Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 921403 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4830 på: Januar 07, 2019, 15:07:39 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...

Synes da ikke det var så mye tyn, Forshaw hard da vittelig fått en haug med poeng på MoM tråden sikkert 80% som har han blant de 3, men det betyr kansje at de resterende var skremmende dårlige!!
Jeg mener at 4shaw er en nyttig type spiller bare han blir brukt riktig, han har en stabiliserende spillestil og trenger kreative spillere rundet seg. Men han har store begrensninger da han er litt treig og litt fordårlig hodestyrke til å være en def. midtbanespiller.

Samt livsfarlig i negativ forstand når han skal slå passninger. Pasningene blir som oftest altfor løse, og da får vi det andre laget farlig nær egen 16 meter, da 4Shaw operer rundt vår egen 16 meter, titt og ofte
Bielsa har forklart 4erens rolle i intervjuer. Det ligger i den rollens natur at den kan være risikofylt.

Helt riktig, Bielsa/Leeds sin spillestil og filosofi er jo veldig ambisiøs og risikofylt. Og er av tingene som følger en så possesion orinetert stil er risiko for balltap, men mulig at 4Shaw rett og slettog slett ikke er ballsikker nok eller så er MB fornøyd med kvaliteten og sier at vi må godta en miss nå og da med vår spillestil  :P

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4831 på: Januar 07, 2019, 15:26:58 »
Mye tyn av Baker, Harrison og Forshaw etter kamp i dag, men d er jo de vi har...
Leser at d er mest fokus på en ving og en keeper.
Resultatet fra Derby kampen tror jeg blir avgjørende ift hvor mye som skjer...

Synes da ikke det var så mye tyn, Forshaw hard da vittelig fått en haug med poeng på MoM tråden sikkert 80% som har han blant de 3, men det betyr kansje at de resterende var skremmende dårlige!!
Jeg mener at 4shaw er en nyttig type spiller bare han blir brukt riktig, han har en stabiliserende spillestil og trenger kreative spillere rundet seg. Men han har store begrensninger da han er litt treig og litt fordårlig hodestyrke til å være en def. midtbanespiller.

Samt livsfarlig i negativ forstand når han skal slå passninger. Pasningene blir som oftest altfor løse, og da får vi det andre laget farlig nær egen 16 meter, da 4Shaw operer rundt vår egen 16 meter, titt og ofte
Bielsa har forklart 4erens rolle i intervjuer. Det ligger i den rollens natur at den kan være risikofylt.

Helt riktig, Bielsa/Leeds sin spillestil og filosofi er jo veldig ambisiøs og risikofylt. Og er av tingene som følger en så possesion orinetert stil er risiko for balltap, men mulig at 4Shaw rett og slettog slett ikke er ballsikker nok eller så er MB fornøyd med kvaliteten og sier at vi må godta en miss nå og da med vår spillestil  :P
Vi har ikke Makelele i stallen vår akkurat, så folk må regne med noen irriterende ballmist og baklengsmål, ja. Folk må bedømme laget for det det er, ikke det de ønsker det skal være.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4832 på: Januar 07, 2019, 17:50:30 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Alex

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4833 på: Januar 07, 2019, 17:57:15 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Har inntrykk at det jobbes stille i kulissene. Men det hadde vært ideelt å ha inn en eller to nye inn så fort som råd. De heteste kandidatene er Darlow (keeper, Newcastle), Zuber (angriper/ving, Hoffenheim) og Lowe (angriper/ving, Portsmouth).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4834 på: Januar 07, 2019, 18:22:48 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Har inntrykk at det jobbes stille i kulissene. Men det hadde vært ideelt å ha inn en eller to nye inn så fort som råd. De heteste kandidatene er Darlow (keeper, Newcastle), Zuber (angriper/ving, Hoffenheim) og Lowe (angriper/ving, Portsmouth).
Det vanlige for Hay er at han hører rykter og får evt bekreftelser fra 'den andre klubbens' kilder, f.eks lokalavisen. Fra Leeds Utds side er det pottetett...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4835 på: Januar 07, 2019, 18:29:13 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Har inntrykk at det jobbes stille i kulissene. Men det hadde vært ideelt å ha inn en eller to nye inn så fort som råd. De heteste kandidatene er Darlow (keeper, Newcastle), Zuber (angriper/ving, Hoffenheim) og Lowe (angriper/ving, Portsmouth).
Det vanlige for Hay er at han hører rykter og får evt bekreftelser fra 'den andre klubbens' kilder, f.eks lokalavisen. Fra Leeds Utds side er det pottetett...
Rene Nord-Korea.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4836 på: Januar 07, 2019, 18:30:50 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Har inntrykk at det jobbes stille i kulissene. Men det hadde vært ideelt å ha inn en eller to nye inn så fort som råd. De heteste kandidatene er Darlow (keeper, Newcastle), Zuber (angriper/ving, Hoffenheim) og Lowe (angriper/ving, Portsmouth).
Det vanlige for Hay er at han hører rykter og får evt bekreftelser fra 'den andre klubbens' kilder, f.eks lokalavisen. Fra Leeds Utds side er det pottetett...
Det betyr at det ikke kommer noen :( Hakke penger :(

