Kamp vs Cardiff City F.C@ER lørdag 11.02.17 TV-sendt kl 16:00

Started by B_Ød, February 09, 2017, 08:11:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Pauseprat:

1. Større bevegelse uten ball offensivt.

2. Barrow for Dallas.

God kontroll defensivt. Offensivt altfor statisk og altfor lite variert.

Frode

80-20 dømming i favør bortelaget. Kan ikke huske at vi noen gang har hatt dommeren i ryggen.

kilgallon

Cardiff er bra organisert bakover, det skal dem ha. Håper og tror at Hernandez finder nøkkelen som åpner den bussen de har parkert foran egen 16 meter.

B_Ød

Ups & Ups!!

Xern

Herregud så dårlig vi var denne omgangen. Så tafatt!! Grusomt kjedelig å se på?!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Vestre flanke brukes ikke. Savner bindeleddet mellom back og ving der.

Savner Charlie Taylor.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Cardiff godt organisert bakover. Vi må ha fart i angrepene for å ta dem i ubalanse.

Cherry

Blir nok mer fart i andre... Håper på Barrow for Dallas. Etterhvert Roofe inn også.
Cooper er trygg i dag, men null fremdrift.

Tempo MÃ... opp da....  >:(

Barba

Quote from: Xern... on February 11, 2017, 16:48:05
Herregud så dårlig vi var denne omgangen. Så tafatt!! Grusomt kjedelig å se på?!

Warnockfotball. Når var det morsomt? når det er sagt, syns jeg vi er utrolig tafatte offensivt. Vi er heldigvis brukbare på dødball, bare serven er god, så det er et lite håp.
Barba - MOT

sportcarl1

verkligen en dålig första halvlek, utan Pontus är inte detta lag direkt bättre än tidigare år. offensiva  mittfältet och Wood skapar väldigt lite kreativt och har dåligt passningsspel mellan sig

moty

Dallas er meget svak. Stopper løpene sine når han peker og bir slått på. Alt for tempo svak i denne divisjonen. Mulig Barow blir set på som for svak i forsvarsjobben ellers skjønner jeg ikke denne start ellveren mot et temposvakt forsvar. Barow var en av premier leags raskeste vinger. Nå kan ikke Monk vente med flankebyttet til 83 min av kampen for da er det for sent.

Barba

Quote from: moty on February 11, 2017, 16:53:16
Dallas er meget svak. Stopper løpene sine når han peker og bir slått på. Alt for tempo svak i denne divisjonen. Mulig Barow blir set på som for svak i forsvarsjobben ellers skjønner jeg ikke denne start ellveren mot et temposvakt forsvar. Barow var en av premier leags raskeste vinger. Nå kan ikke Monk vente med flankebyttet til 83 min av kampen for da er det for sent.

Enig i mye, unntatt siste setning, dersom Leeds leder 3-0.
Barba - MOT

Håvard

Svak omgang...enkelt og grett.
Og 2 unædvendige kort. Det har vi ikke råd til.

Trenger en genistrek fra Monk etter pausen-

Hvor er match-changeren vår ???

Men dette tar vi..

B_Ød

faller snart ut av PO hvis det er sånn vi skal fremstå...lagene rundt oss klemmer på  >:(
Ups & Ups!!

Reaney

Merk!
Derby - Bristol City 0-3 til pause. Kan bli en tøff tirsdag også!

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Barba

Svak heading, men bra løpt fri fra Cooper. Bør klare å få den på mål, men Leeds mer positive så langt enn i 1. omg.
Barba - MOT

GeirO

Hva gjør Wood utpå der?
skriver det bare for at han skal gi svar på tiltale
MOT

moty

Eurosport Norge er det beste. Slipper å høre på Torvald i tåka Wikestad å...

GeirO

MOT

Xern

Barba

Barba - MOT

Kato

Myhre10

Ingen overraskelse, må opp flere hakk for å snu dette

GeirO

MOT

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Ikke glad i Monk nå. Bør helt klart bytte i pausen når ting ikke fungerer. De ser jo plutselig helt blottet ut for spilleglede og humør. Du verden så JÆVLI DÃ...RLIG !!!!!!

B_Ød

Ups & Ups!!

roaldv

GeirO

Synes dyp midtbane er svak i dag. Ville byttet ut Vieira og Bridcutt.
MOT