Skrevet av Emne: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret  (Lest 6814 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Feologild

  • Gjest
Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« på: April 29, 2017, 19:35:53 »
Var jo det en god del her inne påsto ?


Kanskje dette burde lære dere og ikke si at ting er sikret før det faktisk er sikret.




Hallgeir *

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #1 på: April 29, 2017, 19:49:26 »
Vi har vel fått med oss din mening, som det for øvrig ikke er noe å si på.

Men trenger du en egen tråd for å få fram at du hadde rett?

(For øvrig var ikke undertegnede en av dem som du refererer til).
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #2 på: April 29, 2017, 19:52:06 »
Jeg sa det. En tabbe. Henda i været. Men det var sannsynlig at Leeds skulle klare det basert på prestasjoner tidligere i sesongen.

Bye

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #3 på: April 29, 2017, 20:04:25 »
Tror jeg har sagt det før; slike nye poster er så usigelig unødvendige, samme hvor mye folk har lyst til å hovere overfor andre. Herrefred.
Trønder i Bergen!

TK20

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #4 på: April 29, 2017, 20:04:32 »
Var jo det en god del her inne påsto ?


Kanskje dette burde lære dere og ikke si at ting er sikret før det faktisk er sikret.

Herregud. Sjelden har noen sunket lavere på internett.

Kato

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #5 på: April 29, 2017, 20:16:13 »
Ã… sitte med fasit i hånd og være etterpåklok må jo være den enkleste øvelsen i verden. Det kan jo alle klare.
 

Dennis

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #6 på: April 29, 2017, 20:51:03 »
Vi har vel fått med oss din mening, som det for øvrig ikke er noe å si på.

Men trenger du en egen tråd for å få fram at du hadde rett?

(For øvrig var ikke undertegnede en av dem som du refererer til).

Får sette dette på kontoen for skuffelse. Ikke helt rasjonelt å legge skylda på dette på noen forumbrukere. Om vi var flere som trodde på play off, ser jeg ikke helt hvilke negative konsekvenser det skal ha hatt. Jeg er i alle fall dritt lei den "evige" negativiteten og "Vi er jo Leeds, så alt kommer jo til å gå til hælvette i åpen båt uansett"-mentaliteten som mange (meg inkludert) har i lengre perioder.

Sesongutfallet har vært bittert å svelge, men det er en enorm progresjon fra tidligere sesonger. Endelig har laget vært nære noe (positivt) igjen. Håper Radrizzani makter å bygge videre på dette i sommer.
Marching on together!

PetterH

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #7 på: April 29, 2017, 21:09:19 »
Ikke over ennå.Vi må vinne siste med 2 mål
Og Fulham må tape med 2.
Skjedd større undere før....
 

Kato

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #8 på: April 29, 2017, 21:18:03 »
Ikke over ennå.Vi må vinne siste med 2 mål
Og Fulham må tape med 2.
Skjedd større undere før....

Evt vi må vinne med 7, og Fulham tape med 7.
 

GeirO

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #9 på: April 29, 2017, 21:18:24 »
Ikke over ennå.Vi må vinne siste med 2 mål
Og Fulham må tape med 2.
Skjedd større undere før....

Min tabell sier at det er 13 mål forskjell....
MOT

nord

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #10 på: April 29, 2017, 21:29:42 »
Hovedårsagen til at det gik som det gik var, at Fulham var meget bedre end nogen havde forventet og Leeds følte sig alt for trygge ? Fulham har sikkert fortjent at rykke op ?
 

rd1

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #11 på: April 29, 2017, 21:57:34 »
Sikret skrives vel med en k?
"Who needs Cantona??"

testo

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #12 på: April 29, 2017, 22:09:58 »
Var jo det en god del her inne påsto ?


Kanskje dette burde lære dere og ikke si at ting er sikret før det faktisk er sikret.





På vegne av meg selv og mange andre her inne så beklager vi på det sterkeste dette måtte ha påført dine sterke følelser, kan egentlig ikke forestille meg den fryktelige smerten du måtte føle når du leste de innleggene du refererer til. Håper med denne tråden at selvfølelsen din igjen stabiliserer seg tilbake til det normale og at du kommer sterkere tilbake med mange flotte innlegg.
Beklager på det sterkeste...og god sommer!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Carl Fisker

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #13 på: April 29, 2017, 22:18:15 »
Var jo det en god del her inne påsto ?


