Skrevet av Emne: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00  (Lest 25060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« på: April 06, 2017, 13:35:56 »
ryker denne, står trua mi i stor fare for å ryke med den!

Går derfor for "the good ol saying"

Kun 3p godt nok!  ;D
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #1 på: April 06, 2017, 13:50:23 »
Selv med uavgjort her, tror jeg play-off ryker. (basert på den formen vi har vært i en stund) Her MÃ… vi vinne.
 

Allanclarke

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #2 på: April 06, 2017, 14:00:57 »
Must win dette her. Taper vi her får vi 4 tap på rad (neste er Newcastle borte) og da ryker playoff tror jeg. Hvorfor skal alltid Leeds gjøre det vanskelig for seg selv. Aldri går ting knirkefritt. Leeds må alltid gjøre det for spennende.  :)

auren

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #3 på: April 06, 2017, 14:07:08 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #4 på: April 06, 2017, 14:12:30 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren
Helt enig.
Douk må inn.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #5 på: April 06, 2017, 14:13:28 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren

la Berardi få plassen til Ayling, så er vi langt på vei enige  ;)
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #6 på: April 06, 2017, 14:23:27 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren

la Berardi få plassen til Ayling, så er vi langt på vei enige  ;)

Ayling har vært vår beste back denne sesongen, så han skal spille. Så er spørsmålet om Taylor eller Berardi skal bekle venstrebacken. Jeg mener fortsatt at Taylor er best og han har også en dimensjon offansivt som Berardi ikke er i nærheten av å inneha.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #7 på: April 06, 2017, 14:32:46 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren

la Berardi få plassen til Ayling, så er vi langt på vei enige  ;)

Ayling har vært vår beste back denne sesongen, så han skal spille. Så er spørsmålet om Taylor eller Berardi skal bekle venstrebacken. Jeg mener fortsatt at Taylor er best og han har også en dimensjon offansivt som Berardi ikke er i nærheten av å inneha.

auren

ikke i min verden..virker rusten.

Ikke i det siste, vil jeg si..kostet oss poeng mot Reading.

Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #8 på: April 06, 2017, 14:45:20 »
Det var rust og spore i Ayling på tirsdag sies det fra flere jeg har sett som har satt karakterer på spillerne. Han sleit forferdelig med Canos. Er det noe du ikke får av Berardi så er det rust. Så jeg er enig med Kun-3p i dette tilfellet.

B_Ød

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #9 på: April 06, 2017, 14:55:51 »
Det var rust og spore i Ayling på tirsdag sies det fra flere jeg har sett som har satt karakterer på spillerne. Han sleit forferdelig med Canos. Er det noe du ikke får av Berardi så er det rust. Så jeg er enig med Kun-3p i dette tilfellet.

ha ha...JIPPI  ;D
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #10 på: April 06, 2017, 15:06:23 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren

la Berardi få plassen til Ayling, så er vi langt på vei enige  ;)

Ayling har vært vår beste back denne sesongen, så han skal spille. Så er spørsmålet om Taylor eller Berardi skal bekle venstrebacken. Jeg mener fortsatt at Taylor er best og han har også en dimensjon offansivt som Berardi ikke er i nærheten av å inneha.

auren

ikke i min verden..virker rusten.

Ikke i det siste, vil jeg si..kostet oss poeng mot Reading.

Hvem virket ikke rusten mot Brentford?

Håper Monk satser offansivt mot Preston. Da bør Taylor spille back. Så får Ayling og Berardi gjøre opp hvem som skal spille høyreback.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #11 på: April 06, 2017, 15:09:41 »
Hvem virket ikke rusten mot Brentford?

Håper Monk satser offansivt mot Preston. Da bør Taylor spille back. Så får Ayling og Berardi gjøre opp hvem som skal spille høyreback.

auren

Berardi  ;D
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #12 på: April 06, 2017, 15:22:39 »
Hvem virket ikke rusten mot Brentford?

Håper Monk satser offansivt mot Preston. Da bør Taylor spille back. Så får Ayling og Berardi gjøre opp hvem som skal spille høyreback.

auren

Berardi  ;D

"Was quite rusty in the first half and was struggling with Jota. Improved a bit second half as the rest of the team."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #13 på: April 06, 2017, 17:13:38 »
Dagens tradisjonelle pre match pressekonferanse:


As per, for those interested:
 
LUFC Official:
We are disappointed with the length of Liam's ban, but it is what it is and we have to deal with it"
Liam will continue to train hard, he has a big role to play off the field and will be ready to return once his ban has ended"
There are no fresh injury worries, we just have Tyler Denton unavailable, he will be out for a few more weeks"
There is nobody more disappointed with the last two results than ourselves, we are determined to end that run on Saturday"
@GarryMonk "@pnefc have had a fantastic season so far, Simon Grayson has done a great job there"
We can make this week a better week at the weekend, judging by the reaction in training, the players will be ready to do that"
You can never doubt our group, they have put Leeds back on the map this season and given everyone a team to be proud of"
 
 
Phil Hay:
From Monk's presser - said he thinks Cooper's ban is "incredibly harsh." "But we have to accept it and move on."
Hadi Sacko has a minor ankle problem (which is why he missed Brentford). The only doubt ahead of Preston. #lufc
Monk playing down the pressure of the run-in. "This group have already achieved something - they've put Leeds back on the map." #lu
No developments with Monk's contract. Says the club are still to come to him for talks but says he's concentrated on the remaining games.
Monk on whether contract talks will wait till end of season: "You'd need to ask the club, I can't speak for them. I'm focused on football."
Monk said he think Preston still have a shout of reaching the play-offs. Spoke highly of the job Grayson has done there
 
Adam Pope:
GM on his players: "They've achieved something already by putting #lufc on the map & have given the fans a team to be proud of
GM: "We are determined to put on a performance this weekend
GM on Preston: "Simon's (Grayson) done a very good job there. We expect a good match.
TEAM NEWS: Leeds United defender Liam Cooper serves the 2nd of a 6 match ban. Left back Tyler Denton remains out injured. #lufc
GM says it's been a greater achievement for his players to have provided a team to be proud of more than securing a play off place. #lufc
TEAM NEWS: Hadi Sacko had an ankle knock against Reading but & will be assessed at training tomorrow.
GM on having only 2 centre backs available: "We always guard against complacency. We've been very good at that this season." #lufc
GM on the desire of his squad: "100% there is no doubt in my mind about these players. It's impossible to doubt them.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #14 på: April 06, 2017, 17:19:53 »
Innsatsen mot Brentford må få konsekvenser. Mitt lag:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, O'Kane - Doukara, Roofe, Pedraza - Wood

Benk: Silvestri, Berardi, Phillips, Vieira, Sacko, Hernandez, Barrow

auren

la Berardi få plassen til Ayling, så er vi langt på vei enige  ;)

Ayling har vært vår beste back denne sesongen, så han skal spille. Så er spørsmålet om Taylor eller Berardi skal bekle venstrebacken. Jeg mener fortsatt at Taylor er best og han har også en dimensjon offansivt som Berardi ikke er i nærheten av å inneha.

auren

ikke i min verden..virker rusten.

Ikke i det siste, vil jeg si..kostet oss poeng mot Reading.

Hvem virket ikke rusten mot Brentford?

Håper Monk satser offansivt mot Preston. Da bør Taylor spille back. Så får Ayling og Berardi gjøre opp hvem som skal spille høyreback.

auren

Helt enig.

1. Vi bør vel alltid bruke den som er best på sin plass (Taylor sine offensive kvaliteter som er flere knepp over det Berardi presterer).
2. Hvorfor foretrekke en spiller som ikke spiller på sin naturlige plass (høyre side)? Flere managere i Leeds har fått pepper her for å stille med spillere ute av sin beste posisjon.

 Det hevdes at Berardi skal spille fordi han fortjener det. Fortjener han det mer enn Taylor? Bør Taylor droppes fordi han leverte inn en transfer-søknad i 2016? Nei, selvfølgelig skal han ikke det, er min mening.

Laget bør bestå av de beste 11 som er disponible, dersom det ikke er snakk om å spare spillere pga. slitasje.
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #15 på: April 06, 2017, 18:26:47 »
Normalt sett vil nok managere stille med det beste laget i hver kamp. De lever jo av resultatene.
 

Josch

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #16 på: April 06, 2017, 18:40:14 »
Beradi er høyebeint. Mulig Monk vil ha innleggene fra backen innoverskrudd mot mål (fra venstreback) mot noen motstandere. Taylor (legger inn med venstre) er bedre til å forsere på kanten. Berardi har noe som  Tayloer ikke har og motsatt.

Josch

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #17 på: April 06, 2017, 18:48:04 »
Mot  Preston bli det samme kampplan som ellers på hjemmebane: forsiktig ut med mye balltrilling og press på ballfører (aggressivt forsvar/forschecking). Vi får en sjans og leder i 2. omgang. Eller så tabber  Preston seg ut i forsvar, noe de ofte gjør. Leeds vil vente til sjansen kommer. Det blir ikke noe stormløp mot  Preston-målet fra start.
« Siste redigering: April 06, 2017, 18:49:35 av Josch »

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #18 på: April 06, 2017, 19:31:05 »
Beradi er høyebeint. Mulig Monk vil ha innleggene fra backen innoverskrudd mot mål (fra venstreback) mot noen motstandere. Taylor (legger inn med venstre) er bedre til å forsere på kanten. Berardi har noe som  Tayloer ikke har og motsatt.

Den forklaringen tror jeg slett ikke noe på.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #19 på: April 06, 2017, 22:02:49 »
Beradi er høyebeint. Mulig Monk vil ha innleggene fra backen innoverskrudd mot mål (fra venstreback) mot noen motstandere. Taylor (legger inn med venstre) er bedre til å forsere på kanten. Berardi har noe som  Tayloer ikke har og motsatt.

Den forklaringen tror jeg slett ikke noe på.

Ingen vet dette sikkert. Men dette med  kontrakts-nei (Taylor)  og  "fordi Berardi fortjener det"  er i hvert fall utelukket. Jeg tror det går på de ulike egenskapene.

B_Ød

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #20 på: April 07, 2017, 14:49:33 »
...men når alt kommer til alt er det viktigste at laget blir toppet og vinner kampen! Hvem som vinner den for oss er meg egentlig revnende likegyldig!

March on!!!!!!!!!  ;D
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #21 på: April 07, 2017, 17:29:03 »
...men når alt kommer til alt er det viktigste at laget blir toppet og vinner kampen! Hvem som vinner den for oss er meg egentlig revnende likegyldig!

March on!!!!!!!!!  ;D

Akkurat, og da bør man stille med de beste. Sjansen for seier øker vel da.
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #22 på: April 07, 2017, 20:55:10 »
De 3 gjenværende hjemmekampene er Presten,Wolves og Norwich.
Alle disse skal og bør være 9poeng.

Dermed så skal det holde til playoff.

Imorgen bør det bli 3 poeng.

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #23 på: April 07, 2017, 22:20:25 »
Ny kamp med 30000+ på tribunen..

PRESTON NORTH END: OVER 30,000 TICKETS SOLD

Tickets sales have now passed the 30,000 mark for Saturday's Sky Bet Championship fixture with Preston North End.

The match is a ‘Category A’ fixture with tickets from £28 adults, £22 concessions and £5 juniors.

The majority of tickets remaining are now housed within the East Stand Upper, the South Stand has sold out and there are limited tickets remaining in all other areas of the ground.

Former United manager Simon Grayson will return to Elland Road with his Preston side, which could feature another familiar face in striker Jermaine Beckford.

Preston currently sit just outside of the Play-Off places and come to West Yorkshire on the back of a 5-0 victory over Bristol City in midweek.

Leeds will be looking to continue their good home form, having lost just once at Elland Road since mid November.

Last time the two sides met was on Boxing Day at Deepdale and it was a memorable victory as the Whites ran out 4-1 winners, thanks to goals from Kemar Roofe, Hadi Sacko, Souleymane Doukara and Pablo Hernandez.

Our last meeting at Elland Road came in December 2015, when an Alan Browne own goal gave Leeds a 1-0 victory.
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #24 på: April 08, 2017, 08:14:30 »
MATCHDAY!! 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #25 på: April 08, 2017, 08:16:34 »
Ønsker at hoder skal rulle, da vi har hatt en grusom form i det siste. Ønsket lagoppstilling;

Green - Berardi - Bartley - Jansson - Taylor - Vieira - Phillips - Doukara - Hernandez - Pedraza - Wood

Hernandez ut i pausen om han ikke har dagen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Frode

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #26 på: April 08, 2017, 08:24:56 »
Ønsker at hoder skal rulle, da vi har hatt en grusom form i det siste. Ønsket lagoppstilling;

Green - Berardi - Bartley - Jansson - Taylor - Vieira - Phillips - Doukara - Hernandez - Pedraza - Wood

Hernandez ut i pausen om han ikke har dagen.
Enig, men kanskje Roofe for Hernandez.
 

Cherry

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #27 på: April 08, 2017, 09:44:27 »
Preston passer oss bra nå, blir en åpen match med masse sjanser... Seier 4-2 :)
 

Forever Whites

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #28 på: April 08, 2017, 10:52:03 »
MOT
Medlem 94237

Ankerjon15

Sv: Kamp:vs Preston NE@ER lørdag 08/04-17 kl 16.00
« Svar #29 på: April 08, 2017, 11:03:19 »
Etter en del skuffende resultater i det siste så håper jeg de virkelig skjønner alvoret idag att bare seier er godt nok.Lagene bak nærmer seg og  Newcastle borte om en uke er jo ikke lett,får håpe vi får en fin ettermiddag med seier. :)