Kamp vs Birmingham City @StAndrewsStadium fredag 3.3.17 kl. 20.45 TV-kamp

Started by Asbjørn, March 01, 2017, 16:06:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Strålende seier. 3 poeng. Opp i ryggen på Hudds. Kan ikke bli tatt igjen av Reading. Ingen kort. Rett og slett fantastisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Medlem 94237

Dennis

Ingen pen kamp av Leeds. Lar Brum styre det meste, men tar til slutt det viktigste med seg hjem.

Barley, forsvarssjefen, spiller en strålende annen omgang, men min MoM for Leeds blir Liam Bridcutt. Han er enorm i annen omgang og vinner sakte, men sikkert midtbanen for Leeds. Ikke mange kler skjeggemoten og spesielt ikke spartanerfjonene, men Bridcutt gjør det. 8)

Wood må selvsagt trekkes frem for to mål på tross av at Leeds bruker han lite i løpet av kampen og like viktig er Green i andre enden.
Marching on together!

Eriksen55

Ikke mye feil Doukara skal gjøre før han får pepper.

Han jobber og sliter. Holder i ballen bra. Mangler noe presisjon og forståelse, men så dårlig er han ikke.

Deilig med 3 poeng. Ã... vinne på en så dårlig dag er positivt. Det leveres ikke ut stilpoeng.

Håvard

Cannavaro

Dette her er en av de verste 3-poengerne jeg har sett av oss, f..cking unbelieavable...

Grattis alle, utrolig viktig var det i hvert fall !!
MFLU - Miracles For Leeds United

willum

Quote from: Sølvreven on March 03, 2017, 22:33:08
Kampen snudde når Phillips kom inn. Han er jo helt rolig og sikker med ball i dag?

Fantastisk innhopp av Phillips. Tar virkelig tak og vinner dueller på midten. En målgivende og så er det vel han som vinner ballen før 3-1. En mann for sesonginnspurten??

Dennis

Quote from: willum on March 03, 2017, 22:45:34
Kampen snudde når Phillips kom inn. Han er jo helt rolig og sikker med ball i dag?

Fantastisk innhopp av Phillips. Tar virkelig tak og vinner dueller på midten. En målgivende og så er det vel han som vinner ballen før 3-1. En mann for sesonginnspurten??

Eneste jeg skulle likt å se, er han sette møkkaspilleren Gardner på plass med en skikkelig takling (ren, men vond). Maken til furten type! Overgår Jack Wilshere og hele Chelsea når det gjelder å kjefte på dommeren.

Men ja, meget godt innhopp!
Marching on together!

J.N

Ikke vår beste kamp.. men når det er sagt så er det utrolig sterkt å komme tilbake etter å ha vært så dårlige, og blitt presset så hardt over lengre perioder. Gode bytter av Monk.

testo

Rank                                    P   GD   Pts
1   Newcastle United             34   38   73
2   Brighton                         34   30   71

3   Huddersfield Town           33   8   65
4   Leeds United                  35   14   64
5   Reading                          34   2   60
6   Sheffield Wednesday        34   9   58
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Quote from: willum on March 03, 2017, 22:45:34

Kalvin hadde pasningen til Wood på 1-2 og nest siste til 1-3. Bra innhopp vil jeg si  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Myhre10

Quote from: eriksen55 on March 03, 2017, 22:44:10
Ikke mye feil Doukara skal gjøre før han får pepper.

Han jobber og sliter. Holder i ballen bra. Mangler noe presisjon og forståelse, men så dårlig er han ikke.

Deilig med 3 poeng. Ã... vinne på en så dårlig dag er positivt. Det leveres ikke ut stilpoeng.
Helt enig; en undervurdert spiller og har blitt en hakkekylling, spesielt her på forumet. Lykkes ikke med alt men bidrar med som i dag en fantastisk fremspilling til Phillips og jobber bra. Er som nevnt Leeds nest mestscorende spiller

Kato

Synes vi sliter kolossalt på venstresiden bak. Berardi med masse trøbbel og lite hjelp fra Doukara. Vi evner ikke å justere det heller. Vi var overkjørte i store deler av matchen. Bare å takke Green og Wood.

