Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp  (Lest 32819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #240 på: Mars 18, 2017, 20:23:21 »
Fantastisk!
Det er fortsatt 24 poeng å spille for. Denne kampen kan ha vært et psykologisk vendepunkt for oss :D
Nå er det bare å gønne på!

RoarG

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #241 på: Mars 18, 2017, 20:24:18 »
Flott seier ;D. I tillegg gikk mange resultater vår vei. Play off bør være sikret nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #242 på: Mars 18, 2017, 20:24:47 »
Går helt av hengslene jeg. Dette var et lite realistisk resultat før kampstart!!!!!!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

testo

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #243 på: Mars 18, 2017, 20:25:39 »
Etter 2-0 seier mot Brighton

Tabell


Form
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #244 på: Mars 18, 2017, 20:26:12 »
Endelig vant vi når de andre slublet litt. Meget fornøyd med en viktig seier. Kan være psykologisk viktig hvis vi skulle møte de i playoff  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #245 på: Mars 18, 2017, 20:26:20 »
Går helt av hengslene jeg. Dette var et lite realistisk resultat før kampstart!!!!!!
Sier meg helt enig!

raggen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #246 på: Mars 18, 2017, 20:27:50 »
GRATTIS Alle sammen... vannvittige viktige poeng for og sikre play off og senke skuldrene litt og "drømme" litt om direkte opprykk(selv om undertegnede mener det toget er gått for lengst)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #247 på: Mars 18, 2017, 20:28:20 »
Jeg er så glad at jeg sitter med tårer i øynene. Jeg er BOMBESIKKER på vi klarer play off nå. Det var ingen rosenrød kamp, men dette er rett og slett en kamp av Leeds anno 2017. Og det blir noe inni granskauen med poeng av det selv om det ikke alltid er så pent.

karaba

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #248 på: Mars 18, 2017, 20:29:38 »
Utrolig deilig og viktig seier, nå er playoff plass sikret :)

roaldv

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #249 på: Mars 18, 2017, 20:29:44 »
Vi har 5 poeng mer enn Brighton de siste fem... Alt er mulig, selv om det er lite sannsynlig  :)

Joensen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #250 på: Mars 18, 2017, 20:30:08 »
Utrolig digg og viktig seier ;D Spilte ganske bra i dag :)

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #251 på: Mars 18, 2017, 20:31:54 »
Viktig psykologisk seier for at vi skal se oppover og ikke å bli for engstelig for de som kommer bak.

Sydhagen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #252 på: Mars 18, 2017, 20:36:28 »
Den dragningen til Doukara...Nyyyyyydelig!!!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #253 på: Mars 18, 2017, 20:39:19 »
Merkelig innledning på kampen. Brighton legger seg, og i de 20 første står vi stort sett og triller ball, Wood med sjanse etter corner, og Cooper scoret nesten selvmål. Det var vel det hele før pause. Synes vi ser skarpere ut i andre omgang, selv om vi gir bort 2-3 store sjanser. Så blir det som det alltid har blitt denne sesongen, Chris Wood. Og kred til Doukara for glimrende utfordret og klar straffe. Vi møter kanskje ligaens beste lag i dag.

Børs:

Green 8 Bra i feltet og to-tre glimrende redninger. Er i kanonform for tiden.
Berardi 7 Jobber godt, men det er på denne siden de slipper til. Fikk virkelig kjørt seg da Solly March kom inn.
Bartley 7,5 Stødig og bra som alltid.  Første 20 så det ut som han bare ville reise hjem igjen.
Cooper 7 Scorer nesten selvmål, og noe uryddig uinnimellom. Men roligere med ball enn vi er vant til, og alt i alt en helt ok kamp mot Baldock og Murray.
Taylor 8 God kontroll defensivt, ser ennå ut til å ha litt igjen på å være i toppform. Men assisten er matchavgjørende, derfor skrus han opp til 8.
Bridcutt 8 Styrer tempoet i kampen, og gjør etter mitt syn en glimrende jobb. Et par slurvete pasningsfeil trekker ned, men kapteinen er på vei mot playoff-formen.
Vieria 7,5 Rolig og god med ball, jobber godt. Solid kamp.
Pedraza 7 Synes han tilpasser seg ligaen mer og mer. Jobber godt, kan enda blir bedre relasjonelt.
Sackho 7 Syns han jobber bra. God defensivt så lenge kreftene holder. Offensivt er det litt slalomskotouch over innlegg.
Hernandez 7,5 Bedre enn i det siste. Leken med ball, det ser alltid farlig ut når han får ballen rettvendt.
Wood 9 Bjørnen der fremme. Knallsterk i dueller. Jobber iherdig, ser ut til å være superfit. Brenner et par, så viser han hva han betyr for oss.
« Siste redigering: Mars 18, 2017, 20:41:39 av Kato »
 

