Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30

Started by RoarG, February 23, 2017, 10:51:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Quote from: Kontakinte on February 24, 2017, 19:24:11
Quote from: auren on February 24, 2017, 18:09:17
Ønsker meg følgende 11-er til kampen i morgen:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Berardi - Bridcutt, O`Kane - Sacko, Hernandez, Roofe - Wood.

Kanskje litt urettferdig å ofre Dallas som har hatt noen gode kamper. Selvsagt også mulig å starte med Dallas og ta ut Sacko. Ønsker kreativiteten til Roofe på kanten, så da må Dallas eller evt. Sacko vike. Resten av laget sier seg selv. Kanskje et lite spørsmålstegn om den ene sentrale midtbaneposisjonen. Tror Bridcutt velges fordi han har mer rutine enn Vieira.

Venter til i morgen for å spå resultat. Blir fryktelig spennende, da ingen av lagene har råd til å tape.

MOT!

auren
Ganske enig, men kunne tenkt meg Phillips mye råere en Bridcutt i gjenvinningsfasen.  Ã... viktig med localboy i ett derby som dette. Jeg er veldig skuffet over Bridcutt, savner den råskap han viste i 2 omg. mot Villa.

Vil overhodet ikke ha Phillips fra start. Vil gjerne se Barrow fra begynnelsen.

Rudi G.

Quote from: Kato on February 24, 2017, 20:30:10
Quote from: Kontakinte on February 24, 2017, 19:24:11
Quote from: auren on February 24, 2017, 18:09:17
Ønsker meg følgende 11-er til kampen i morgen:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Berardi - Bridcutt, O`Kane - Sacko, Hernandez, Roofe - Wood.

Kanskje litt urettferdig å ofre Dallas som har hatt noen gode kamper. Selvsagt også mulig å starte med Dallas og ta ut Sacko. Ønsker kreativiteten til Roofe på kanten, så da må Dallas eller evt. Sacko vike. Resten av laget sier seg selv. Kanskje et lite spørsmålstegn om den ene sentrale midtbaneposisjonen. Tror Bridcutt velges fordi han har mer rutine enn Vieira.

Venter til i morgen for å spå resultat. Blir fryktelig spennende, da ingen av lagene har råd til å tape.

MOT!

auren
Ganske enig, men kunne tenkt meg Phillips mye råere en Bridcutt i gjenvinningsfasen.  Ã... viktig med localboy i ett derby som dette. Jeg er veldig skuffet over Bridcutt, savner den råskap han viste i 2 omg. mot Villa.

Vil overhodet ikke ha Phillips fra start. Vil gjerne se Barrow fra begynnelsen.

Barrow for Sacko er jeg med på.

baste

Synes Sacko med sin uforutsigbarhet og antall assister burde få starte.
Uansett veldig spent, dette er uten tvil en viktig kamp. En seier her, vil gi laget en enorm boost i resten av sesongen.
Sitter desverre på flyet når kampen går, men overlev det om vi får 3 p

MOT

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

kl. 09.52 sier magefølelsen at vi vinner 1-0. Men den kan endre seg frem til kampstart.

RoarG

Blir en spennende dag, det her. Tror fortsatt på uavgjort, enda vi bare har spilt 4 uavgjorte kamper. Tror første målet blir viktig. Det blir ikke mange mål. Vi ønsker oss nok full pinne fra start, men det skal ikke forundre meg om begge lagene går forsiktig ut. Wednesday spiller borte, og har ikke like stort krav på seg til å vinne kampen. Uavgjort vil i grunnen passe begge lagene godt. Begge lag får poeng, ingen går på prestisjenederlag ved å tape.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Doukara fra start den "store" overraskelsen, ellers som forventet...

auren

Leedsfan

Quote from: auren on February 25, 2017, 12:32:13
Doukara fra start den "store" overraskelsen, ellers som forventet...

auren

Er vi ikke ofte bedre når han spiller fra start selv om han får mye tyn? Tenker ikke da på cup-kamper:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Ups & Ups!!

Barba

Litt tidlig, men har installert meg nede i førsteetasjen ( mancave) og la inn en 6 pack i kjøleskapet om det skulle knipe. Må bare ofre meg og gå i krigen om man ligger dårlig an, men håper å slippe å prette altfor tidlig. Spenningsnivået stiger nå.

MOT
Barba - MOT

Cherry

Ankerjon15

Håper de kjemper til krampa tar de for seier idag.  Come On Leeds ;D ;D ;D

auren

Mitt tips: 2-2. Utligning av uglene på tampen, men ellers en god kamp av Leeds.

MOT!

auren

Nørgaard

auren

Blir noen gule kort i dag tror jeg. Kanskje et rødt eller to også?

Da er vi i gang!!

MOT!!

auren

stian

Bra start defensivt. Viktig med høy intensitet i presset for å ikke gi Wednesday rom mellom forsvaret og midtbanen vår.

Cannavaro

Grei start, vi nekter rom bakover og ønsker oss fart i lengderetningen. O`Kane startet bra som ballfordeler, Berardi og Ayling med fortsatt offensiv innstilling.  Vi har mest ball foreløpig.  Next up : skape sjanser...
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Bridcutt spiller med veldig høy risiko. Vi skal ikke ha mange balltap der før Wednesday får store kontringsmuligheter.

DenHviteYeboah

Synes Bridcutt er slurvete og passiv  :( Er redd han mister ballen i farlig posisjon :(

Nørgaard

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Myhre10

Cannavaro

Den der ble enkel for Woody...trodde først han var i offside.   Han har vist gang på gang denne sesongen at han er en "sniffer" inni boksen.....så sjukt deilig for oss  ;D ;D

RoarG