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4837 på: Januar 07, 2019, 18:32:34 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Har inntrykk at det jobbes stille i kulissene. Men det hadde vært ideelt å ha inn en eller to nye inn så fort som råd. De heteste kandidatene er Darlow (keeper, Newcastle), Zuber (angriper/ving, Hoffenheim) og Lowe (angriper/ving, Portsmouth).
Det vanlige for Hay er at han hører rykter og får evt bekreftelser fra 'den andre klubbens' kilder, f.eks lokalavisen. Fra Leeds Utds side er det pottetett...
Det betyr at det ikke kommer noen :( Hakke penger :(
Det skal lånes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4838 på: Januar 07, 2019, 18:33:20 »

Det betyr at det ikke kommer noen :( Hakke penger :(

Hay igjen:

Leeds aren't a cash-rich Championship club but I do think they're willing to do business in this window.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4839 på: Januar 07, 2019, 18:39:05 »
Beste vinduet i manns minne blir sommerens vindu. Selv om vi ikke rykker opp. - min hypotese.

Jeg liker at det er stille og at ikke «alle» vet at vi har så og så mye å handle for nå. Tror faktisk på at det er penger å bruke dersom rette muligheten dukker opp. Det er krevende å handle smart, særlig i januar. Og særlig da jeg ikke tror de går mye på akkord med lønnspolitikken.

Blir veldig skuffet om vi ikke får noen inn. Litt skuffet om vi bare får keeper og fornøyd med keeper + førstelags 10er/ving.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4840 på: Januar 07, 2019, 20:28:24 »
Når kan det skje noe på overgangsvinduet tro? Hadde vært ideelt at det kom en ny mann inn nå tidlig denne uken?
Har inntrykk at det jobbes stille i kulissene. Men det hadde vært ideelt å ha inn en eller to nye inn så fort som råd. De heteste kandidatene er Darlow (keeper, Newcastle), Zuber (angriper/ving, Hoffenheim) og Lowe (angriper/ving, Portsmouth).
Det vanlige for Hay er at han hører rykter og får evt bekreftelser fra 'den andre klubbens' kilder, f.eks lokalavisen. Fra Leeds Utds side er det pottetett...
Det betyr at det ikke kommer noen :( Hakke penger :(

Pottetett i sommer også...da kom det inn en for 7 mill pund. Helt nydelig at det ikke er lekkasjer i klubben...og litt frustrerende :)

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4841 på: Januar 07, 2019, 20:50:39 »
Ser at Ejaria har gått på lån fra Liverpool te Reading. Det kunne jo vært noe for Leeds !! Han er go bedre en både Harrison og Baker

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4842 på: Januar 07, 2019, 20:55:26 »
Ser at Ejaria har gått på lån fra Liverpool te Reading. Det kunne jo vært noe for Leeds !! Han er go bedre en både Harrison og Baker
Denne Woodburn kan lånes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4843 på: Januar 07, 2019, 21:36:32 »
Woodburn er lånt ut til Sheffield United

Sølvreven

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4844 på: Januar 07, 2019, 23:09:58 »
Når forvaret fungerer så er Bailey god. Ikke så rart at det har blitt mange baklengs de siste kampene. Vi har jo hatt de fleste førstevalgene ute med skade.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4845 på: Januar 07, 2019, 23:59:36 »
Leeds leder serien, og har gjort en kjempe sesong så langt, jeg var litt bekynret når Bielsa uttalte at han var fornøyd med stallen før han nå har snudd å sagt at skal vi hente skal det styrke stallen og aller helst første elleveren. Jeg syns vi har sett i det siste at vi har en veldig sterk første ellever, men med så mye skader så må vi ty til u23 stallen for å ha nok spillere, det vil slå sprekker etterhvert, all honnør til de som har fått muligheten, men syns det bare er Clarke som leverer på det nivået som kreves, shackelton er kanskje i samme sjanger.

