Kamp vs Blackburn Rovers@ Ewood Park onsdag 01.02.17 kl. 20.45

Started by RoarG, January 29, 2017, 17:03:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Blackburns manager vil gå i strupen på Leeds. Javel, Owen. Her er bare å svare på tiltale, gå ut i 100 og gruse dette bunnlaget. Tåler ikke en gjentakelse av søndagens skandalekamp.
http://the72.co.uk/74596/owen-coyle-wants-blackburn-challenged-leeds-united-head/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Quote from: RoarG on February 01, 2017, 15:19:43
Blackburns manager vil gå i strupen på Leeds. Javel, Owen. Her er bare å svare på tiltale, gå ut i 100 og gruse dette bunnlaget. Tåler ikke en gjentakelse av søndagens skandalekamp.
http://the72.co.uk/74596/owen-coyle-wants-blackburn-challenged-leeds-united-head/

Stakkars Coyle. Han vil ikke engang skjønne hva det var som traff Blackburn ikveld.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Nå solgte de Ben Marshall også i går. Er et lag vi skal slå så da vet vel alle hva som skjer.

RoarG

Quote from: Alta-White on February 01, 2017, 16:00:16
Nå solgte de Ben Marshall også i går. Er et lag vi skal slå så da vet vel alle hva som skjer.
Barnsley solgte også unna før de møtte oss. Virket ikke som om det plaget dem noe særlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Quote from: RoarG on February 01, 2017, 16:44:09
Barnsley solgte også unna før de møtte oss. Virket ikke som om det plaget dem noe særlig.

Var vel kun Winnall som var solgt før de møtte oss. Midtstopperen og Hourahan spilte vel mot oss før de gikk til Villa.

Uansett: Denne kampen SKAL være 3 poeng. Forventer et heltent Leedslag som ønsker å slå tilbake etter fadesen på søndag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Quote from: auren on February 01, 2017, 16:48:54
Quote from: RoarG on February 01, 2017, 16:44:09

Var vel kun Winnall som var solgt før de møtte oss. Midtstopperen og Hourahan spilte vel mot oss før de gikk til Villa.

Uansett: Denne kampen SKAL være 3 poeng. Forventer et heltent Leedslag som ønsker å slå tilbake etter fadesen på søndag.

auren
Ser fram til å stoppe kjeften på denne løsmunna Blackburn-manageren, som på sedvanlig trener-vis skrøt hvor nære de hadde vært å vinne de to forgående gangene. Nesten skyter ingen mann av hesten, Coyle.

Rudi G.

Laget: Green, Ayling, Bartley, Jansson, Berardi, O'Kane, Bridcutt, Sacko, Roofe, Dallas, Wood.

Benken: Pablo, Vieira, Doukara, Phillips, Antonsson, Coyle, Silvestri.

auren

Overraskende at Pablo vrakes til fordel for Sacko, men greit å ha hans egenskaper å sette inn fra benken i andre omgang også. Ellers så sa resten av laget seg selv.

Dette blir siger! 2-0! Roofe og O'Kane.

auren

RoarG

Må jo ha troa når man ser denne lagoppstillingen. Skal Sacko endelig lykkes å komme på scoringslista, da? Har tippet resultatet i åpningsposten. Så, da kliner jeg til med Leeds' målscorere: Sacko og Bartley.

Bromancer

Rudi G.

Quote from: RoarG on February 01, 2017, 19:51:06
Må jo ha troa når man ser denne lagoppstillingen. Skal Sacko endelig lykkes å komme på scoringslista, da? Har tippet resultatet i åpningsposten. Så, da kliner jeg til med Leeds' målscorere: Sacko og Bartley.

Presset ligger i hvertfall fra nysigneringene, her må det presteres om han har tenkt å spille kamper fremover så tipper han putter i dag.

samadhi

Spennende med Roofe i sin favorittposisjon i 10`er rollen.

Begynner å få ett solid lag med veldig gode spillere på benken nå.
Blir kamp om plassene når de to nye er klare til helgen.

Vinner 0-1 med Chris Wood scoring.
marching on together,
derudaf forever...

baste

Kato

Da er det Taylor og de to nye inn i troppen lørdag, og Philips, Antonsson og Coyle ut. Ingen plass for Cooper heller. Ayling backup for stopperne og Berardi backup på back.

RoarG

Quote from: Kato on February 01, 2017, 20:19:18
Da er det Taylor og de to nye inn i troppen lørdag, og Philips, Antonsson og Coyle ut. Ingen plass for Cooper heller. Ayling backup for stopperne og Berardi backup på back.
Har Taylor blitt frisk fra skaden?

Ankerjon15

Med de beste spillerne idag så håper og tror jeg på seier.

Kato

Quote from: RoarG on February 01, 2017, 20:22:35
Quote from: Kato on February 01, 2017, 20:19:18
Har Taylor blitt frisk fra skaden?

Håper på at han er klar til helgen, selv om jeg frykter så ikke skjer.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

auren

auren

HåvardK

GeirO

Interessant kamp i morgen, håper Hudds gruser Brighton. Så får Hudds kort tid til til neste kamp; på Elland Road på søndag formiddag (det blir 2,5 døgn i mellom kampene)

Og der scoret Newcastle på TV....37 sekunder tok det.
MOT

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Quote from: HåvardK on February 01, 2017, 20:46:40
Quote from: Asbjørn on February 01, 2017, 20:40:14
LUTV up'n running - for those soon to ask :D
Noen som har link til Noel og Adam?
Følger du ikke med? Rudi har jo nettopp lagt den ut. Makan til sløvsekk.

auren

Uten seier i dag kan det bli kun 2-3 poeng ned til 7. plassen. Så en 3-poenger er et absolutt must!

auren

Asbjørn

Quote from: GeirO on February 01, 2017, 20:47:05
Interessant kamp i morgen, håper Hudds gruser Brighton. Så får Hudds kort til til neste kamp; på Elland Road på søndag formiddag (det blir 2,5 døgn i mellom kampene)
Godt det ikke bare er oss som får sånne disadvantages...
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: HåvardK on February 01, 2017, 20:48:03
Quote from: HåvardK on February 01, 2017, 20:46:40
Quote from: Asbjørn on February 01, 2017, 20:40:14
LUTV up'n running - for those soon to ask :D
Noen som har link til Noel og Adam?
Følger du ikke med? Rudi har jo nettopp lagt den ut. Makan til sløvsekk.
Hva skal man si til sånne sløvsekker da??? :D :D :D
Tell me  Tell me

Dylan

auren