Skrevet av Emne: Sesongkort  (Lest 2676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sesongkort
« på: Februar 27, 2017, 16:56:15 »
I og med at jeg skal flytte bort til Leeds nå i august/septemberovergangen, så tenkte jeg å forhøre meg om hvor jeg og kjæresten bør skaffe oss sesongkort. Har bare vært der en gang tidligere, og det var på opprykkskampen i 2010, og da kunne du stå hvor enn du ville, settingen var uslåelig uansett.

Nå har det seg slik at vi ønsker god utsikt, samtidig som vi lurer på hvor mye leven det er på de forskjellige tribunene? Noen med tips?  :)
« Siste redigering: Februar 28, 2017, 23:03:21 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Ihag

Sv: Sesongkort
« Svar #1 på: Februar 27, 2017, 17:48:00 »
Ville valgt Bremner Suite. Bra sted med forholdsvis liten kø i baren og på toalettene sammenlignet med andre tribuner.
Godt å komme innendørs på kalde dager.
Prisen for 16/17 sesongen var 688 pund. North og South ca 200 pund billigere og East og West ca 100 pund billigere.

oivindh

Sv: Sesongkort
« Svar #2 på: Februar 27, 2017, 22:28:56 »
Får av og til inntrykk av at det er noe spesielt med South Stand og de som står der.. Noen som har en ide? Ofte raskt utsolgt også..

willum

Sv: Sesongkort
« Svar #3 på: Februar 28, 2017, 08:03:22 »
Ville valgt Bremner Suite. Bra sted med forholdsvis liten kø i baren og på toalettene sammenlignet med andre tribuner.
Godt å komme innendørs på kalde dager.
Prisen for 16/17 sesongen var 688 pund. North og South ca 200 pund billigere og East og West ca 100 pund billigere.

Spørsmål om Bremner Suite (ikke sesongkort-relatert): på billett-siden på leedsunited.com er mange seter merket/klassifisert som "restricted view". Antar det vil variere litt da, men.. sånn generelt; hvor restricted er viewen her egentlig? Det kan vel ikke være snakk om mer enn noen stolper i veien?

Promotion 2010

Sv: Sesongkort
« Svar #4 på: Februar 28, 2017, 08:39:53 »
Ville valgt Bremner Suite. Bra sted med forholdsvis liten kø i baren og på toalettene sammenlignet med andre tribuner.
Godt å komme innendørs på kalde dager.
Prisen for 16/17 sesongen var 688 pund. North og South ca 200 pund billigere og East og West ca 100 pund billigere.

Spørsmål om Bremner Suite (ikke sesongkort-relatert): på billett-siden på leedsunited.com er mange seter merket/klassifisert som "restricted view". Antar det vil variere litt da, men.. sånn generelt; hvor restricted er viewen her egentlig? Det kan vel ikke være snakk om mer enn noen stolper i veien?

Kjedelig å sitte der! Stolpene kan virke ganske store når du sitter bak dem, og de skygger for utsikten til målet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

willum

Sv: Sesongkort
« Svar #5 på: Februar 28, 2017, 09:46:50 »
Ville valgt Bremner Suite. Bra sted med forholdsvis liten kø i baren og på toalettene sammenlignet med andre tribuner.
Godt å komme innendørs på kalde dager.
Prisen for 16/17 sesongen var 688 pund. North og South ca 200 pund billigere og East og West ca 100 pund billigere.

Spørsmål om Bremner Suite (ikke sesongkort-relatert): på billett-siden på leedsunited.com er mange seter merket/klassifisert som "restricted view". Antar det vil variere litt da, men.. sånn generelt; hvor restricted er viewen her egentlig? Det kan vel ikke være snakk om mer enn noen stolper i veien?

Kjedelig å sitte der! Stolpene kan virke ganske store når du sitter bak dem, og de skygger for utsikten til målet!