Når det er sagt så har vi nå ALLE muligheter til å faktisk rykke opp, så nå mener jeg vi MÃ… hente 1-2 spillere som kan både løfte og heve styrken i en stall som er preget av mye skader, suspensjoner etc, greit vi leder ligaen men denne serien er lang.

Føler meg sikker på at vi henter en keeper, tror også vi får en offensiv inn etter at Saiz ble sluppet av klubben. Blir spennende å se neste dagene hva vi ender opp med. Svir vi av litt cash nå hentes disse inn igjen likevel med et opprykk,  nå må det satses ogs av rad og orta! MOT!
« Siste redigering: Januar 08, 2019, 00:01:43 av SupALeedS »
Alex

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4846 på: Januar 08, 2019, 08:48:04 »
Det som synes ganske klart er at dette vinduet KAN bli definerende for et evt opprykk. SKULLE vi sprekke å misse muligheten vi har satt oss i blir det hett rundt ørene på våre folk i ledelsen om det ikke hentes noe i dette vinduet. Det er helt sikkert. Bielsa har gjort magi å håper han nå får drahjelp fra toppen ved å hente 2 som styrker oss. Keeper som nevnt å en offensiv spiller. Det er det Bielsa sier han trenger å det stoler jeg på.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4847 på: Januar 08, 2019, 12:10:31 »
Det som synes ganske klart er at dette vinduet KAN bli definerende for et evt opprykk. SKULLE vi sprekke å misse muligheten vi har satt oss i blir det hett rundt ørene på våre folk i ledelsen om det ikke hentes noe i dette vinduet. Det er helt sikkert. Bielsa har gjort magi å håper han nå får drahjelp fra toppen ved å hente 2 som styrker oss. Keeper som nevnt å en offensiv spiller. Det er det Bielsa sier han trenger å det stoler jeg på.
Jeg venter ikke at laget som endte på 13. plass forrige sesong rykker rett opp. Men topp 6 bør vi kunne forvente, slik som det ser ut nå. Rykker vi ikke opp i år, på den ene eller andre måten, blir nok lista lagt til direkte opprykk i 19/20-sesongen. Da vil nok stallens komposisjon vise dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4848 på: Januar 08, 2019, 12:40:13 »
Det som synes ganske klart er at dette vinduet KAN bli definerende for et evt opprykk. SKULLE vi sprekke å misse muligheten vi har satt oss i blir det hett rundt ørene på våre folk i ledelsen om det ikke hentes noe i dette vinduet. Det er helt sikkert. Bielsa har gjort magi å håper han nå får drahjelp fra toppen ved å hente 2 som styrker oss. Keeper som nevnt å en offensiv spiller. Det er det Bielsa sier han trenger å det stoler jeg på.
Jeg venter ikke at laget som endte på 13. plass forrige sesong rykker rett opp. Men topp 6 bør vi kunne forvente, slik som det ser ut nå. Rykker vi ikke opp i år, på den ene eller andre måten, blir nok lista lagt til direkte opprykk i 19/20-sesongen. Da vil nok stallens komposisjon vise dette.

Venta ikke topp 6 engang denne ses jeg så at vi ligger der vi gjør nå er intet mindre enn sensasjonelt for min del. Muligheten for å klare det nå er større enn noen gang. Da vil det for meg være rart om radz å co ikke ser sitt snitt til å forsterke NÃ… å ikke vente til sommern. DERSOM Bielsa også mener at troppen har behov for et par mann inn vel å merke. Ã… dette har han vel antydet?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4849 på: Januar 08, 2019, 13:28:22 »
Det har ikke utmerket seg like klare opprykkslag i divisjonen denne sesongen som det var i fjor.
Det må vi benytte oss av!

Aston V mistet nå Abraham, Boro har latt Braithwate gå, Stoke har sparket manager.......
Som Norwich så er vi sjokkerende nok på toppen av ligaen, stort sett med samme mannskap som i fjor-
takket være systemet til Bielsa, vesentlig bedre fysikk på spillerne og en lagmoral ingen er bedre enn oss på!

Nå mangler siste trekkene fra Bielsa/Orta/Radrizzani i dette vinduet, slik at vi kan forsterke stallen med kvalitet
og virkelig sparke fra oss de siste 20 kampene som gjenstår. Det MÃ… vi.

