Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920543 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

JaJa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2280 på: Januar 27, 2018, 19:39:01 »
Jeg mener vi har lite å tape på å hente hjem McCormack. Er bombesikker på at han kommer til å score mange mål. Dessuten er han populær blant fansen og de vil være tålmodige lenge. Dessuten løper han mye og jobber bra  :)Siden vi ikke skal bruke penger i dette vinduet på en spiss tror jeg faktisk dette kan være den beste løsningen. Kanskje vi får se Ross og Lasogga sammen på topp..? ;)
Det er greit.

Har trua at McCormack hadde gjort en bra figur. Men kan han spille ettersom han allerede har spilt for Aston Villa og Melbourne City i 2017-2018 sesongen...

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2281 på: Januar 27, 2018, 19:46:12 »
Jeg mener vi har lite å tape på å hente hjem McCormack. Er bombesikker på at han kommer til å score mange mål. Dessuten er han populær blant fansen og de vil være tålmodige lenge. Dessuten løper han mye og jobber bra  :)Siden vi ikke skal bruke penger i dette vinduet på en spiss tror jeg faktisk dette kan være den beste løsningen. Kanskje vi får se Ross og Lasogga sammen på topp..? ;)
Det er greit.

Har trua at McCormack hadde gjort en bra figur. Men kan han spille ettersom han allerede har spilt for Aston Villa og Melbourne City i 2017-2018 sesongen...

Skal vi hente han må det stilles klare krav til han mhp innstilling,seriøsitet og treningsvilje.
Begynner å bli en stund siden han hadde på seg den hvite drakta. Sikkert også noen kilo siden. Dessuten må han bo ett sted med idiotsikker garasjeportåpner slik at han ikke kan bruke den unnskyldningen igjen.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2282 på: Januar 27, 2018, 20:16:14 »
Leeds?

Dean confirmed that Lasse Vibe missed today's game as he is in negotiations with another club, however he added that all parties have to agree before any move is finalised


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2283 på: Januar 27, 2018, 21:43:45 »
Leeds?

Dean confirmed that Lasse Vibe missed today's game as he is in negotiations with another club, however he added that all parties have to agree before any move is finalised


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ryktes til Kina på Waccoe...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968


Jon R

Jon R.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2287 på: Januar 28, 2018, 00:24:54 »
http://the72.co.uk/97494/leeds-united-funds-dry-no-more-signings-says-journalist/
Bare å hente McCormack. Bedre enn ingenting :)

Du stilte spørsmål om klubben brydde seg om hvilken type dem henter når vi så på en Argentiner. Vel, da håper jeg dem gjør det her også. MCCormack oser vel ikke gode holdninger. Styr unna. Kan til nød ønske en Pay as you play, der ikke spill er gratis og mye mål er topplønn. Kun hvis han kommer gratis. Han bør være på tilbudsiden hvis noen klubber med en viss anseelse ønsker han.
« Siste redigering: Januar 28, 2018, 00:26:47 av eriksen55 »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2288 på: Januar 28, 2018, 09:57:30 »
http://the72.co.uk/97494/leeds-united-funds-dry-no-more-signings-says-journalist/
Bare å hente McCormack. Bedre enn ingenting :)

Du stilte spørsmål om klubben brydde seg om hvilken type dem henter når vi så på en Argentiner. Vel, da håper jeg dem gjør det her også. MCCormack oser vel ikke gode holdninger. Styr unna. Kan til nød ønske en Pay as you play, der ikke spill er gratis og mye mål er topplønn. Kun hvis han kommer gratis. Han bør være på tilbudsiden hvis noen klubber med en viss anseelse ønsker han.
Siden vi skal bruke peanøtter: hva er ditt forslag på en spiss som hever nivået?

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2289 på: Januar 28, 2018, 10:13:38 »
Jeg mener vi har lite å tape på å hente hjem McCormack. Er bombesikker på at han kommer til å score mange mål. Dessuten er han populær blant fansen og de vil være tålmodige lenge. Dessuten løper han mye og jobber bra  :)Siden vi ikke skal bruke penger i dette vinduet på en spiss tror jeg faktisk dette kan være den beste løsningen. Kanskje vi får se Ross og Lasogga sammen på topp..? ;)

Jeg var som deg positiv i utgangspunktet til McCormack. Hadde en høy stjerne hos meg da han var her sist.

Allikevel - når jeg får tenkt meg om tror jeg du tar feil akkurat her. Han har vist svært dårlige holdninger de seneste årene, og har sett treg og tung ut. Du synes han løper mye og jobber bra? Det tror jeg ikke er riktig.

I tillegg har han nok uproporsjonalt høy lønn. At han leverer i Australsk liga nå velger jeg å overse.