Green 8
Berardi 4
Bartley 7
Jansson 6,5
Ayling 6
Bridcutt 6
O'Kane 6
Doukara 5,5
Hernandez 5
Dallas 5
Wood 8

Philips 7,5
Pedraza 7,5
Roofe 6,5

Dommer 9

asLeeds

Quote from: auren on March 03, 2017, 22:41:14
Yes! 3-1 seier. Sjansemessig faktisk ikke et ran, men spillemessig var dette ganske så dårlig. Takk Wood. Takk Green. Resten = skjerpings!!

MOT!

auren

Ikkje verst av ein som meldte " natta "  på 1-1..... ;D
DALHEIM WHITES

Cherry

Yes! 3-1 seier. Sjansemessig faktisk ikke et ran, men spillemessig var dette ganske så dårlig. Takk Wood. Takk Green. Resten = skjerpings!!

MOT!

auren

Ikke langt fra da... ran ;)
En av de svakeste kampene våre, vi har dommer med oss , og scorer på det meste!
Vil ta med at Phillips og Pedraza var friske, men pasningsspillet vårt med unntak av de 5 siste
Var ikke bra....
at the END of the day... 3 heeeerliige poeng! :D

Andersen

Takk for 3 nye poeng !  ;D ut i fra sjansene helt greit , siden Bham ikke scoret mer enn det ene !  ;D til dere her inne som spyr ut eder og galle her inne hvis laget ikke presterer slik dere vil at Leeds skal gjøre ! GLLLLEEEEEDDDDD  gled dere over poengene ! Monk traff med byttene nok en gang ! Vi er dødlige effektive ut i fra sjansene våre  og det gjør at vi vinner denne vanskelige bortekampen !

Eriksen55

Min børs:

Green 8- Nok engang med matchavgjørende innvolveringer når vi blir presset. Veldig solid i år

Ayling 7- Pure class. Beste høyrebacken vi har hatt siden PL

Bartley 7- Klippen, organisator og leder

Pontus 5- Spilte seg opp etter en veldig svak start. Gjør mye rart. Litt for fancy løsninger innimellom.

Berardi 6- Rufsete 1 omg. Bra i 2. Knallhard i duellene

Bridcutt 5- Bra 2 omg, men usedvanlig svak i 1. Begredelig pasningsfot

O'Kane 4- Blir løpende i mellom i samtlige minutter han spilte.

Doukara 6- Holder bra på ballen. Jobber hardt. God defensivt

Hernandez 2- 1 poeng for oppmøte, 1 poeng for assist

Dallas 4- Virker tung og treig. Burde scoret. Ødela en god overgang.

Wood 8- Jobben hans er å score. God på defensiv dødball. Bør få mer støtte når han holder på ballen.

Phillips 6- Hjelper Bridcutt med å ta bedre kontroll på midten. Vinner baller. Bra assist.

Alfonso 6- God med ball. Scorer. Her kan vi ha mye i vente.

Roofe - OK innhopp. Noen feilvalg på overganger mot slutten.

auren

Quote from: asLeeds on March 03, 2017, 22:55:41

MOT!

auren

Ikkje verst av ein som meldte " natta "  på 1-1..... ;D

Da var jeg sikker på tap og fandens oldemor. All honnør til Bham som gjør to meget solide omganger, men som "dessverre" for dem gjør to brølere i forsvar på 0-1 og 1-2. Kan ikke huske å ha sett Leeds såpass overkjørt i en kamp på...... jævlig lenge!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

Det må være noe spesielt med dette laget, vi spiller ofte ikke så bra, sliter veldig for hvert poeng, har få/ingen stjernespillere og de fleste av de blir hudflettet her på forumet. Likevel kjemper vi for opprykk og gjør en bedre sesong enn på mange år. Alt dette gjør at det fortsatt er spesielt å være Leeds-supporter selv om det for min del startet så langt tilbake som i 1972 . Kaller meg selv en realistisk pessimist, men er positiv til fremtiden. Gratulerer meg dagens seier, MOT og god helg!