Som jeg nevnte tidligere, så tror jeg resultatet på fredag avgjør HVOR mange eller OM det kommer spillere inn nå i januar.

Ett ønske/rykte i dag:
https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/championship/leeds-should-land-bonatini-now-abraham-deal-sealed/

« Siste redigering: Januar 08, 2019, 13:54:31 av Cherry »
 

Cherry

 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4851 på: Januar 08, 2019, 14:24:32 »
Det som synes ganske klart er at dette vinduet KAN bli definerende for et evt opprykk. SKULLE vi sprekke å misse muligheten vi har satt oss i blir det hett rundt ørene på våre folk i ledelsen om det ikke hentes noe i dette vinduet. Det er helt sikkert. Bielsa har gjort magi å håper han nå får drahjelp fra toppen ved å hente 2 som styrker oss. Keeper som nevnt å en offensiv spiller. Det er det Bielsa sier han trenger å det stoler jeg på.
Jeg venter ikke at laget som endte på 13. plass forrige sesong rykker rett opp. Men topp 6 bør vi kunne forvente, slik som det ser ut nå. Rykker vi ikke opp i år, på den ene eller andre måten, blir nok lista lagt til direkte opprykk i 19/20-sesongen. Da vil nok stallens komposisjon vise dette.

Venta ikke topp 6 engang denne ses jeg så at vi ligger der vi gjør nå er intet mindre enn sensasjonelt for min del. Muligheten for å klare det nå er større enn noen gang. Da vil det for meg være rart om radz å co ikke ser sitt snitt til å forsterke NÃ… å ikke vente til sommern. DERSOM Bielsa også mener at troppen har behov for et par mann inn vel å merke. Ã… dette har han vel antydet?
Keeper og ving, ja. Ikke noe mer. Det er fordi vi har mistet Saiz og Blackman.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4852 på: Januar 08, 2019, 14:40:00 »
David Smith

LEEDS. Looking at a loan deal for Spurs goalkeeper Michel Vorm. Bielsa wants cover for the young lad BPF and spurs would want Vorm to play so will probably be turned down. #Lufc #LeedsUnited
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4853 på: Januar 08, 2019, 14:43:17 »
David Smith

LEEDS. Looking at a loan deal for Spurs goalkeeper Michel Vorm. Bielsa wants cover for the young lad BPF and spurs would want Vorm to play so will probably be turned down. #Lufc #LeedsUnited
Wow, vi vil ikke ha hverken Heaton eller Darlow. Vorm får vi ikke låne. Hva sitter vi igjen med? Lonergan?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4854 på: Januar 08, 2019, 14:47:42 »
David Smith

LEEDS. Looking at a loan deal for Spurs goalkeeper Michel Vorm. Bielsa wants cover for the young lad BPF and spurs would want Vorm to play so will probably be turned down. #Lufc #LeedsUnited
Wow, vi vil ikke ha hverken Heaton eller Darlow. Vorm får vi ikke låne. Hva sitter vi igjen med? Lonergan?

Ikke ta sorgene på forskudd nå da.. Rykter er rykter.  ;)
Marching On! 4276

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4856 på: Januar 08, 2019, 17:37:18 »
Og her kommer en liste over spillere med utgående kontrakter i sommer. Noe vi kan raske med oss, tro?

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/every-championship-player-out-contract-15646945
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4857 på: Januar 08, 2019, 18:05:36 »
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4858 på: Januar 08, 2019, 18:07:00 »
Det hevdes at Leeds forhandler med Portsmouth om toppscorer Lowe.

https://www.footballinsider247.com/sources-leeds-make-approach-to-sign-top-scorer-from-english-club-down-south/

Gammelt nytt. Artikkelen er fra 4. januar, så det har neppe skjedd noe nytt i denne saken...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4859 på: Januar 08, 2019, 18:37:39 »
Polsk talent til Leeds? Mateusz Bogusz (17) er interessert i å dra til en klubb som unge talenter en sjanse. Og det gjør jo Leeds for tida. Bogusz er midtbanespiller, og kontakten hans går ut til sommeren.

https://tbrfootball.com/leeds-united-round-up-leeds-move-on-from-darlow-oconnor-moves-again-and-bogusz-agent-comments/

https://talksport.com/football/466215/leeds-brighton-polish-wonderkid-mateusz-bogusz/
Den siste artikkelen her er fra 30. des.

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020