Jeg forstår at det frister, men vi bør takke nei.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2290 på: Januar 28, 2018, 10:41:04 »
Jeg mener vi har lite å tape på å hente hjem McCormack. Er bombesikker på at han kommer til å score mange mål. Dessuten er han populær blant fansen og de vil være tålmodige lenge. Dessuten løper han mye og jobber bra  :)Siden vi ikke skal bruke penger i dette vinduet på en spiss tror jeg faktisk dette kan være den beste løsningen. Kanskje vi får se Ross og Lasogga sammen på topp..? ;)

Jeg var som deg positiv i utgangspunktet til McCormack. Hadde en høy stjerne hos meg da han var her sist.

Allikevel - når jeg får tenkt meg om tror jeg du tar feil akkurat her. Han har vist svært dårlige holdninger de seneste årene, og har sett treg og tung ut. Du synes han løper mye og jobber bra? Det tror jeg ikke er riktig.

I tillegg har han nok uproporsjonalt høy lønn. At han leverer i Australsk liga nå velger jeg å overse.

Jeg forstår at det frister, men vi bør takke nei.
Er nok egentlig helt enig med deg. Men jeg tenker at McCormack har egentlig ingenting å tape på dette. Han er på en måte glemt og ikke funnet verdig å satse på, derfor er han i Australia....(historien gjentar seg) Foppallhistorien har jo vist at slike spillere kan slå tilbake når de får sjansen igjen. Er ganske sikker på at han godtar en kontrakt/opplegg med Leeds som ikke er økonomisk på viddene...

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2291 på: Januar 28, 2018, 12:26:00 »
Jeg mener vi har lite å tape på å hente hjem McCormack. Er bombesikker på at han kommer til å score mange mål. Dessuten er han populær blant fansen og de vil være tålmodige lenge. Dessuten løper han mye og jobber bra  :)Siden vi ikke skal bruke penger i dette vinduet på en spiss tror jeg faktisk dette kan være den beste løsningen. Kanskje vi får se Ross og Lasogga sammen på topp..? ;)

Jeg var som deg positiv i utgangspunktet til McCormack. Hadde en høy stjerne hos meg da han var her sist.

Allikevel - når jeg får tenkt meg om tror jeg du tar feil akkurat her. Han har vist svært dårlige holdninger de seneste årene, og har sett treg og tung ut. Du synes han løper mye og jobber bra? Det tror jeg ikke er riktig.

I tillegg har han nok uproporsjonalt høy lønn. At han leverer i Australsk liga nå velger jeg å overse.

Jeg forstår at det frister, men vi bør takke nei.
Er nok egentlig helt enig med deg. Men jeg tenker at McCormack har egentlig ingenting å tape på dette. Han er på en måte glemt og ikke funnet verdig å satse på, derfor er han i Australia....(historien gjentar seg) Foppallhistorien har jo vist at slike spillere kan slå tilbake når de får sjansen igjen. Er ganske sikker på at han godtar en kontrakt/opplegg med Leeds som ikke er økonomisk på viddene...

Hmm, ja det kan godt hende. På en måte sammenliknbart med Bendtner. Glemt og avskrevet, men tar seg selv i nakken i en bakgårdsliga og blir aktuell igjen.

For at McCormack skal komme til oss må han litt ned på stigen hva gjelder lønn, langt bak våre beste spillere Saiz og Jansson. Jeg har ikke peiling på hvem som tjener hva hos oss, men han kan ikke komme inn som en feit has-been og plutselig ha tredobbel lønn sammenliknet med de andre. Hvis han legger seg rundt O'Kane, Cooper, Dallas, Phillips etc kunne det funket. Det tviler jeg på at vil skje.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2292 på: Januar 28, 2018, 19:23:09 »
Vi trenger en klubb som viser at det satses i respekt for både "season ticket holders" og alle øvrige fans. En sesong skal ikke være slutt i januar.
https://www.yorkshirepost.co.uk/news/we-are-leeds-united-season-ticket-holders-please-give-us-some-hope-1-8985298

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2293 på: Januar 28, 2018, 19:46:44 »
Vi trenger en klubb som viser at det satses i respekt for både "season ticket holders" og alle øvrige fans. En sesong skal ikke være slutt i januar.
https://www.yorkshirepost.co.uk/news/we-are-leeds-united-season-ticket-holders-please-give-us-some-hope-1-8985298
Det har den vært i mange sesonger nå :(

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2294 på: Januar 28, 2018, 21:19:26 »
Ashley Fletcher ryktes nå med klubbskifte i dette vinduet.
Hva tror vi om han kontra Hugill og Marriott?

https://thisisfutbol.com/2018/01/blogs/championship/fletcher-would-be-perfect-leeds-signing/

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2295 på: Januar 28, 2018, 21:31:50 »
Ashley Fletcher ryktes nå med klubbskifte i dette vinduet.
Hva tror vi om han kontra Hugill og Marriott?

https://thisisfutbol.com/2018/01/blogs/championship/fletcher-would-be-perfect-leeds-signing/

Galskap å bruke rundt 5 millioner pund på ham. Han har jo nada å vise til. Da vil jeg heller ha Marriott.

Tipper vi ender opp med å låne en spiss fra PL. Kanskje med opsjon på kjøp?

