Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 922331 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4170 på: Juli 31, 2018, 18:17:38 »
Håp i hengende snøre... :)

Swansea City Online
✔
@SwanseaCityLive


Swansea City in talks with Brentford over midfielder Ryan Woods with West Brom and Leeds United circling #swans
https://www.
walesonline.co.uk/sport/football
/transfer-news/swansea-city-talks-brentford-over-14974277
…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4171 på: Juli 31, 2018, 18:18:42 »
https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/swansea-city-talks-brentford-over-14974277

Please! Inn å hijack den Orta!
Kanskje mest undervurderte midtbanespilleren i divisjonen.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4172 på: Juli 31, 2018, 19:29:00 »
Samuel

Just listening to @PhilHayYEP podcast - says when Vieira leaves they’ll look to bring in a new midfielder, think we will see someone new before Friday tbh



Phil Hay

they've been discussing centre mids. All going to depend on who's available though.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4173 på: Juli 31, 2018, 19:46:44 »
Hvem som er tilgjengelige kommer vel an på hva man tilbyr... både klubb og spiller :)

Vi er da i beitet for en Centre back/ midtstopper på norsk- og etter d jeg leser en sentral midtbanespiller.

På midtbanen og velge i defensivt har vi nå Klich, og Phillips... Vieira er vel solgt i dag.
Midt/ midt har vi Baker, Forshaw og O' Kane ( er vel strengt tatt borte han også)
Offensivt har vi Pablo og Saiz, mens Dallas for meg er en ving.. Idegushi tviler jeg på er " inne" , ettersom hverken han , Anita, O' Kane eller Ekuban har blitt tildelt draktnummer :o

Nye Harrison, Bamford - samt Roofe, Alioski og Roberts fremme...
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4174 på: Juli 31, 2018, 21:04:16 »
Kai - til Nixon
Ryan Woods is out of Brentford’s game tonight with ‘illness’ can we read much into that?


Alan Nixon
Lot of uncertainty at both clubs just now. So that’s probably understandable.




Kanskje useriøst, men...

White Shite
#BrentfordFC Ryan Woods has agreed personal terms with Leeds. Clubs close to agreeing transfer fee #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4175 på: Juli 31, 2018, 21:12:37 »
Kai - til Nixon
Ryan Woods is out of Brentford’s game tonight with ‘illness’ can we read much into that?


Alan Nixon
Lot of uncertainty at both clubs just now. So that’s probably understandable.




Kanskje useriøst, men...

White Shite
#BrentfordFC Ryan Woods has agreed personal terms with Leeds. Clubs close to agreeing transfer fee #LUFC
Time will show. .
Marching On! 4276

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4176 på: Juli 31, 2018, 21:45:56 »
Arthur Petrosian

Abel Hernandez hasn't passed his medical at CSKA. The Uruguayan is still in Moscow but is now unlikely to sign. CSKA could take a risk (like they've done in the past on many occasions) if he significantly lowers his wage demands though.



 :o ::)
En måte å presse ned lønnskravene hans på, kanskje?

Strauk på urinprøven ?
Jepp. Kom ikke tiss-nok.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4177 på: August 01, 2018, 00:20:36 »
Sporx

Galatasaray'ın kadrosunda tutmak istediÄŸi Jason Denayer için Marcelo Bielsa'nın çalıştırdığı Leeds United da teklif yapacak.  bit.ly/2M61aHc


Tyrkiske medier sier at Leeds er i konkurranse med Galatasaray om få låne Manchester Citys 23 år gamle forsvarsspiller Jason Denayer.

Det hadde vært litt av et scoop for oss. Gutten har flere ligatitler og cuptrofeet bak seg, samt med på årets lag i Skotland da han var på utlån i Celtic!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jason_Denayer


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jokern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4178 på: August 01, 2018, 01:31:37 »
Sporx

Galatasaray'ın kadrosunda tutmak istediÄŸi Jason Denayer için Marcelo Bielsa'nın çalıştırdığı Leeds United da teklif yapacak.  bit.ly/2M61aHc


Tyrkiske medier sier at Leeds er i konkurranse med Galatasaray om få låne Manchester Citys 23 år gamle forsvarsspiller Jason Denayer.

Det hadde vært litt av et scoop for oss. Gutten har flere ligatitler og cuptrofeet bak seg, samt med på årets lag i Skotland da han var på utlån i Celtic!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jason_Denayer


https://tbrfootball.com/jack-harrison-deal-leeds-united-swoop-jason-denayer-next/


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4180 på: August 01, 2018, 08:56:52 »
http://the72.co.uk/112105/leeds-united-favourites-land-league-one-playmaker/

Tror han ville vært perfekt i 10-er rollen og kunne også fungert bra på hver kant.
Men kan aldri tenke meg han ender opp her. Det ble nok Harrison i stedet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4182 på: August 01, 2018, 12:59:56 »
“Complete nonsense” – Czech journalist on real reason Matěj Vydra to Leeds failed

Sport Witness Team1st August 2018
Matěj Vydra’s transfer from Derby County to Leeds United is said to have broken down over wages.

