Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 921489 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

enur

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3570 på: Juli 18, 2018, 15:59:24 »
Litt bekymringsverdig hvis det ikke kommer ny stopper inn. Synes Cooper har fått mer enn nok sjanser som førstevalg, uten å ha bevist at han er god nok over tid. Stødig 3. valg, men tror vi trenger noen bedre hvis det skal bli opprykkskamp.
____________
enur

Marching on together

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3571 på: Juli 18, 2018, 16:40:11 »
Veldig bekymringsverdig...

Det trengs fortsatt en eller to stoppere, en venstreback, en kant med gjennombruddskraft og en spiss...

Så må vi finne ny jobb til Anita, Murphy, Okane, mens Dallas, Ekuban, Sacko ikke alle kan ha jobb i Leeds når sommeren er over.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3572 på: Juli 18, 2018, 16:40:13 »



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3573 på: Juli 18, 2018, 18:14:59 »
Moise Kean-ryktet er uten tvil det mest spennende til nå.
Jeg trodde det ville være umulig å hente et talent i den klassen på permanent basis, men kanskje jeg tok feil.

Med Monaco i budrunden så har vi vel ingen sjanse? Fikk jeg valget mellom solfylte dager i Monte carlo og Yorkshire pudding, ville valget vært enkelt.
Er nok ikke realistisk at han kommer hit. Men gøy at vi sikter høyt.

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3574 på: Juli 18, 2018, 18:53:12 »
men Moise Kean er vel heller ikke den store spissen som mange drømmer om, i hvertfall ikke i fysisk størrelse. Da passer Mbaye Diagne profilen bedre.
 

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3575 på: Juli 18, 2018, 19:11:31 »
Moise Kean-ryktet er uten tvil det mest spennende til nå.
Jeg trodde det ville være umulig å hente et talent i den klassen på permanent basis, men kanskje jeg tok feil.

Med Monaco i budrunden så har vi vel ingen sjanse? Fikk jeg valget mellom solfylte dager i Monte carlo og Yorkshire pudding, ville valget vært enkelt.
Er nok ikke realistisk at han kommer hit. Men gøy at vi sikter høyt.

Vil tro sjansen er lik null om Monaco er på banen. Spesielt med tanke på deres gode arbeid med å videreforedle talenter og selge til storklubber.
Er vel ingen klubb i Europa som har tjent så bra på sine talenter som akkurat Monaco.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3576 på: Juli 18, 2018, 19:20:30 »
Moise Kean-ryktet er uten tvil det mest spennende til nå.
Jeg trodde det ville være umulig å hente et talent i den klassen på permanent basis, men kanskje jeg tok feil.

Med Monaco i budrunden så har vi vel ingen sjanse? Fikk jeg valget mellom solfylte dager i Monte carlo og Yorkshire pudding, ville valget vært enkelt.
Er nok ikke realistisk at han kommer hit. Men gøy at vi sikter høyt.

Vil tro sjansen er lik null om Monaco er på banen. Spesielt med tanke på deres gode arbeid med å videreforedle talenter og selge til storklubber.
Er vel ingen klubb i Europa som har tjent så bra på sine talenter som akkurat Monaco.

En artikkel jeg leste gikk ut på at Monaco ikke ville inngå en tilbakekjøps-klausul for spilleren, mens det var Leeds interessert i. Derfor gir jeg denne overgangen 5 % mulighet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3577 på: Juli 18, 2018, 22:08:44 »
Sam Vokes diskuteres...... var på lån til oss i 2009.
Tja..
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3578 på: Juli 18, 2018, 22:33:19 »
Jeg synes ikke dette minner om opprykksambisjoner i det hele tatt :(
Men vi får sette vår lit til Bielsa! Har klokkertro på ham ;)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3579 på: Juli 18, 2018, 23:39:48 »
Jeg synes ikke dette minner om opprykksambisjoner i det hele tatt :(
Men vi får sette vår lit til Bielsa! Har klokkertro på ham ;)

Fortsstt noen uker igjen. Men begynner å bli litt utålmodig. Klamrer meg til at dem ikke Bielsa og lønner han med 35-40 mill i året uten en plan.