Kanskje dette burde lære dere og ikke si at ting er sikret før det faktisk er sikret.
Dette innlegget er lavmål!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #14 på: April 29, 2017, 23:10:42 »
Dette innlegget er surmaget oppgulp, og kun ment for å hovere. Nesten så man skulle tro vedkommende ikke ønsket Leeds til play-off. Denne tråden bør ignoreres elegant, eller aller helst slettes.

baste

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #15 på: April 30, 2017, 09:11:35 »
Var jo det en god del her inne påsto ?


Kanskje dette burde lære dere og ikke si at ting er sikret før det faktisk er sikret.





På vegne av meg selv og mange andre her inne så beklager vi på det sterkeste dette måtte ha påført dine sterke følelser, kan egentlig ikke forestille meg den fryktelige smerten du måtte føle når du leste de innleggene du refererer til. Håper med denne tråden at selvfølelsen din igjen stabiliserer seg tilbake til det normale og at du kommer sterkere tilbake med mange flotte innlegg.
Beklager på det sterkeste...og god sommer!


Gud førr et patetisk innlegg. " på prøvespill" - satser på at dette ikke er en Leeds supporter. Føl ingen veia at vi trenger slike innlegg på forumet vårres.
Marching on together

TK20

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #16 på: April 30, 2017, 09:44:28 »
Etter å ha sovet på det har jeg innsett at trådstarter bare troller. Budskapet, fremstillingen, gramatikken, rettskrivingen.

Fake.

Allanclarke

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #17 på: April 30, 2017, 09:46:56 »
Støtter tråstarter her inne. Er så rimelig dritt lei og forbanna på fans som tar ting på forskudd. Jeg var aldri sikker på Play-Off for jeg husket sesongen 2010/11 sesongen som viste seg å være identisk med tanke på hvordan sesongen endte. Mange andre her som tydeligvis ikke husket det. Hvorfor ikke bare vente å se på hva som skjer og håpe. Istedenfor å være sikker på ting som ennå ikke er sikkert. Forstår ikke hvorfor. Fallhøyden er enorm og det bringer bare ulykke. Leeds er typisk Leeds. Men bare gjør som dere vil. Jeg var aldri sikker på playoff, men må innrømme at jeg er superskuffet som alle andre her inne med tanke på det forspranget vi hadde. Det gjør at om vi skulle lede ligaen med 10 poeng til jul, skal jeg fortsatt vente med å være sikker til at det er matematisk helt sikkert. Leder vi med 10 poeng når det er 3 kamper igjen. Da skal jeg juble, men ikke før.

h.b

  • Gjest
Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #18 på: April 30, 2017, 09:47:31 »
Men en viss sannhet i det er det jo. Vi kan ikke ta noe for gitt før det faktisk er 100% sikra Og noe slår meg. Hva med spillerne. Var de så sikre på playoff at de faktisk slappa for mye av når de trodde dette var i boks. Og når da det gikk opp for spillerne at plassen kunne ryke. Ja ble det da for mye krampe slik at de ikke greide å omstille seg.
Selv om mange føler dette er oppgulp. Ja da må vi ta det til etteretning. Vi var for brennsikre på at dette var i boks, og det samme tenkte kanskje spillerne også

Kato

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #19 på: April 30, 2017, 10:23:59 »
Men en viss sannhet i det er det jo. Vi kan ikke ta noe for gitt før det faktisk er 100% sikra Og noe slår meg. Hva med spillerne. Var de så sikre på playoff at de faktisk slappa for mye av når de trodde dette var i boks. Og når da det gikk opp for spillerne at plassen kunne ryke. Ja ble det da for mye krampe slik at de ikke greide å omstille seg.
Selv om mange føler dette er oppgulp. Ja da må vi ta det til etteretning. Vi var for brennsikre på at dette var i boks, og det samme tenkte kanskje spillerne også