The Czech striker reportedly failed to agree personal terms with the Yorkshire club and is therefore back among Frank Lampard’s squad where he doesn’t currently appear to be a major figure.

There’s a different slant in the Czech Republic, with the editor of iSport, one of the country’s leading sport media outlets, sounding quite annoyed about the way things are being reported in England.

Ondrej Chovanec is quoted dismissing claims of disagreement on wages: “It’s complete nonsense. One reason was that Matěj had long-term problems with his groin from February, the representative and Dr. Krejčí recommended him a minor procedure, which he agreed with Derby finally. It certainly didn’t fail on the player’s conditions with Leeds.

“He could hardly go elsewhere when he was not 100% fit at the time of the first offer. He’s been training for three to four weeks now.”

iSport report Vydra is now hoping for a Premier League offer, but with only a week left of the window for top flight clubs, and the Derby County striker apparently not fully fit and firing, it seems a big ask.

It’s worth listening to the Czech source, because all the way back on July 2nd, when Vydra missed Derby’s preseason trip and a transfer to Leeds was supposed to be imminent, they dismissed those claims.

Vydra had stayed behind for another reason, explained iSport, and it would now appear that was injury related.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4183 på: August 01, 2018, 13:15:43 »
Det som virker nonsens er at han ikke kunne signe for en ny klubb så lenge han ikke var 100 % fit. I hvor god form trenger du å være for å holde en penn liksom. ::)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4184 på: August 01, 2018, 13:53:23 »
Nå har Hay begynt å skrive at vi kanskje vil adde en midtstopper også (det har han ikke gjort før).

Husk at draktnr. 5 fortsatt er ledig. :)

christina milner
@montymilner
Replying to @PhilHayYEP
Come on Phil anymore signings on the way??

Phil Hay
@PhilHayYEP

maybe a CM, maybe an extra CB
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4185 på: August 01, 2018, 14:22:39 »
Nå har Hay begynt å skrive at vi kanskje vil adde en midtstopper også (det har han ikke gjort før).

Husk at draktnr. 5 fortsatt er ledig. :)

christina milner
@montymilner
Replying to @PhilHayYEP
Come on Phil anymore signings on the way??

Phil Hay
@PhilHayYEP

maybe a CM, maybe an extra CB

Med extra CB tenker jeg cover for Pontus, Berardi og Cooper... Her er det bare å klinke til å kjøpe en number one..

Men stoler isåfall på at Bielsa lager solide stoppere av C og B om det kommen en "extra" bare..

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4186 på: August 01, 2018, 15:08:39 »
Nå har Hay begynt å skrive at vi kanskje vil adde en midtstopper også (det har han ikke gjort før).

Husk at draktnr. 5 fortsatt er ledig. :)

christina milner
@montymilner
Replying to @PhilHayYEP
Come on Phil anymore signings on the way??

Phil Hay
@PhilHayYEP

maybe a CM, maybe an extra CB

Med extra CB tenker jeg cover for Pontus, Berardi og Cooper... Her er det bare å klinke til å kjøpe en number one..

Men stoler isåfall på at Bielsa lager solide stoppere av C og B om det kommen en "extra" bare..


Jeg tenker en som går rett inn i 11’eren! Tror vi går mot en katastrofe hvis vi ikke finner en makker til Pontus!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4187 på: August 01, 2018, 16:42:14 »
Tomas Kalas både spørres d om, og nevnes nå.... d tror jeg hadde vært lurt!
 

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4188 på: August 01, 2018, 17:07:24 »
Tomas Kalas både spørres d om, og nevnes nå.... d tror jeg hadde vært lurt!

184 cm høy tsjekkisk midtstopper (Chelsea).

Sikkert et mye bedre alternativ enn navnebroren Freddy.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4189 på: August 01, 2018, 17:50:15 »
Tomas Kalas både spørres d om, og nevnes nå.... d tror jeg hadde vært lurt!

184 cm høy tsjekkisk midtstopper (Chelsea).

Sikkert et mye bedre alternativ enn navnebroren Freddy.
Jeg var og opplevde (motvillig) Freddy Kalas i sommer i Halden...anbefales ikke ;D

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4190 på: August 01, 2018, 19:32:04 »
Nå har Hay begynt å skrive at vi kanskje vil adde en midtstopper også (det har han ikke gjort før).

