Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920318 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4290 på: August 06, 2018, 13:47:56 »
Robert Huth? Fristilt ifra Leicester, erfaren og kjenner vel godt til ligaen?
Spennende, men antagelig for høye lønnskrav?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4291 på: August 06, 2018, 13:59:31 »
Er ikke et reelt rykte altså, men det må være en bra signering tenker jeg, siden han er fristilt. Spørsmålet er jo lønna....og motivasjon for å spille championship.
Alex

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4292 på: August 06, 2018, 16:01:25 »
Robert Huth? Fristilt ifra Leicester, erfaren og kjenner vel godt til ligaen?
Hverken ballsikker- eller rask nok til å være stopper i Bielsa's system. Viktige egenskaper som en Bielsa-stopper er: Ã… være rolig med ballen. Kunne spille presist i lengderetning. Men også ha muligheten til å forsere et ledd. Da er faktisk pennington et mye bedre alternativ. Selvom jeg håper vi går for noe langt friskere.

Denayer hadde blitt årers signering for oss. Men tviler sterkt på at han vil hit.
« Siste redigering: August 06, 2018, 16:03:22 av Johnnyj »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4293 på: August 06, 2018, 16:13:12 »
Robert Huth? Fristilt ifra Leicester, erfaren og kjenner vel godt til ligaen?
Hverken ballsikker- eller rask nok til å være stopper i Bielsa's system. Viktige egenskaper som en Bielsa-stopper er: Ã… være rolig med ballen. Kunne spille presist i lengderetning. Men også ha muligheten til å forsere et ledd. Da er faktisk pennington et mye bedre alternativ. Selvom jeg håper vi går for noe langt friskere.

Denayer hadde blitt årers signering for oss. Men tviler sterkt på at han vil hit.
Denayer vil til Tyrkia. Pennington får vi kanskje ikke låne. Enden på visa kan bli at vi ikke får noen nye midtstoppere til klubben.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4294 på: August 06, 2018, 17:12:52 »
Hverken Berardi (jf. tabben i går) eller Cooper er vel spesielt ballsikre, så det er rart Bielsa har beholdt disse to på midtstopperplass.
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4295 på: August 06, 2018, 17:48:55 »
Håper virkelig vi får tak i CB før torsdag, og kanskje Pennington er riktig spiller i dagens system.
Eneste midtstopper nevnt i dag.
Nmecha og Norwood nevnes også som aktuelle spillere inn.... igjen... mens DeBock, Ekuban og Idegushi er d ikke bruk for.

Lite eller ingenting om O 'Kane og Anita... av " resten av gutta" som ikke har fått trøyenummer. ::)
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4296 på: August 06, 2018, 18:11:05 »
Hverken Berardi (jf. tabben i går) eller Cooper er vel spesielt ballsikre, så det er rart Bielsa har beholdt disse to på midtstopperplass.

Jf tabben i går.. en tabbe hadde han!  Hva med alle de gode innvolveringene? Ayling hadde mange flere dårlige passninger. Saiz hadde 2-3 grove ballmiss på midten som fort kunne blitt farlig, riktignok skal han spille med høyere risiko. Så flere som gjorde flere feil, men vi velger å se alt det positive i stedet, og det er bra.Jeg er ikke trygg på Berardi enda, men kan ikke han også få skryt for den gode kampen han hadde i går.

Berardi er en fersk stopper. Av Pontus og Cooper er han alene om å kunne sette fart fremover og gå forbi et ledd. Skulle ønske han gjorde det mer kontrollert og at passningene ble avvlevert mer presis, men det blir han nok bedre på.

Sånn jeg har skjønt det så leter vi etter et cover for Berardi, Cooper og Pontus.. Da blir det nok en del spilltid på Berardi i år. Fortsetter han som i går så er jeg ikke bekymret.

Huth rangerer jeg bak alle våre. Bra duellkraft, men løper som en snegle og har passningskvaliteter som R. Vieira.

Håper dem klinker til å legger en del mill pund på en klassestopper som kan danne et stopperpar med Cooper.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4297 på: August 06, 2018, 19:47:45 »
Hverken Berardi (jf. tabben i går) eller Cooper er vel spesielt ballsikre, så det er rart Bielsa har beholdt disse to på midtstopperplass.

Jf tabben i går.. en tabbe hadde han!  Hva med alle de gode innvolveringene? Ayling hadde mange flere dårlige passninger. Saiz hadde 2-3 grove ballmiss på midten som fort kunne blitt farlig, riktignok skal han spille med høyere risiko. Så flere som gjorde flere feil, men vi velger å se alt det positive i stedet, og det er bra.Jeg er ikke trygg på Berardi enda, men kan ikke han også få skryt for den gode kampen han hadde i går.

