Kamp vs Birmingham City @StAndrewsStadium fredag 3.3.17 kl. 20.45 TV-kamp

Started by Asbjørn, March 01, 2017, 16:06:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Myhre10

Green med god redning, bare Birmingham nå, og der scorer wooooood, yeeeess

eros

Jadda! Etter å ha presset hele kampen...

Sent from my iPhone using Tapatalk

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Oggy

Oggy

Cannavaro

Vi er ikke aggressive nok i ballpresset foreløpig og Birmingham har spilt seg enkelt gjennom fra midtbaneleddet til angrepssone. Ingen helt store sjanser ennå. Vi må få tid til å sette litt posession, men foreløpig er vi litt for upresise fremover. Berardi har missa med et par enkle pasninger fremover F eks. B'ham med første sjanse der, skudd utenfor - Skrå vinkel
MFLU - Miracles For Leeds United

Barba

Herregud, det kunne ikke vært mer fortjent. Men sånn er det å ha en goalgetter. Herlig, håper dette løfter laget.
Barba - MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

brenaldo

Medlem nr. 850

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Jostein.

Leeds Carajo!

Flottdet

Jaaaaaaahhh... Første gang vi er i nærheten av 16meteren til Birminghsm...  :) Haha.. for en herlig tå av wood. Men bare spilt 15 og vi har hatt farlige balltap pga slurv i pasningsspillet. Må skjerpes hvis vi skal bevare ledelsen:)

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Myhre10

For å sette det litt på spissen så har vi egentlig kun en målfarlig spiller, Wood som fortsetter å bøtte inn scoringer, neste på listen er Doukara (hakkekyllingen) med 5 scoringer!

Sølvreven

Nå skulle vi hatt en Barrow med fart og målteft. Da hadde vi presset Brum til å holde igjen og fått strekk på laget.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Flott at vi leder, men vi spiller jo helt ræva utpå der. Må heve oss betraktelig for å få poeng i denne. Litt Barnsley-følelse så langt av denne kampen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Quote from: Myhre10 on March 03, 2017, 21:07:12
For å sette det litt på spissen så har vi egentlig kun en målfarlig spiller, Wood som fortsetter å bøtte inn scoringer, neste på listen er Doukara (hakkekyllingen) med 5 scoringer!
Wood bør helst holde seg skadefri de siste 10 rundene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Myhre10

Quote from: RoarG on March 03, 2017, 21:10:28
Quote from: Myhre10 on March 03, 2017, 21:07:12
Wood bør helst holde seg skadefri de siste 10 rundene.
[Absolutt

Nørgaard

Barba

Quote from: eriksen55 on March 03, 2017, 21:11:24
Cooper eller Pontus som er nr 18 i kveld??  :o

Snodig å trekke inn denne. Bakre fireren har vært under et voldsomt press siden alle foran på midten er overkjørt. Hva med Dallas? Pablo? Har de sett ut som Maradona? Pontus har jobbet hardt, gjort noen feil, men andre er jo helt borte. Her må noe endres radikalt, ellers klarer vi aldri å holde helt inn.
Barba - MOT

Jostein.

Leeds Carajo!

Eriksen55

Quote from: Barba on March 03, 2017, 21:17:19
Quote from: eriksen55 on March 03, 2017, 21:11:24
Cooper eller Pontus som er nr 18 i kveld??  :o

Snodig å trekke inn denne. Bakre fireren har vært under et voldsomt press siden alle foran på midten er overkjørt. Hva med Dallas? Pablo? Har de sett ut som Maradona? Pontus har jobbet hardt, gjort noen feil, men andre er jo helt borte. Her må noe endres radikalt, ellers klarer vi aldri å holde helt inn.

Beklager at jeg prøvde på en spøk. Skal ikke gjenta seg!

Joe Jordan

Hvor er midtbanen egentlig? Usynlig både offensivt og defensivt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Oggy

Oggy

DenHviteYeboah

Kan noen fortelle meg hva som er så innmari bra med Bridcutt slik at han er kaptein og spiller hver kamp?