Leeds United var ikke gode nok for play-off. Etter jul har resultatene i stor grad vært langt bedre enn prestasjonene. Etter mitt syn viser den poengfangsten vi har hatt de siste 9-10 kampene mer nivået vi egentlig er på. Legger du til en smule turbulens i spillergruppa, så er vi ikke klare for play-off. Pontus Jansson og til dels Kyle Bartley er kroneksemplene på argumentasjonen min. Begge alldeles strålende før jul, langt mer middelmådige siste del av sesongen. Sjekk baklengsmålene  mot Norwich i går. Vi hadde ikke sluppet til slikt før jul. Bartley er blant annet katastrofe på det andre. Det lå i kortene at Wood ikke kunne bære denne skuta offensivt helt på egen hånd gjennom hele sesongen.
« Siste redigering: April 30, 2017, 10:28:01 av Kato »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #20 på: April 30, 2017, 10:34:03 »
Men en viss sannhet i det er det jo. Vi kan ikke ta noe for gitt før det faktisk er 100% sikra Og noe slår meg. Hva med spillerne. Var de så sikre på playoff at de faktisk slappa for mye av når de trodde dette var i boks. Og når da det gikk opp for spillerne at plassen kunne ryke. Ja ble det da for mye krampe slik at de ikke greide å omstille seg.
Selv om mange føler dette er oppgulp. Ja da må vi ta det til etteretning. Vi var for brennsikre på at dette var i boks, og det samme tenkte kanskje spillerne også

Leeds United var ikke gode nok for play-off. Etter jul har resultatene i stor grad vært langt bedre enn prestasjonene. Etter mitt syn viser den poengfangsten vi har hatt de siste 9-10 kampene mer nivået vi egentlig er på. Legger du til en smule turbulens i spillergruppa, så er vi ikke klare for play-off. Pontus Jansson og til dels Kyle Bartley er kroneksemplene på argumentasjonen min. Begge alldeles strålende før jul, langt mer middelmådige siste del av sesongen. Sjekk baklengsmålene  mot Norwich i går. Vi hadde ikke sluppet til slikt før jul. Bartley er blant annet katastrofe på det andre. Det lå i kortene at Wood ikke kunne bære denne skuta offensivt helt på egen hånd gjennom hele sesongen.

Har merka det samme med de to herremenn i forsvaret vårt. Minner litt om en viss Bamba. Når han fikk en viss tid p seg så begynte prestasjonene å dale. Spillere som han er avhengig av  være på allerten hele tiden.
Kan det samme skje med Bartley og Pontus. Nå har vel Bartley kun en kamp igjen i en Leeds trøye før han er ferdig i klubben ( hvis da han ikke kjøpes, men det tror jeg ikke )

DenHviteYeboah

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #21 på: April 30, 2017, 11:26:21 »
Støtter tråstarter her inne. Er så rimelig dritt lei og forbanna på fans som tar ting på forskudd. Jeg var aldri sikker på Play-Off for jeg husket sesongen 2010/11 sesongen som viste seg å være identisk med tanke på hvordan sesongen endte. Mange andre her som tydeligvis ikke husket det. Hvorfor ikke bare vente å se på hva som skjer og håpe. Istedenfor å være sikker på ting som ennå ikke er sikkert. Forstår ikke hvorfor. Fallhøyden er enorm og det bringer bare ulykke. Leeds er typisk Leeds. Men bare gjør som dere vil. Jeg var aldri sikker på playoff, men må innrømme at jeg er superskuffet som alle andre her inne med tanke på det forspranget vi hadde. Det gjør at om vi skulle lede ligaen med 10 poeng til jul, skal jeg fortsatt vente med å være sikker til at det er matematisk helt sikkert. Leder vi med 10 poeng når det er 3 kamper igjen. Da skal jeg juble, men ikke før.
Vel talt!
Interessant dette at hvis noen er skeptiske til formen til Leeds, eller mulighetene for å vinne en vanskelig kamp så blir de stemplet som negative. Vi må huske på at dette er basert på mange år og skuffelser, og da er det vanskelig å tro at vi skal klare et "Blackpool eller Burnley" opprykk, altså på sparebluss og med en god porsjon flaks.....
Det at folk her inne var skråsikre på playoff er liksom helt greit...hvis noen i ettertid drister seg til å minne om at det alikevel ikke gikk som vi alle ønsket, så er det altså surmuling og det som verre er.....jeg har ofte blitt beskyldt for å være ensidig negativ, det er jeg på grunn av hele driften til klubben og hvordan det har vært i årevis. I år har jeg vært veldig positiv hele veien og har trodd på playoff(dog vært bombesikker at vi kom til å bli slått ut) men etter Wolves kampen så jeg ingen mulighet for at laget skulle greie å vinne de siste kampene. Skuffelser er så vanlig for oss at jeg tenker slik at når opprykket omsider vil være et faktum - forhåpentligvis neste år, så vil gleden bli helt astronomisk :)