Berardi er en fersk stopper. Av Pontus og Cooper er han alene om å kunne sette fart fremover og gå forbi et ledd. Skulle ønske han gjorde det mer kontrollert og at passningene ble avvlevert mer presis, men det blir han nok bedre på.

Sånn jeg har skjønt det så leter vi etter et cover for Berardi, Cooper og Pontus.. Da blir det nok en del spilltid på Berardi i år. Fortsetter han som i går så er jeg ikke bekymret.

Huth rangerer jeg bak alle våre. Bra duellkraft, men løper som en snegle og har passningskvaliteter som R. Vieira.

Håper dem klinker til å legger en del mill pund på en klassestopper som kan danne et stopperpar med Cooper.
Hva med Pontus?
Jon R.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4298 på: August 06, 2018, 21:37:19 »
Hverken Berardi (jf. tabben i går) eller Cooper er vel spesielt ballsikre, så det er rart Bielsa har beholdt disse to på midtstopperplass.

Jf tabben i går.. en tabbe hadde han!  Hva med alle de gode innvolveringene? Ayling hadde mange flere dårlige passninger. Saiz hadde 2-3 grove ballmiss på midten som fort kunne blitt farlig, riktignok skal han spille med høyere risiko. Så flere som gjorde flere feil, men vi velger å se alt det positive i stedet, og det er bra.Jeg er ikke trygg på Berardi enda, men kan ikke han også få skryt for den gode kampen han hadde i går.

Berardi er en fersk stopper. Av Pontus og Cooper er han alene om å kunne sette fart fremover og gå forbi et ledd. Skulle ønske han gjorde det mer kontrollert og at passningene ble avvlevert mer presis, men det blir han nok bedre på.

Sånn jeg har skjønt det så leter vi etter et cover for Berardi, Cooper og Pontus.. Da blir det nok en del spilltid på Berardi i år. Fortsetter han som i går så er jeg ikke bekymret.

Huth rangerer jeg bak alle våre. Bra duellkraft, men løper som en snegle og har passningskvaliteter som R. Vieira.

Håper dem klinker til å legger en del mill pund på en klassestopper som kan danne et stopperpar med Cooper.
Hva med Pontus?

Som jeg skrev i går også. Henter vi en klasse stopper så er jeg usikker på om jeg ville valgt Pontus eller Cooper. Cooper er nok engang valgt som kaptein. Han går i krigen og er en ekte lagspiller. Sånn som han spilte i går så tror jeg ikke Pontus er noe bedre.

Pontus kriger også, men kan ofte bli litt vel mye fancy..på godt og vondt! Dessuten har Cooper en bedre passningsfot, der Pontus er mer ballsikker.  For all del, Pontus er bra. Hadde blitt et luksusproblem om den rette stopperen blir hentet.

Desverre så ser vi etter et cover. Forstår jeg det rett blir det en reserve for Pontus, Cooper og Berardi. Da hadde jeg lett valgt Cooper og Pontus.


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4299 på: August 06, 2018, 22:44:52 »
Danny Waite

Been told today by a source close to the player that Tommy Elphick is in advanced talks with us #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4301 på: August 06, 2018, 23:06:57 »
Danny Waite

Been told today by a source close to the player that Tommy Elphick is in advanced talks with us #LUFC

Scora i dag.
 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4302 på: August 06, 2018, 23:21:39 »
Virker som Nmecha går til Villa:

https://www.bristolpost.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-transfer-news-nmecha-1868883


auren

Hmm, trodde ikke Villa hadde råd til å gjøre noe som helst på transferfronten?? De må ha gitt en garanti om spilletid og fått City til åmdekke hele lønna.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4303 på: August 07, 2018, 09:33:39 »
Denne var ny:

http://sportwitness.co.uk/leeds-united-e15m-ligue-1-forward-sight-face-competition-brentford/

...ellers: O `Kane muligens til Bowyer i Charlton. 
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4304 på: August 07, 2018, 09:37:59 »
Elpickh er jo mer en et cover. Han er jo blandt de beste stopperene i divisjonen.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4305 på: August 07, 2018, 09:43:54 »
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4306 på: August 07, 2018, 09:55:52 »
Denne var ny:

http://sportwitness.co.uk/leeds-united-e15m-ligue-1-forward-sight-face-competition-brentford/

