, 2017, 13:48:30 »
Green: 7
Coyle: 8
Ayling: 8
Bartley: 8
Berardi: 7
Vieira: 9
Bridcutt: 8
Roofe: 8
Pablo: 9*
Doukara: 7
Wood: 7

auren

Flisespikkeri og jeg skal selvsagt ikke fortelle deg hva du mener om spillerne, men jeg syns 7er på Green er for lavt sett mot de andre. To "matchvinnere" i dag. Utrusningen på Ince på 0-0 har alt å si for resten av kampen. Holder også 1-0 etter at Ince skyter like etter Leeds tar ledelsen. Vært meget god en periode nå! (Skal sies at han ikke blir for mye testet på innlegg, noe som er backenes fortjeneste)
Flott redning av Green mot Ince, men har vi glemt at han hadde sin nesten obligatoriske blemme i dag og? Vi skal takke oss lykkelig for at han ikke traff knollen eller kroppen til Bent, og at vi ikke ble straffet for den lave markkryperen som gikk rett i beina på Hughes. Kunne kostet oss to poeng i går og. Håper ikke lykkerusen gjør Monk blind for at en ny sisteskanse fortsatt må stå nest øverst på blokka, særlig nå som vi har heng på topp to.

Hadde ikke Bent jukset hadde det ikke blitt en situasjon.. sånn kan skje når man bruker keeper såpass mye. Tilbakespillet var også løst, det gir Green unødvendig dårlig tid. Han har en bra treffprosent på sine pasninger ila kampen. Uansett enig i at vi neste år må ha ny keeper..i PL  :)
Green hadde mulighet til å klinke ballen til høyre eller venstre for spilleren som presset uavhengig av om tilbakespillet var løst. Han hadde også en markkryper i første omgang som heldigvis Berardi fikk fanget opp før motspiller. Mye bra å si om Green i resten av spillets faser, men han er rett og slett ikke konsistent nok med ballen i beina. Silvestri er i det minste konsistent - dessverre konsistent livsfarlig.

Bortsett fra det: Jeg kan ikke huske at vi noen gang har dominert så mye mot en motstander som ligger så å si likt på tabellen. Det måtte være i -92 mot Sheffield Wed - men den kampen så jeg kun høydepunkt fra. Dette er uvirkelig.

auren

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #405 på: Januar 14, 2017, 18:22:08 »
En fin betraktning fra en Derby-fan:

"Leeds haven't spent £8m in overall transfers over the past 3 transfer windows and yet they are still better than us. We can say we had players injured etc but so did they! They had a youngster playing his first game of the season at right back, and a right back playing centre half. Jansson was out who is in my opinion the best centre half in the league. Sacko, Cooper and Taylor (who is one of the best full backs in the league) were all out! Leeds have a much smaller squad than us so they've been forced to play youth players through out the season yet they are still better than out multi million pound signings!

That Pablo Hernandez is streets ahead of anything we have. Bridcutt and Vieira in midfield were totally dominant! Roofe was running us ragged! Doukara was knocking our players out the way, and they have a clinical striker in Chris Wood! They won the game cause they deserved to win, they are better than us. And trust me it pisses me off to say Leeds United are a good side cause I ******* hate them."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #406 på: Januar 14, 2017, 19:10:46 »
En fin betraktning fra en Derby-fan:

"Leeds haven't spent £8m in overall transfers over the past 3 transfer windows and yet they are still better than us. We can say we had players injured etc but so did they! They had a youngster playing his first game of the season at right back, and a right back playing centre half. Jansson was out who is in my opinion the best centre half in the league. Sacko, Cooper and Taylor (who is one of the best full backs in the league) were all out! Leeds have a much smaller squad than us so they've been forced to play youth players through out the season yet they are still better than out multi million pound signings!

That Pablo Hernandez is streets ahead of anything we have. Bridcutt and Vieira in midfield were totally dominant! Roofe was running us ragged! Doukara was knocking our players out the way, and they have a clinical striker in Chris Wood! They won the game cause they deserved to win, they are better than us. And trust me it pisses me off to say Leeds United are a good side cause I ******* hate them."

auren

La også merke til den! Og hans navn var "Magic hat" :)
Likte også denne:
Sitat
Worst thing about that match was Leeds made it hard to hate them. Monk seems pretty decent bloke and he's assembled a good team from a collection of either young or supposedly average players. They didn't even seem to have any players you could hate either.

Not even sure that Monk will get sacked as soon as they have a small run of bad form now they have a joint owner.
]

Xern

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #407 på: Januar 14, 2017, 19:35:55 »
Usikker på om det faktisk er en Derby-fan som har skrevet det..  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #408 på: Januar 14, 2017, 19:37:50 »
Usikker på om det faktisk er en Derby-fan som har skrevet det..  ???