Dessuten er det Bielsa som bestemmer hvem som hentes, hvem som blir osv. Derfor er utålmodigheten min kun preget av nysgjerrighet og spenning på hvem som kommer.

Hay sa vel at vi kunne forvente 4-5 signeringer til. Om alle er kvalitet eller om det er noen unge talenter eller lucky shot aner jeg ikke.

Tror og håper Bryan, Maddison og Vydra hentes. Hugill lånes. I tillegg lånes vel noen til. Det er mitt håp og da mener jeg vi bør være veldig fornøyd. For at jeg skal bli 100 % fornøyd, og ikke minst trygg så vil jeg ha inn en kvalitetsstopper.

Time will show.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3580 på: Juli 19, 2018, 00:03:03 »
Bryan, Maddison, Vydra og Hugill ville vært helt fantastisk. Dog blir det fort 20 millioner pund + for disse... Har vi virkelig pengene til det?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3581 på: Juli 19, 2018, 00:14:42 »
Pete O’Rourke med 80.000 følgere

Leeds have now matched Derby in agreeing a fee with Brentford for Florian Jozefzoon. Player is now talking to both clubs and is now his personal choice. #lufc #dcfc #BrentfordFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3582 på: Juli 19, 2018, 01:15:25 »
Bryan, Maddison, Vydra og Hugill ville vært helt fantastisk. Dog blir det fort 20 millioner pund + for disse... Har vi virkelig pengene til det?

auren

Hugill er vel kun aktuell på lån. Summe jeg har sett er Vydra 11, Bryan rundt 4 og Marriott & Maddison var vel som duo priset til 7-8..Ca. halvparten for Maddison da. Så ja, rundt 18- 20 mill pund.

Om vi har di penga, aner ikke!

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3583 på: Juli 19, 2018, 08:04:42 »
Bryan, Maddison, Vydra og Hugill ville vært helt fantastisk. Dog blir det fort 20 millioner pund + for disse... Har vi virkelig pengene til det?

auren

Hugill er vel kun aktuell på lån. Summe jeg har sett er Vydra 11, Bryan rundt 4 og Marriott & Maddison var vel som duo priset til 7-8..Ca. halvparten for Maddison da. Så ja, rundt 18- 20 mill pund.

Om vi har di penga, aner ikke!

Blir vel Jozefsson (om han velger oss), Diagne, Bryan permanent. Så blir jeg sjokket om det ikke kommer en midtstopper. Kanskje Hugill inn på lån også!

Vydra er vel uten pga lønnskrav pt.
"Who needs Cantona??"

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3584 på: Juli 19, 2018, 08:33:57 »
Pete O’Rourke med 80.000 følgere

Leeds have now matched Derby in agreeing a fee with Brentford for Florian Jozefzoon. Player is now talking to both clubs and is now his personal choice. #lufc #dcfc #BrentfordFC

Han ser jo rå ut. Please velg oss :D

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3585 på: Juli 19, 2018, 08:41:29 »
Vydra med krav om 50k i uka. Egentlig ingen bombe når de ti høyest lønnede spillerne i championship ligger på 45k+ i uka. Er du toppscorer i divisjonen, så mener du at du fortjener like mye.
 

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3586 på: Juli 19, 2018, 08:57:35 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3587 på: Juli 19, 2018, 09:02:49 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren

Spennende. Veldig bra spiller og gjort det bra i CC. Da får vi inn enda en bra frisparkskytter også. Stiller Florian, Lewis og Pablo seg opp så kan det komme noen varianter.

Kommer han, så er vel ikke Maddison aktuell lenger vil jeg tro. Håper det kommer inn 3-5 spillere nå i løpet av kort tid :)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3588 på: Juli 19, 2018, 09:19:22 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren

Spennende. Veldig bra spiller og gjort det bra i CC. Da får vi inn enda en bra frisparkskytter også. Stiller Florian, Lewis og Pablo seg opp så kan det komme noen varianter.