Feologild

  • Gjest
Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #254 på: Mars 18, 2017, 20:41:49 »
Utrolig deilig og viktig seier, nå er playoff plass sikret :)

Den er ikke i nærheten av å være sikkert. Det er 8 poeng ned til 7 plass og det er 21 poeng og spille om. For å være sikret måtte det ha vært 22 poeng ned til 7 plassen.
Det er også viktig og huske at sist vi lå an til playoff i 2010-11 lå vi på playoff plass fra runde 18 til runde 42.  Kanskje litt ironisk er det at vi også nå har ligget på play off siden runde 18.
Poenget er så lenge det er en mulighet for at vi kan havne utenfor playoff som det er så lenge laget som er på 7 plass ligger mindre poeng bak oss en hva de faktisk må gjøre for at vi ikke kan bli tatt. Igjen og når det 8 poeng ned og det må være en avstand på 22 poeng for at playoff skal være sikret så er playoff plassen ikke sikret. Poenget er at playoff plassen er ikke siker før laget som er nr 7 ikke kan ta oss igjen. Og ligge på playoff etter runde 38 betyr lite om vi ikke ligger der etter runde 46. Det er hvor vi er etter runde 46 som teller ikke etter runde 38.

Selvsagt er det gode sjanser at vi kan greie playoff det er også mulighet at vi kan greie direkte opprykk. Men og si at noe er sikret før det faktisk er sikret blir for meg litt feil


Uansett viktig seire og ting ser bra ut.


Kanskje er det feil av meg å kritisere men jeg synes bare det er feil å si at noe er sikret når det ikke er det.

Cherry

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #255 på: Mars 18, 2017, 20:44:36 »
Hørte på Pope og Whelan på K- sport... de er rååååå kommentatorer :)
Sjelden hørt slik stemning på Elland Road, stemningen helt hysterisk - 29767 på en lørdag kveld,

Vi er såååå goe" når vi er PÃ… somi dag!
 

Bromancer

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #256 på: Mars 18, 2017, 20:48:07 »
Herlig å se at midtbanen sitter bedre og at de utallige feilpasningene fra de foregående kampene stort sett er fraværende  :)

Vi har en matchvinner i hver ende av banen!

Blank_File

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #257 på: Mars 18, 2017, 20:49:02 »
Doukara er en forunderlig spiller altså... Tenkte når han ble byttet inn at det var rett tid for å få en bokser på banen. Men så gjør han disse helt briljante tingene også. Som regel tenker jeg, hvorfor skal denne mannen spille? Men han er stadig matchavgjørende. Forunderlig...

gulle

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #258 på: Mars 18, 2017, 20:52:28 »
Utrolig deilig og viktig seier, nå er playoff plass sikret :)

Den er ikke i nærheten av å være sikkert. Det er 8 poeng ned til 7 plass og det er 21 poeng og spille om. For å være sikret måtte det ha vært 22 poeng ned til 7 plassen.
Det er også viktig og huske at sist vi lå an til playoff i 2010-11 lå vi på playoff plass fra runde 18 til runde 42.  Kanskje litt ironisk er det at vi også nå har ligget på play off siden runde 18.
Poenget er så lenge det er en mulighet for at vi kan havne utenfor playoff som det er så lenge laget som er på 7 plass ligger mindre poeng bak oss en hva de faktisk må gjøre for at vi ikke kan bli tatt. Igjen og når det 8 poeng ned og det må være en avstand på 22 poeng for at playoff skal være sikret så er playoff plassen ikke sikret. Poenget er at playoff plassen er ikke siker før laget som er nr 7 ikke kan ta oss igjen. Og ligge på playoff etter runde 38 betyr lite om vi ikke ligger der etter runde 46. Det er hvor vi er etter runde 46 som teller ikke etter runde 38.

Selvsagt er det gode sjanser at vi kan greie playoff det er også mulighet at vi kan greie direkte opprykk. Men og si at noe er sikret før det faktisk er sikret blir for meg litt feil


Uansett viktig seire og ting ser bra ut.