Det slo meg også. Høres ut som Leedsfans som har signet inn på Derbyforumet...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #409 på: Januar 14, 2017, 19:50:47 »
Usikker på om det faktisk er en Derby-fan som har skrevet det..  ???

Det slo meg også. Høres ut som Leedsfans som har signet inn på Derbyforumet...
Tviler jeg sterkt på siden vedkommende oppriktig hater Leeds.
MOT

testo

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #410 på: Januar 14, 2017, 20:19:06 »
Usikker på om det faktisk er en Derby-fan som har skrevet det..  ???

Det slo meg også. Høres ut som Leedsfans som har signet inn på Derbyforumet...
Tviler jeg sterkt på siden vedkommende oppriktig hater Leeds.

https://dcfcfans.uk/topic/24867-leeds-united-v-derby-county-a-matchday-thread/?page=85
Han sier det i innlegget sitt ja, men han har heller ikke flere poster enn 15 på dette forumet så muligheten for at han forsøker å lure en og annen er der, uten at det spiller noen trille, ikke for meg ihvertfall. En ting er sikkert, han er en realist kar om han er enten eller ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #411 på: Januar 15, 2017, 00:47:21 »
Usikker på om det faktisk er en Derby-fan som har skrevet det..  ???

Det slo meg også. Høres ut som Leedsfans som har signet inn på Derbyforumet...
Tviler jeg sterkt på siden vedkommende oppriktig hater Leeds.

 ;D

Sorry Geir, men:
I have a sneaky feeling that this may not be a Derby view.  Poster named "Magic Hat" who signed up yesterday
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #412 på: Januar 15, 2017, 07:58:32 »
Og "Magic hat" er naturligvis en referanse til Pontus fan chant. Men ikke si det til Derby-fansen.
Hekta på Leeds siden 1974

Smudge

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #413 på: Januar 15, 2017, 08:18:28 »
Er det noen som har en link til hele kampen som gikk på eurosport? Kunne tenkt meg å se denne kampen one more time.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #414 på: Januar 15, 2017, 11:12:39 »
Er det noen som har en link til hele kampen som gikk på eurosport? Kunne tenkt meg å se denne kampen one more time.

https://www.facebook.com/TwitterWALMOT3/

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #415 på: Januar 15, 2017, 12:45:38 »
Er det noen som har en link til hele kampen som gikk på eurosport? Kunne tenkt meg å se denne kampen one more time.

https://www.facebook.com/TwitterWALMOT3/
Hvorfor visste jeg ikke om denne siden før nå ?  ??? Helt genialt  :D

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #416 på: Januar 15, 2017, 15:27:16 »
Etter å ha sett reprisen på Bradley Johnson sin forseelse som førte til gult kort nummer to, har jeg endret mening.

Kortet var helt korrekt idømt, så utvisningen var helt grei den.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #417 på: Januar 15, 2017, 16:37:40 »
Etter å ha sett reprisen på Bradley Johnson sin forseelse som førte til gult kort nummer to, har jeg endret mening.

Kortet var helt korrekt idømt, så utvisningen var helt grei den.
Var vel ingen protest på kortet heller.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #418 på: Januar 15, 2017, 16:50:15 »
Etter å ha sett reprisen på Bradley Johnson sin forseelse som førte til gult kort nummer to, har jeg endret mening.

Kortet var helt korrekt idømt, så utvisningen var helt grei den.
Var vel ingen protest på kortet heller.

Neida, men der og da syntes jeg det så litt billig ut. Reprisen viste at forseelsen kvalifiserte til gult.

Dommeren var for øvrig veldig god i fredagskampen.
Super Leeds since 1968

TK20

Sv: Kamp vs Derby County@Elland Road Stadium, 13.01.2017 kl 20:45 TV-kamp
« Svar #419 på: Januar 15, 2017, 20:04:29 »
Etter å ha sett reprisen på Bradley Johnson sin forseelse som førte til gult kort nummer to, har jeg endret mening.

Kortet var helt korrekt idømt, så utvisningen var helt grei den.
Var vel ingen protest på kortet heller.

Neida, men der og da syntes jeg det så litt billig ut. Reprisen viste at forseelsen kvalifiserte til gult.

Dommeren var for øvrig veldig god i fredagskampen.

Nåja. Både Ince (sparket Bridcutt) og Bryson (albuet Hernández i fleisen) kunne fått strengere straffer enn de fikk av dommeren.