Josch

Vi spiller ofte middels eller dårlig i 1.omgang.  Byttene til Monk ha ofte tippet kampene i vår favør. Og vi avslutter ofte kampene bra. Gode lag vinner jevne kamper.

Bromancer

Jeg synes vi var dårlige det meste av kampen. Forferdelige feilpasninger hver gang vi gikk i angrep. Var sikker på at B'Ham skulle kjøre over oss etter 1-1. Heldigvis tok jeg feil, mest takket være fantastiske Wood. Gøy å se at Phillips kommer inn og hever midtbanen, og herlig med en scoring til Pedraza  :)

JaJa

Vi er nok inne i den "vanlige" downperioden som kommer hvert år i februar.
I motsetning til foregående år klarer Leeds å vinne kamper. Spillemessig har det vært dårlig en stund nå.
Blir tildels overkjørt, men ender jaggu opp med poeng allikevel. Det er en styrke vi ikke har sett før.

Og må si meg enig i de som poengterer den negativiteten mot enkelte spillere.
Heldigvis er det ikke de som tar ut spillerene. Skjønner heller ikke at de har grunn til å kritisere hvilke spillere som er i startoppstillingen.
Ã... sitte i en sofa i Norge og dermed har mer peiling enn de som virkelig ser spillerene hver eneste dag på treningsfeltet....Seriøst.

Har sett kampen og leser tråden her etterpå. Og Doukara får mer eller mindre slagt fra de sedvanlige.
Men når han gjør den geniale chipen til Phillips til 1-2 målet er det Phillips og Wood som får kred. Vel scoringen var gitt ettersom backen sklir. Doukara blir forbigått i stillhet. Vel, regner vel med at det ikke passet inn.....

Skjærpings, negativitetstrollene.
Prøv heller å glede dere med det som skjer og prøv å nyte det.

Cannavaro

Quote from: eriksen55 on March 03, 2017, 23:01:18
Min børs:

Green 8- Nok engang med matchavgjørende innvolveringer når vi blir presset. Veldig solid i år

Pontus 5- Spilte seg opp etter en veldig svak start. Gjør mye rart. Litt for fancy løsninger innimellom.

Wood 8- Jobben hans er å score. God på defensiv dødball. Bør få mer støtte når han holder på ballen.

Phillips 6- Hjelper Bridcutt med å ta bedre kontroll på midten. Vinner baller. Bra assist.

Grattis ! skjønner det er din subjektive mening, men lurer virkelig på hva slags briller du hadde på ??  I 1.omgang mottar Doukara en klareringspasning fra Pontus og han har 50m åpent rom foran seg på venstrekanten, helt uten press. Han velger å føre ballen innover i banen og til slutt miste den.??  WTF åssen er det mulig ???.....(det forteller meg om spilleforståelse på nivå til et barn). Han har foruten det flere elendige valg og involveringer i 1.omgang.  Han tar seg litt opp i 2.omgang (men ikke nok til å få en sekser). O`Kane er en spiller som passer bra med Bridcutt når også Bridcutt er i litt bedre form og treffer oftere med pasninger. O`Kane er spillfordeler type som er en mer tilrettelegger på midten med fordeling av pasninger.  Han gjør ikke altfor mye feil så lenge han spiller (han er sikker med ball og har godt overblikk). Bridcutt gjør ham til et dårlig alternativ bare i denne kampen. Han blir bytta fordi Monk vil ha mer muskler på midten for å sikre poeng i denne kampen.  Hvordan børsen din blir som dette er for meg helt utrolig, men greit, det får være din mening. Har en helt klar annen oppfatning selv.
MFLU - Miracles For Leeds United

kolstad

Var det noen som fikk med seg Monk hadde med seg på tribunen?