Kanskje er det feil av meg å kritisere men jeg synes bare det er feil å si at noe er sikret når det ikke er det.
ingenting er sikkert før det teoretisk er sikkert, men kan de som er gode i matte regne ut hvor mye våre play off odds økte i dag?
svar:
:MYE
Nå rykker vi opp! Jasederja

Josch

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #259 på: Mars 18, 2017, 20:54:42 »
Hadde ikke trodd dette. Vi har gjort det til en vane å kommer sterkere og sterkere utover i kampene. Trodde begge lag spilte for  0-0 i  1. omgang (et ok res for begge) . Virker som Leeds bruker en omgang på å spille seg varm i hver kamp.  Alt i alt ikke ufortjent med seier.

En annen styrke er at utestenge/skadde spillere blir erstattet av gode "vikarer".   Når vi har  Jansson, Doukara, O'Kane og Dallas på benken  så er vi gode.!!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #260 på: Mars 18, 2017, 20:56:23 »
Merkelig innledning på kampen. Brighton legger seg, og i de 20 første står vi stort sett og triller ball, Wood med sjanse etter corner, og Cooper scoret nesten selvmål. Det var vel det hele før pause. Synes vi ser skarpere ut i andre omgang, selv om vi gir bort 2-3 store sjanser. Så blir det som det alltid har blitt denne sesongen, Chris Wood. Og kred til Doukara for glimrende utfordret og klar straffe. Vi møter kanskje ligaens beste lag i dag.

Børs:

Green 8 Bra i feltet og to-tre glimrende redninger. Er i kanonform for tiden.
Berardi 7 Jobber godt, men det er på denne siden de slipper til. Fikk virkelig kjørt seg da Solly March kom inn.
Bartley 7,5 Stødig og bra som alltid.  Første 20 så det ut som han bare ville reise hjem igjen.
Cooper 7 Scorer nesten selvmål, og noe uryddig uinnimellom. Men roligere med ball enn vi er vant til, og alt i alt en helt ok kamp mot Baldock og Murray.
Taylor 8 God kontroll defensivt, ser ennå ut til å ha litt igjen på å være i toppform. Men assisten er matchavgjørende, derfor skrus han opp til 8.
Bridcutt 8 Styrer tempoet i kampen, og gjør etter mitt syn en glimrende jobb. Et par slurvete pasningsfeil trekker ned, men kapteinen er på vei mot playoff-formen.
Vieria 7,5 Rolig og god med ball, jobber godt. Solid kamp.
Pedraza 7 Synes han tilpasser seg ligaen mer og mer. Jobber godt, kan enda blir bedre relasjonelt.
Sackho 7 Syns han jobber bra. God defensivt så lenge kreftene holder. Offensivt er det litt slalomskotouch over innlegg.
Hernandez 7,5 Bedre enn i det siste. Leken med ball, det ser alltid farlig ut når han får ballen rettvendt.
Wood 9 Bjørnen der fremme. Knallsterk i dueller. Jobber iherdig, ser ut til å være superfit. Brenner et par, så viser han hva han betyr for oss.

Så også en slik kamp, men noen Leedsfans mente at vi ikke var så bra. Ser de ikke kampen i lys av at vi spilte mot ett, hvis ikke det beste laget i ligaen?

For en deilig kamp og for et hinsides resultat.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #261 på: Mars 18, 2017, 21:05:43 »
Synes vi vinner fortjent!! Klokt spill mot er solid Brighton. Herlig med 3 poeng. PO bør være rimelig klart!

Bedring sett mot de siste kampen....
HERLIG. På tide du tok ordet etter så mange år her inne.

Mer. Mer. Mer. :)

PS! Velkommen som skribent. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #262 på: Mars 18, 2017, 21:10:05 »
Utrolig gøy å se Leeds spille en godkjent kamp, og vinne. Litt heldig at vi ikke slipper inn mål. Men laget virker mer solid en på lang tid. Green er helt suveren, uten tvil gull verd for oss i år.

Det lukter opprykk. Gjerne direkte  ;D

MOT

GeirO

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #263 på: Mars 18, 2017, 21:19:22 »
Utrolig deilig og viktig seier, nå er playoff plass sikret :)

Den er ikke i nærheten av å være sikkert. Det er 8 poeng ned til 7 plass og det er 21 poeng og spille om. For å være sikret måtte det ha vært 22 poeng ned til 7 plassen.
Det er også viktig og huske at sist vi lå an til playoff i 2010-11 lå vi på playoff plass fra runde 18 til runde 42.  Kanskje litt ironisk er det at vi også nå har ligget på play off siden runde 18.
Poenget er så lenge det er en mulighet for at vi kan havne utenfor playoff som det er så lenge laget som er på 7 plass ligger mindre poeng bak oss en hva de faktisk må gjøre for at vi ikke kan bli tatt. Igjen og når det 8 poeng ned og det må være en avstand på 22 poeng for at playoff skal være sikret så er playoff plassen ikke sikret. Poenget er at playoff plassen er ikke siker før laget som er nr 7 ikke kan ta oss igjen. Og ligge på playoff etter runde 38 betyr lite om vi ikke ligger der etter runde 46. Det er hvor vi er etter runde 46 som teller ikke etter runde 38.