...ellers: O `Kane muligens til Bowyer i Charlton.
Flott Bowyer, bare raid oss for O'Kane 8).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4307 på: August 07, 2018, 10:48:27 »
Dette er min favoritt av de vi er linket til av MB :

http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/06/leeds-and-west-brom-could-make-late-moves-for-marcus-maddison/

Skjer aldri  :'(. Han kommer til å ta Championship med storm tror jeg. Men for en annen klubb enn Leeds...

auren
« Siste redigering: August 07, 2018, 11:38:02 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4308 på: August 07, 2018, 11:09:26 »
Enda et navn hives inn i potten spekulasjoner, Sean Clare. Spilleren er free agent, og slike kan vel signeres etter transfervinduet har stengt? Eller? Clare er for øvrig midtbanespiller.
https://www.teamtalk.com/news/exclusive-leeds-fulham-swansea-all-in-hunt-for-former-wednesday-star
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4309 på: August 07, 2018, 11:41:02 »
Enda et navn hives inn i potten spekulasjoner, Sean Clare. Spilleren er free agent, og slike kan vel signeres etter transfervinduet har stengt? Eller? Clare er for øvrig midtbanespiller.
https://www.teamtalk.com/news/exclusive-leeds-fulham-swansea-all-in-hunt-for-former-wednesday-star

38 seniorkamper spilt i alle ligaer og er snart 22 år. Meget skeptisk. Men han har en bra høyde da (190 cm).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4310 på: August 07, 2018, 13:24:02 »
Ed Aarons

Lots of interest in Albert Adomah from the Championship. Leeds, Middlesbrough and Nottingham Forest all interested in Ghana winger, who has less than 12 months left on his contract at Aston Villa.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4311 på: August 07, 2018, 13:24:48 »
Ed Aarons

Lots of interest in Albert Adomah from the Championship. Leeds, Middlesbrough and Nottingham Forest all interested in Ghana winger, who has less than 12 months left on his contract at Aston Villa.

auren

Et "sikkert" kjøp, tommel opp fra meg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4312 på: August 07, 2018, 14:02:07 »
Ed Aarons

Lots of interest in Albert Adomah from the Championship. Leeds, Middlesbrough and Nottingham Forest all interested in Ghana winger, who has less than 12 months left on his contract at Aston Villa.

auren

Et "sikkert" kjøp, tommel opp fra meg!
Går sikkert til M'boro. De har flust av gryn etter salgene av Bamford, Gibson og Traore. Bort i mot 30 M pund. Bør se andre steder.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa


RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4315 på: August 07, 2018, 14:32:40 »
Ed Aarons

Lots of interest in Albert Adomah from the Championship. Leeds, Middlesbrough and Nottingham Forest all interested in Ghana winger, who has less than 12 months left on his contract at Aston Villa.

auren

Et "sikkert" kjøp, tommel opp fra meg!
Går sikkert til M'boro. De har flust av gryn etter salgene av Bamford, Gibson og Traore. Bort i mot 30 M pund. Bør se andre steder.

Tilbake igjen? Tror ikke det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4316 på: August 07, 2018, 14:32:48 »
Vet ikke om jeg vil kalle dette for noen "boost"....men får vi se Jerry i Leeds-trøya :P?
https://www.dailystar.co.uk/sport/football/721755/Leeds-transfer-news-Jerry-Mbakogu-target-deal-latest?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+daily-star-football+%28Daily+Star+%3A%3A+Football+Feed%29

At Mbakogu er frigitt, kan vel bety at han enten er for dyr lønnsmessig eller ikke er god nok for klubben.

Håper vi ikke tar agnet.

Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4317 på: August 07, 2018, 14:35:15 »
Vet ikke om jeg vil kalle dette for noen "boost"....men får vi se Jerry i Leeds-trøya :P?
https://www.dailystar.co.uk/sport/football/721755/Leeds-transfer-news-Jerry-Mbakogu-target-deal-latest?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+daily-star-football+%28Daily+Star+%3A%3A+Football+Feed%29

At Mbakogu er frigitt, kan vel bety at han enten er for dyr lønnsmessig eller ikke er god nok for klubben.

Håper vi ikke tar agnet.
Enig. Fornøyd med spissene vi har. Kjøp heller inn Maddison fra Peterborough.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4318 på: August 07, 2018, 15:54:54 »
Men hjelpes. Vi trenger en midtstopper!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4319 på: August 07, 2018, 16:04:54 »
Men hjelpes. Vi trenger en midtstopper!
Lånevinduet stenger 31. august, bare så det er sagt. altså ikke ha inn en innen torsdag ettermiddag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020