Josch

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #22 på: April 30, 2017, 11:42:34 »
Det var ikke FOR optimistisk å tro på play off. Vi spilte bra og vant mot vanskelige lag som Brighton, Derby , Reading og Sheff W hjemme i viktige kamper. Vi som var sterk i troen på play off fire kamper før slutt har ikke noe skamme oss over.

lojosang

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #23 på: April 30, 2017, 12:26:44 »
Det er altså ikke lov å ha et litt lysere syn på tilværelsen fordi det ødelegger for undergangsdyrkelsen til deler av forumet?
Nå som champagnen er på kjøling i påvente av at Massivo selger sine siste 50% og vi ser framgang for første gang siden Grayson fikk fyken?
Nå som til og med Josch vedgår helt frivillig at han faktisk har sagt noe som viste seg å være feil?
Nå som vi har fått en mann inn i ledelsen som ikke kan "trekke seg av personlige grunner" etter fjorten dager fordi Cellino har bomma på litiumdosen sin igjen?


Nei, vi rykker ikke opp i år heller, men det går framover.
Både for Leeds og for meningsutvekslingene på forumet, hvor vi surmaga kynikere har rådet grunnen fram til denne sesongen kom godt i gang.

Til de som klager på dette og til og med antyder at det er PÃ… GRUNN AV at noen har ytret en smule optimisme i løpet av året at vi ikke når playoff vil jeg si som noen burde ha sagt for lengst til KrF: Overtroen deres er kanskje litt søt, men dere kan ikke forvente at den tas hensyn til i den virkelige verden.

Radrizzani og Gary Monk en Obiwan og Luke. They bring balance to the OEF.
Måtte kraften være med oss neste sesong.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #24 på: April 30, 2017, 12:38:18 »
Det er altså ikke lov å ha et litt lysere syn på tilværelsen fordi det ødelegger for undergangsdyrkelsen til deler av forumet?

For ikke å snakke om bemerkelsene om at positive supportere er "blåøyde og naive", men man selv ikke skal bli karakterisert som negativ KUN fordi man tar tap og nedrykk på forskudd? Det heter visstnok å være realist.

Uavhengig at årets sesong er sjumilssteg i riktig retning.

Marching on together!

lojosang

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #25 på: April 30, 2017, 12:44:07 »
Det var ikke FOR optimistisk å tro på play off.

Vi kan vel ikke akkurat argumentere for at vi som hadde tro på playoff hadde rett heller, da. Det får være måte på optimisme.  ;D
- Leif Olav

nord

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #26 på: April 30, 2017, 12:46:53 »
Har ofte tænkt på, om LEEDS virkelig var interesserede i at rykke op i år ? Vi kunne saktens, hvis vi virkelig ville år - ihvertfald beholde PLAY OFF pladsen. Hvad ville det betyde for LEEDS hvis vi rykkede op i år ? F.eks. ejerforhold og kapital til at købe spillere til PL ? hvordan ville økonomien se ud o.s.v. Chancen for at vi rykkede ned igen i 2018 var rimelig stor ?

Måske var det en fordel at vente med oprykning til 2018 ?
 

lojosang

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #27 på: April 30, 2017, 12:52:14 »
At noen skulle takke nei til milliardinntektene i Premier League om så kun for et år er ikke spesielt troverdig.
- Leif Olav

nord

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #28 på: April 30, 2017, 13:00:19 »
Poenget er at beholde pladsen i PL og ikke rykke ned som bundhold året efter ???
 

h.b

  • Gjest
Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #29 på: April 30, 2017, 13:13:58 »
Poenget er at beholde pladsen i PL og ikke rykke ned som bundhold året efter ???
Ingen med vettet i behold sier nei til opprykk. Og å si at det er bedre med et år til i championship, er som å si at man ikke vil vinne på lotto, før man har tatt økonomisk utdannelse.