Husk at draktnr. 5 fortsatt er ledig. :)

christina milner
@montymilner
Replying to @PhilHayYEP
Come on Phil anymore signings on the way??

Phil Hay
@PhilHayYEP

maybe a CM, maybe an extra CB

Med extra CB tenker jeg cover for Pontus, Berardi og Cooper... Her er det bare å klinke til å kjøpe en number one..

Men stoler isåfall på at Bielsa lager solide stoppere av C og B om det kommen en "extra" bare..


Jeg tenker en som går rett inn i 11’eren! Tror vi går mot en katastrofe hvis vi ikke finner en makker til Pontus!

Det er nettopp det vi trenger.
Minst på Barkley nivå slik at vi kan heve nivået på 1. 11’ren.

Berardi, Cooper og Shocknessy kommer allikevel til å få godt med spilletid.
Forhåpentligvis blir dette en sesong m veldig mange kamper.....og skader, og karantener...
Det er ren matematikk.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4191 på: August 01, 2018, 21:16:16 »
Han fikk det til til slutt.....


Alex Krasnov
He did it. Abel in CSKA Moscow. #lufc €3 million per year. Bonus €4.5 million.


Simon O’Rourke
Hernandez ‘settled’ for around 40k per week with CSKA, with various bonuses, after failing a medical.


 ::)
« Siste redigering: August 01, 2018, 21:20:54 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4192 på: August 01, 2018, 22:05:12 »
Murphy enig om terminering av kontrakt,  da er det vel kun 4 mann til som er tenkt " utgående":
Anita, Ekuban, Idegushi og O' Kane....

Fantastisk ryddesjau!! ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4193 på: August 01, 2018, 22:07:30 »
Murphy enig om terminering av kontrakt,  da er det vel kun 4 mann til som er tenkt " utgående":
Anita, Ekuban, Idegushi og O' Kane....

Fantastisk ryddesjau!! ;)

Phil Hay
@PhilHayYEP


Marcelo Bielsa said Leeds United had 15 players too many. Luke Murphy becomes the 13th with a first-team appearance to his name to leave the club:
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/departure-number-13-as-luke-murphy-and-leeds-united-part-company-1-9280687
…
« Siste redigering: August 01, 2018, 22:09:51 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4194 på: August 01, 2018, 22:48:47 »
Murphy enig om terminering av kontrakt,  da er det vel kun 4 mann til som er tenkt " utgående":
Anita, Ekuban, Idegushi og O' Kane....

Fantastisk ryddesjau!! ;)

Phil Hay
@PhilHayYEP


Marcelo Bielsa said Leeds United had 15 players too many. Luke Murphy becomes the 13th with a first-team appearance to his name to leave the club:
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/departure-number-13-as-luke-murphy-and-leeds-united-part-company-1-9280687
…
Anita og O'Kane neste?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4195 på: August 02, 2018, 07:36:58 »
Phil Hay

at this stage I’m prepared to be wrong about everything but I don’t think Leeds will do Ryan Woods. Or Denayer.


Phil Hay

having checked with both sides, doesn’t sound like anything in Denayer. Leeds do like Woods but so does everyone in the Championship.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4196 på: August 02, 2018, 09:12:59 »
Litt usikker på eksakte summer, men sett at 20 mill £ er det som er/var Bielsas "war-chest" ift transfer kitty .....da har vi jammen ikke brukt mye?

13 mann ut med lønninger - noen av lånene ut betaler vi kanskje 50% av lønn på, men i rene utlegg så er jo Douglas og Bamford de eneste
vi har kjøpt inn - for ca 10 mill £.  Sikkert gode lønninger på alle innkomne, men mulig at Sjelski og Shitty betaler 50% av Blackman/Baker og Harrsisons` lønninger også.

I tillegg har vi altså solgt Vieira, ca 6 mill £.

I mitt hode har Bielsa/Orta ganske mange £££ igjen til 2-3 signeringer til.
Vi trenger virkelig en stopper til, jeg vil gjerne ha inn Maddison etter Vieira.......og gjerne en spiss til.
Sesongen er lang.

Må si at dette ser bra ut da, og det skal bli utrolig spennende og se en tydelig spillestil - og ikke minst taktiske disposisjoner fra benken.
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4197 på: August 02, 2018, 09:35:58 »
Litt usikker på eksakte summer, men sett at 20 mill £ er det som er/var Bielsas "war-chest" ift transfer kitty .....da har vi jammen ikke brukt mye?