Myhre10

Quote from: Cannavaro on March 03, 2017, 23:28:22
Min børs:

Grattis ! skjønner det er din subjektive mening, men lurer virkelig på hva slags briller du hadde på ??  I 1.omgang mottar Doukara en klareringspasning fra Pontus og han har 50m åpent rom foran seg på venstrekanten, helt uten press. Han velger å føre ballen innover i banen og til slutt miste den.??  WTF åssen er det mulig ???.....(det forteller meg om spilleforståelse på nivå til et barn). Han har foruten det flere elendige valg og involveringer i 1.omgang.  Han tar seg litt opp i 2.omgang (men ikke nok til å få en sekser). O`Kane er en spiller som passer bra med Bridcutt når også Bridcutt er i litt bedre form og treffer oftere med pasninger. O`Kane er spillfordeler type som er en mer tilrettelegger på midten med fordeling av pasninger.  Han gjør ikke altfor mye feil så lenge han spiller (han er sikker med ball og har godt overblikk). Bridcutt gjør ham til et dårlig alternativ bare i denne kampen. Han blir bytta fordi Monk vil ha mer muskler på midten for å sikre poeng i denne kampen.  Hvordan børsen din blir som dette er for meg helt utrolig, men greit, det får være din mening. Har en helt klar annen oppfatning selv.
Helt enig, O'Kane, Dallas og Hernandez var de svakeste i dag.

Barba

Min børs:

Vel, jeg er enig. O´Kane var i denne kampen helt håpløs, la ikke merke til at han var der før etter et kvarter, og de få gangene han er involvert spiller han en trygg pasning og står. Han er ferdig med jobben, og ikke snakk om å fortsatt være spillbar. Doukara gjør mye rart og dårlig i første omgang, men jobber og prøver. Enig i at han innimellom gjør helt uforståelige valg, men plutselig skjer noe genialt, som f eks ved scoringen. I andre var han etter hvert som resten av laget bedre, og målt mot O´Kane mye bedre.
Barba - MOT

patricksangvik

Quote from: Barba on March 03, 2017, 23:47:10
Min børs:

Vel, jeg er enig. O´Kane var i denne kampen helt håpløs, la ikke merke til at han var der før etter et kvarter, og de få gangene han er involvert spiller han en trygg pasning og står. Han er ferdig med jobben, og ikke snakk om å fortsatt være spillbar. Doukara gjør mye rart og dårlig i første omgang, men jobber og prøver. Enig i at han innimellom gjør helt uforståelige valg, men plutselig skjer noe genialt, som f eks ved scoringen. I andre var han etter hvert som resten av laget bedre, og målt mot O´Kane mye bedre.

Synes ikke O'Kane hadde en så forferdelig match? Vinner ofte 50/50 duellene, og er mye sikrere enn Bridcutt når det gjelder pasninger forbi midtbaneleddet til B'ham.
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Torpe-do

Konge med 3 poeng!

Vil bare få sagt følgende. Når 3, 4 eller 5 personer (kanskje på rad?) klager om en spiller, flere spillere, en manager eller en eier - så kan det fort oppfattes som om "hele forumet" eller "alle Leeds-fans" klager. Vil bare da få sagt at stort sett alle som er uenige med klagingen tross alt holder kjeft, siden det som skjedde sannsynligvis ikke er noe å akkurat skryte av. Det betyr allikevel ikke at spilleren, treneren eller eieren blir "hakket på av alle". Det bare oppleves sånn. Fordi vi sitter her i vår egen boble og leser det et par-tre nordmenn skriver.

Buddy

Quote from: asLeeds on March 03, 2017, 21:50:35
Hadde eg ikkje visst ka stillingen e, so hadde eg jaggu trudd me låg under 6-0.... etter å ha lest siste 2 sider her på forum !   MOT ;)

Dagens kommentar etter å sjekke forumet en  drøy time etter kampslutt.  Fytterakkern hvor mange sutrekopper det er mens en, joda ikke veldig imponerende, fotballkamp pågår. Vi er da ikke for faen Barca på sitt beste.  Ennå.