Selvsagt er det gode sjanser at vi kan greie playoff det er også mulighet at vi kan greie direkte opprykk. Men og si at noe er sikret før det faktisk er sikret blir for meg litt feil


Uansett viktig seire og ting ser bra ut.


Kanskje er det feil av meg å kritisere men jeg synes bare det er feil å si at noe er sikret når det ikke er det.

10% sjanse for direkte opprykk
80% sjanse for Play off
10% sjanse for lavere enn Play off
MOT

Carl Fisker

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #264 på: Mars 18, 2017, 22:31:05 »
Vi har 5 poeng mer enn Brighton de siste fem... Alt er mulig, selv om det er lite sannsynlig  :)
Ikke glem Huddersfield som også må passeres.

auren

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #265 på: Mars 18, 2017, 22:34:08 »
Høydepunkter:

https://www.youtube.com/watch?v=6SQkNYXVB4g

Fantastisk førstemål av Wood. Måten han drar seg unna på og klokheten i hodestøtet. Vakkert!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #266 på: Mars 18, 2017, 22:44:08 »
Høydepunkter:

https://www.youtube.com/watch?v=6SQkNYXVB4g

Fantastisk førstemål av Wood. Måten han drar seg unna på og klokheten i hodestøtet. Vakkert!  :)

auren

.... og DEN stemningen!!

International break, så er det Reading på TV neste.... ;)
 

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #267 på: Mars 18, 2017, 22:52:32 »
Høydepunkter:

https://www.youtube.com/watch?v=6SQkNYXVB4g

Fantastisk førstemål av Wood. Måten han drar seg unna på og klokheten i hodestøtet. Vakkert!  :)

auren

Klasse over den bevegelsen. Wood vet akkurat hva som skal til. Forsvaret er sjakk matt.
Super Leeds since 1968

Allanclarke

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #268 på: Mars 19, 2017, 01:59:36 »
Utrolig deilig og viktig seier, nå er playoff plass sikret :)

Den er ikke i nærheten av å være sikkert. Det er 8 poeng ned til 7 plass og det er 21 poeng og spille om. For å være sikret måtte det ha vært 22 poeng ned til 7 plassen.
Det er også viktig og huske at sist vi lå an til playoff i 2010-11 lå vi på playoff plass fra runde 18 til runde 42.  Kanskje litt ironisk er det at vi også nå har ligget på play off siden runde 18.
Poenget er så lenge det er en mulighet for at vi kan havne utenfor playoff som det er så lenge laget som er på 7 plass ligger mindre poeng bak oss en hva de faktisk må gjøre for at vi ikke kan bli tatt. Igjen og når det 8 poeng ned og det må være en avstand på 22 poeng for at playoff skal være sikret så er playoff plassen ikke sikret. Poenget er at playoff plassen er ikke siker før laget som er nr 7 ikke kan ta oss igjen. Og ligge på playoff etter runde 38 betyr lite om vi ikke ligger der etter runde 46. Det er hvor vi er etter runde 46 som teller ikke etter runde 38.

Selvsagt er det gode sjanser at vi kan greie playoff det er også mulighet at vi kan greie direkte opprykk. Men og si at noe er sikret før det faktisk er sikret blir for meg litt feil


Uansett viktig seire og ting ser bra ut.


Kanskje er det feil av meg å kritisere men jeg synes bare det er feil å si at noe er sikret når det ikke er det.
Helt enig. Hallo, vi er Leeds United. Jeg har lært meg å aldri ta noe for gitt før ting er helt sikkert. Ã… gjøre det bringer bare ulykke. Beina er godt plantet på jorden her hvertfall. 8 spennende og knalltøffe kamper gjenstår. Kan fortsatt skje mye rart, og mange merkelige resultater for alle lag.

viking

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #269 på: Mars 19, 2017, 05:04:03 »
Bravissimo! Forza Leeds.
Fra solfylte Lazio-regionen.
MOT