Lån en spiss og bruk 3-4 milioner på Maddison i Pboro er min anbefaling.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2296 på: Januar 28, 2018, 21:40:03 »
http://sportsmancs.com/leeds-favorites-sign-well-known-striker/



er dette mannen vi trenger og vi ha... jeg er skeptisk. både til alder og historie.
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2297 på: Januar 28, 2018, 21:44:47 »
http://sportsmancs.com/leeds-favorites-sign-well-known-striker/



er dette mannen vi trenger og vi ha... jeg er skeptisk. både til alder og historie.

37 mål på 97 kamper i Championship for et middels lag er absolutt godkjent. Kan visstnok også spille på kanten i følge Wikipedia.

Helt OK signering i mine øyne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2298 på: Januar 28, 2018, 21:50:56 »
http://sportsmancs.com/leeds-favorites-sign-well-known-striker/



er dette mannen vi trenger og vi ha... jeg er skeptisk. både til alder og historie.

37 mål på 97 kamper i Championship for et middels lag er absolutt godkjent. Kan visstnok også spille på kanten i følge Wikipedia.

Helt OK signering i mine øyne.

auren
Ja helt ok. For å bli i denne divisjonen :(

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2299 på: Januar 29, 2018, 08:40:16 »
Kanskje mer et ønske enn et rykte. Men her bør kanskje klubben prøve på et lån med opsjon på kjøp?

https://www.footballtransfertavern.com/premiership/leeds-must-take-advantage-of-recent-southampton-developments-and-land-this-7-2m-rated-star/

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2300 på: Januar 29, 2018, 09:07:01 »
Vi henter garantert ikke en 31 åring til 7 mill pund. Ikke bør vi heller. Galskap spørru meg. Lån er noe annet. Lån ut ses er tommel opp.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2301 på: Januar 29, 2018, 09:09:48 »
Shane Long hadde vært en av mine drømmesigneringer. Rask og skorer mål når an kommer i form!
Pontus ❤

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2302 på: Januar 29, 2018, 09:11:18 »
Shane Long hadde vært en av mine drømmesigneringer. Rask og skorer mål når an kommer i form!

Sånn når det gjenstår 2-3 kamper da eller? Styr unna så lenge det ikke er på lån som sagt. Lån er 100% støttet. Dog ser jeg på dette som totalt urealistisk mtp lønn.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2303 på: Januar 29, 2018, 09:29:21 »
Viss ikkje Shane Long fra et godt PL lag e god nok, Lasse Vibe ikkje e god nok så forstår eg ingenting.
Om de 31 elle 32 år gjør ingenting, med ska rykka opp fra denna divisjonen!!!
Pontus ❤

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2304 på: Januar 29, 2018, 09:41:12 »
Viss ikkje Shane Long fra et godt PL lag e god nok, Lasse Vibe ikkje e god nok så forstår eg ingenting.
Om de 31 elle 32 år gjør ingenting, med ska rykka opp fra denna divisjonen!!!

God nok er ikke ankerpunktet, men er de ute av form å behøver tid så ere galskap å øse ut 7 mill på en 31 åring. Det sier seg egentlig selv.
« Siste redigering: Januar 29, 2018, 10:40:57 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2305 på: Januar 29, 2018, 10:26:30 »
Det trengs først og fremst spillere som kan få oss OPP fra EFL....nå.
Kommer vi opp, så kan vi drøfte spillere på en annen hylle.......og pengesekken blir fyllt opp av PL-avtaler.

Støtter PL-tropp lånespillere....
 

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2306 på: Januar 29, 2018, 11:15:58 »
Tror uansett ikke det kommer inn noen flere spillere i dette vinduet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

oddball

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2307 på: Januar 29, 2018, 12:01:47 »
Adam Bogdan ryktes fra Liverpool iflg. Skysports............Ny keeper altså.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2308 på: Januar 29, 2018, 12:09:55 »
Viss ikkje Shane Long fra et godt PL lag e god nok, Lasse Vibe ikkje e god nok så forstår eg ingenting.
Om de 31 elle 32 år gjør ingenting, med ska rykka opp fra denna divisjonen!!!

God nok er ikke ankerpunktet, men er de ute av form å behøver tid så ere galskap å øse ut 7 mill på en 31 åring. Det sier seg egentlig selv.
Dersom formen er for dårlig er det vel uklokt å bruke 7 mill. på en spiller, uansett alder.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2309 på: Januar 29, 2018, 12:14:37 »
Viss ikkje Shane Long fra et godt PL lag e god nok, Lasse Vibe ikkje e god nok så forstår eg ingenting.
Om de 31 elle 32 år gjør ingenting, med ska rykka opp fra denna divisjonen!!!

God nok er ikke ankerpunktet, men er de ute av form å behøver tid så ere galskap å øse ut 7 mill på en 31 åring. Det sier seg egentlig selv.
Dersom formen er for dårlig er det vel uklokt å bruke 7 mill. på en spiller, uansett alder.

Så sant så sant.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds