Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp

Started by Asbjørn, March 16, 2017, 15:46:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xern

Klarer folk å streame på eurosport player? Det fungerer ikke for meg, jeg klarer ikke å logge inn med kontoen min! Kommer til å kreve tilbake pengene for denne mnd  >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

For et latterlig spill. Hva er det vi driver med for tredje måneden på rad? Burde gått ut i 100 og rett i strupen på Brighton... Gjesp..

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on March 18, 2017, 18:49:28
Kroneksempel på at possession kan bety null statistisk.
Bristol vant 4-0 over Hudds med 38%.

ESÃ…

Prøver å sjå kampen via Dplay, men får beskjed om at "videoen er ikke tilgjengelig". Har fungert kjempeflott før.

RoarG

Quote from: Alta-White on March 18, 2017, 18:50:26
For et latterlig spill. Hva er det vi driver med for tredje måneden på rad? Burde gått ut i 100 og rett i strupen på Brighton... Gjesp..
Seriøst? Vi trenger ikke å gjøre noe. 3 av lagene involvert i play off tapte. 1 poeng i dag er kjempebra. Det samme tenker nok Brighton. Fornøyd med uavgjort i en antatt vanskelig bortekamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

roaldv

Myhre10

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Oggy

Oggy

roaldv

Myhre10

Sølvreven

Cooper blir reddet av Green og Berardi....... Det skulle tatt seg ut med et nytt selvmål  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

testo

Uffda ..ping pong foran Green, Cooper holder på å sette den i egen kasse...Phuuuu  Takk Green!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Bye

Like viktig at Berardi redder oss der..burde vi hatt straffe?
Trønder i Bergen!

Fripp

Den hadde vært billig. Er kontakt, men skal mye til for å blåse der.

Myhre10

roaldv

Greit å ikke blåse straffe. Og helt korrekt gult på Rosenior. Dommeren virker OK.

Kato

Xern

er det bare jeg om ikke får til dplay? Forbausende lite klaging ang dplay her
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

GeirO

Quote from: Xern... on March 18, 2017, 19:14:25
er det bare jeg om ikke får til dplay? Forbausende lite klaging ang dplay her

Tror de fleste ser den på TV, inkludert meg. Synes Dplay var litt rar i dag.
MOT

Xern

Hunemeier er overalt på banen  >:( Frispark i farlig posisjon..

Myhre10

Pause med Leeds som det beste laget, Wood burde puttet.

raggen

Cooper løs kanon på dekk med klareringer i hytt og pine og usikkert spill... Ellers kjedelig og tam kamp. her må Leeds ta ansvar og gå for 3 poeng
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Bedre enn fryktet :)
Trodde Brighton skulle vært farligere, men det gjelder å passe seg her...

testo

Quote from: Xern... on March 18, 2017, 19:16:52
Hunemeier er overalt på banen  >:( Frispark i farlig posisjon..

Så du får til Dplay tydelig da?
Terje

J.N

Ikke en strålende omgang, men vi er best. Ser gjerne at Sacko byttes. Han har vært svak.

Blank_File

Det kom en mail fra Discovery for en drøy uke siden at de nå skilte Dplay og Eurosport. Så fra nå må man abonnere på Eurosport og ikke Dplay for å få se Leeds ettersom jeg forstår det.