Mulig det er litt kjedelig, men når kona skal med må man tenke litt komfort også.

berlin

Sv: Sesongkort
« Svar #6 på: Februar 28, 2017, 09:47:35 »
Hvis du vil se rimelig godt, West Stand.
For å være i (og bidra til) levenet, South Stand fremfor North Stand. De er også nærmest bortesupporterne,

Totalt sett ville jeg gått for West Stand, får sett godt, og opplever jo North og South på "distanse".

Jostein.

Sv: Sesongkort
« Svar #7 på: Februar 28, 2017, 11:23:16 »
Jeg har sitter de fleste plasser rundt på stadion, og de aller beste plassene var uten tvil midt på est stand. Litt under toppen av nederste del, får veldig god stemnings følelse fra north og south stand.
Leeds Carajo!

Sydhagen

Sv: Sesongkort
« Svar #8 på: Februar 28, 2017, 11:28:46 »
Jeg har sitter de fleste plasser rundt på stadion, og de aller beste plassene var uten tvil midt på est stand. Litt under toppen av nederste del, får veldig god stemnings følelse fra north og south stand.

Støtter deg på den.
Liker meg veldig godt på east stand.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Sesongkort
« Svar #9 på: Februar 28, 2017, 13:15:16 »
Begynner å bli en stund siden jeg var over sist, men posisjonen på sola har vel ikke rukket å endre seg. Den får man rett i ansiktet dersom man sitter på East Stand (hvis det ikke regner, da).

Foruten en eneste gang, har jeg sittet på West Stand. Flott utsikt og ingen sjenerende sol i ansiktet.
Super Leeds since 1968

ollan

Sv: Sesongkort
« Svar #10 på: Februar 28, 2017, 13:37:36 »
D12, D11 eller C20 bak på  John Charles Stand er gode plasser
Ollan

Xern

Sv: Sesongkort
« Svar #11 på: Februar 28, 2017, 16:14:17 »
West Stand høres greit ut, også kan jeg supplere med å stå i south/north stand i cupkampene eller lignende :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Sesongkort
« Svar #12 på: Februar 28, 2017, 18:33:36 »
Ville valgt Bremner Suite. Bra sted med forholdsvis liten kø i baren og på toalettene sammenlignet med andre tribuner.
Godt å komme innendørs på kalde dager.
Prisen for 16/17 sesongen var 688 pund. North og South ca 200 pund billigere og East og West ca 100 pund billigere.

Spørsmål om Bremner Suite (ikke sesongkort-relatert): på billett-siden på leedsunited.com er mange seter merket/klassifisert som "restricted view". Antar det vil variere litt da, men.. sånn generelt; hvor restricted er viewen her egentlig? Det kan vel ikke være snakk om mer enn noen stolper i veien?

Kjedelig å sitte der! Stolpene kan virke ganske store når du sitter bak dem, og de skygger for utsikten til målet!

Mulig det er litt kjedelig, men når kona skal med må man tenke litt komfort også.

Jeg har hatt med kona der og hun likte seg godt! Stolpene var ikke noe problem hvis man får plasser midt på til foran mener jeg å huske. Plassene helt bak er forferdelige, ekstremt dårlig beinplass og stolper "overalt".

Ta deg en speidertur først!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Sesongkort
« Svar #13 på: Februar 28, 2017, 18:58:32 »
Skal dit i April, så kan jo ta en svipptur  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kai

Sv: Sesongkort
« Svar #14 på: Februar 28, 2017, 21:09:49 »
Jeg pleier innta West Stand, da det er relativt "konevennlig", men vil tro East Stand er et like godt alternativ.

Høres kult ut å bo i Leeds da :)
Er det for et år, eller har dere planer om å bli værende lenge?

Xern

Sv: Sesongkort
« Svar #15 på: Februar 28, 2017, 23:02:55 »
Jeg pleier innta West Stand, da det er relativt "konevennlig", men vil tro East Stand er et like godt alternativ.

Høres kult ut å bo i Leeds da :)
Er det for et år, eller har dere planer om å bli værende lenge?
4 år med studier  :) Endra "madammen" til "kjæresten" nå, da det virker som at mange antar at vi er en del eldre enn vi er, haha  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly