Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 921387 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5280 på: Januar 31, 2019, 23:34:39 »
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

if a deal sheet for the James transfer is submitted to the authorities by 11pm, it would give Leeds an extra two hours (to 1am) to wrap it up. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5281 på: Januar 31, 2019, 23:35:52 »
Phil Hay

James is at Elland Road and has been for about four hours now. Passed his medical earlier. Nothing more he can do. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5282 på: Januar 31, 2019, 23:37:39 »

Phil Hay
@PhilHayYEP

if a deal sheet for the James transfer is submitted to the authorities by 11pm, it would give Leeds an extra two hours (to 1am) to wrap it up. #lufc
Somling >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5283 på: Januar 31, 2019, 23:39:30 »
Here's how Leeds United can sign Daniel James after the transfer window closes

Jordan CroninPublished: 22:24
 Leeds United are yet to confirm the arrival of Daniel James
Leeds United are yet to confirm the arrival of Daniel James
Updated: 22:32 Thursday 31 January 2019

Leeds United's deal for Daniel James is going down to the wire - but they have some extra time in which to seal the deal.


While the transfer window is set to slam shut at 11pm this evening, The Whites could have an extra two hours in which to finalise the details of Jame's transfer.

James is completing his medical, but with the clock ticking and plenty of paperwork still to be completed, fans may be worrying that a deal looks unlikely.

But, as per EFL rules, Leeds can be given until 1am to complete the deal - providing that the club have submitted a 'Deal Sheet'.

These sheets provide details of the impending transfer and confirm that an agreement has been reached, before providing clubs with extra time in which to submit all the required documentation.

The details required on this sheet are fairly basic and amount to the clubs and player involved and the fee being paid, if there is one.

Deal sheets cannot be requested until 9pm on transfer deadline day and then must be submitted, fully completed, by 11pm.

Once received and approved by the EFL, clubs can then be granted permission to submit all the required transfer paperwork by a 1am deadline.

It is likely that, with time running out in the window, Leeds will have to submit such a sheet to finalise the addition of James.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5284 på: Januar 31, 2019, 23:41:16 »
Alan Nixon

LEEDS. Daniel James deal in balance. Get a dream loan to buy deal and both sides messing late on. I give up.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5285 på: Januar 31, 2019, 23:46:12 »
https://www.grimsbytelegraph.co.uk/sport/football/transfer-news/loan-window-close-how-many-2486014

Lånevinduet stenger på samme dag som transfervinduet. Ble slutt på sjansen til emergency loans før sesongen 16/17.
marching on together,
derudaf forever...

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5286 på: Januar 31, 2019, 23:49:47 »
I følge agent Stig Lillejord på deadline day sendingen på tv2 så hadde han sikre kilder på at Leeds var interessert i Stefan Johansen på et tidspunkt.

Synd, han hadde vært en bra tilvekst i troppen. Derimot hadde nok Orta landet han om Leeds virkelig ville.


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5287 på: Januar 31, 2019, 23:50:02 »
Phil Hay’s svar nå

in reality, I've never been convinced that everyone at Swansea wants to sell. A lot of politics down there.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5288 på: Januar 31, 2019, 23:57:58 »
David Smith

LEEDS. Deal was done. Player had his medical. Swansea backtracked at the last minute. Player really wanted the move. Leeds trying to get the deal sheet in to have till 1 to complete it.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5289 på: Januar 31, 2019, 23:58:31 »
Håpløst!!! Ingen forsterkninger, stinker opprykk av dette

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5290 på: Januar 31, 2019, 23:59:26 »
David Smith

LEEDS. Deal was done. Player had his medical. Swansea backtracked at the last minute. Player really wanted the move. Leeds trying to get the deal sheet in to have till 1 to complete it.



Smell... Må jo være oppskriften på å få en sur spiller. Orker ikke å sitte våken for å vente på det.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5291 på: Januar 31, 2019, 23:59:33 »
James Marshment

Swansea shifting Fer, Bony and Montero perhaps meaning they no longer need to let James leave....?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5292 på: Februar 01, 2019, 00:00:09 »
swansea fått 2 spillere fra newcastle... kan det åpne opp for overgangen til James
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5293 på: Februar 01, 2019, 00:02:40 »
Phil Hay

Certain people at Swansea have been opposed to this deal from the start and more obstructions have appeared at the last minute. Almost 11pm. Then we'll see. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5294 på: Februar 01, 2019, 00:03:26 »
Phil Hay

Certain people at Swansea have been opposed to this deal from the start and more obstructions have appeared at the last minute. Almost 11pm. Then we'll see. #lufc

Phil Hay

politics. Some people at Swansea want to sell, some don't. A lot more to come on this.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5295 på: Februar 01, 2019, 00:05:13 »
Phil McNulty

And now we wait for the phrase "deal sheets are in." The Transfer Deadline Day equivalent of "Replacement Bus Service."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5296 på: Februar 01, 2019, 00:06:18 »
som noe skrev tidligere.. fornøyd spiller swansea får tilbake om dette ikke ordner seg :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5297 på: Februar 01, 2019, 00:07:22 »
Phil Hay

Waiting for answers on the James deal. If Swansea have refused to sign it off (as appeared to be happening), it's dead. If a deal sheet is in, clubs have until 1am to finalise. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5298 på: Februar 01, 2019, 00:10:38 »
Phil Hay

Daniel James deal is OFF. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5299 på: Februar 01, 2019, 00:11:31 »
som noe skrev tidligere.. fornøyd spiller swansea får tilbake om dette ikke ordner seg :o
Virker som en dårlig drevet klubb. Amatørmessig å holde på slik. Snakk om å holde sin egen spiller for narr.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5300 på: Februar 01, 2019, 00:12:06 »
Phil Hay

Daniel James deal is OFF. #lufc

Er det mulig det a?

Tipper Swansea får tilbake en topp motivert spiller... det var skuffende, veldig!

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5301 på: Februar 01, 2019, 00:12:47 »
som noe skrev tidligere.. fornøyd spiller swansea får tilbake om dette ikke ordner seg :o
Virker som en dårlig drevet klubb. Amatørmessig å holde på slik. Snakk om å holde sin egen spiller for narr.

Og ikke minst Leeds...

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5302 på: Februar 01, 2019, 00:13:57 »
Phil Hay

Daniel James deal is OFF. #lufc

Knalltøft....

West Brom, mistet Harvey Barnes som var god, men erstattet han med Murphy fra Newcastle som kan/bør være god i Champinship samt Stefan Johansen som går rett inn og forsterker deres sentralemidtbane...

Vi mister en reservekeeper og forsterker med Kiko Castilla, men kvitter oss med Saiz og får ikke noe alternativ for han...
Håper ikke det blir avgjørende i kampen om opprykk...
 

Xern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5303 på: Februar 01, 2019, 00:14:26 »
som noe skrev tidligere.. fornøyd spiller swansea får tilbake om dette ikke ordner seg :o
Virker som en dårlig drevet klubb. Amatørmessig å holde på slik. Snakk om å holde sin egen spiller for narr.

Og ikke minst Leeds...
Kan ikke si at jeg fikk et kraftig forbedret inntrykk av Swansea som en seriøs aktør akkurat nå  ::) Menmen, jeg hadde aldri helt troa på James som en massiv forsterkning for oss. Får håpe mitt inntrykk var rett
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5304 på: Februar 01, 2019, 00:14:55 »
Phil Hay

Daniel James deal is OFF. #lufc

Knalltøft....

West Brom, mistet Harvey Barnes som var god, men erstattet han med Murphy fra Newcastle som kan/bør være god i Champinship samt Stefan Johansen som går rett inn og forsterker deres sentralemidtbane...

Vi mister en reservekeeper og forsterker med Kiko Castilla, men kvitter oss med Saiz og får ikke noe alternativ for han...
Håper ikke det blir avgjørende i kampen om opprykk...
Vi får snart tilbake en del spillere fra skader om ikke annet. Vi har jo en sterk stall på papiret  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5305 på: Februar 01, 2019, 00:15:35 »
som noe skrev tidligere.. fornøyd spiller swansea får tilbake om dette ikke ordner seg :o
Virker som en dårlig drevet klubb. Amatørmessig å holde på slik. Snakk om å holde sin egen spiller for narr.

Og ikke minst Leeds...
A cunning plan for å avlede en sterk konkurrent fra å jobbe med andre ving alternativer...
Jon R.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5306 på: Februar 01, 2019, 00:18:55 »
Deadline day er vel ikke dagen å kjøpe spillere. Dette skulle vært på plass tidlig januar.
 

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5307 på: Februar 01, 2019, 00:19:19 »
Utenom Kiko, ingen forsterkninger i januarvinduet. Også går folk rundt og tror på opprykk?

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5308 på: Februar 01, 2019, 00:21:01 »
Vi slipper vår beste spiller, Saiz uten å erstatte. WBA mister sin beste spiller Banes mennhenter erstatter. Dette kan være forskjell på opprykk i det lange løp
Alex

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5309 på: Februar 01, 2019, 00:22:27 »
Phil Hay

Essentially, deal was agreed, James passed his medical, was sat at ER from about 6pm waiting to be unveiled and Swansea went quiet. Stopped responding to contact and 11pm went by. No deal sheet in with the EFL so as far as this window is concerned, James to Leeds isn't happening.

a very awkward situation for James who told Swansea that he wanted to leave and take the move. Leeds might revisit this in the summer but that's for another day. Big frustration to have missed out on him. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973