13 mann ut med lønninger - noen av lånene ut betaler vi kanskje 50% av lønn på, men i rene utlegg så er jo Douglas og Bamford de eneste
vi har kjøpt inn - for ca 10 mill £.  Sikkert gode lønninger på alle innkomne, men mulig at Sjelski og Shitty betaler 50% av Blackman/Baker og Harrsisons` lønninger også.

I tillegg har vi altså solgt Vieira, ca 6 mill £.

I mitt hode har Bielsa/Orta ganske mange £££ igjen til 2-3 signeringer til.
Vi trenger virkelig en stopper til, jeg vil gjerne ha inn Maddison etter Vieira.......og gjerne en spiss til.
Sesongen er lang.

Må si at dette ser bra ut da, og det skal bli utrolig spennende og se en tydelig spillestil - og ikke minst taktiske disposisjoner fra benken.

A: Tviler sterkt på 2-3 signeringer da jeg ikke tror det gagner klubben på dette tidspunkt å skifte ut flere spillere.
B: Lønningene som har gått ut er betraktelig lavere enn di som har kommet inn.
C: 10 mill er bare 'netto' summene da Bamford avtalen vil stige til 10 mill i seg selv. Akkurat hva som er satt av og igjen er bare spekulasjoner.
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4198 på: August 02, 2018, 09:47:44 »
Litt usikker på eksakte summer, men sett at 20 mill £ er det som er/var Bielsas "war-chest" ift transfer kitty .....da har vi jammen ikke brukt mye?

13 mann ut med lønninger - noen av lånene ut betaler vi kanskje 50% av lønn på, men i rene utlegg så er jo Douglas og Bamford de eneste
vi har kjøpt inn - for ca 10 mill £.  Sikkert gode lønninger på alle innkomne, men mulig at Sjelski og Shitty betaler 50% av Blackman/Baker og Harrsisons` lønninger også.

I tillegg har vi altså solgt Vieira, ca 6 mill £.

I mitt hode har Bielsa/Orta ganske mange £££ igjen til 2-3 signeringer til.
Vi trenger virkelig en stopper til, jeg vil gjerne ha inn Maddison etter Vieira.......og gjerne en spiss til.
Sesongen er lang.

Må si at dette ser bra ut da, og det skal bli utrolig spennende og se en tydelig spillestil - og ikke minst taktiske disposisjoner fra benken.

A: Tviler sterkt på 2-3 signeringer da jeg ikke tror det gagner klubben på dette tidspunkt å skifte ut flere spillere.
B: Lønningene som har gått ut er betraktelig lavere enn di som har kommet inn.
C: 10 mill er bare 'netto' summene da Bamford avtalen vil stige til 10 mill i seg selv. Akkurat hva som er satt av og igjen er bare spekulasjoner.

D: Salget av Vieira har også klausuler i seg som kan utløse ekstra-betalinger som gir totalt £10 millioner.
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4199 på: August 02, 2018, 10:21:26 »
Litt usikker på eksakte summer, men sett at 20 mill £ er det som er/var Bielsas "war-chest" ift transfer kitty .....da har vi jammen ikke brukt mye?

13 mann ut med lønninger - noen av lånene ut betaler vi kanskje 50% av lønn på, men i rene utlegg så er jo Douglas og Bamford de eneste
vi har kjøpt inn - for ca 10 mill £.  Sikkert gode lønninger på alle innkomne, men mulig at Sjelski og Shitty betaler 50% av Blackman/Baker og Harrsisons` lønninger også.

I tillegg har vi altså solgt Vieira, ca 6 mill £.

I mitt hode har Bielsa/Orta ganske mange £££ igjen til 2-3 signeringer til.
Vi trenger virkelig en stopper til, jeg vil gjerne ha inn Maddison etter Vieira.......og gjerne en spiss til.
Sesongen er lang.

Må si at dette ser bra ut da, og det skal bli utrolig spennende og se en tydelig spillestil - og ikke minst taktiske disposisjoner fra benken.

A: Tviler sterkt på 2-3 signeringer da jeg ikke tror det gagner klubben på dette tidspunkt å skifte ut flere spillere.
B: Lønningene som har gått ut er betraktelig lavere enn di som har kommet inn.
C: 10 mill er bare 'netto' summene da Bamford avtalen vil stige til 10 mill i seg selv. Akkurat hva som er satt av og igjen er bare spekulasjoner.

A: Tipper 2...som vi TRENGER.
B: Var derfor jeg nevnte at det jo er en viss mulighet for at det blir "sponset" fra eierklubb..på spillere vi låner/låner ut.
C: Ja, det er klausuler i de fleste kjøp og salg.

War - chest er nevnt flere ganger, inkl 49`ers pengene så er det vel i regionen 20 mill £ .....men hvem vet. ::)
« Siste redigering: August 02, 2018, 10:23:05 av Cherry »