Kommer han, så er vel ikke Maddison aktuell lenger vil jeg tro. Håper det kommer inn 3-5 spillere nå i løpet av kort tid :)

Phil Hay
Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3589 på: Juli 19, 2018, 09:30:27 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren
Det er her kjernen i argumentet ved å ha en respektert trener kontra en Hockaday....jeg tror faktisk spillere vil velge Bielsa som trener :)
Men vi får se da......

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3590 på: Juli 19, 2018, 09:41:40 »
Jeg prøver å klikke meg inn på nettsidene til YEP for å lese hva Phil Hay skriver - men kommer ikke inn verken fra pc eller mobil.
Flere som har samme problem? Er det noe feil med serveren til YEP?

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3591 på: Juli 19, 2018, 09:41:45 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren
Det er her kjernen i argumentet ved å ha en respektert trener kontra en Hockaday....jeg tror faktisk spillere vil velge Bielsa som trener :)
Men vi får se da......

Lampard er vel ingen enkel konkurrent i så måte.
 

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3592 på: Juli 19, 2018, 09:42:05 »
Jeg prøver å klikke meg inn på nettsidene til YEP for å lese hva Phil Hay skriver - men kommer ikke inn verken fra pc eller mobil.
Flere som har samme problem? Er det noe feil med serveren til YEP?

Samme her.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3593 på: Juli 19, 2018, 09:44:08 »
Jeg prøver å klikke meg inn på nettsidene til YEP for å lese hva Phil Hay skriver - men kommer ikke inn verken fra pc eller mobil.
Flere som har samme problem? Er det noe feil med serveren til YEP?

Samme her.

Samme her!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3594 på: Juli 19, 2018, 09:45:19 »
Jeg prøver å klikke meg inn på nettsidene til YEP for å lese hva Phil Hay skriver - men kommer ikke inn verken fra pc eller mobil.
Flere som har samme problem? Er det noe feil med serveren til YEP?

Samme her.

Samme her!

Ditto!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3595 på: Juli 19, 2018, 09:46:32 »
Jeg prøver å klikke meg inn på nettsidene til YEP for å lese hva Phil Hay skriver - men kommer ikke inn verken fra pc eller mobil.
Flere som har samme problem? Er det noe feil med serveren til YEP?

Samme her.

Samme her!



OK da er det sikkert et serverproblem hos YEP - håper de får fikset det raskt! Vår beste og mest troverdige kilde til info om LUFC!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3596 på: Juli 19, 2018, 09:46:45 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren
Det er her kjernen i argumentet ved å ha en respektert trener kontra en Hockaday....jeg tror faktisk spillere vil velge Bielsa som trener :)
Men vi får se da......

Regner med at din argumentasjon blir at velger han oss er det pga Bielsa. Velger han ikke oss er det fordi vi tilbyr for lite lønn. Enig?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3597 på: Juli 19, 2018, 10:53:26 »
Håper virkelig vi henter Joe Btyan fra Bristol City..... kvalitet.
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3598 på: Juli 19, 2018, 11:01:22 »
Pålitelige Hay:

Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Da blir det spennende å se hvem han velger.

auren
Det er her kjernen i argumentet ved å ha en respektert trener kontra en Hockaday....jeg tror faktisk spillere vil velge Bielsa som trener :)
Men vi får se da......

Regner med at din argumentasjon blir at velger han oss er det pga Bielsa. Velger han ikke oss er det fordi vi tilbyr for lite lønn. Enig?

auren
Vanskelig å si... jeg tror jo at spillere går til en klubb som har noe på gang. Alle ønsker vel å spille i PL, men så er det dette med penger da...tjener man £100.000 mer i året i en annen klubb så går man vel dit? Hvis vi har en kombo av bra lønn sammen med sportslig satsing så er det lettere å få tak i gode spillere ;)

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3599 på: Juli 19, 2018, 11:06:41 »
Nå kan det tenkes at Josefzoon er mer kjent med Frank Lampard enn Bielsa og derfor har respekt for han direkte kontra en Hockaday